PC igre

Star Wars Jedi: Fallen Order

BeLLicus sri 9.10.2019 12:08

Nema teme još, pa reko da ja otvorim. 15.11.2019 izlazi Star Wars Jedi: Fallen Order igru je radio Respawn Entertainment publisher je EA, nakon dugo vremena dobivamo novu Star Wars singleplayer igru. Meni traileri i gameplay izgledaju sasvim dobro ali mislim da ću sačekati sa recenzijama premda se slabo zna o samoj mehanici igre. Sigurno je da neće biti open world nego će se putovati između planeta kroz loading i tako riješavati misije. Ja kao ljubitelj Star Wars franšize ću vjerovatno ovo kupiti i odigrati ali kažem sačekat ću par dana da vidim šta kažu, da nebi bilo da je neko teško smeće od gameplaya uz mikrotransakcije jer EA treba ipak uzimati sa oprezom dok Respawn Entertainment su stvarno dobri developeri i što se toga tiče drago mi je da su oni radili na igri. Što vi mislite? Preorderate? Kupujete nešto kasnije ili preskačete? Postoji čak dobra opcija za odigrati ovu igru putem origin premier accessa gdje za 15 eura dobijemo full igru na mjesec dana što je sasvim dovoljno da je se odigra premda sumnjam da će to biti neka ogromna igra. 

 

System Requirements:

 

Minimalna konfiguracija

 

  • CPU: Intel Core i3-3220 ili AMD FX-6100
  • GPU: GeForce GTX 650 ili Radeon HD 7750
  • RAM: 8 GB
  • HDD: 55 GB

 

 

Preporučena konfiguracija

 

  • CPU: Intel Core i7-6700K ili AMD Ryzen 7 1700
  • GPU: GeForce GTX 1070 ili Radeon RX Vega 56
  • RAM: 16 GB
  • HDD: 55 GB
ArielRobben sri 9.10.2019 12:18

Jos jedan klon, sve te igre danas izgledaju identicno. Batman serijal, Uncharted serijal, Tomb Raider, Mad Max, Middle Earth igre, God of War, Spider Man, nadolazeci Star Wars i Avengers igra, ja kad to gledam ili igram imam feeling kao da igram istu igru s drugacijim pakiranjem. Malo skoci, malo se penji, malo gledaj cut scene, malo lootaj okolo, malo upgradeaj skillove, opet malo cutscene pa onda udi u button mashing borbu u kojoj se sve svodi na timing blocka i napada pa onda opet malo lootaj okolo ekipu koju si pobio, prodi kroz neki uski prolaz, stealthaj, cut scene, boss fight, move on to the next area.

 

Kutevi kamere isti, prezentacija i sustav napredovanja isti uz sitne tweakove, nacin na koji se boris, nacin na koji te napadaju neprijatelji, slican koncept boss fightova...sve je to vise manje isto. Cijelo vrijeme te igra vodi za ruku od tocke do tocke, nabaci ti neki quick time event koji je super fora, a sve se svodi na stiskanje neke tipke ili gumba pravovremeno..

nixass sri 9.10.2019 12:18

Ne znam zasto bi itko ista preordeao ovih dana, sve velike firme (ponajvise EA i Activision/Blizzard posebni pederi) treba bojkotirati kolko god je moguce.

Developer ne znaci puno kad je izdavac pizdunski EA u ovom slucaju.

Ljudi za samo 6 mjeseci predju preko gramzivih izdavaca, sve se zaboravi i "take my money" bez imalo kritike

Dodinho sri 9.10.2019 12:22
BeLLicus kaže...

 

Minimalna konfiguracija

 

  • CPU: Intel Core i3-3220 ili AMD FX-6100
  • GPU: GeForce GTX 650 ili Radeon HD 7750
  • RAM: 8 GB
  • HDD: 55 GB

 

 

Preporučena konfiguracija

 

  • CPU: Intel Core i7-6700K ili AMD Ryzen 7 1700
  • GPU: GeForce GTX 1070 ili Radeon RX Vega 56
  • RAM: 16 GB
  • HDD: 55 GB

 Jel ovo najveći gap između minimuma i recomendeda u povijesti gaminga?

JozoBozo121 sri 9.10.2019 12:38
ArielRobben kaže...

