Bnet - iskustva općenito ?
Ja sam to probao, ali bez uspjeha. Nadam se da će tebi uspjeti .
Vraga. Ista stvar i s 2.4 Ghz.
Korisnička služba prvi puta čuje za ovakav problem, naravno, mobitel je kriv.
Nakon podužeg razgovora, prekinuo sam.
Ili ću tražiti stari ruter ili ću se poigrati s postavkama.
Meni se ista stvar dešavala i prije na Tehnicoloru i sada na Ubeeu ( 2,4 GHz i 5 GHz). Teško češ dobiti natrag Tehnicolora, jer ga već odavno nemaju u ponudi. Samo Ubee.
Od pet notifikacija četiri prođu, jedna zapne. Dovoljno za ispizdit. Tako je kod mene na Oneplusu, kod žene na Samsungu sve uredu.
Odjavio sam danas Iskon i instalirao onu aplikaciju za push obavijesti.
Kako se frendovi budu vraćali s godišnjeg tako ću zvat ljude s različitim mobitelima na testiranje.
Ne predajem se još :)
Ma ista stvar i kod mene.
Ne razumijem u čemu je problem?!
Jel do nekih postavka rutera ili čega?
Ali baš za ispizditi
oboje imate isti mobitel? onelplus?...ja sam na A1 i sve uredno dolazi :/
oboje imate isti mobitel? onelplus?...ja sam na A1 i sve uredno dolazi :/
Imam S10.
Imas A1 od kojeg datuma? Koji ruter imas?
Ako ti nije tesko postavke rutera screenat, bio bih ti zahvalan.
Ja sam sada ostavio samo 5G enabled, i samo se spajam na to, pa cu vidjeti... Mozda jje problem kada obje G rade zajedno.
Stavi drugo ime za 5g, tako mi je stabilnije i brže
aha, čekaj vi imate onaj mobilni router...zanemari me...odavno sam na A1, klasični "zidni" ruter sa kabelskom pa su vjerojatno totalno drugačije postavke
ja nemam nikakvih problema na ubeeu trenutno, odvojeni su ssid-ovi za frekvencije i radi na obje uredno, takoder je normalno radilo na tehnicoloru ranije.
Imam običan ruter, ubee, A1 trio paket priključen prije desetak dana.
Naravno da su mi različita imena za 2.4/5G.
Probao sam svašta, i ovo što je netko rekao gore za bandwith i frekvenciju. Ništa ne pomaže. Probao sam da se i isto zovu, i da disablam 2.4G i ostavim samo 5G - ništa!
Ne razumijem u čemu je problem.
Nikad ovakvih problema nisam imao.
Bnet u drugom stanu, sve normalno radi (stariji Technicolor). Iskon također odlično radi.
Htio sam baciti router kroz prozor koliko me živciralo.
Predložio bih ti još da isprobaš s drugim mobitelima na tvojoj mreži. Ako se pokaže da i drugi imaju takvih problema onda možeš uprijeti prstom u A1 i gnjaviti ih da izvole to riješiti.
A to da prvi put čuju za kašnjenje notifikacija je laž, jer kad su me zvali povratno znali su o čemu pričam, jer su imali spremne odgovore.
Još uvijek mi većina notifikacija prolaze, tu i tamo neka obavijest s mobilnog Outlooka i Whatsappa se zagubi, čemu može biti kriva i aplikacija i/ili mobitel.
UPDATE:
Probao sam puno toga, izmedu ostalog i ovo: KLIK
Apsolutno nista ne pomaze. Notifikacije i dalje kasne ili ne dodu uopce.
Znaci, gore link, stavio sam na mobitelu staticki DNS s 8.8.8.8 / 8.8.4.4 ali nista. Jedino vidim da je on otvarao neki port na ruteru?
Nemam bas tolikog znanja, pa ako moze netko objasniti sto je to port i kako ga otvoriti?
Nasao sam takoder post od prije par godina, gdje covjek ima problema kao i mi, i rijesio je da je disablao IPv6.
Ne znam dali se to disabla u postavkama rutera, buduci da ne mogu naci te internet protokole?
Disablao sam ga samo u control panelu na kompu, tako da sam kliknuo na mrezu desni klik - svojstva - nasao IPv6 i odznacio kucicu?!
Jeli to disablano sada ili treba jos nesto?
Koja je razlika uopce u protokolu 6 i starijem 4?
S cime je to vezano?
Da za zicu - paricu placa se dodatno 20 kn, A1 iznajmljuje tu liniju od HT-a za tebe, neko to iznajmljivanje mora i platiti.
