Povezivanje na Internet

Prelazak s Optime na Iskon i 10 dana bez usluge

Ćoby sub 6.4.2019 15:20

Pozz...ne znam jel ima slična tema ali kao što naslov kaže, prešao sam s Optime na Iskon i sve 5 osim jedne stvari, a to je da sam od danas do 15.4 (kad Iskon službeno počinje isporučivati uslugu) bez interneta. 

Zvao maloprije Optimu, kod njih više nisam u evidenciji. Zvao Iskon, potvrdili mi da s 15.4 počinju usluge.

Ono što me zanima jest je li tu sve legalno i zašto je Optima ukinula sve usluge 10 dana prije mog službenog prelaska? 9 faking dana moram doma bit bez interneta a svi ovdje znate koliko je to teško.

 

 

p.s. ugovor s Iskonom nisam sklopio osobono nego preko Kompare.hr, a na Optimi sam bio bez ugovorne obaveze

ihush sub 6.4.2019 16:00

-zašto je optima prekinula 10 dana ranije?.. oni su prekinuli kad si ti to od njih zatražio, tj ako si korstio bezveznog poserdnika tad njega pitaj kako je i što dogovorio. Ako si raskinuo s optimom, nisi više njihov korisnik i s njima tad više nemaš što raspravljati. To što te iskon neće uključiti je stvar tvojeg dogovora tj posrednika kojeg si koristio, tj što je ugovoreno. Uobičajeno to radiš direktno, s operaterom na kojeg prelaziš i tad prekid može biti 9 minuta - 9 sati.. no nema razloga da to bude 9 dana, pogotovo nema razloga da to bude od 15 tog..

 

zato, mada neke stvari zvuče dobro, ponekad kad zvuče predobro nisu istinite, kao ni korist od posrednika kao kompare... tj jedino se njima možeš žaliti ili ih barem pitati što su (i zašto) ugovorili..

Kompare ned 7.4.2019 15:03

Pozdrav, 

 

prije svega, jako nam je žao radi neugodnog iskustva i ove situacije.

Provjerili smo detalje vezane za ugovararanje usluge koje ste vršili putem kompare.hr servisa.

 

S obzirom da se ovdje radilo o prijenosu broja kod novog operatera, usluga vam je prijevremeno i greškom isključena od strane Optima telekoma.

Iznimka je mogla nastati jedino ako ste samostalno tražili isključenje usluge. Mi ćemo učini sve što je u našoj mogućnosti da vam nova usluga bude što prije aktivna.

 

Ukoliko vam se ikako možemo odužiti za razdoblje u kojem niste mogli koristiti uslugu, bit će nam zadovoljstvo.

Predlažem da me kontaktirate na email dubravka@kompare.hr radi daljnjeg dogovora.

 

Srdačan pozdrav,

 

Dubravka

ihush ned 7.4.2019 15:37
Kompare kaže...

..

S obzirom da se ovdje radilo o prijenosu broja kod novog operatera, usluga vam je prijevremeno i greškom isključena od strane Optima telekoma.

..

 -pohvalno, no ne treba u ovakvkom slučaju govoriti o grešci tj konstrukciji rečenice koja može govoriti o grešci optime. Ako je pak njihova greška, tad je optima može i mora otkloniti, no ne vidim što su u ovom slučaju pogriješili. Na zahtjev je ukinuta usluga. To je  sve što optima treba, koordinacija prebacivanja je na iskonu, tj vama kao nekom tko se u taj postupak upetljao ili sam korisnik ako je nešto radio paralelno npr odjavio optimi.. no opet, pohvalno, ovakva reakcija, osim nepotrebnog svaljvanja greške na nekog drugog.

Kompare ned 7.4.2019 19:08

Nije nam bio cilj skrenuti krivicu na nase kolege i partnere iz Optima telekoma, ali Kompare nikada ne otkazuje usluge kod prethodnog providera s obzirom da to moze uciniti iskljucivo vlasnik linije. Na nama je da za svakog korisnika pronadjemo najbolju uslugu i pobrinemo se da bude realizirana u propisanom roku.

 

Ono sto je najvaznije u ovom slucaju je da nas korisnik ponovno ima aktivnu postojecu uslugu i da ce ista ostati aktivna do ukljucenja nove.

 

Lp,

 

Dubravka

Ćoby uto 9.4.2019 16:23

Sve fino objasnim i onda slučajno refresham stranicu...bem ti tipkanje preko mobitela...