Jos jedan klon, sve te igre danas izgledaju identicno. Batman serijal, Uncharted serijal, Tomb Raider, Mad Max, Middle Earth igre, God of War, Spider Man, nadolazeci Star Wars i Avengers igra, ja kad to gledam ili igram imam feeling kao da igram istu igru s drugacijim pakiranjem. Malo skoci, malo se penji, malo gledaj cut scene, malo lootaj okolo, malo upgradeaj skillove, opet malo cutscene pa onda udi u button mashing borbu u kojoj se sve svodi na timing blocka i napada pa onda opet malo lootaj okolo ekipu koju si pobio, prodi kroz neki uski prolaz, stealthaj, cut scene, boss fight, move on to the next area.

 

Kutevi kamere isti, prezentacija i sustav napredovanja isti uz sitne tweakove, nacin na koji se boris, nacin na koji te napadaju neprijatelji, slican koncept boss fightova...sve je to vise manje isto. Cijelo vrijeme te igra vodi za ruku od tocke do tocke, nabaci ti neki quick time event koji je super fora, a sve se svodi na stiskanje neke tipke ili gumba pravovremeno..

 A kakve bi igre trebale biti po tebi? Pa ne može svaka igra biti drukčija. Kad stvari svedeš na to na što si ti sveo onda su sve igre od 1995 do danas jedna te ista igra.

Rhodin sri 9.10.2019 12:39

Ja sam se opekao na preorderima, pa ne bih riskirao. I kako kolega kaže, više manje te igre danas kopiraju jedna drugu.

Mogli bi reć da se to oduvijek događalo, ali osobno recimo nikad nisam mogao igrat Assassins Creed, sve je grindi i sve igre su isto izgledale i iste stvari tražile.

Daj mi priču, negeneričke questove i nešto što nije puko popunjavanje rupa u 5-6 sati "glavne priče".

 

Ne kažem da je SW:FO takva igra, ali ne kažem ni da nije, te stoga neću preorderat.

Jako malo igri postoji koje želim igrat "day one" ili sa preorder "early access" ako postoji (ne današnji EA gdje beta-testiraš igru mjesecima prije releasea, već onaj negdašnji kad si dobio punu igru 3 dana prije ostlaih kao pre-order bonus).

 

Zadnja takva je bila Sekiro, na temelju vrhunskih Dark Souls 1-3

 

EA igru neću vjerojatno nikad preorderat, tek kad milion ljudi potvrdi da nema game.breaking bugova ili sramotnih mikrotransakcija ili nećeg trečeg jer su prisilili developera na eraly release.

 

JozoBozo121 kaže...
ArielRobben kaže...
 A kakve bi igre trebale biti po tebi? Pa ne može svaka igra biti drukčija. Kad stvari svedeš na to na što si ti sveo onda su sve igre od 1995 do danas jedna te ista igra.

Da i ne - recimo Witcher i Assassin's Creed su oboje "action RPG iz trećeg lica", oboje mogu bit svrstane u kategoriju repetitivnih borbi i kako kolega kaže, block, dodge, kill.

AC je grindy smeće, čak i onaj sa brodom ima toliko arkadnu borbu sa brodovima, da mi nije donijela nešto posebno u igru, a svi questovi i večina lokacija su generičke i ponavljanje jednog te istog.

Witcher 3 recimo ima "sličnu foru" ponavljanja sličnih questova, jedne te iste borbe kroz cijelu igru, ali lokacije na kojima se odvija, pa činjenica da svaki i najgluplji sidequest, djeluju sasvim novo i drugačije. Kroz cijelu igru jedino što mogu reć da je ponavljanje jednog te istog su fistfights i horse races. Svaki side quest je zasebno dizajniran, svaki ima svoju priču i svaki i najmanji, najgluplji quest tipa "nesto mi je zaručnik" završi neočekivano.

 

AC sam probao i rješavaš prvi grad, radiš parkour, skužiš da ima nekih zastavica, nekih vista, leap of faith itd, nekih questova ubij pa se sakrij u rulji, u sijenu, negdje, misliš si, ovo je cool. Onda dođeš u slijedeće područje i naletiš na identičan quest u identilnom settingu u identičnoj količini istih svega - ko može to raditi kroz 5 igri!? Znači nisam probao samo zadnju (antička grčka), ali sve ostale, uz iznimku loše mehanike borbe brodova, su identične i ko je probao jednu, nema potrebe igrat ostale osim ako je ogromni zaljubljenik i slijepo će odradit sve što se od njega traži samo da dobije još koju minutu u AC svijetu.