Tko je do jučer to plaćao? Kada sam sklapao ugovor znali su koji su njihovi troškovi, zašto sada iste pokušavaju prebaciti na mene. Svi koji su nezadovoljni mogu raskinuti ugovor do 31.08. na njihovu štetu bez penala. Iskoristit ću tu mogućnost ako ne dobijem popust. Nije mi do 20 kn već do principa. Trebali su novim korisnicima ići na napaltu a starim korisnicima kako kome istiće postojeći ugovor. Bilo bi najpoštenije. Potpisali smo neki ugovor koja regulira prava i obveze obje strane, pošto ga jednostrano mijenjaju više nismo obvezni i možemo ga raskinuti. Bar nešto...
http://www.presscut.hr/Web%20Sharing%20ZON/08-2019/01-08-2019/Jutarnji%20list/Presscut_18743889.pdf
Da za zicu - paricu placa se dodatno 20 kn, A1 iznajmljuje tu liniju od HT-a za tebe, neko to iznajmljivanje mora i platiti.
Tko je do jučer to plaćao? Kada sam sklapao ugovor znali su koji su njihovi troškovi, zašto sada iste pokušavaju prebaciti na mene. Svi koji su nezadovoljni mogu raskinuti ugovor do 31.08. na njihovu štetu bez penala. Iskoristit ću tu mogućnost ako ne dobijem popust. Nije mi do 20 kn već do principa. Trebali su novim korisnicima ići na napaltu a starim korisnicima kako kome istiće postojeći ugovor. Bilo bi najpoštenije. Potpisali smo neki ugovor koja regulira prava i obveze obje strane, pošto ga jednostrano mijenjaju više nismo obvezni i možemo ga raskinuti. Bar nešto...
http://www.presscut.hr/Web%20Sharing%20ZON/08-2019/01-08-2019/Jutarnji%20list/Presscut_18743889.pdf
Ovo sto sam ja napisao nema veze sa ovim clankom koji si stavio u svoj post i naplati ovih 20 kn koje ce se tek obaviti od 01.09. i biti naplacena na racunu u za 9 mjesec negdje 15.10.
.
Forumas je tvrdio u svom postu na koji sam odgovarao da mu je vec naplaceno 20 kn, a u tom slucaju 20 kn moguce mu je bilo naplaceno za zicu-paricu koju A1 unajmljuje od HT-a. dali je to kod njega slucaj poslije vise taj forumas nije odgovorio.
Fiksni portovi se koriste za torrent klijente ili gaming, radi veće propusnosti. Da bi "otvorio" port moraš imati statičku ip adresu, koliko znam Bnet/A1 nije prije to dopuštao, trebalo se posebno zatražiti.
Ne znam kako bi to koristilo Androidu.
Ako pak misliš da će ti pomoći nije to problem napraviti, imaš na forumu temu "port forward".
Što se tiče ipv4/6 to se mijenja u postavkama mreže apn u mobitelu. Kod mene je po defaultu ipv4. Razlika je što ipv6 dopušta više ip adresiranja.
Guglaj ipv6 Android, skuzit ćeš brzo.
Trenutno sam u Njemačkoj, spojen na Vodafone 5ghz wifi i notifikacija mi dolaze bez kašnjenja.
Problem je kod A1 definitivno.
Danas sam 4x pričao sa službom za korisnike i javio se neki dečko, rekao da zna da problem postoji, da i njemu kasne poruke i da mora nekad ući u aplikaciju da dođu poruke/obavijesti.
Ajde, bar prvi koji prizna da i sam ima problema, a tamo radi.
Ne znam kako više natjerati notifikacije da dolaze, zatražit ću stari Technicolor ruter i vidjeti dali vrijedi. Na kraju, njihova je greška.
dali kome šteka snimalica?
Zamrzava pri korišenju mobitela u blizini. Iz podrške kažu nema tu pomoći pri korištenju ovo dvoje istovremeno.
Danas sam 4x pričao sa službom za korisnike i javio se neki dečko, rekao da zna da problem postoji, da i njemu kasne poruke i da mora nekad ući u aplikaciju da dođu poruke/obavijesti.
Ajde, bar prvi koji prizna da i sam ima problema, a tamo radi.
Ne znam kako više natjerati notifikacije da dolaze, zatražit ću stari Technicolor ruter i vidjeti dali vrijedi. Na kraju, njihova je greška.
Ne vrijedi ti ništa Technicolor, imam ga ja i isti je problem. Samo što sam ja dosad bio sto posto uvjeren da je to zbog Androida i zbog njegovog "featurea" da pošalje aplikacije na spavanje.
Pa do čega je onda kvragu?!
5 godina Technicolor na drugoj lokaciji, bnet, sve štima.
A ovo na novo ništa ne valja?!
