zagrylko pon 8.4.2013 12:39

 

Osjećam da sam dužan podijeliti svoje tužno iskustvo s Iskonom. Zapravo ću podijeliti mailove koje sam im poslao, a na koje nisam dobio odgovor. 

 

Čitati odozdo prema gore...

 

Napomena: 08.04.2013.  Od 26.03. nemam internet i nitko nije došao ni popravio ništa, čak se nije ni udostojio odgovoriti na moje mailove.

 

Čak sam i dobio račun za ožujak od 73 kn u kojem su uglavnom njihovoj službi za korisnike na 062 10 10 10. Čuli smo se svakodnevno, dok nisam odustao.

 

FUJ! Sad samo čekam da mi probaju naplatiti 600 kn za raskid ugovora.

 

---

2013/4/3

 

Poštovani,
Jučer i sinoć je uložen posljednji napor da se uspostavi ispravna konekcija prema Iskon internetu. Prebacivanje vašeg Enkom routera u bridge mod i nije pomoglo. Uspio sam se spojiti s računala tako da sam napravio PPPoE konekciju, no nisam uspio ni s jednog routera napraviti istu stvar (Pokušao sam s Siemens SX763(Originalni FW, DD-WRT i OpenWRT), Thomson 782). 
Kako niste voljni poslati tehničare s drugim routerom ili da provjere zašto ovaj ne radi, već 9 dana koliko problem traje, ja bih nastavio s raskidom ugovora i povratom vaše opreme. 
Molim da me uputite u postupak raskida, tj. ne raskida, nego povrata, jer nisam spreman plaćati nikakve penale.
Hvala i pozdrav,
X>
Linija: 01/XY


2013/4/3 Napisao X Y
Poštovani,

Kako se nitko od vas nije udostojio odgovoriti na prethodni upit i kako jutros nakon poziva službi opet dobijemo iste odgovore, "Tehnika nam još nije odgovorila... da pokušamo udaljeno..." i kako cijela ova šarada traje već tjedan dana, ovim putem u zakonskom roku  7. dana nakon uspostave vaše "usluge" tražimo raskid ugovora. 

Izvolite nas uputiti na postupak raskida, jer sam spreman platiti prokletih 100 kn više da netko ne radi budalu od mene poput vas.

Pozdrav.
-----

2013/4/2 Napisao X Y
Poštovani,
Od 26.03.2013. kada smo konačno prebačeni s T-Com usluga na Iskon počinje naša igra mačke i miša. 
Kao prvo napominjem da je T-Com usluga godinama besprijekorno radila.
Jedini razlog zbog kojeg smo odlučili prijeći na Iskon je obećanje o uštedi i tome da je kvaliteta tehničke podrške jednaka onoj T-Com-a.
Dobili smo od vas Enkom router (unatoč zahtjevu za Siemens routerom koji je pri otvaranju vama dan i prihvaćen).
Spajanjem routera, veza se uspješno uspostavila i sve je krenulo odlično. Već nakon par minuta sve prestaje biti odlično jer se ne može otvoriti ni jedna stranica. 
Kako sam inženjer informatike sa više od 10 godina iskustva, nakon pregleda ustanovio sam da router ne radi ispravno. 
Od tada se natežem s vašom službom za korisnike koji stalno pokušavaju "udaljeno" rješavati problem. SVAKI PUT ISPOČETKA!!!
Stalno mi govore kako imamo veliki broj konekcija i broj računala spojenih na router.
Draga gospodo, što vas briga koliko ja imam računala spojenih na router i koliko je konekcija uspostavljeno???
Dakle, nemam virusa / ne skidam torrente,
preko tri switcha i 3 wireless access pointova, na internu mrežu je spojeno 3 tableta, 5 telefona, 2 media centra, 3 laptopa i 2 stolna računala.
To apsolutno ništa ne znači JER JE S TCOMOM SVE RADILO. Jedina stvar koja se promijenila je router. I vaša konekcija, za koju služba kaže da ispravno radi. 
Druga stvar. S TCom-om sam imao korisničko ime i lozinku te sam se na njihovu uslugu mogao spojiti s bilo kojim ruterom koji imam(a imam ih desetak). 
S vama, to više nije tako. Mogu se spojiti samo s ovim smećem koji ste mi dali i koje ne mogu zamijeniti. Jako bih volio da je to drugačije, ili barem da mogu birati(platiti) koji router mi date.
Vaša služba za korisnike mi je rekla da Enkom router NE MOŽE podnijeti veliki broj konekcija i da se može, za razliku od Siemens SX763 zablokirati pod opterećenjem.
Kako na istoj internet vezi i obavljam posao, za koji mi je NEOPHODNA internet veza, ZAHTIJEVAM da mi se u najkraćem mogućem roku zamijeni router. Ako je potrebno, doniram vam jedan od svojih Siemens routera, samo natrpajte u njega svoj firmware.
Dajem još jednu šansu vašoj usluzi, ali ako se problem ne uspije brzo riješiti, raskinut ćemo ugovor i proslijediti ćemo ovaj prigovor svim forumima i novinama koje uspijemo naći.
Fiksni broj telefona usluge 01/X-Y
Nositelj usluge:
X Y
X Y
Imate pozdrav iznimno nezadovoljnog korisnika,
xy

