Periferija

Logitech G403 problem + Amazon.com garancija

Juksi sub 6.4.2019 12:23

Prije 6 mjeseci kupio sam novo računalo, neke sam stvari naručio s Amazon.com te ih je prijatelj, koji inače živi u SAD-u donio ovdje.  Na mišu se nakon 2 ili 3 mjeseca pojavio problem gdje scroll wheel šteka, npr. scrollam za dolje, a ono ide gore - dolje. Prešao sam preko toga te sam se naviknuo na to. Prije par dana u se dogodio novi problem, jačim pritiskom lijeve tipke ona reagira nakon recimo pola sekunde, to me užasno živcira te ne mogu prijeći preko toga. Zna tko kakvo rješenje? Da ga otvaram ili pošaljem u SAD ako ima garanciju ili kako?

 

EDIT: greške u pisanju.

hahhaajaads sub 6.4.2019 13:37
SamoPitam3 kaže...

Mozda da kontaktiras sam logitech i objasnis im situaciju ?!?!

 Bude se nacekao... ljudi cekaju po mjesec dana odgovor od Logitech supporta, ili ih probat nazvat na telefon pa rec situaciju i ticket number ili napravit novi "thread" na redditu i onda ce ti se kroz par dana (na par mislim od 2 dana do 2 tjedna) javit logitech support. Ja odgovor o problemu sa G29 cekam vec tjedan dana na sluzbenoj logitech stranici, napravio reddit thread i javili mi se za 2 dana da im dam sve informacije (dostavu,opis problema, video, serial number, itd.). I sljedeci tjedan bi trebao dobit obavijest da li ce se radit refund ili cu jednostavno dobit novi volan bez da moram vratit ovaj koji radi probleme 

Sale_ds sub 6.4.2019 15:10

Mali tip.

Prije ikakve kupnje preko granice kontaktira se mailom proizvodac, objasni se da ti je netko u u toj odredenoj drzavi i da ti zeli dofurat to nesto kao poklon no brine vas garancija odnosno koristenje prava iste u svojoj zemlji. Proizvodac odgovori dal moze il ne, a ako moze (a uglavnom moze) obicno napise i sve ovlastene servise.

Ja sam tak kupil ssd jos davno. U servisima u hr su mi rekli da nece servisirat uredaj kupljen u usa. A kingston mi je poslao imena i lokacije svih tih servisa i rekao da moraju odradit bilo sta unutar garancije. Spremio sam si taj mail i to je to. Doduse ssd jos radi, a garancija je istekla tak da nisam morao furat na servis, no da jesam vec sam bio ograden od mogucih uvjeravanja kako ne moze :D.

Uglavnom, bolje se osigurat prije kupnje nego da te jos i natezu kad trebas servis koji ionako i bez toga zna potrajat .

Juksi sub 6.4.2019 18:11
Sale_ds kaže...
Mali tip.

Prije ikakve kupnje preko granice kontaktira se mailom proizvodac, objasni se da ti je netko u u toj odredenoj drzavi i da ti zeli dofurat to nesto kao poklon no brine vas garancija odnosno koristenje prava iste u svojoj zemlji. Proizvodac odgovori dal moze il ne, a ako moze (a uglavnom moze) obicno napise i sve ovlastene servise.

Ja sam tak kupil ssd jos davno. U servisima u hr su mi rekli da nece servisirat uredaj kupljen u usa. A kingston mi je poslao imena i lokacije svih tih servisa i rekao da moraju odradit bilo sta unutar garancije. Spremio sam si taj mail i to je to. Doduse ssd jos radi, a garancija je istekla tak da nisam morao furat na servis, no da jesam vec sam bio ograden od mogucih uvjeravanja kako ne moze :D.

Uglavnom, bolje se osigurat prije kupnje nego da te jos i natezu kad trebas servis koji ionako i bez toga zna potrajat .

 

Hvala za savjet, nisam znao za to, poslužit će za ubuduće .

Juksi sub 6.4.2019 18:16
hahhaajaads kaže...
SamoPitam3 kaže...

