Hajder čet 6.6.2019 13:01
stipest kaže...
Kako misliš da su ti poništili ugovor? Imaš ugovor na dvije godine s njima i ne mogu ga oni tako jednostrano raskinuti. Isto kao što ne možeš ni ti.

 Jednostavno ti raskinu ugovor i nastave ti slat račune iz prošlog.

Antoniio22 čet 6.6.2019 13:31

Raskid ugovora automatski znači i prestanak pružanja usluga. Očito ti nisu raskinuli ugovor nego je istekla ugovorna obveza, a nastavili su naplaćivati po uvjetima koje si tamo imao, očito bez nekog bonusa ili je bonus bio samo određeno vrijeme (npr. prvih 6 mjeseci)

ihush čet 6.6.2019 14:18
Hajder kaže...
stipest kaže...
Kako misliš da su ti poništili ugovor? Imaš ugovor na dvije godine s njima i ne mogu ga oni tako jednostrano raskinuti. Isto kao što ne možeš ni ti.

 Jednostavno ti raskinu ugovor i nastave ti slat račune iz prošlog.

 

Antoniio22 kaže...
Raskid ugovora automatski znači i prestanak pružanja usluga. Očito ti nisu raskinuli ugovor nego je istekla ugovorna obveza, a nastavili su naplaćivati po uvjetima koje si tamo imao, očito bez nekog bonusa ili je bonus bio samo određeno vrijeme (npr. prvih 6 mjeseci)

 

 

-ne miješati raskid, ugovora-pružanja usluge i istek ugovornog roka.

-u pravilu, nepovoljnije, jer su svi paketi i ugovorni rokovi s nekim ''popustima-poklonima''.. i tad nakon isteka ugovorne obveze često dođe račun s višim iznosom od prošlih jer nema više takvog ''popusta'' tj korisnik ''mora'' uzeti novi paket-ugovor na određeni period i ovisno o trebnutnoj akciji (koje su stalno..) ili želi operatera koji sad ima sve amis-tel-bnet-coax.. i ovisi o kvartu, operateru koji se pogubi u svemu tome i sreći.. tako da se ovakve situacije posljendjih mjeseci dešavaju, dogovoriš jedno, dođe drugo.. ponekad operater-agent ni ne razumije razliku bnet-optika-tel.linija.. a sad je trenutno guranje akcije ex.amis tel.linija sa 120kanala itd.. dok ne primjete da je korisnik na podrulju s coaxialcem ili obrnuto da ga nema.. + popuste obečavaju za nove-prelaz s drugog operatera tj iz grupacije tcoma, a onda ponište jer je postojeći korsinik već dobio 'nagradu' pa nude na drugog ukućana itd.. ne znaš tko pije-tko plaća samo da su svi 'pijani'.. a cijene i sve je cca približno isto.

 

gornji primjer gdje je korisnik dobio ponudu za 160kn može ako mu se da, izgurati, prijaviti-tražiti i dobit će.. snimka postoji, mora postojati i dovoljan je dokaz.

-papirnati ugovor je obvezan, tj nakon telefonskog dobije se papirnati i sve obveze korisnika teku tek od tad, ali obveze operatera teku trenutno tj time je hakom samo zaštitito korisnika tj natjerao operatera da ispostavi papirnati ugovor s jasnim uvjetima i da se na temelju takovg papira lake riješe sporovi..

.. npr sad je na snazi da svako neopravdano kašnjenje otklanjanaja problema ili neisporuke usluge plaća operater korisniku 10kn/sat.. dan 240kn. .. -treba tražiti i tad se sve može, treba se i cjenkati i oni to rade.. i kad nešto kažu, vrijedi, ne mogu sutra reći sorry, šalio sam se ili greška jer se i greške plaćaju.

Matozan čet 6.6.2019 14:36

Točno tako, istekla je ugovorna obveza i nakon toga obračunavaju po standardnom cjeniku

(meni umjesto cca. 248 kn stigao račun od cca. 320 kn ).