 

 

SlavkecD3 pon 8.4.2013 12:45

Ma svi su ti vise manje isti operateri, kad sve radi super , ali kad nesto neradi kako treba, tko te sljivi. Osobno sam imao i TCom i Optimu i H1, eto jedino Iskon nisam, nalazim se na periferiji pa mi je malo problematican ADSL link. Uglavnom 100 problema s sva tri operatora sam imao tokom godina koristenja fiksnog interneta.

 

Trenutno koristim mobilni internet od TComa. Sve radi evo zadnjih 6 mjeseci savrseno. Za surfanje, povremeno skidanje i ono sto meni treba odlicna investicija. I sto je najvaznije, kud moj laptop ide tu i moj internet ide.

nix2811 pon 8.4.2013 12:56

takvi su oni imao sam i ja par razgovora sa njima .... al nikad nista konretno .... htio sam povecanje brzine .. nista od toga ... ostaviti stari t-com broj i staviti prikaz broja nikad nista rekli su da ce to bit automatski .. budala sam cim sam prekinuo internet i sve od t-com za tih 60kn kolko su skuplji isplati se ... sve rade kako treba a i tehnicari im brzo dodu dok ovdje tehnicaru nisam ni radni kombinezon vidio {#}

 

Dok mi istekne ugovor vracam se na t-com osim ako ne dode do neke promjene 

Sretno sa rjesavanjem problema {#} 

zagrylko čet 11.4.2013 10:19

Evo, danas me zvali iz Iskona, da bi mi oni promijenili router! Hahahaha. 

 

Rekao ja njima,  kasno je za to. Samo vi mene pustite na miru sad lijepo.

 

Danas je 11.04. ja im govorim da treba promijeniti router od 26.03.

 

Tako da sam jučer potpisao zahtjev za prelazak nazad na TCom i prelazak je 22.04. Do tad ćemo valjda izdržati na mobilnom internetu.

 

Iskon, sram vas bilo.

zagrylko čet 11.4.2013 11:04

Trebalo bi bit ali nije. Organizacijski Iskon jako loše, razgovarao sam s X različitih brojeva, s X različitih ljudi, tehnički nepotkovanih, tj. imaju šprancu i svaki put ispočetka, te nemaju prava za ovo te ne mogu ono. Jedan dan mi prebace router u bridged mod prek telefona, za pet dana da vrate u routing mod trebam pisani zahtjev, te ne primaju na podrska@iskon.hr, nego moram slat na prijava@iskon.hr. Daj me nemoj.... 

 

Da bi me nakon 15 dana pitali da bi mi zamijenit router. Toga nema kod TComa. Platim ih pun k. ali znam da ako ne riješe na 0800 9000, budu došli za dan dva i riješili problem. Mislio sam možda Optimu, ali čitam malo po forumima, sve mi se to čini neorganizirano i neozbiljno. Ne želim da ispadne da reklamiram TCom, ali jbg, tako ispada.