 

Ukratko, nemam pojma gdje zapinje, trenutno sam opet zadnja 3 sata bez neta (jučer je bilo nevrijeme pa je možda tu problem, nemam pojma).

Po meni, logično bi bilo da Optima pruža uslugu do 15. jer je tad dogovoren prelazak na Iskon, a račun bih im platio kao i svaki račun dosad ali valjda se kupaju u novcu pa ono, 'ko me šljivi.

Za kompare.hr imam samo pohvale, profesionalni, strpljivi i ljubazni + poklanjaju bon od 200kn za auto osiguranje.

Sreća moja što imam još cca 60gb mobilnog pa ne moram gnjaviti ni sebe ni druge. Samo čekam 15.4 da se to konačno riješi.

ihush uto 9.4.2019 16:36

-nema seta noževa? ili što je za tebe riječ-pojam profesionalno? oni koji rade za novac ili oni koji rade dobro za novac? :)

-dobri su, trude se, pozitivno.. no još daleko od profesionalizma dok optužuju 'kolege' ili druge umjesto da se već time što su umješani to eliminira kao moguć problem tj postojanje teme ih demantira. (ako nije dovoljno jasno? .. u čemu bi razlika bila da nisi koristio njihove savjete-pomoć, rezultat bi bio lošiji?.. kako? Kao da hvalim profesionalnost taxiste nakon sudara jer mi daje kavu za smirenje.. još gore, u oslovljavanju, koriste za operatere riječ kolege, time se stavljaju na onu drugu stranu, ne tvoju-korsink, tj da su odvjetnici pitali bi ih za koju stranu rade, za operatere? Oni su im tad protivnici, ako tebe savjetuju onako što je tebi najbolje, tad to nije u interesu pojedinog operatera koji te želi na svojem ugovoru.. pri tome su 200kn za auto najsporednija stvar tj razlog njihovog poslovanja .. a to tad znači da im tvoji interesi nisu primarno važni, nego ipak novac a to je jedino što se poklapa s riječi profesija, dok se radom eliminiraju dječje bolesti ili ovakvi propusti čiji god bili.)

 

:) NHF, ovo je dobronamjerna kritika, poželjno je neki servis koji će stvarno pomoći korisnicima.. pohvalno. Nadajmo se da će postojati za koju godinu i da ovih tema više neće biti zbog njih/nas (tj ako rade onp što proklamiraju).

unique83 uto 9.4.2019 17:25

Na Hakomovoj stranici https://www.hakom.hr/default.aspx?id=1362 piše sljedeće...

 

Broj mi je prenesen sa zakašnjenjem. Imam li pravo na naknadu?

Imate! Svaki korisnik ima pravo na naknadu u slučaju nepravovremenog prijenosa broja, u iznosu od 10 kn za svaki započeti sat nepravovremenog prijenosa broja po zahtijevanom broju. Iznos naknade se obračunava za najviše 15 dana nepravovremenog prijenosa broja.

Kako ću ostvariti pravo na naknadu?

Zahtjev za isplatom naknade podnosi se u pisanom obliku novoizabranom operatoru, najkasnije u roku od 30 dana od dana izvršenog prijenosa broja.

 

Sad ti vidi imaš li pravo na naknadu ako si prijevremeno isključen od strane starog operatera...Ovo gore se odnosi na slučaj kada te novi operater ne uključi na vrijeme.

 

 

ihush uto 9.4.2019 18:00

-da. Jedino je problem.. što prvo to korsnik mora znati i zatražiti, zatim izgurati početno odbijanje ili izmotavanje čija je krivnja.. a u ovom slučaju je kriv tko? Koji operater? Ako je odjavio optimu, oni nisu, ako nije iskon, (inače je to iskon, operater na kojeg se prelazi..) .. itd. nogometno zrendanje, u kojem sudjeluje i treći 'operater' kao posrednik. Po tome hakom neće kazniti.. i sad bi ja to natovario na ove posrednike, kao školu koja se plaća, kao svaki posao koji je istovremeno i obveza a time i moguće snošenje troška-kazne..