Išao raskinuti ugovor, dobio „onaj“ broj, zvao službu za zadržavanje korisnika i dogovorio 3D uslugu + 150 Mbps (imao 75, trenutno oko 90, moram vidjeti sa njima u čemu je problem) + prošireni paket (sada imam više programa - 120, nego sa što sam imao sa starim ugovorom/prošireni paket) za 199 kn.

Pero Dinamit čet 6.6.2019 15:22

Pa izgleda da je tebi istekla ugovorna obveza i nemaš više popust koji si imao dok je trajala ugovrna obveza. Sada si zapravo slobodan činiti što hoćeš.

Možeš ga slobodno raskinuti (to i napravi) ili nastavi plaćati po punoj cijeni.

Tražiš raskid ugovora, oni te nakon nekog vremena nazovu i pitaju za razloge i ponude ti neku bolju cijenu.

 

Zovi službu za korisnike i pitaj do kada ti ugovor traje pa ćeš onda odlučiti što ćeš napraviti.

Hajder čet 6.6.2019 15:37
Pero Dinamit kaže...

Pa izgleda da je tebi istekla ugovorna obveza i nemaš više popust koji si imao dok je trajala ugovrna obveza. Sada si zapravo slobodan činiti što hoćeš.

Možeš ga slobodno raskinuti (to i napravi) ili nastavi plaćati po punoj cijeni.

Tražiš raskid ugovora, oni te nakon nekog vremena nazovu i pitaju za razloge i ponude ti neku bolju cijenu.

 

Zovi službu za korisnike i pitaj do kada ti ugovor traje pa ćeš onda odlučiti što ćeš napraviti.

 Gle, meni je ugovorna obveza istekla.

Ja potpisujem novi ugovor, vjernost se isplati 160 kn 24 mj.

Oni meni taj ugovor ponište.

Ja ponovno potpisujem ugovor, ovaj nepovoljni od 219 kn jer mi više ne daju ovaj od 160.

Sad ja želim raskinuti sa njima.

 

stipest čet 6.6.2019 15:38

Iako meni i dalje nije jasno kako si ostao bez starog ugovora, ako si potpisao ( dogovorio) novi onda imaš 14 dana za raskinit bez obrazloženja. To radi 100%, jer sam to ja napravio i sve je prošlo ok. Napomena, tih 14 dana imaš samo ako si dogovorio ugovor telefonski. Ne u poslovnici.

stipest čet 6.6.2019 15:40
Hajder kaže...
Pero Dinamit kaže...

Pa izgleda da je tebi istekla ugovorna obveza i nemaš više popust koji si imao dok je trajala ugovrna obveza. Sada si zapravo slobodan činiti što hoćeš.

Možeš ga slobodno raskinuti (to i napravi) ili nastavi plaćati po punoj cijeni.

Tražiš raskid ugovora, oni te nakon nekog vremena nazovu i pitaju za razloge i ponude ti neku bolju cijenu.

 

Zovi službu za korisnike i pitaj do kada ti ugovor traje pa ćeš onda odlučiti što ćeš napraviti.

 Gle, meni je ugovorna obveza istekla.

Ja potpisujem novi ugovor, vjernost se isplati 160 kn 24 mj.

Oni meni taj ugovor ponište.

Ja ponovno potpisujem ugovor, ovaj nepovoljni od 219 kn jer mi više ne daju ovaj od 160.

Sad ja želim raskinuti sa njima.

 

 Za raskid sam ti napisao, ali daj molim te objasni nam kako su ti oni poništili taj ugovor od 160 kn? Na osnovu čega? Morali su dati neko objašnjenje.

ihush čet 6.6.2019 15:46
Hajder kaže...
Pero Dinamit kaže...

Pa izgleda da je tebi istekla ugovorna obveza i nemaš više popust koji si imao dok je trajala ugovrna obveza. Sada si zapravo slobodan činiti što hoćeš.

Možeš ga slobodno raskinuti (to i napravi) ili nastavi plaćati po punoj cijeni.

Tražiš raskid ugovora, oni te nakon nekog vremena nazovu i pitaju za razloge i ponude ti neku bolju cijenu.