Bastardo čet 11.4.2013 11:30

E sad se i ja pocinjem pribojavati. Roditelji mi godinama koriste T-com i uvijek neke petljanije s njima. Stvar se zakuhala kada je mama prije par mj dobila poziv iz korisnicke sluzbe s ponudom za produljenje ugovora + novi maxTV + tablet na sto je pristala. Nakon par dana zove da vidi jel sve ok a iz t-centra kazu da ce dobiti maxtv i da je sad pretplatnik jos 24mj ali nece dobiti tablet jer je akcija prosla ... Stara zamraci i otkaze novi ugovor. Par dana poslje nestane interneta. Zove mama i oni joj kazu da su je prebacili na digitaliju kao sto je i trazila (iako nije nista trazila). E tu je vec pocelo kulminirati. Posto sam ja u Svicarskoj, koristimo skype par puta dnevno tako da joj je internet neophodan i zaista se koristi. Vratili su je nazad na analogno i rekli da ce poslati tehnicara da ju prebaci na digitaliju ... to se konacno desilo prekjucer.

Bio nam je plan prijeci na iskon za 180-ak kuna s 5mbit flata i njihovom telefonijom ali me ova tema malo naplasila.

 

Nedavno sam joj uzeo smartTV i ideja je bila da kod nje stavim ruter u bridge mod i iza njega pfsense firewall koji bi drzao VPN prema meni tako da njen smart TV ima pristup mom DLNA serveru, ali ako su iskonovci tako restriktivni s ruterima, onda ne znam sto cu.

zagrylko čet 11.4.2013 11:37

Ha čuj, meni su prebacili u bridged mod i dali mi username i password, ali da se ubiješ nisam to uspio upogoniti ni s jednog routera. Uspio sam s kompa... al ta veza je crkavala obavezno nakon par minuta, naravno zbog njihovog routera.

 

Kužiš, mislim da je jedno računalo u pitanju, to bi radilo kak treba, mene je razočarala njihova tehnička podrška... i taj ENKOM Kina router. Čitam i čujem da ljudi imaju problem s njegovim NAT postavkama. Hvala bogu, nisam još došao do toga, jer da i to ne radi kak se priča, pop%&dio  bi...

 

sretno...

Bastardo čet 11.4.2013 12:06
zagrylko kaže...

Ha čuj, meni su prebacili u bridged mod i dali mi username i password, ali da se ubiješ nisam to uspio upogoniti ni s jednog routera. Uspio sam s kompa... al ta veza je crkavala obavezno nakon par minuta, naravno zbog njihovog routera.

 

Kužiš, mislim da je jedno računalo u pitanju, to bi radilo kak treba, mene je razočarala njihova tehnička podrška... i taj ENKOM Kina router. Čitam i čujem da ljudi imaju problem s njegovim NAT postavkama. Hvala bogu, nisam još došao do toga, jer da i to ne radi kak se priča, pop%&dio  bi...

 

sretno...

Opcenito ti shit ruteri koji dodju 10eura paleta imaju mizerno malo memorije i ako imas vise klijenata u lanu, brzo se prepuni tablica sa stanjima ... zazo mi je pravilo sva ta govanjca po defaultu frknuti u bridge mod i staviti nesto posteno iza. Tako mi je kasda godinama radila u bridgeu s cisco routerom iza nje koji je veselo odradjivao sve sto mu se bacilo ...

Najvise me boli sto sam ovdje u Svici radio 5 godina za ISP-a kao inzinjer i znam kako se igra ta igra. Ovo sto banda u HR radi nije normalno. Aktiviranje "gejmerskih profila", smanjenje pinga itd ... da je posao od pocetka odradjen kako spada - nitko se ne bi zalio!

Ziga čet 11.4.2013 12:14
zagrylko kaže...