Mozda da kontaktiras sam logitech i objasnis im situaciju ?!?!

 Bude se nacekao... ljudi cekaju po mjesec dana odgovor od Logitech supporta, ili ih probat nazvat na telefon pa rec situaciju i ticket number ili napravit novi "thread" na redditu i onda ce ti se kroz par dana (na par mislim od 2 dana do 2 tjedna) javit logitech support. Ja odgovor o problemu sa G29 cekam vec tjedan dana na sluzbenoj logitech stranici, napravio reddit thread i javili mi se za 2 dana da im dam sve informacije (dostavu,opis problema, video, serial number, itd.). I sljedeci tjedan bi trebao dobit obavijest da li ce se radit refund ili cu jednostavno dobit novi volan bez da moram vratit ovaj koji radi probleme 

 Probat ću to, ne mogu ništa izgubiti.

hrka11 uto 9.4.2019 14:47

Registriraj se na logitech stranicu, registriraj mis koji imas i onda na suport tamo imas na stranici nezz tocno gdje pokrenes kao case novi.

Objasnis u cem je problem,mogu te zatrazit i racun ili dokaz o kupnji,a i ne moraju.Trazit ce te jos informacije s misa i trebao bi dobit zamjenu.

Istu stvar s g502 sam radio i nije bilo nikakvih problema,cekao sam najduze dan,dva na odgovor.

Zbog takvog suporta i koristim samo logitech,najjaci su sto se tice tih stvari,jbga zajeba se prije pa samo tipkovnicu razer uzeo ali ok.

Čitatelj uto 9.4.2019 15:02

Tocno to - registriras se na Logitech web za EU,

registriras mis sa serijskim brojem, dodas uz to PDF sa racunom od Amazona,

prijavis problem - javit ce ti se u roku 24h, zatraziti te adresu, i poslat ce ti novi

mis iz skladista u Nizozemskoj. Mis ti dodje u roku par dana, ovisno o dostavi,

meni ga je dostavio UPS koji je inace i najgori dostavljac u Austriji - u pitanju je bio MX Master

koji je imao preostar scroll kotacic (metalni) na desnom rubu, i na njemu sam isjekao

jagodice na prstima kao ziletom (pokusao sam finom raspicom za nokte malo otupit, al nejde, materijal je cvrst).


Napisali su mi da je to greska kod odredjene serije i poslali mi novi mis. Uz paket je bila i povratnica

za stari mis - samo sam ju nalijepio na kutiju od starog misa i poslao njima natrag o njihovom trosku.

Kod nekih stvari ni ne traze da se posalje nazad - tipa imao sam problem sa USB dongleom, poslali su mi novi,

stari su rekli da samo bacim.

 

Od Logitecha nemas bolji support. Mozes im pisati njemacki, engleski, talijanski, spanjolski, nebitno,

sve razumiju - tj. imaju ljude za sve. /ne znam dali imaju nekog za exYu\

hahhaajaads uto 9.4.2019 16:00
Čitatelj kaže...

Tocno to - registriras se na Logitech web za EU,

registriras mis sa serijskim brojem, dodas uz to PDF sa racunom od Amazona,

prijavis problem - javit ce ti se u roku 24h, zatraziti te adresu, i poslat ce ti novi

mis iz skladista u Nizozemskoj. Mis ti dodje u roku par dana, ovisno o dostavi,

meni ga je dostavio UPS koji je inace i najgori dostavljac u Austriji - u pitanju je bio MX Master

koji je imao preostar scroll kotacic (metalni) na desnom rubu, i na njemu sam isjekao

jagodice na prstima kao ziletom (pokusao sam finom raspicom za nokte malo otupit, al nejde, materijal je cvrst).


Napisali su mi da je to greska kod odredjene serije i poslali mi novi mis. Uz paket je bila i povratnica

za stari mis - samo sam ju nalijepio na kutiju od starog misa i poslao njima natrag o njihovom trosku.

Kod nekih stvari ni ne traze da se posalje nazad - tipa imao sam problem sa USB dongleom, poslali su mi novi,

stari su rekli da samo bacim.

