JozoBozo121 sri 22.1.2020 09:37

Traži pa ćeš vidjet da ne može. Te kombinacije i HAKOM se već pokušavalo kad su išli Discovery kanali i nisu se mogli izbjeći penali. Ako hoće mogu promijeniti sve kanale, ti nigdje u ugovoru nisi potpisao za specifične penale već za IPTV uslugu s listom kanala koja je podložna promjenama u krajnjoj ruci zbog i same promjene i isteka autorskih prava i ugovora.

tomislav10 sri 22.1.2020 09:45
JozoBozo121 kaže...

Traži pa ćeš vidjet da ne može. Te kombinacije i HAKOM se već pokušavalo kad su išli Discovery kanali i nisu se mogli izbjeći penali. Ako hoće mogu promijeniti sve kanale, ti nigdje u ugovoru nisi potpisao za specifične penale već za IPTV uslugu s listom kanala koja je podložna promjenama u krajnjoj ruci zbog i same promjene i isteka autorskih prava i ugovora.

 Pa IPTV providera odabireš po tome koje kanale nudi, zar ne?

ihush sri 22.1.2020 11:36

-ne, tj to tako želi operater prikazati.. odnosno imaš dva ugovora, prvi-osnovni o pružanju same usluge, bez ugovorne obveze (terminske-rok 0-12-24..), drugi ugovor je izbor paketa, tel-int-tv i u tv paketima izbor npr hbo-hd i sl.

-što god da se od tog izmjeni (na štetu korisnika) korisnik može smatrati razlogom raskida ugovornog paketa, koji je ugovorna obveza terminski.. tj to je ono kad ti npr ponude produljenje ugovora i izabereš paket.

-upravo taj paket je predmet ugovora i ako se bilo što iz paketa mijenja tad ti to daje pravo po toj osnovi neškodljivog raskida, no kao korisnik se moraš na to pravo raskida pozvati.. tj upravo tako tražiti, ili ispunjenje ugovorenog ili raskid (ugovorne obveze).. pri tome ti možeš i raskinuti samu uslugu tj promjeniti operatera ako nisi vezan ugovorno ili neplaćeni računi.. tj pružanje usluge bez ugovorne obveze nije nužno povezano s ugovornom-paketima npr kad želiš promjenu paketa (tad u pravilu dozvoljavaju s nižeg na viši.. ali ne obrnuto, tj štite svoju stranu ugovora).

-- odnosno, i da za nešto nemaš zakonsku ili ugovornu osnovu, ti nešto od nekog možeš zatražiti i možda dobiti čisto kao dobra volja.. blentavo je reči da nešto nemaš zakonom pravo ili da nešto ne možeš (kao nemoguće..) mada će se upravo tako namjerno sve tumačiti kad pitaš drugu stranu i ljudi to tad povjeruju kao i ostale mitove.. dok jedino je relevantan zakon + nadležni regulator kao hakom (koji mjenja tumačenja..).

 

-kad za primjer navedeš discovery kanal.. to je opravdani razlog tj izmjena uvjeta tj sadržaja paketa koji su strane ugovorile i tad to ne može jenda strana operater osporavati drugoj strani kao pravo raskida. AKo to korisnik tako zatraži, dobit će, ako operater to ne odobri, žalba+hakom i tad će odobriti. No to je s primjerom discoveryja bilo u tom mjesecu, tad imaš opciju, kao što je prošlo ljeto A1 ''ponudio'' (u navodnicima jer ne nudi operater ono što zakonim imaš pravo..) pravo raskida zbog +20kn.. i tad si mogao do kraja mjeseca to pravo iskoristiti, ako ne iskoristiš, tad ga više (sad) nemaš, tj trebaš novi razlog da bi imao opravdani tj neštetni raskid, ali raskid možeš uvjek samo je pitanje penala.