 

Osjećam da sam dužan podijeliti svoje tužno iskustvo s Iskonom.


na internu mrežu je spojeno 3 tableta, 5 telefona, 2 media centra, 3 laptopa i 2 stolna računala.
Kako na istoj internet vezi i obavljam posao, za koji mi je NEOPHODNA internet veza,

 

Tužna iskustva se dijele po forumima, a dobra iskustva ne? {#}

Na to smeće od wlan modema toliko prikopčanih uređaja..divota

Iskon i posao? to ne ide skupa. Što očekuješ od te jadne spore veze?

 

Evo ti moje iskustvo s Iskonom kao kućni korisnik..uskoro sam 2 god kod njih bez ugovorne obaveze

 

Dobio na adresu modem, tv box...sve super....telefon radi, internet radi..TV ne radi..nema slike

zovem SZK bla bla..nema slike... pitaju me kakav daljinski imam (oblik, boja) ja navedem kakav

a oni meni "oprostite imate stari uređaj koji vam ne radi"... rekoh OK!

 

zapakirano tvbox, hdmi kabel, utp kabel, adapter... došli po to, dali mi novi zapakirani, otišli..

raspakirao uređaj..mala crna Motorola, sve super ALI nema HDMI kabla!

 

Žao mi je novi ne dolaze s HDMI kablom....pa sam išao kupovati HDMI kabel

 

Najveća zamjerka:

 

1. Crkne telka, pa telefon i onda internet... zovem SZK...proradi nakon 3h..imali su problem rade na tome

2. Crkne telefon...zovem SZK..resetirali su...treba radit...proradilo nakon 1h.

3. Dođem doma s posla hitno mi treba net...ne radi net..ne radi wlan ništa.. resetiram modem, ništa, još jednom..ništa

    zovem SZK. pa imaju neke radove. (opet?) i onda je proradilo nakon 4h

4. Sortiram TV kanale po mom ukusu.... desi se neko sranje kod njih i sve mi se pomiješa!

5. Sortiram TV kanale opet..nadograde sistem...opet se sve pomiješa

 

 

koma ali ni drugi nisu bolji..

 

 

 

 

 

 

 

zagrylko čet 11.4.2013 12:28
Ziga kaže...
zagrylko kaže...

 

Osjećam da sam dužan podijeliti svoje tužno iskustvo s Iskonom.


na internu mrežu je spojeno 3 tableta, 5 telefona, 2 media centra, 3 laptopa i 2 stolna računala.
Kako na istoj internet vezi i obavljam posao, za koji mi je NEOPHODNA internet veza,

 

Tužna iskustva se dijele po forumima, a dobra iskustva ne? {#}

Na to smeće od wlan modema toliko prikopčanih uređaja..divota

Iskon i posao? to ne ide skupa. Što očekuješ od te jadne spore veze?

 

Ma nema brzina veze s tim što je taj router smeće. Kad je radilo(onih dve minute nakon reseta routera), brzina je bila 1,2 megabajta po sec i ping super. Sve kak bi trebalo bit.

 

Da je radio kao modem u bridged modu, bilo bi sve OK, kad već ne zna routati tolko uređaja, ali ni to nije radilo. OK, da su zamijenili router i to popravili sve unutar 4 dana, nitko sretniji od mene, ali nisu. Ignorirali su me 15 dana i svaki put me *ebali ispočetka. Jel imate viruse, dal skidate torrente, imate veliki broj konekcija... ma mrš.

 

Uglavnom, ta priča je završena.

 

Punti čet 11.4.2013 13:46

Ja sam na iskonu već 3 godine i nisam imao neugodnih iskustava. Ugovor mi je istekao, ali ih još uvijek držim. Na ruter se spaja stolni komp žično, te tablet, smartphone, netbook i laptop. Naravno, Siemens router.

Tako da, ako vidite da vam donose neki drugi, marš vani.

Srednji čet 11.4.2013 13:57

Ja isto imam dobra iskustva s njima, ovaj mjesec mi istice ugovor ali necu nista potpisivati, spajam se sa 2 moba, lap, pc i ipad...do sad nije bilo nikakvih problema a da su vezani za mene kao korisnika (uvijek su oni nekaj popravljali kod sebe)....router je spitač (speedtouch)..

zagrylko čet 11.4.2013 14:06
Srednji kaže...

