tomglo sri 2.10.2019 08:52
Punti kaže...

Samo poslušaj areal i ugodno ćeš se iznenaditi. Nema veze što ti nitko ne može ispostaviti tu brzinu, pošalji zahtjev za raskid usluge, uvijek možeš zatražiti novi ugovor ako ne prođe. Ali 99,9 % će ti dati bolju ponudu.

 Samo da se javim da ipak nisu nazvali 
prošli tjedan u ponedjeljak sam zvao da zelim upute za raskid usluge i zahvalio se. Naravno, ništa nisam slao ali i dalje ne zovu.

Izgleda da mi ne umire potpisivanje ugovora. 

Minneyar sri 2.10.2019 09:10
tomglo kaže...
Punti kaže...

Samo poslušaj areal i ugodno ćeš se iznenaditi. Nema veze što ti nitko ne može ispostaviti tu brzinu, pošalji zahtjev za raskid usluge, uvijek možeš zatražiti novi ugovor ako ne prođe. Ali 99,9 % će ti dati bolju ponudu.

 Samo da se javim da ipak nisu nazvali 
prošli tjedan u ponedjeljak sam zvao da zelim upute za raskid usluge i zahvalio se. Naravno, ništa nisam slao ali i dalje ne zovu.

Izgleda da mi ne umire potpisivanje ugovora. 

 Trebas zbilja poslati zahtjev za raskid, a ne se samo raspitivati za njega. Te taktike koriste svi i na njih ne padaju...

tomglo sri 2.10.2019 09:24
Minneyar kaže...
tomglo kaže...
Punti kaže...

Samo poslušaj areal i ugodno ćeš se iznenaditi. Nema veze što ti nitko ne može ispostaviti tu brzinu, pošalji zahtjev za raskid usluge, uvijek možeš zatražiti novi ugovor ako ne prođe. Ali 99,9 % će ti dati bolju ponudu.

 Samo da se javim da ipak nisu nazvali 
prošli tjedan u ponedjeljak sam zvao da zelim upute za raskid usluge i zahvalio se. Naravno, ništa nisam slao ali i dalje ne zovu.

Izgleda da mi ne umire potpisivanje ugovora. 

 Trebas zbilja poslati zahtjev za raskid, a ne se samo raspitivati za njega. Te taktike koriste svi i na njih ne padaju...

 A veli mi kolega s posla koji je ne tako davno radio baš taj posao u Vipu da oni zovu čim je korisnik "zabrinut" ili razmišlja o prekidu usluge. 

Da u ovom slučaju očito agent nije odradio svoj posao. 

 

Morat ću razmisliti onda još jer nemam baš volje ni vremena naganjat se baš. Poslat zahtjev za raskid pa nek opet NE nazovu i isključe mi uslugu. Pa opet zvat da uključe (bit neko vrijeme bez interneta) i svejedno naravno potpisat jer ne želim plaćati 1300 kn i znaju da na mojoj adresi mogu dobit 150 i koaks samo preko njih.

Minneyar sri 2.10.2019 10:14
tomglo kaže...

 A veli mi kolega s posla koji je ne tako davno radio baš taj posao u Vipu da oni zovu čim je korisnik "zabrinut" ili razmišlja o prekidu usluge. 

Da u ovom slučaju očito agent nije odradio svoj posao. 

 

Morat ću razmisliti onda još jer nemam baš volje ni vremena naganjat se baš. Poslat zahtjev za raskid pa nek opet NE nazovu i isključe mi uslugu. Pa opet zvat da uključe (bit neko vrijeme bez interneta) i svejedno naravno potpisat jer ne želim plaćati 1300 kn i znaju da na mojoj adresi mogu dobit 150 i koaks samo preko njih.

 Nece ti sigurno iskljucit bez ikakve povratne informacije i bez javljanja... Rok za iskljucenje je 12 radnih dana, tako da posaljes raskid, nazoves da ti potvrde da je u postupku, pricekas 10 radnih dana i ak te slucajno dotad ne nazovu, nazoves i kazes da ipak ne raskidas :D

Q-Tip pet 4.10.2019 17:57
Zajeb kaže...
Ima li itko problema sa bnetom u splitu? Nemam telefon, internet, nemogu ih dobit na sluzbu za korisnike preko mobitela

 

Ne samo u Splitu, Sisak također. Ja imam internet, ali mi ne radi wi-fi, dok recimo bratu koji živi u neposrednoj blizini nema ni interneta, ni telefona, ni wi-fi, a ne radi mu čak ni 4G mobilni net. Totalno zamračenje. Pokušava ih dobiti, ali nema šanse, izgleda da puno ljudi ima problema i zasipaju službu za korisnike sad.