+ ne postoje penali kao kazna, nego isključivo vraćaš ono što si dobio kao dio ugovora-gratis/poklon, pa tako operateri u pravilu prvi dio daju popust ili dobiješ poklon, uređaj, set noževa.. i tad to moraš vratiti-nadoknaditi. Tj to je ok, to je sasvim u redu, jer vraćaš dobiveno (ili plaćaš iznos dobivenog..), odnosno, plaćanjem do isteka ugovorne obveze, što možeš birati kao korisnik tj imaš pravo izbora što ti je povoljnije (kad je par mjeseci do isteka tad je to povoljnije.. no tad ako već plaćaš nemaš razlog trenutno raskinuti nego sačekaš par mjeseci..). U tom kontekstu, jer kažnjavati-penalizirati kaznom može samo sud-država za kaznano djelo, operater ne može penalima tražiti više nego je dao, tj traži naknadu-povrat dara ali ako je izmjenom uvjeta on za to odgovoran tad je on taj povrat ne može tražiti, tj može ali ti ne moraš pristati tj nema zakonske osnove, tj tužiš-žališ se i dobiješ spor. (jer ne možeš očekivati da jedna strana u interesnom odnosu bude neutralno-poštena i da radi kontra svog interesa, tj njihova pravna služba gleda njihov interes, ne nužno zakon..).

-tko je dužan osigurati npr discovery kanal? ugovor? operater-distributer s vlansikom programa.. i oni imaju ugovore koji imaju datume do kad su ugovoreni, tj i oni imaju termisnki ugovor i točno znaju kad će isteći tj ako ga ne produže tad nema emitiranja... npr tko će iduće godine prenositi nogomet-rukomet.. možda htv, možda rtl.. onaj tko plati i dobije prava prijenosa. To se zna danas ako imaju važeći ugovor, ako im ističe zna se datum, ako ga ne produže to je njihov problem i tad ga korisnik smatra opravdanim za raskid jednako kao što su oni raskinuli s vlasnikom kanala.. ista stvar. No to je kad to korisnik tako navede, kad upravo discovery navedeš kao razlog raskida ugovorne obveze, ako to ne navedeš i ne iskoristiš u pravom trenutku, tad si zakasnio, .. tj npr imaš pravo žalbe npr 8 dana.. i ako u tom roku nisi uložio žalbu tad si izgubio spor, neovisno što imaš npr dokaz i sl.. jer to je tako sa zakonima i ugovornim pravima, no svaka strana tumači i nateže samo ono što joj ide u prilog dok nikad ne treba dopustiti da su njihovi opći uvjeti = zakon.. tj ugovor je zakon, sve što si stavio na papir i potpisao je zakon, svaka izmjena bilo koje stavke ugovora može isključivo dogovorom obju ugovornih strana, odnosno ako druga strana u predviđenom roku to ne ospori tad je pristala.. ako ti je operater npr poslao obavijest mjesec ranije i naveo takvu mogućnost, ako nisi reagirao, tad je to tvoj propust, ne zakon, ne opći uvjeti nego propust a posljedica da više nemaš to pravo koje si imao .. tako funkcioniraju pravila-ugovori-zakoni, čudono? .. možda.

fila2208 sri 22.1.2020 12:51
Dex.pwn kaže...

Dva ipo dana nakon podnišenja zahtjeva, zove tehničar da se dogovorimo oko instalacije optičke niti

 da, tako je i meni, ajmo reć...ali onda ti je bitno kad će iskon poslat njemu nalog da izađe na teren, a to sam čekao ravno 13 dana od pziva tehničara + uzmi u obzir da sam imao sve pripremljno,samo je trebao skrimpati i spojiti.

ihush čet 23.1.2020 16:13
tomislav10 kaže...

I mene su upravo obavijestili da se može raskinuiti Ugovor bez penala.

 - a što na to kaže npr jozobozo? :) ili nevažno, ali kao primjer kako ne treba tvrditi neke stvari koje su kršenje prava korisnika, zakona.. čak i kad je do sad postojala takva praksa ili kad vam operater to kaže. Stvari se mijenjaju, zakoni ili samo tumačenja, provedba. Banke, telekomi.. u sve treba malo reda, vremena i edukacije korisnika o njihovim pravima, koje da bi ostvarili, moraju prvo znati da postoje a tad ih i zatražiti, pozvati se na zakon i sl.

 

-pa kao podsjetnik, ne kritika jozobozo.. nego primjer (pozitivan) opći uvjeti operatera su 'samo' njihov popis njihovih želja, no ugovor i zakon su nešto drugo i ne može operater ugovorom ili općim uvjetima biti iznad tog prava tj tad je ugovor nevažeći a tad nema ni penala ili raskida. ili-ili.