Ja šta sam našao po netu, a ima toga dosta i ne samo u Hr., većina to povezuje sa nadogradnjom Androida od verzije 8 i Samsung mobitelima ( to manje). Meni se počelo dešavati kad mi je na Samsung J5 nadograđen Android sa 7 na 8. Zato sam napisao da sam mislio i rootat mobitel da vratim nazad na veziju 7( jer onda je sve radilo ok) , ali sam odustao radi garancije. Ja imam Ubee, brat vrata do mene ima Tehnicolora. Oba imamo 150 Mbit/s net od B-neta. Meni se dešavalo nevezano na koji sam router spojen. Ja sam to riješio sa onom app, ali ne vjerujem da je do A1 routera, jer nije da se samo nama to dešava.
A zašto onda mobitel na svim ostalim WiFi mrežama radi normalno?
To me interesira...
To me interesira...
jel moguce da i na ostalim mrezama bi bilo kasnjenja, ali nakon nekog vremena? pretpostavljam da na tim drugim nisi bio spojen po cijele dane kad si testirao...? to meni pada na pamet..;)
... nije stvar samog modema-routera nego bnetove mreže-serveri tj resursi prema van (prema internetu, izlazne linije..). Veza je stabilna, brza ali se često dešava da ne možeš ni google.hr/com otvoriti (kao da npr ne radi DNS..) tj. izgleda da je problem 'kvartovski' možda radovi, možda centrala.. jer ni jedno drugo objašnjenje za ponašanje mob.appsa (push) nema logike... nije kriv modem, nije kriv ni mobitel jer na drugim mrežama radi. Primjer.. ako netko koristi torrent, ovisno o postavkama (previše konekcija) može 'ubiti' internet svima ostalima. Nešto takvog ali na strani servera (prema van). Pošto je bnet kabelska, zasebna infrastruktura, naravno da nemaju toliko izlaznih resursa kao npr tcom koji je vlasnik većine fiksne (telefonske) mreže.. (kao i nova stavka na računma od 20kn upravo za plaćanje te stavke).
-druga razlika, sad je sve A1, ali bnet je zasebno, to nije bivši AMIS koji je koristio telefonske linije (bakar-optika) i centrale..
-jednostavno ne radi, nema izlaznih linija.. ali pri tome npr nema prekida DL-gledanja filma i sl. jer kad se korisnik probije, tad ima liniju, tad taj problem ne postoji.
mreža, svi mrežni uređaji imaju automatiku, ponovne pokušaje spajanja reconectanja i timeoute kad odustaju (da ne generiraju mrežno smeće..). Tako rade svi OSevi, pa vjerojatno i mobitel tj android.. tj. ako se izgubi veza wlan, računalo pokušava refreshati-rekonentati.. ali nakon x-pokušaja/minuta odustane i tad treba ručno refresh ili restart (klasična uputa za početnike). Na mobu je tad najjednostavinije ugasiti pa upaliti wlan. Primjetite razliku, imati mrežu (lan-wlan, spoj na switch-router..) i imati izlaz na internet, XP je samo signalizirao mrežnu ikonu, ima-nema, win7-10 signalizira ima li ''interneta'' tj možete ručno promjeniti gateway ili dns.. i nema interneta, tj to tad vidimo odgovarajućom ikonom (ne prekid mreže nego interneta..). Pošto su ovi prekidi recimo česti, a čak i neprimjetni, tj ako nešto imamo upaljeno u pravilu neće biti prekida, kao da korisnik tad ima rezerviranu-zauzetu liniju, tad sve radi.. ako u nekom trenutku u mreži nema aktivnog korištenja linije vjerojatno centrala dodjeli drugom korisniku. Tek tad su problemi primjetni, tad nekoliko minuta pa i sat može biti problematično.. i onda opet proradi. Ne vidim to kao problem opreme (modem, pc, žice, wlan, mobitel, os-win-andorid..) nego kao stvar servera-centrale, slobodnih-izlaznih linija.. i razlika je po kvartovima.
Bok ekipa, pitanje: koji je bolji router sto se tice jacine Wi-Fi signala ? Ovaj novi Ubee ili technicolor ? Imam TC i signal je katastrofa u sobi udaljenoj 3 metra.
Isprobao sam sve kanale, frekvencije itd. Sada cu produljivati ugovor pa bi ih trazio da mi zamjene router, isplati li se ili je slicno ?
Ubee
Koji rok imaju za aktivaciju usluge nakon sto prihvatim ponudu, 14 dana?
radi se o paketu tv programa
12 radnih dana. Obično aktivacija bude brže. Otkazivanje, ne.
Novi update o kašnjenju push obavijesti
Hvala @stipest na inspiraciji
Malo sam razmišljao o aplikaciji koju si preporučio i skužio što zapravo radi. Pa sam mućnuo glavom i prisjetio se što su mi pričali iz A1 danas o protokolima i prioritetima veze.
U postavkama baterije telefona isključio sam optimizaciju batetije za aplikacije koje rade push i sad obavijesti dolaze bez kašnjenja. Testirao više puta, sve radi bez problema, za sada.