Povezivanje na Internet

A1 produljenje ugovora iz pakla

energyman pon 7.10.2019 09:41

Dakle ovako gospodo draga, vjerojatno ima pametnijih od mene jer ja već ludim.

4.9 nam je bio istek ugovora sa A1, uredno sam par tjedana prije zvao i dogovorio ponudu koja mi odgovara.
3.9 Dobio sam mail sa linkom koji otvorim i virtualno prihvatim ponudu.
Vele aktivacija obično traje 5-10 radnih dana.
Trebalo je ukinuti dvije fiksne linije (jedna ostaje) i napraviti izmjenu u paketima za IPTV.
Prođe tjedan - zovem i ništa.
Prođu 2 tjedna - zovem i ništa.
Prođu 3 tjedna zovem - hebem mater i tad se kao pokrenulo (bio je petak).
Ponedjeljak 30.9. - pola 6 ujutro prekid kompletnih usluga, zovem prijavim kvar kažu vjerojatno vas prespajaju zbog aktivacije.
Zovem tako dalje svaki dan uvijek svi eskaliraju nekom nadređenom, javit će se za 5 minuta sigurno... svi zanmo da se nitko nikad nije javio.
Ja ih zovem, hebem im bližu i dalju rodbinu i tako se vrtimo u krug.
Zaključak - već tjedana dana nemam nikakvih usluga, moram koristiti teletinu i njihov pokućni da firma funkcionira normalno, već mjesec i 3 dana čekam na produljenje paketa.

Šta da radim? Prelazak kod nekog drugog mi je krajnja opcija jer će to trajati još duže dok se oni međusobno natežu.

ihush pon 7.10.2019 12:57

osim što im hebeš mater.. što si poduzeo, s kim si sklopio ugovor, kakav?

4.9 nam je bio istek ugovora sa A1, uredno sam par tjedana prije zvao i dogovorio ponudu koja mi odgovara.

-drugi operater? Tad je on odgovoran za sve tj znaš što si dogovorio. Svako kašnjenje je 10kn sat + pošto si firma možeš tražiti (i dobiti) više..

pitanje, želiš li samo sebi riješiti problem, dobiti liniju ili se želiš natezati s operaterom-zakonom.. i time nešto korisnog napraviti za sve nas? U prvom slučaju, imaš zakone, imaš pravnike, imaš hakom i sve prijavi na mingo.hr .. sretno + ako ti se da napiši epitaf. :) Ako je ovo drugo, tad piši, angažiraj se. 'hebanje matere' je besmisleno. Počni od tog da sve radiš papirnato (email) i pristojno. Odavno je prošlo vrjeme kad se deranjem nešto postizalo, tj ako se baviš nekim poslom-firma tad ti je jasno kako se posluje, kako se ugovara nešto i da za svaki posao treba uložiti trud + da si već u startu morao znati što ugovaraš, s kime, pod kojim uvjetima i da hebanje metere nije način za rješavanje problema.

 

-s druge strane, prođe, tjedan, prođe 2.. neobično za osobu koaj ima biznis, nešto što ti je važno? Tvoj interes, koji ti moraš zanti zaštititi, neće nitko drugi jer nikome to nije posao-hobi. Tj. promijeni malo stav, napravi 'nešto' (ne samo ovaj post i nadati se da su sad problemi nestali.. uz još poneku psovku.. =beskorisno).

energyman pon 7.10.2019 13:08

Isti operater, dali mi još malo povoljniju ponudu nego što smo imali prije. 

 

Vjeruj mi napisao sam preko 10 mailova na razne adrese kod A1, uvijek su generički odgovori, zovem doslovno 10 puta dnevno - prebacuju me sa tehničke, na poslovnu prodaju, pa na SOHO, na kraju nitko ništa ne zna, sv nešto eskaliraju, uvijek obećavaju nazvati povratno - nitko nikad ne nazove. 