 

Zovi službu za korisnike i pitaj do kada ti ugovor traje pa ćeš onda odlučiti što ćeš napraviti.

 Gle, meni je ugovorna obveza istekla.

Ja potpisujem novi ugovor, vjernost se isplati 160 kn 24 mj.

Oni meni taj ugovor ponište.

Ja ponovno potpisujem ugovor, ovaj nepovoljni od 219 kn jer mi više ne daju ovaj od 160.

Sad ja želim raskinuti sa njima.

 

 -žali se.. njima, hakomu, mingo.hr.. i dobit ćeš (ovisno što želiš..) povoljniji ugovor ili ako želiš raskid na koji imaš pravo.

-pitanje je što želiš.. i to ne reći nama nego njima.

Hajder čet 6.6.2019 16:20
stipest kaže...
Hajder kaže...
Pero Dinamit kaže...

Pa izgleda da je tebi istekla ugovorna obveza i nemaš više popust koji si imao dok je trajala ugovrna obveza. Sada si zapravo slobodan činiti što hoćeš.

Možeš ga slobodno raskinuti (to i napravi) ili nastavi plaćati po punoj cijeni.

Tražiš raskid ugovora, oni te nakon nekog vremena nazovu i pitaju za razloge i ponude ti neku bolju cijenu.

 

Zovi službu za korisnike i pitaj do kada ti ugovor traje pa ćeš onda odlučiti što ćeš napraviti.

 Gle, meni je ugovorna obveza istekla.

Ja potpisujem novi ugovor, vjernost se isplati 160 kn 24 mj.

Oni meni taj ugovor ponište.

Ja ponovno potpisujem ugovor, ovaj nepovoljni od 219 kn jer mi više ne daju ovaj od 160.

Sad ja želim raskinuti sa njima.

 

 Za raskid sam ti napisao, ali daj molim te objasni nam kako su ti oni poništili taj ugovor od 160 kn? Na osnovu čega? Morali su dati neko objašnjenje.

Ja imam stari modem thomson žičani, ja njih zovem i kažem da želim novi wifi  modem jer je ovaj zastario i nemam više koristi od njega. Svi smo doma na mobitelima i laptopima.

Operater nije znao kako riješiti problem.

Sad oni vele, mi smo vas zvali 4 puta vi se niste javili, mi smo stornirali ugovor.

Takvi sam odgovor dobio kad sam se žalio u poslovnici.

 

 

 

ihush čet 6.6.2019 16:36

čini mi se .. da se svima miješa žica-telparica (bivši amis) i bnet-koaxialac.. svaki modem je modem, no adsl je za tel liniju dok je cable modem za kabelsku (a bnet je kabelska).. postoji još i optika (ali ugl nemaju, pokrivenost) ili vdsl itd..

-korisnik ne traži ništa tj možeš tražiti .. kao novi modem, ali to nije stvar koja se traži, nego jendostavno dobiješ i ako radi to je to, kad ne radi dobiješ novi (ali ne miješati kabel-adsl i sl.). Pošto sam nedavno imao takvu priču s operaterom-agentom nima se sve zmješalo :) .. kod promjene s kabla na paricu ili obrnuto MORAŠ dobiti novi modem (ono što korisnici inače nazivaju router..), jer je to sasvim drugi tip-priključak.

-ako su zvali.. no zbog čega su zvali? ili zašto te nisu dobili? kakve to sad veze s pričom ima? Ugovorio si telefonski uslugu, to je važeće, to je usmeni ugovor i snimljen je. Takav ugovor kao zaštita korisnika po hakomu oni moraju dobiti od tebe potpisano-papir i to je sve.. za raskid posotje penali, kako za zebe tako i za njih osim kad postoji opravdani razlog a nešto kao nesporazum ili nesposobnost operatera nije oravdani razlog nego nešto za kaznu. ugovorio si uslugu, traži ispunjenje ugovorenog.. ili nemoj, tvoja odluka.