 

Od Logitecha nemas bolji support. Mozes im pisati njemacki, engleski, talijanski, spanjolski, nebitno,

sve razumiju - tj. imaju ljude za sve. /ne znam dali imaju nekog za exYu\

 Mos si mislit da ce mu odgovorit u roku od 24 sata, ja sam taj case napravio prije 2 tjedna i dobio sam odgovor tek 4.4 (i to zato sto sam napravio post na reddit stranici, javio se neki njihov customer i zatrazio me te podatke), znaci najvjerovatno bi cekao +- mjesec dana da nisam bio na redditu... Da, sto se tice supporta o jezicima i slanju predmeta su odlicni (znaci sebi ostavis taj mis koji ima problema a oni ti posalju novi, tak ce vjerovatno bit sa mojim G29).

 

Stoga, ak zelis ubrzat proceduru javi se ovom liku na pm, reci da imas te i te probleme i on ce ti dat upute sta mu trebas napisat, naravno prvo napravi novi case na logitech stranici... i bilo bi super da imas video dokaz o problemu

Ovo je on meni posalo da moram popunit i poslat mu, odgovor bi trebao doci ovaj tjedan.

hummer0 uto 9.4.2019 16:59

Meni su isto brzo odgovorili reklamirao sam miš G502 kupljen na Amazonu dobio novoga , a stari nisu tražili natrag pokvarila mi se tipka ona sa strane za osjetljivost.

Samo nemoj biti bezobrazan kad im pišeš i sve ok.

Čitatelj uto 9.4.2019 17:12
hahhaajaads kaže...

 Mos si mislit da ce mu odgovorit u roku od 24 sata, ja sam taj case napravio prije 2 tjedna i dobio sam odgovor tek 4.4 (i to zato sto sam napravio post na reddit stranici, javio se neki njihov customer i zatrazio me te podatke), znaci najvjerovatno bi cekao +- mjesec dana da nisam bio na redditu... Da, sto se tice supporta o jezicima i slanju predmeta su odlicni (znaci sebi ostavis taj mis koji ima problema a oni ti posalju novi, tak ce vjerovatno bit sa mojim G29).

 

Stoga, ak zelis ubrzat proceduru javi se ovom liku na pm, reci da imas te i te probleme i on ce ti dat upute sta mu trebas napisat, naravno prvo napravi novi case na logitech stranici... i bilo bi super da imas video dokaz o problemu

Ovo je on meni posalo da moram popunit i poslat mu, odgovor bi trebao doci ovaj tjedan.

 

Skratis pricu, opises u kratkim crticama, ne dramit sa "kako se to moglo desiti, pa to je necuveno bla bla bla srac srac",

jer takve topice svi ignoriraju - i ja sam sysadmin i kad vidim takve zalopojke, samo pomaknem flag za +14 dana.

 

12/24 obicno - zato sam i napisao Logitech EU, ne USA, oni odgovaraju samo nocu.

hahhaajaads uto 9.4.2019 18:12
Čitatelj kaže...
hahhaajaads kaže...

 Mos si mislit da ce mu odgovorit u roku od 24 sata, ja sam taj case napravio prije 2 tjedna i dobio sam odgovor tek 4.4 (i to zato sto sam napravio post na reddit stranici, javio se neki njihov customer i zatrazio me te podatke), znaci najvjerovatno bi cekao +- mjesec dana da nisam bio na redditu... Da, sto se tice supporta o jezicima i slanju predmeta su odlicni (znaci sebi ostavis taj mis koji ima problema a oni ti posalju novi, tak ce vjerovatno bit sa mojim G29).

 

Stoga, ak zelis ubrzat proceduru javi se ovom liku na pm, reci da imas te i te probleme i on ce ti dat upute sta mu trebas napisat, naravno prvo napravi novi case na logitech stranici... i bilo bi super da imas video dokaz o problemu

Ovo je on meni posalo da moram popunit i poslat mu, odgovor bi trebao doci ovaj tjedan.