Visim u A1 poslovnicama, sve ljude tamo znam poimence više im idem na živce, zahtjevam da me spoje sa nekim nadređenim vele da ne mogu, kažem doći ću na Vrtni put pa da me prime na razgovor - tako oni ne posluju, nema me tko primiti. 

Zovem HAKOM oni mi kažu strpite se još malo, budu vam to riješili, ako ne ondda nam se javite pa ćemo dalje. 

 

Reci mi i prosvijetli me što da više radim? Kako da ih natjeram, koga da podmitim?

 

Misliš da ležim doma ili u firmi i pišem postove iz dosade? 

 

 

ihush pon 7.10.2019 13:33

-ne, ništa ja ne mislim, ne poznamo se.. (ili zašto ne bi upravo to pomislio? .. misliš da sam vidoviti milan?) -nisam ja uzrok problema, ok? :)

 

prijavi na mingo.hr, prijavi hakomu i piši žalbu, traži nakanadu (i dobit ćeš). Hodanje po poslovnicama ne pomaže, jer osobe na pultu-agenti nemaju nikakve ovlasti. (pa ne pomaže ni hebanje.. tj upravo to mi smeta u prvom postu ako se pitaš zašto sam 'kritičan') :)

-jednako ne pomaže telefoniranje, piši, pisanim putem imaš trag-dokaz..  ne na papiru nego mailom (ili kako želiš). Kad zaprime 'pravu' žalbu, prigovor, s navedinim primjedbama-problemom, tad to netko pročita, riješi ili ideš na višu instancu. ugl. već pola godine je na snazi, prekid = 10kn sat.. + ako si firma tad lako možeš dokazati (ne izmišljati) više troškove i probleme koje ti stvaraju neisporukom ugovornee usluge. Prijavi na odgovarajuće institucije, dok ovdje neke koristi baš i nema.. :)

energyman pon 7.10.2019 13:41

Pisao već tri prigovora, a pazi odgovora.

 

Poštovani gospodine xx,

primite isprike na nastaloj situaciji.

Kolegama zaduženim za Vaš slučaj sam poslala požurnicu te će aktivacija usluge biti izvršena u najkraćem roku.

Unaprijed zahvaljujemo na strpljenju i razumijevanju.

Lijepi pozdrav,

 

To je bilo dva dana nakon prestanka dostupnosti usluge. Gdje mogu pronaći taj zakon o 10kn sat? Nalazim nešto slično ali samo u slučaju prijenosa broja. 

ihush pon 7.10.2019 13:46
energyman kaže...

..

 

To je bilo dva dana nakon prestanka dostupnosti usluge. Gdje mogu pronaći taj zakon o 10kn sat? Nalazim nešto slično ali samo u slučaju prijenosa broja. 

 to je to.. samo što hakom pretpostavlja u ovoj formi pitanja-odgovori.. da se to desi smao kod prijenosa (s operatera na operatera, oni to moraju dogovoriti-sinkronizirati..) -po toj osnovi imaš pravo, neovisno što nije uzrok prijenos broja, tj uzrok u prijenosu broja bi bio isključenje usluge starog operatera i ne uključivanje usluge novog operatera, tj stanje koje trenutno imaš na istom operateru.. tj ne isporuku ugovorene usluge.

 

-sve što je ugovoreno, mora se ispuniti, svako kršenje ugovora se može sankcionirati, pa do tog da operater može izgubiti koncesiju i uvjek troškove i naknade snosi onaj tko je uzrokovao problem.. po pismu s isprikom jasno je njihova krivica-odgovornost i ne trebaš s time stati, guraj dalje... i dobit ćeš. :)

 

kao btw, u škotskoj su već prije par godina krenuli s kaznama, u slučaju kvara-prekida, dan 100€ + u slučaju firmi troškovi.. i to za nepravodobno otklanjanje kvara, 3-5 dana.. tek u slučaju neke elementarne nepogode-više sile tj tako opravdanog razloga se to može otegnuti.. ne bez više sile (dok u bezbroj stavaka zakona još stoje fromulacije o 45 dana i sl..).