Q-Tip pet 4.10.2019 18:12
anarchyST kaže...

Radi donekle... Ukucajte rucno google DNS, 8.8.8.8 8.8.4.4

 

Da, skužio sam zašto meni radi, ja odavno već imam za DNS stavljen 1.1.1.1, tako da možete i to probati. Brat je isto stavio 1.1.1.1 i proradilo mu je. 

 

Očito imaju problem s DNS-om, brat je u međuvremenu dobio i SZK i rekli su mu da su svjesni da postoji problem, ali da ne znaju u kojem roku će biti riješen.

ihush pet 4.10.2019 21:30

-da, od 18h do 19... raspad, ništa od A1 nije radilo, pa ni mobilna (internet/ex-vip).

-to je onih +20kn? To je po procjeni stručnjaka najbolja mreža? .. to je diletantizam.

 

-još samo da hakom proradi o tumačenju dostupnosti usluge, prekidu od sat u danu.. pa da korisnik može nešto tražiti od ugovorne strane koja ne isporučuje ugovorenu uslugu.

(svaki prekid u trajanju 1 sat, računa se da taj dan usluga nije isporučena, npr internet ili tv program, ovisi što korisnik ima, koji paket..) ili kao za slučaj prekida, 10kn sat, pa se za dan može dobiti 240kn jedino što se taj prekid računa od 15 dana nadalje.. zato treba hakom poraditi na ovim kraćim, dnevnim prekidima.

Marko :D pet 4.10.2019 22:27

Kako kome. Kod mene je sve radilo bez ikakvih problema jer sam u ruteru još davno promijenio DNS servere na Cloudflare.

 

I onda me pojedinci pitaju zašto ne koristim zadane postavke za internet. Pa možda zato što im je DNS nepouzdan, ne podržava DNSSEC, DNSCrypt, DoH i DoT. 

ihush pet 4.10.2019 22:41
Marko :D kaže...

Kako kome. Kod mene je sve radilo bez ikakvih problema jer sam u ruteru još davno promijenio DNS servere na Cloudflare.

 

I onda me pojedinci pitaju zašto ne koristim zadane postavke za internet. Pa možda zato što im je DNS nepouzdan, ne podržava DNSSEC, DNSCrypt, DoH i DoT. 

 -nije problem u dns, koristim 8888 .. raspo im se sustav. (inače bnet-kabel je slabašan za dns, ali sad je palo sve od A1, fixna-tel, mobilna..).

ihush sub 5.10.2019 11:01

-ne treba miješati bnet-coax i telefonski bakar/optiku.. dvije odvojene stvari, odvojene centrale čisto vlasništo bneta dok je telefonija ugl ht osim par dijelova operatera koje su pokupovali tcom-vip... (zato je jedino naziv bnet ostao, jer je firma-mreža odvojena za sebe i to vidiš na stranicama A1 i paketima..)

-na amisu nikad nije bilo takvih problema, na bnetu stalno samo što je sad bio 'globalni' prekid ne neki kvart.. + nije radila ni mobilna-vip.. a to može značiti da su nešto radili.

-prekid je trajao cca sat, internet. Nešto kao dns ali nije.. (jer nije bila linija srušena..) - nešto oko njihovih servera.

 

btw, da je samo DNS, tad bi radile ostale stvari, npr mogao bi pingati, mogao bi na npr bug ako znaš ip.. jer dns server radi samo to, pretvara naziv u ip iz adresara, kao i to da bnet ima slab dns i bolji-brži je google i sl.

 

PzKpfw sub 5.10.2019 11:45

 

Da, potvrdim. Jučer nije bilo Interneta(ZGB) iza pola 6 popodne, pa nekih +1h od toga. Nisam mogao dobiti službu za korisnike, dobar dio toga vremena.

Nikakve postavke nisam mjenjao, te se stvar riješila "sama od sebe". Kako nestao net, tako i došao net.

Marko :D sub 5.10.2019 12:12
ihush kaže...

-ne treba miješati bnet-coax i telefonski bakar/optiku.. dvije odvojene stvari, odvojene centrale čisto vlasništo bneta dok je telefonija ugl ht osim par dijelova operatera koje su pokupovali tcom-vip... (zato je jedino naziv bnet ostao, jer je firma-mreža odvojena za sebe i to vidiš na stranicama A1 i paketima..)

-na amisu nikad nije bilo takvih problema, na bnetu stalno samo što je sad bio 'globalni' prekid ne neki kvart.. + nije radila ni mobilna-vip.. a to može značiti da su nešto radili.