 

* na prošlogodišnje povećanje cijene A1 +20kn izmišljena nova stavka računa.. i u čemu je 'trik', pa postavilo se pitanje ima li operater pravo izmjene cjenika, na što je hakom odgovorio, da. (točno, ima..) .. ali, preskočili su ali, tj nisu povezali to pitanje s ugovornom obvezom, paketom, koji je tad iznad tekućeg cjenika, tj ugovor. Ugovor je zakon. Ugovor korisnika na npr 24 mj za paket/cijenu. Taj ugovor izmjenom cjenika krši operater, tj tcom sad ne radi istu grešku tj samo korisnici izvan ugovorne obveze dobiju viši račun dok oni pod ugovornom do isteka plaćaju po ugovornoj.. i to je ok način (pravno). Upravo zato je u slučaju A1 korisnik imao pravo raskida, dok u slučaju tcoma nema tj ako nije pod ugovornom tad može kad želi raskinuti, ako je pod ugovornom tad do isteka taj UGOVOR VRIJEDI i ako se taj ugovor jednostrano od strane operatera želi mijenjati, tad prvo moraju dobiti pristanak korisnika odnosno, tad su oni strana koja krši ugovoreno. (zato to tcom odigrava pametnije).. no hakom je tad stao, nije dalje čačkao a trebao je.. tj kao da to sve rade naivci koji ne mogu povezati pitanje i podpitanje za ugovorne...

 

-ugovor je zakon. (prvo pravilo koje svi trebate zapamtiti)

-stavke ugovora, sve koje se navedu su bitne stavke, uvjet.

-paketi su stavke, tj konkretna usluga koja se ugovara, može biti izbor paketa, solo-duo-trio, može biti paketi tv kanala.. ali to su paketi s cjenom i ugovor na neki određeni rok, ugovor. To s tekućim cjenikom nema nikakve veze tj to je ugovor izvan tekoućeg cjenika tj smisao paketa je upravo količinski da korisnik dobije 'više/jeftinije' dok operater dobije jamstvo da će korisnik određeno vrijeme plaćati-trošiti određeni iznos. Ugovor obvezuje obje strane na isporuku ugovorenog.

-ako se ugovoreno ne isporuči tad je to opravdani razlog raskida + traženja naknade (od strane korisnika jednako moguće ali treba dokazati štetnost-iznos.. .. odnosno u slučaju npr kvara nakon 15 dana kreću penali 10kn/sat 240kn dan..).

-Ako operater krši ugovor i ako ne isporučuje ugovoreno tad ne može on dati pravo korisniku na raskid, pa ni oduzeti to pravo jer to pravo korisniku daje zakon + ugovor, ne operater..

-nitko ne može naplatiti nešto što nije ugovoreno, ako netko izvan ugovorenog nešto isporuči, tad se to smatra poklonom i sl. (primjer karlovačkog slučaja i toplane gdje osoba ima više sudskih presuda i ovi opet šalju račune..).

-jeidno opravdano operater može isporučiti račun za ugovorenu uslugu (tj ugovor s potpisom korsinika), ako pak sam operater taj ugovor više ne smatra važećim tad nema nikakvu osnovu za ispostaviti račun, neovisno što korisniku isporučuje uslugu, što korisnik konzumira.. jer temelj za izdavanje računa je ugovor, na temelju ugovra-broja se smije ispostaviti račun, tad taj ugovor mora postojati i biti važeći.. ili-ili ili je važeći ili nema novog, jer novi ugovor traži i novi potpis korsnika tj suglasnost.. itd itd..

 

to su sve stvari koje korisnik treba naučiti kako bi mogao ostvariti svoja prava ali i operatere treba najterati na poštivanje pravila igre, da nisu svemoćni ili jednostrano određivati uvjete ili ugovore ili anexe itd. itd..

-prvi korak je svakako da korisnik traži svoja prava, da se žali po protokolu prvo operateru, zatim nadležnom kao hakom i tad će nam svima biti bolje. (zato ovaj post kao ponavljanje, kao koristan primjer .. ne kao prozivanje jozobozoa..) 