-problem je u HAKOMu, usporedivo s nrp nedavnim HP-paket 4,5 kn.. od 2016te se o tome raspravlja, do sad je hakom to tako tumačio i pošta je naplaćivala, sad namokon tumači 'ispravno'.. i sad to pošta više ne smije naplaćivati, dakle problem nije zakon nego hakom koji ga je tako tumačio.. i za ovo se jednako čeka.. neko tumačenje ili ''ličko rukovanje''.. i zato treba pisati, žaliti se i tražiti svoja prava. Zato te ''puntam-dražim'' jer tek kad to netko napravi, tek tad će se to i započeti rješavati.. do tad smo 'država-slučaj' (svatko za sebe i stvari se ponavljaju beskonačno.. jer tad to operateri mogu).

 

-jednostavno, nije dovoljno njihovo pismo s isprikom. (ali ćeš se vjerojatno ispuhati i kad ti pruže uslugu 'zaboraviti'.. s tim računaju).

Harold uto 22.10.2019 21:24
energyman kaže...

Vjeruj mi napisao sam preko 10 mailova na razne adrese kod A1, uvijek su generički odgovori, zovem doslovno 10 puta dnevno - prebacuju me sa tehničke, na poslovnu prodaju, pa na SOHO, na kraju nitko ništa ne zna, sv nešto eskaliraju, uvijek obećavaju nazvati povratno - nitko nikad ne nazove.

Ista stvar kod nas u firmi. Sljedeće godine ih nećemo niti uzeti u obzir, niti da ponude 10 godina besplatno. Podrška - katastrofa.

Katastrofa bi čak značilo nekakvu podršku, jako jako lošu ali ipak nekakvu. Kod ovih je uopće nema. Valjda su potrošili sav novac (i pamet) na reklamu "novi oblik života"

curry uto 22.10.2019 21:57

Na samu temu produljenja - napisali ste da su vam nudili povoljnije uvjete? Ima li netko svježeg iskustva s produžetkom ugovora za privatne korisnike? U ovom trenutku mi nude produljenje po nepovoljnijim uvjetima nego što sad imam.

Marko :D uto 22.10.2019 22:23
curry kaže...

Na samu temu produljenja - napisali ste da su vam nudili povoljnije uvjete? Ima li netko svježeg iskustva s produžetkom ugovora za privatne korisnike? U ovom trenutku mi nude produljenje po nepovoljnijim uvjetima nego što sad imam.

Meni su ponudili neki paket jako jeftino, zvao ih i rekli da se za tu cijenu mora uzeti i mobilna linija iako to nije bilo navedeno u ponudi. Naravno, zvao i službu za korisnike i nudili mi dosta sporiji internet po istoj cijeni koju imam sada. Na kraju smo ugovorili uslugu po istoj cijeni (jedva su i na to pristali). Čak nisam dobio ni onaj popust na naknadu od 20 kn, a ugovor je sklopljena tjedan-dva prije obavijesti, a još sam i dugoročni korisnik.

 

Iskreno ti govorim, ne očekuj ništa previše. Budi sretan ako dobiješ i par kuna popusta ili ti čak cijena usluge ostane ista. Ja sam na kraju završio s još skupljim uslugama nego što sam imao prije. 

 

 

bunker uto 22.10.2019 23:31


Pa to kaj je netko dugogodišnji korisnik operateru nista neznaci. Agenti koji sklapaju/produžuju ugovore imaju bonus po svakom ugovoru kojeg sklope/produze i bonus mu je vjerojatno isti bez obzira jel to korisniku prvi ili pedeseti ugovor kod tog operatera.

U prilog operaterima ide i činjenica da korisnik ima svega par izbora između podjednako katastrofalno losih operatera i uvijek postoji neki postotak koji mjenja periodično operatere a sumarne brojke ostaju unutar statistike. Kamo će ovaj iz vipa nego u HT. Tako i ovaj iz HT nema kam nego u vip. I tak ukrug. Cijene dizu paralelno.