+ često je najbolja škola opeći se.. i nakon tog možda ovaj posrednik postane nešto najbolje što nam se desilo kao korisnicima.. tj nešto čime ćemo izbjeći ovakve probleme. (i dalje kao pozitivnu poticajnu kritiku.. za kompare.hr) :))

ihush sri 10.4.2019 11:08
siljo90 kaže...
Ne vidim kako je kompare tu kriv. Stari operater ne smije iskljuciti liniju prije datuma navedenog na izjavi za prijenos broja. Greska Optime i nikog drugog.

 -ako je na bilo koji način posredovao, ako je savjetovao.. što je tad rezultat? Po čemu je pomogao tj što je to kompare napravio a da je rezultat bolji nego bez njih? Želiš promijeniti operatera? Odabereš željenog i jednostavno mu to kažeš. Tad on to sve obavi. Ako tad ima problema tad je taj operater kriv tj to bi bio iskon.. ali kad postoji netko treći, moguće je ..

-što radi kompare? savjetuje što? naziva operatere kolegama? dijeli bonove.. kad god preuzmeš neki posao, s time ide i odgovornost.

-od kud ti npr info-ideja da je optima nešto isključila prije dogovorenog datuma? Takvog navoda u textu nema, tad je to mašta-moguće.. ali ne činjenica. To je po hakomu stvar onog operatera na kojeg prelaziš, tj on se pobrine o svemu i odgovoran je. Dakle iskon, ako iskon ima dokaz da je dogovorio 15 a optima pogrešno isključila 5tog.. tad je optima kriva, no to je nagađanje i opet pitanje što tu radi treća strana ili sam korisnik (koji jedini ima pravo ugovoriti-raskinuti ugovor i koji je možda sam stvorio problem..).

 

-koji je smisao postojanja nekog posrednika-agencije-servisa? u ovom slučaju kompare.hr.. -savjetovati, kako što bolje/povoljnije ili koji je već interes/želja korisnika, način prelaska, izbor tarife. Učiniti to lakšim, upravo bez ovakvih problema. Ako se njihovim posredovanjem problem stvori, tad je rezultat suprotan smislu takvog posredništva.

+ druga, daleko gora mogućnost, da su stvarno kolege operaterima, da imaju neki nedefinirani-prikriveni odnos, npr u ovom slučaju s optime na iskon, sve je i dalje pod tcomom.. tko može znat da upravo to nije smisao postojanja i da npr iza stoji tcom.. izmišljeno, ali moguće. Operateri (dva postojeća, tcom-a1) žele korisnika koji je pod ugovorom, ne korisnika koji nije pod ugovorom. Takvog koji nije pod ugovorom će radije đentlmenskim dogovorom prepustiti onom drugom, čak plaćaju penale za prelazak.. ali naravno svaki prelazak je novi ugovor dok stari korisnici nisu važni i ne dobijaju neke 'benefite', praktički se korisnika izvan ugovora tjera na promjenu, čak na onog drugog, jer u masi je to sve 'tu negdje'.. a rezultat je da nakon transfera opet korsnik ima ugovornu obvezu, koju do sad nije imao. (konkretan primjer) .. jednako i ja sam izvan ugovorne obveze, svaki mjesec se izredaju ponudama, nude svašta.. možda sad to radi netko treći?

 

-najbolje uložen novac u npr rekalmu je kad korisnik misli da je nešto dobio, da je važan, da je prošao bolje, uštedio.. i u tu priču se savršeno uklapa netko treći, pravno nevezan, koji će savjetovati za proiziju i svi će biti sretni, dok će usputno dijeliti setove noževa, osiguranja i sl. kao što to inače rade reklame-promo, no iza tog uvjek stoji onaj tko to plaća, dva operatera u ovom slučaju ili jedan pošto prelazak s optime na iskon i dalje ostaje unutar jednog-velikog..

 

-kompare.hr, pozitivna ideja, pomoć korisniku koji se možda ne snalazi sam.. odlična stvar. No zašto je tad ispalo loše, početničke greške? .. na greškama se uči i važnije, isprave se. Korisnik je i dalje s njima zadovoljan. Naravno, psihološki će svaki korisnik u ovoj priči refleksno optužiti optimu, jer je vjeorjanto nezadovoljan tj postoji razlog prelaska, dok istim tim refleksom neće optužiti novog, još manje savjetnika ili samog sebe. Kako ja vidim moguću odgovornost, redosljed moguće odgovornosti je upravo obrnut. Ako dodamo u priču (zavjera :) ) neki dodatni interes.. tad bi ovakav posrednik mogao biti upravo suprotno od onog što bi korisniku stvarno trebalo, neovisni savjetnik, neutralan, koji nema poslovne odnose s glavnim operaterima i ne naziva ih kolegama-partnerima (više protivnicima.. jer su intersi operatera suprotni interesu korisnika, novac-usluga i 'odvjetnik' ne može jednako zastupati obje strane nego samo onu koja ga angažira).