 

 

edit: hmm da bi bilo jansije, jednostavan-karikiran primjer:

 

npr naručite pizzu sa gljivama.. i imamo situaciju da:

a) konobar donese naručeno, naplati. To je normalan slučaj, ok.

b) nema gljiva.. konobar donese bez gljiva, želi naplatiti.. zakon, ne, nema pravne osnove, to se tumači kao poklon ili demo i sl.

c) konobar kaže, nema gljiva, može nešto drugo.. tad ovisi o odgovoru, može ili ne. i tad goto početak -a)

dakle ako operater više nema neki tv kanal, tek kad o tome obavijesti korsnika i ponudi nešto drugo tj kad korisnik izabere-naruči nešto, tek tad može nastaviti s poslom i naplatiti po važećem cjeniku.

 

cjenik i  ugovorne.. ako je tekući cjenik izvješen, prijavljen nadležnima itd tad je važeći.

-svatko može kad poželi promijeniti cijenu, no postoji protokol, npr operater to mora najaviti mjesec dana unaprijed, dostaviti hakomu i korisniku obavijest.

-to se odnosni na osnovni uslugu, bez paketa kao ugovorne obveze koja uključuje paket i tarife tj ugovorenu cijenu. To što operater može mijenjati cijenu, tekući cjenik se ne odnosi na ugovoreni paket terminski .. tj to je smisao ugovora na rok kao i cijene dionica, goriva i sl. .. tj imaš ugovoreno, za 100kn ili 200kn .. a tekuća cijena može ići gore-dolje.

-naravno, ako cijena ide dolje, korsnik može tažiti sniženje, operater može dati.. ali ne mora. Ako operater sam snizi cijenu ili nešto da gratis, to može, to je zakonom dozvoljeno, ali suprotno nije tj zabranjeno tj procedura..

-ako s pizzerijom ugovorite cijenu pizze za 24 mjeseca, tad vas ne zanima tekući cjenik, plaćate paušal-ugovoreno, neovisno pojedete li pizzu ili ne, nema ni promjene, što ste ugovorili to ćete dobit ali u pravilu povoljnije tj obje strane dobiju neku pogodnost, pizza siguran prihod, konzument nešto nižu cijenu. Dok važi ugovor, do tad je on iznad svakog drugog razloga, cjenika i sl. jer je direktan ugovor dvaju strana, dok tekući cjenik nije ugovor nego može bilo tko s ulice ući i konzumirati ali ne mora ući i tad pizzerija nema prihod. Upravo to vezanje je razlog interes operatera, siguran prihod.

-kao u svakom ugovornom odnosu, ne može se jednostrano mijenjati ili raskinuti.. tj može samo uz suglasnot obje strane ili po isteku ugovornog roka.

 

-dovoljno pojednostavljeno? :)

danny87 sub 25.1.2020 17:37

Pozdrav,evo i moje iskustvo sa iskonom.Prebacio se sa optime na iskon dobio opremu prije tjedan dana i prije par dana pismo da ce usluga biti ukljucenja 24.01.2020 od 8 do 17 ce biti prebaceno sa starog operatera na novi.Medutim dolazni pozivi su mi iskljuceni od jucer a internet od optime jos aktivan a od iskona nista,zovem jucer da bi mi rekli da vide da sam na popisu za prebacivanje i bit ce prebaceno u toku dana naravno nista od toga jucer.Zovem danas ujutro kazu spoijite opremu kontaktirat cemo tehnicare i bit cete prikljuceni,medutim jos nista do sada zovem opet i sad kazu da je predvideno prebacivanje do 30.01 pa reko zasto sam dobio da je prebacivanje 24.01 i zasto mi je tel. broj neaktivan??Kazu imali su nekih tehnickih poteskoca i da zovem optimu u vezi toga zasto mi ne rade dolazni pozivi.Sta reci jos nisam ni prikljucen na iskon a vec s.....

ihush sub 25.1.2020 18:38
danny87 kaže...

Pozdrav,evo i moje iskustvo sa iskonom.Prebacio se sa optime na iskon dobio opremu prije tjedan dana i prije par dana pismo da ce usluga biti ukljucenja 24.01.2020 od 8 do 17 ce biti prebaceno sa starog operatera na novi.Medutim dolazni pozivi su mi iskljuceni od jucer a internet od optime jos aktivan a od iskona nista,zovem jucer da bi mi rekli da vide da sam na popisu za prebacivanje i bit ce prebaceno u toku dana naravno nista od toga jucer.Zovem danas ujutro kazu spoijite opremu kontaktirat cemo tehnicare i bit cete prikljuceni,medutim jos nista do sada zovem opet i sad kazu da je predvideno prebacivanje do 30.01 pa reko zasto sam dobio da je prebacivanje 24.01 i zasto mi je tel. broj neaktivan??Kazu imali su nekih tehnickih poteskoca i da zovem optimu u vezi toga zasto mi ne rade dolazni pozivi.Sta reci jos nisam ni prikljucen na iskon a vec s.....

 pravila.. za sve je odgovoran operater na kojeg prelaziš, dakle iskon, tj oni moraju osigurati sve i prelazak u što kraćem-glađem roku (do 3 dana).. ostalo je kažnjivo, žali se.