Ja isto imam dobra iskustva s njima, ovaj mjesec mi istice ugovor ali necu nista potpisivati, spajam se sa 2 moba, lap, pc i ipad...do sad nije bilo nikakvih problema a da su vezani za mene kao korisnika (uvijek su oni nekaj popravljali kod sebe)....router je spitač (speedtouch)..

E da su mi dali Thomson ili Siemens... ne bi se ja tu sad bunio... :)

M4r10 sri 17.4.2013 16:14
zagrylko kaže...
Srednji kaže...

Ja isto imam dobra iskustva s njima, ovaj mjesec mi istice ugovor ali necu nista potpisivati, spajam se sa 2 moba, lap, pc i ipad...do sad nije bilo nikakvih problema a da su vezani za mene kao korisnika (uvijek su oni nekaj popravljali kod sebe)....router je spitač (speedtouch)..

E da su mi dali Thomson ili Siemens... ne bi se ja tu sad bunio... :)

 

 

Jbg, nemaju na lageru ništa osim Enkoma, ima slučajeva da ljudi po novom dobiju ST ili Siemens, ali sve su to reparirani uređaji, nisu novi...

zeroname sri 17.4.2013 18:38
Srednji kaže...

jel se moze recimo, ubost ruter u ducanu pa zvat da ga oni flashaju na svoje?

 jel zna netko dal to fercera?

Koliko ja znam nema potrebe za flash-anjem rutera. Samo kupiš ruter , uštekaš kabel i to je to. Ima jedino ona neka fora sa A i B vrstama.

Vapor sri 17.4.2013 20:07

Iskon preko T-Comove linije

 

Imam Siemens router i 2 moba, tablet laptop i PC na njemu.

 

U posljednjih pola godine, godinu tjedno 2,3 puta bi se znalo desit da nemogu zvat ni primat poziv i jedino bi reset routera pomoga. Zovnia SZK, upgrejadli firmware i sad sve šljaka OK.

 

Istekao mi ugovor ima tjedan dana i prešao sam na VIP jer Iskon me cijenom ne paše. 

robisierra92 sri 17.4.2013 21:57

Sto ljudi sto različitih iskustava. 

 

Na iskonu tri godine (osijek), već godinu dana bez ugovora. Od prvog dana radi bez greške, prije toga sam bio na t-comu godinama.

 

Prvih šest mjeseci račun mi je otprilike bio manji 100-150 kn manji nego na t-comu, prvenstveno zbog fiksnog telefona, poslje više nisam niti uspoređivao cijene.

 

 

 

 

godo čet 18.4.2013 00:37

Razumijem te.

Ali imam jedno pitanje.

 

Naravno da su novci važni i da uvijek treba ići pravilom da za istu stvar treba gledati što manje izdvojiti, ali!

Ako ti posao ovisi o internetu (ne kažem da zarađuješ ogromne iznose, ali svejedno) zašto si prelazio sa usluge koja je dobro funkcionirala. U ovom području je nažalost pravilo - dok radi ne diraj. Imao si svako pravo da probaš kao i svi ostali ali ako je posao u pitanju ipak je rizik velik, ali dobro je to što ti imaš stick za internet pa si donekle siguran!

 

eNivej, želim ti puno uspjeha sa rješavanjem problema interneta i svakako nas drži informirane!

zagrylko čet 25.4.2013 13:00

Da javim razvoj situacije.

 

Otkazao Iskon, nisu mi naplatili raskid, ni račun za 4. mjesec. Za 3. mjesec su mi poslali 72 kn račun(prikopčali su me 26.3.). To sam platio samo da se ne natežem dalje s njima.

 

Vratio se kao u TCom, 10.4. potpisao ugovor na 2 godine, kao uzeo 10 mbita i srednji maxtv paket, čak trebao dobiti neki Android telefon.