 

Skratis pricu, opises u kratkim crticama, ne dramit sa "kako se to moglo desiti, pa to je necuveno bla bla bla srac srac",

jer takve topice svi ignoriraju - i ja sam sysadmin i kad vidim takve zalopojke, samo pomaknem flag za +14 dana.

 

12/24 obicno - zato sam i napisao Logitech EU, ne USA, oni odgovaraju samo nocu.

 Nisam nista puno pisao, poslo im sliku racuna, poslao video i objasnio problem u 2 recenice. Ne zalim se samo ja, nego i hrpa ostalih ljudi na manje probleme, a dobiju odgovor nakon par mjeseci (pogledaj reddit u vezi toga). To se desava najvise u zadnjih godinu dana.

Čitatelj uto 9.4.2019 18:29

Ne znam sta da ti kazem - 3 puta sam im pisao u zadnje dvije godine i oba puta sam dobio odgovor u roku 24h.

Sjecam se kad sam 2017. pitao dali prodaju posebno dijelove, maticnu plocu za MX518, rekli su "nazalost ne",

ali su mi predlozii G403 kao najslicniji mis, jer u daljnjem razgovoru sam ih pitao sto je "najslicnije" za ruku MX518.

 

Na srecu, sad imam novi MX518 i bas sam sretan, jer mi G403 nikako nije legao. Lijep mis,

super kotacic, ali oblik nije za mene.

hahhaajaads uto 9.4.2019 20:25
Čitatelj kaže...

Ne znam sta da ti kazem - 3 puta sam im pisao u zadnje dvije godine i oba puta sam dobio odgovor u roku 24h.

Sjecam se kad sam 2017. pitao dali prodaju posebno dijelove, maticnu plocu za MX518, rekli su "nazalost ne",

ali su mi predlozii G403 kao najslicniji mis, jer u daljnjem razgovoru sam ih pitao sto je "najslicnije" za ruku MX518.

 

Na srecu, sad imam novi MX518 i bas sam sretan, jer mi G403 nikako nije legao. Lijep mis,

super kotacic, ali oblik nije za mene.

  2017 je bila prije 3 godine, zato ti kazem da se hrpa ljudi zali na podrsku preko stranice/emaila u zadnjih godinu dana. Jedan lik mi je rekao zato da napravim reddit post di kazem problem itd i da ce se kroz par dana javit on u poruci, sto i je i onda mi je tek napravljen case na logitech stranici, rekli su da ce me obavjesit kroz 2-3 radna dana, preslo je i vise ali nema veze posto sam se rijesio problematicnog dijela da uopce pogledaju sta je problem. Nek juksi napravi case i vidi jel ce mu se javit u tih 24h.

Čitatelj uto 9.4.2019 20:43
hahhaajaads kaže...

  2017 je bila prije 3 godine, zato ti kazem da se hrpa ljudi zali na podrsku preko stranice/emaila u zadnjih godinu dana. Jedan lik mi je rekao zato da napravim reddit post di kazem problem itd i da ce se kroz par dana javit on u poruci, sto i je i onda mi je tek napravljen case na logitech stranici, rekli su da ce me obavjesit kroz 2-3 radna dana, preslo je i vise ali nema veze posto sam se rijesio problematicnog dijela da uopce pogledaju sta je problem. Nek juksi napravi case i vidi jel ce mu se javit u tih 24h.

 

Kako? To se desilo u 7/2017, nije jos ni pune dvije godine, a kamoli tri. Jel pretjerujes i sa javljanjem Logitecha, kao i sa racunanjem godina?

MX Master sam zamjenio nedavno u Veljaci. Kazem, sve glatko i brzo. Osim UPS-a, koji je katastrofa s dostavom, jer ceduljicu nisu uspjeli ubaciti

u postanski, nego sam ga slucajno nasao pred ulazu u zgradu (a mogao je netko bacit u smece ili vjetar odnest),

a kad dodjes kod njih po robu na adresu sa ceduljice, posalju te na drugi kraj grada u centralno skladiste - izgubis 2h zbog njih.

Al to nema veze sa Logitechom - u AT su sve dostave super... osim UPS-a. UPS 0 bodova. Tipicno "U S and A" stil rada.