-operateri to moraju zajednički obaviti, tj krivica može biti i starog operatera, neko namjerno otezanje i sl. ali tad to novi operater mora tako tretirati i prijaviti nadležnima-hakomu.. (mada su iz iste kuće vrijede tržišna pravlia i zakoni).

-to što su neorganizirani mora biti njihov problem, ne korisnkčki, zato žali se, prijavi, oba operatera i traži naknadu, dobit ćeš po danu 240kn..

blackdragonstory sub 25.1.2020 21:21

Kada se iskon odlučuje iskljuciti internet zbog ne plaćanja računa?  
Nismo platili za 2 mjeseca nezz promaknuo nam je račun a i bilo je svakavih troškova.  
Uglavnom zanima me dal me to oni zajeb... sa netom danas pošto mi se stalno pali i gasi internet ili je danas neko nevrijeme?  
Onako iz sjećanja msm da nam se još jednom dogodio sličan slučaj i isto je net počeo zezati i odmah sam otvorio moj.iskon i vidio dal smo platili račune.  
Računi su plaćeni tj. biti će u pon kada se banka otvori al ovo nervira malo.

dr3ad uto 28.1.2020 10:16

Pozdrav,

dobio sam od iskona ppoe podatke koji su u obliku (ako moze nekome pomoci):

 

--korisničko ime--%bitmng@iskon-dsl

--moj iskon lozinka--

 

Zanima me koji koriste VLAN id za internet, zna li netko?

dado16 uto 28.1.2020 10:49
dr3ad kaže...

Pozdrav,

dobio sam od iskona ppoe podatke koji su u obliku (ako moze nekome pomoci):

 

--korisničko ime--%bitmng@iskon-dsl

--moj iskon lozinka--

 

Zanima me koji koriste VLAN id za internet, zna li netko?

 ja imam zapisano od razlicitih operatera, pa sve redom isprobavaj, ovdje gdje ne pise koji je operater te pogotovo isprobaj

 

VID 100 Internet - tcom
VID 1200 IPTV - TCOM
VID 1203 VDSL T-COM

VID 4000 Telefon - a1
VID 1203 Internet - a1
VID 3986 IPTV - a1


Internet VID 3967
3979(internet)
3994(telefon)
3990(iptv)

iskon net (id 86)

ihush uto 28.1.2020 12:02
ihush kaže...
tomislav10 kaže...

I mene su upravo obavijestili da se može raskinuiti Ugovor bez penala.

 - a što na to kaže npr jozobozo? :) ili nevažno, ali kao primjer kako ne treba tvrditi neke stvari koje su kršenje prava korisnika, zakona.. čak i kad je do sad postojala takva praksa ili kad vam operater to kaže. Stvari se mijenjaju, zakoni ili samo tumačenja, provedba. Banke, telekomi.. u sve treba malo reda, vremena i edukacije korisnika o njihovim pravima, koje da bi ostvarili, moraju prvo znati da postoje a tad ih i zatražiti, pozvati se na zakon i sl.

 

..

- ponovo, s vrha/prošle stranice  ove teme

- jer to korisnici moraju znati, sad na primjeru EVOTVa (od prošle godine u vlasništvu tcoma).. tema ukidanje SK-Arena.. (sportski kanali-paketi.. tj pravilo vrijedi za svaki paket tj kanal koji se želi tj zbog čega je uopće izabrana usluga koju oni prodaju kao 'buket'.. no to je kod svih operatera isto/slično).

tema evotv-SK..

i citat izjave operatera..

Većina korisnika EVOtv-a uslugu koristi bez minimalnog obveznog trajanja ugovora, što znači da u bilo kojem trenutku mogu isključiti uslugu. Iako smo uvjereni kako će Arenasport kanali zadovoljiti potrebe svih sportskih fanova, oni korisnici Sportskog buketa koji će eventualno htjeti raskinuti ugovornu obvezu bez naknade, to će moći učiniti uz pisani zahtjev, za kraj su poručili iz Odjela za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma.