npr da je izbor PC komponenti, slaganje.. besplatno. To bi bilo ista-slična situacija (ali lakše objašnjiva).. ako pri tome preferiraju nekog dobavljača-trgovinu, moguće da imaju neki partnerski odnos.. a tad je pitanje jel savjet kojeg daju u korsit kupca-korisnika ili samo privid. U sklapanju računala je ipak potrebno nešto o komponentama znati, složiti, da radi.. kao što imao i npr nabava.net + google pa cijene-ponuda nisu poseban problem. Lakše je kad nam to sve obavi netko tko zna.. ali tad tome moramo vjerovati. U slučaju prelaska s operatera na drugog, nema nikakvog posebnog znanja za korisnika, samo odabrati paket-cijenu, to može bakica.. štoviše stalno se nude-nazivaju. Što tu radi netko treći, besplatno + dojeli poklone? Ako nema neki izvor prihoda, tad je gubitaš.. a o izvoru prihoda ovisi koji je pravi interes. Korisnik ili druga strana. Ili-ili, ne sjediti između. Kad nam računalo slaže netko tko to sve zna, tad ne očekujemo problem, tj upravo zato to radi onaj tko zna.. ako usporedimo s ovom pričom, postoji savjetnik i imamo problem, tad savjetnik nije poslužio svrsi, tj eliminaciji problema.

 

-najvažnije.. ako je kompare.hr taj koji stvarno želi zastupati interes korisnika, jednostavno alturizam.. zašto tad ne savjetuju, ne zatraže od krivca npr iskona, 10kn x sati kašnjenja u koristi korisnika, jer to po hakomu korisnik ima pravo. Zašto uopće postoji tema, tj potreba korisnika da pita tu na forumu, ako ima savjetnika-posrednika koji sve zna, dobar je i radi u interesu korisnika? Da kompare radi ono što proklamira, tad bi sve u ovoj temi bilo suprotno i tema ne bi ni postojala ili bi se korisnik pohvalio upravo time da je ... osim 200kn osiguranja koje sad dijele sve reklamne agencije.

ihush sri 10.4.2019 13:50

da, ali je u ovom slučaju pokriveno preciznijim dijelom hakom, konkretna odgovornost operatera koji to obavlja, tj iskon u ovom slučaju.. a zapravo o posredniku ne znamo ništa, osim da je do sad posredovao za autoosiguranja (posao koji s ovim nema veze, osim 200kn.. a tad možda i početnički problemi nisu iznenađenje).. ili, ne znamo ništa.. osim onog što korisnik tu napiše. Kao i to da svatko želi sa sebe skinuti odgovornost, no ne ide to tako. :)

 

ili, još konkretnije, ako to ispadne recimo 10 dana, to je 240 sati, po 10kn.. 2.400kn koje korisnik može dobiti na teret iskona, odnosno od bilo koga tko je sudjelovao i napravio grešku, osim u slučaju da je za to kriv sam korisnik tj može tužiti-tražiti sam sebe.. :) uvjek se može tražiti/tužiti, problem je samo dokazati + ugovorni odnos + zakon (koji je recimo jasan).

ili.. tad je poklon 200kn osiguranja samo flaster da ogrebotina prođe, a tad je obično kriv onaj tko to poklanja, jer se u poslovanju biz ne oslanja na dijeljenje poklona nego na zaradu.

bunker sri 10.4.2019 14:16

 

Sa kime je autor sklopio job, taj je na sebe preuzeo i odgovornost za ispunjenje uvjeta iz ugovora.

 

Tih 10 kn/h je stvarnost, ja sam ih dobio zbog kašnjenja ukapčanja iako sam cjelo vrijeme imao uslugu dotadašnjeg pruzatelja usluge. Autor je u goroj poziciji, nema ničiju uslugu u nekom periodu, pa uz tih  10 kn/h možda ima i dodatnu prouzročenu štetu ili izgubljenu zaradu ( jer možda nekaj profitabilnog dela a net je preduvjet...)...