 

Prebacivanje zakazano za 22.4. Dođe 22.4., nigdje nikog, nitko ništa, zovem, kažu neki problem sa zahtjevom i brzinom, evo oni nešto kliknuli i budu došli riješit za nekoliko dana.

 

Danas(25.4.) zovu, zeznuli su originalni zahtjev, kao nisu smjeli staviti 10 mbita, nego osnovni paket od 4, pa kad se to složi, onda se prebaci na 10(???). 

 

Zahtjev je storniran. Treba ići fizički u T centar napraviti novi.

 

Trebam li napomenuti da moram u T centar voditi oca, jer na njega glasi linija, sad drugi put. Molio sam da na postojećem zahtjevu to poprave, ne može. I nakon ispunjavanja novog zahtjeva, opet moramo čekati.

 

Tako da, sve je to skupa jako jako žalosno. {#}

 

Mora da sam nešto zbilja krivo napravio kad sam svu karmu potrošio....

 

Miki77 čet 25.4.2013 13:21

Citajuci tvoje postove, ne znam sta bih ti rekao. Jednostavno nisi imao srece!

Svi u biti imaju problema sa svojim operatorima, neki vece a neki manje probleme.

Nadam se da ces u biti sve srediti i napokon slobodno uzivati!

 

Bastardo čet 25.4.2013 14:34

Mama je na kraju potpisala ugovor s njima. Tehnicar dolazi 29.04 prebaciti sve na iskon. Router stigao prekjucer (Thomson 780WL ULL), papir s pristupnim podatcima jucer tako da se nadam najboljem. Jedino me pati sto se prelazak u bridge mod za ADSL mora pismeno traziti - to mi je onak totalno bedasto, al ajd. Kad iza spojim pFsense firewall boli me uho za njihov Thomson, samo neka on vrti taj bridge mod i telefoniju kako spada, a ja cu se pobrinuti za internet.

zagrylko čet 25.4.2013 20:34
Bastardo kaže...

Mama je na kraju potpisala ugovor s njima. Tehnicar dolazi 29.04 prebaciti sve na iskon. Router stigao prekjucer (Thomson 780WL ULL), papir s pristupnim podatcima jucer tako da se nadam najboljem. Jedino me pati sto se prelazak u bridge mod za ADSL mora pismeno traziti - to mi je onak totalno bedasto, al ajd. Kad iza spojim pFsense firewall boli me uho za njihov Thomson, samo neka on vrti taj bridge mod i telefoniju kako spada, a ja cu se pobrinuti za internet.

Pismeno ti znači i da možeš poslati mail s email adrese koju si kod njih zapisao na prijava@iskon.hr. U mailu napišeš: Molim prebaciti u bridged/routing i dostaviti pristupne podatke.

 

Svaki put promijene lozinku.

 

Pazi, ne na podrska@iskon.hr, nego prijava@iskon.hr, nije isto, dva dana razlike je... ;)

 

I čestitam na routeru... {#}

Bastardo uto 30.4.2013 12:35

Jucer ujutro, kao i dogovoreno, T-com je prekinuo davati ADSL signal i telefonsku uslugu. Oko podneva je na mamin mob dosla poruka da je ISKON gotov sa prepajanjem sustava i da je usluga aktivna. Uz pomoc kolege, sve je spojeno da bi se ispostavilo da zapravo nista ne radi. Nakon nebrojenih poziva prema korisnickoj sluzbi i podrsci ustanovljeno je da je SMS poslat iako nitko nista u centrali nije napravio. Malo smo digli frku, povuci-potegni i konacno je oko 20 sati navecer signal pusten kako spada i sve radi kako treba. Cekam sada tjedan dana da vidim stabilnost telefonije/interneta pa cu cimnuti iskonovce da prebace na bridge mod i postaviti moj firewall iza njihovog routera. Uglavnom nisu mi bas ulili povjerenje s tim sms-om i prespajanjem u centrali. Nadam se da ce bar usluga biti kvalitetna i stabilna. T-com je bio poprilicno stabilan jedino sto su neozbiljni kada se nesto tice podrske ...