-naravno, zakamuflirano ali ovaj put je barem korektno tj tcom odigrava pravno pametnije nego što je prošle godine to napravio A1 s +20kn.. i sva prava daje zakon+ugovor ne operater, jer on ništa nikome ne daje, ne poklanja nego prodaje-naplaćuje i samo je strana ugovora kojeg u ovom slučaju krši jer ne isporučuje ugovoreno. Time korisnik pod ugovornom obvezom ima pravo neškodljivog raskida ugovorene usluge. U ovom slučaju to pravo se odnosi (samo) na korisnike odgovarajućeg sportskog buketa/paketa, ne na onog tko nije te pakete imao.

+ važno, bitr će ili je već bila neka obavijest, bit će i rok, uobičajeno 30 dana.. i ako korisnik propusti u tom roku zatražiti raskid ugovorne obveze iz konkretnog razloga, tad je zakasnio tj izgubio to pravo. (za one koji to trebaju odo j evažno datumski tj text neće imati smisla za par mjeseci.. ali zakon i prava će ostati isti).

 

-tek kao neki 'dokaz' onima koji su skeptični ili traže 'a gdje to piše u zakonu' i sl. jer nigdje u zakonu neće pisati stavak o tv kanau dok su opći uvjeti samo operaterov nevažan text.. posotji zakon, postoji ugovor, ugovor je zakon.

-po novom, za svaku izmjenu ugovorenog, potrebno je osigurati pristanak druge strane, tj potpis kao standardni pravni postupak .. kao što se i telefonsko sklapanje prihvaća (ovisno o tumačenju ili mogućem problemu, operater bi morao dati novi papir-potpis-ugovor ili barem anex-papirić.. ali opet s nekim potpisom ili snimkom tel.razgovora..) tj ne može operater jednostrano promjeniti sadržaj ugovorenog paketa i naplaćivati ga, nego za novi paket koji sad nema ukinuti kanal mora postojati konkrtan ugovor s popisom ugovorenih kanala jer je upravo to osnova tog ugovora, paket tj sadržaj paketa. Tet tad operater smije izdati račun korisniku.. i trebalo bi to jače pravno pritisnuti, tj bez takvog novog ugovora operater (po mom tumačenju) krši zakon (o ugvoornim odnosima i temeljnicu za izdavanje računa) i jednostavno tad ne smije ispisati račun, tj dok to ne napravi ne može naplaćivati uslugu odnosno tad se sve tako dobiveno smatra poklonom.. gratis. Ako bi se tako tumačilo, to bi operatere natjeralo na pridržavanje ugovora + sklapanje novog kad do promjene dođe i naravno oni to ne žele jer je samo dodatni papirnati posao-trošak, ali moraju jer je ugovor osnova odnosa i izdavanja računa za uslugu. Bez odgovarajućeg ugovora (ili barem anexa postojećem) jednostavno nemaju pravnu osnovu naplatiti isporučeno, jer mogu naplatiti isključivo ono što je korisnik naručio-ugovorio i to je saržaj ugovora koji se potvrđuje potpisom.

 

Pravo nije za štefice s placa, tcom to zna.. zna i hakom.

fila2208 uto 28.1.2020 21:13
Dex.pwn kaže...

Zvao me čovjek iz T coma da mi uključi net. A čovjek iz Iskona još nije ni optiku proveo.

Brzi su bome. Sutra mi optika dolazi

 Tako je i meni bilo, i sad ćeš čekati dok iskon odradi svoje.

Dex.pwn sri 29.1.2020 11:22

Bili dečki, proveli optiku za manje od sat vremena. Spojili pretvarač, kad se ne može spojiti na neki port.
Izgleda da je netko zajebao dokumentaciju kad je provodio optiku.
Sada treba čekati ekipu za mjerenja.

dr3ad sri 29.1.2020 12:04

dali mi netko može išnjufati tr-069 ip, mislio sam se preko tog protokola spojiti na fritza koji nije iskonov ali koristi fritzOS (imaju u ponudi jedan fritz).

 

pod kor. ime i password ću probati sa onim za ppoe spajanje.