-i daje ostaje pitanje što želiš, bnet ili tel, koji paket, što si dogovorio, zašto je nastao problem i kako će ga operater riješiti. To nećemo tu u temi nego ćeš to riješiti s njima :)

stipest čet 6.6.2019 19:30
Hajder kaže...

Ja imam stari modem thomson žičani, ja njih zovem i kažem da želim novi wifi  modem jer je ovaj zastario i nemam više koristi od njega. Svi smo doma na mobitelima i laptopima.

Operater nije znao kako riješiti problem.

Sad oni vele, mi smo vas zvali 4 puta vi se niste javili, mi smo stornirali ugovor.

Takvi sam odgovor dobio kad sam se žalio u poslovnici.

 

 

 

 U svim novim ugovrima stoji da je uključen wi fi router, pa tako i u tvom. Kako nisu znali kako riješiti problem? Pošalju ti tehničara sa novim Ubee routerom i to je to. To nije njihova dobra volja, nego OBVEZA. I kako onda nakon što oni ne ispune svoju obvezu iz ugovora, oni raskinu isti !!! Jesu li sad kad si potpisao ovaj novi ugovor od 219 kn dobio novi wi fi router?

stipest čet 6.6.2019 19:32

Hajder, evo dokumenti koji su potrebni za raskid. Ovo sam ja dobio službeno od njih i prošlo mi je sve ok. Samo ti je možda sad drugi mail ( A1 umjesto VIP, ):
Poštovani,
nastavno na Vaš zahtjev za raskid pretplatničkog odnosa, obavještavamo Vas kako isti može zatražiti platežno odgovorna osoba putem e-maila na način da u privitku e-maila dostavi kopiju svoje osobne iskaznice te vlastoručno potpisani zahtjev za raskidom.
Kako bi zahtjev bio pravovaljan, isti mora sadržavati sljedeće podatke:
• Ime i prezime/Naziv tvrtke
• Adresu
• Naziv usluge
• Datum ugovaranja usluge
• OIB
• Broj osobne iskaznice
• Broj telefona/priključka
• Šifru korisnika

Molimo Vas da tako ispunjen zahtjev pošaljete na E-mail zahtjev.za.raskid-privatni@vipnet.hr.

ihush pet 7.6.2019 12:18

točno.. tj iz vremena dok su bili samo tv-kabelska i uvođenje interneta, wlan nije bio uobičajena stvar nego tek kasnije.. i zato od početka imaju najam modema, osnovni-žičani ili wlan +15kn mj.. naravno, nitko normalan ne mora to njima plaćati, tj povoljnije-optimalno je uzeti svoj router.. i za manje od godinu se isplati + nema bezbrojna druga ograničenja npr na jedno računalo itd..

-no sad svi dobijaju novu opremu, tj sad su svi modemi-routeri s wlanom.. kao i kod ostalih na telefoniji-optici itd..

stipest pet 7.6.2019 14:48
Hajder kaže...

Ne moraju niti su obvezni, ja to znam najbolje.

Ja sam na bnetu od ranih 2000- ih, i nikad u životu nisam dobio wifi modem od njih iako sam potpisao masu novih ugovora.

 

 

Od kad su došli 2D i 3D paketi sigurno se uz svaki ugovor dobiva wi fi router i nema niti mogučnosti najma modema. A ti si rekao da imaš 2D paket. Ja sam tu čak i duže. I prije B-neta dok su još bili Adriatic kabel ( u Splitu).

DiRT pet 7.6.2019 15:23

Ja sam imao takav isti samo kaje bila opcija sa wifi, pa su dali poslije tc7200, al i taj nije nešto, pa sad kad bude novi ugovor (ako ostanem na bnetu) onda ću tražit novi, bolji, ubee taj il ak imaju neš bolje, al da cijena ostane ista, a ne da plaćam najam dodatno.

stipest pet 7.6.2019 22:04
Hajder kaže...

A ništa, šta je tu je neču više pizdit.

Ako se uspijem nekako iskoprcat iz ugovora sa ovim pravilom od 14 dana bit ce dobro.