-prekid je trajao cca sat, internet. Nešto kao dns ali nije.. (jer nije bila linija srušena..) - nešto oko njihovih servera.

 

btw, da je samo DNS, tad bi radile ostale stvari, npr mogao bi pingati, mogao bi na npr bug ako znaš ip.. jer dns server radi samo to, pretvara naziv u ip iz adresara, kao i to da bnet ima slab dns i bolji-brži je google i sl.

 

https://www.bug.hr/forum/post/povezivanje-internet/kabelski-internet-prestao-raditi-odjednom/5992700.aspx

https://www.reddit.com/r/croatia/comments/dd92f8/pao_bnet_a1/f2ewquy/

 

Kažem, kod mene nije bilo nikakvog prekida jer odavno ne koristim njihove DNS servere. Ovo nije prvi puta da im padaju DNS serveri; znali su padati i prije, zato i koristim Cloudflare. Što se i mobilnih usluga tiče, nisam na A1, ali ako se radi o padu DNS servera, opet bi mi radilo jer također koristim Cloudflare (s DoT) na mobitelu.

ihush sub 5.10.2019 13:36

opet isti odgovor.. problem je nešto kao DNS ali ne (samo) to.. palo im je više tog, jer koristim 8888 i sl. tak da nije (samo) dns tj da je samo to tad bi sve radilo a nije radio ni mobilni-vip internet.. što dokazuje da je nešto većeg-zajedničkog -serverskog, ali ne samo dns.

Q-Tip sub 5.10.2019 15:53
ihush kaže...

opet isti odgovor.. problem je nešto kao DNS ali ne (samo) to.. palo im je više tog, jer koristim 8888 i sl. tak da nije (samo) dns tj da je samo to tad bi sve radilo a nije radio ni mobilni-vip internet.. što dokazuje da je nešto većeg-zajedničkog -serverskog, ali ne samo dns.

 

Ja ću samo reći da je mom bratu proradilo iste sekunde kad je za DNS stavio 1.1.1.1. U njegovom slučaju očito je bio samo i isključivo problem u DNS-u. Meni je također radilo jer sam od prije imao upisan Cloudflare DNS.

Kurtis pon 7.10.2019 13:54

Odjavio sam internet na jedno vrijeme iz privatnih razloga, te bi htio za par mjeseci 

opet uzeti Bnet.

Stari br sluzbe za zadrzavanje korsnika nije u funkciji vise.

 

Ima li netko novi broj ?

Kako se krecu popusti za stare korsnike ? 

PzKpfw pon 7.10.2019 14:18

@Kurtis

 

 

0800 091 091

 

To što si bio stari korisnik, koliko meni poznato ne znači njima puno.

Imaš neke popuste uz pretplatu kao i svi drugi. Mislim ako uzmeš Planet Sport, da ona dobiješ jeftinije prošireni paket.

I ja isto razmišljam da odem od njih.

Kurtis uto 8.10.2019 15:18
PzKpfw kaže...

@Kurtis

 

 

0800 091 091

 

To što si bio stari korisnik, koliko meni poznato ne znači njima puno.

Imaš neke popuste uz pretplatu kao i svi drugi. Mislim ako uzmeš Planet Sport, da ona dobiješ jeftinije prošireni paket.

I ja isto razmišljam da odem od njih.

 To je br od SZK.

Meni treba broj od službe za zadržavanje korisnika.

Doslovno se tak zove i taj br nije javno dostupan na internetu.

Svojedobno ga je tu napisao jedan forumaš ali taj br više 

nije aktivan.

Ziga uto 8.10.2019 16:06
Kurtis kaže...

Meni treba broj od službe za zadržavanje korisnika.

Doslovno se tak zove i taj br nije javno dostupan na internetu.

Svojedobno ga je tu napisao jedan forumaš ali taj br više 

nije aktivan.

 Na taj broj nećeš nikog ni dobiti, linija ima samo odlazne pozive, ne i dolazne

 

 

 

 

Kurtis uto 8.10.2019 22:58
Ziga kaže...
Kurtis kaže...

Meni treba broj od službe za zadržavanje korisnika.

Doslovno se tak zove i taj br nije javno dostupan na internetu.

Svojedobno ga je tu napisao jedan forumaš ali taj br više 

nije aktivan.

 Na taj broj nećeš nikog ni dobiti, linija ima samo odlazne pozive, ne i dolazne

 

 

 

 

 Na ovaj broj sam zvao, i redovno dobivao agenta kad sam

pregovarao za novi ugovor. Nisam lud. :)