Marko :D sri 23.10.2019 06:00

Ne razumijem, korisnici fiksnih usluga im ništa ne znače dok im korisnici mobilnih usluga ipak nešto znače (kada im daju tu i tamo koji popust na uređaj/tarifu). Ne znam za druge operatere fiksnih usluga, ali Amis me uvijek zvao prije isteka ugovorne obveze i nudili su odlične popuste, pa i čak i nekoliko mjeseci besplatnih usluga...

ihush sri 23.10.2019 08:08

-ako nisi primiejtio, amisa više nema, imamo vip ili a1.. (jedini operater s kojim se moglo razgovorom sve obaviti, koji je stvarno javljao.. amis, .. ostali ni približno + što bunker kaže u postu iznad).

bunker sri 23.10.2019 09:58


@marko

Fiksna ili mobilna usluga je njima samo vrsta artikla kojeg prodaju, poput tirolske ili šunkerice u Konzumu. Kad bi znao prave nabavne cijene po kojima npr DT ( HT je dio njih ) nabavlja kontejnere mobitela onda bi u uvidio kolika je sprdnja taj popust kojeg ti kao daju.

Amis je bio mali i u današnjim globalizacijskim trendovima takve pojedu veliki. Pravi gazde tih operatera su kojekakvi fondovi, banke i sl, i njima je tak svejedno kome ćeš ti plaćati mobilnu ili fiksnu uslugu. Svejedno im je i koji ćeš mob uzeti jer svega par tvrtki radi matične, ekrane, procesore i sl tako da sva lova opet ide prema onim fondovima i bankama koji imaju vlasnicke udjele u svemu kaj imalo vrijedi na ovoj planeti.

Globalizacija bi nas mogla debelo koštati ...

R36 sri 23.10.2019 10:25

Već sam pisao ovdje o tome.

 

Način kako dobit najveći mogući popust : Imaš A1., odeš u T-com i zatražiš prijenos broja. Nakon što A1 dobije zahtjev da si ti zatraži prijenos broja u T-com., A1 služba za korisnike te mora kontaktirat. I kad te nazovu dobit ćeš najeftiniju ponudu koju ti mogu dati. Ako prihvatiš., oni stopiraju prijenos broja u T-com i javljaju T-com da si se odlučio za A1 tj njih.

 

Frend mi je radio u A1 - njih 10 ti radi u tom odjelu za zadržavanje kortisnika i imaju buđet koliko mogu dati...

 

Kažem na taj naćin ćeš dobit najveći mogući popust. Ovo govorim za privatne korisnike.

 

Za pravne korisnike je sve od firme do firme. Mi imamo službeno A1 i mi smo zadvoljni. Npr meni su tražili Note 9 po svi A1 centrima jer ga nisu mogli više od Samsunga naručit., a nisu ga imali više ni u cijeniku za pravne osobe. Ja sam izričito htio Note 9 bez obzira što su mi nudili S10e.

 

tomglo sri 23.10.2019 10:37

Podrška je i meni bila koma. Dogovorio novu uslugu nakon isteka ugovora. Natezao se mjesec dana. Zvao više puta. Navodno neki problemi kod njih i njihov robot je odbio zahtjev jer ne radi kako treba. Nakon 4 tjedna i 4,5 poziva da mi još uvijek ništa nije uključeno, rekli su da ipak ne mogu uzeti to što sam dogovorio 

Da imam izbor drugog operatera na koaksu i 150 megabita, prešao bih odmah. Ovako sam ograničen na njih. 

ihush čet 24.10.2019 00:41
NJUSKA kaže...
Imaš pravo na nadoknadu za kašnjenje prenosa broja . Barem u ht to postoji. Govorim ti iz prve ruke tako mi u t-comu radimo.

 -da, od operatera na kojeg prelazi, tj tad to ta dva operatera trebaju sinkronizirati (idealno bez prekida usluge..) no kad nema prijenosa.. može pokušati.