Ako ne, eto im tih 219 kn.

 Jesi li barem sada dobio Ubee-a?

DiRT pon 10.6.2019 19:50

Ekipa, kakve su ovo gluposti. Turbobrzi 120 za 10kn istekla promocija usred ugovorne obveze koja je 5mj do isteka 2 godine. I sad naravno dolazi račun turbo 3d paket od 373kn, a ne 266kn kak je bilo. 80kn ispadne sad turbo 120, a ne 10kn. Šta su oni htjeli da korisnik usred ugovora ih zove da ga prebace na 150 brzinu za 15kn il koji k. Kome da se žalim da smanje račun, njima, hakomu il upravi vodovoda?

malij pon 10.6.2019 20:00
DiRT kaže...

Ekipa, kakve su ovo gluposti. Turbobrzi 120 za 10kn istekla promocija usred ugovorne obveze koja je 5mj do isteka 2 godine. I sad naravno dolazi račun turbo 3d paket od 373kn, a ne 266kn kak je bilo. 80kn ispadne sad turbo 120, a ne 10kn. Šta su oni htjeli da korisnik usred ugovora ih zove da ga prebace na 150 brzinu za 15kn il koji k. Kome da se žalim da smanje račun, njima, hakomu il upravi vodovoda?

 E pa to je zato što mogu davat ugovor za sve posebno, popust je vrijedio 24 mjeseca od kad si ugovorio taj dodatak bez obzira na ostale druge ugovore, tako da češ morat to platit vjerojatno. Trebalo je ukinut ili se prebacit na novi prije isteka popusta, btw isto sve vrijedi i za ovaj novi dodatak

gocc01 ned 23.6.2019 19:17

Evo malo sam se poigrao sa postavkama, pošto je na 2,4GHz oko 10 korisnika u dometu prebacio sam se na 5GHz gdje je samo jedan na 36. kanalu, stavio na 44. kanal i na 40MHz. Još uvijek imam stari Technicolor 7200.

 

Nakon X godina prvi put otkad imam internet imam preko wirelessa iznad 100Mbita  

 

Sad idem vidjet kak to funkcionira tam di treba 

Spiridon ned 23.6.2019 19:50
gocc01 kaže...

Evo malo sam se poigrao sa postavkama, pošto je na 2,4GHz oko 10 korisnika u dometu prebacio sam se na 5GHz gdje je samo jedan na 36. kanalu, stavio na 44. kanal i na 40MHz. Još uvijek imam stari Technicolor 7200.

 

Nakon X godina prvi put otkad imam internet imam preko wirelessa iznad 100Mbita  

 

Sad idem vidjet kak to funkcionira tam di treba 

 Kak si Technicolor 7200 stavio na 5 GHz??

gocc01 ned 23.6.2019 20:31

Oni su mi sami pred godinu dana prebacivali kad sam pisao prituzbu zbog niske brzine pa je tehnicar provukao novi kabel iz kutije direktno do mene pa su presaltavao sa 2,4 na 5 ali nista nije dobio. Ak nisam zabrijao, izasao je neki update za Technicolor. 

stipest pon 24.6.2019 20:31
Spiridon kaže...

 Kak si Technicolor 7200 stavio na 5 GHz??

 Može TC 7200 na 5 GHz ali nije dual boot tj. ne može istovremeno 2,4 i 5 GHz. Veći problem je da na 5 GHz ima česte prekide, te ga treba restartirati svako malo. Tako je bilo prije, možda su to riješili.

gocc01 uto 25.6.2019 04:57

Da, odem na drugi kraj stana i izgubi se signal jer je slabiji i kad se vratim natrag u domet mob se iz nekog razloga ne spaja sam, odmah kao kod 2,4GHz već moram to odradit ručno. U biti sam stisnut spoji. Inače nemam nikakvih pucanja ili prekida veze. Znači nema 5GHz wifia dok sjedim na WCu 

 

Nego na wirelessu imam svoj AP i imam MREZA. MREZA je i dalje na 2,4GH. Se da i to promijeniti na 5?