 

Witcher 1 - 2- 3 - nebo i zemlja, od questova igara, malo drugačijih mehanika, a setting , priča, politika i slično nebo i zemlja, nemjerljivo naspram AC.1

 

Tako da... istina... sve je to isto, ali ima igara gdje je to "isto" toliko bolje upakirano da nemaš taj osjećaj.

ArielRobben sri 9.10.2019 12:51
JozoBozo121 kaže...

 A kakve bi igre trebale biti po tebi? Pa ne može svaka igra biti drukčija. Kad stvari svedeš na to na što si ti sveo onda su sve igre od 1995 do danas jedna te ista igra.

S vise raznolikosti i vlastite inovativnosti, a ne sablonske po istom kalupu. Danas su mi igre vise manje kao neki unaprijed odradeni engine na koji developeri samo zaljepe vlastite mape i likove. Kao primjer recimo sve su borbe iste, lijeva tipka misa napad, desna tipka misa block kad ti iznad protivnikove glave zasvjetli znakic da te napada, space za izmicanje koje ima par razlicitih animacije ovisno u kojem smjeru se bacas. 

 

Nekada si se trebao uz pomoc tutoriala pozabavit mehanikama igre i provest par sati da pohvatas sve, danas skacem iz igre u igru i bez da uopce bacim oko na komande vec znam sto trebam radit jer je sve sablonski. Kuzis sve igre tog tipa su jos od prvog Arhkama iste. Sad ti malo trci kroz sumu/hodnik/zgradu/brdo pa cemo ti postavit gredu/stablo/mostic/stup preko kojeg ces pazljivo prec pa cemo ti postavit zid/kutiju/sruseno stablo/auto da ti pokazemo cover sustav pa onda cekaj da ork/vojnik/robot/storm tropper izviri iz identicnog zaklona ispred tebe pa ga okini u glavu.

 

Jesi? Ajde sad otvori skill tree da ti pokazemo kako ces loot od protivnika utrosit na ovaj cool blaster/holster/neki super atribut koji ce ti kroz zgradu pokazat koliko protivnika ide na tebe i gdje su tocno, a njih ces vidjet kroz ghost vision/tactical power/force/neki znj kurac palac vezan za pricu jer je jedina stvar razlicita samo ime, a mehanika je potpuno identicna bilo da igras Uncharted, Batman, Shadow of Mordor ili Tomb Raider.

mrfloyd sri 9.10.2019 13:44
ArielRobben kaže...

S vise raznolikosti i vlastite inovativnosti, a ne sablonske po istom kalupu. Danas su mi igre vise manje kao neki unaprijed odradeni engine na koji developeri samo zaljepe vlastite mape i likove. Kao primjer recimo sve su borbe iste, lijeva tipka misa napad, desna tipka misa block kad ti iznad protivnikove glave zasvjetli znakic da te napada, space za izmicanje koje ima par razlicitih animacije ovisno u kojem smjeru se bacas. 

 

Nekada si se trebao uz pomoc tutoriala pozabavit mehanikama igre i provest par sati da pohvatas sve, danas skacem iz igre u igru i bez da uopce bacim oko na komande vec znam sto trebam radit jer je sve sablonski. Kuzis sve igre tog tipa su jos od prvog Arhkama iste. Sad ti malo trci kroz sumu/hodnik/zgradu/brdo pa cemo ti postavit gredu/stablo/mostic/stup preko kojeg ces pazljivo prec pa cemo ti postavit zid/kutiju/sruseno stablo/auto da ti pokazemo cover sustav pa onda cekaj da ork/vojnik/robot/storm tropper izviri iz identicnog zaklona ispred tebe pa ga okini u glavu.

 

Jesi? Ajde sad otvori skill tree da ti pokazemo kako ces loot od protivnika utrosit na ovaj cool blaster/holster/neki super atribut koji ce ti kroz zgradu pokazat koliko protivnika ide na tebe i gdje su tocno, a njih ces vidjet kroz ghost vision/tactical power/force/neki znj kurac palac vezan za pricu jer je jedina stvar razlicita samo ime, a mehanika je potpuno identicna bilo da igras Uncharted, Batman, Shadow of Mordor ili Tomb Raider.

 

Ti u principu tražiš indie igru sa AAA budžetom...

BeLLicus sri 9.10.2019 15:17

Recimo mene je u zadnje vrijeme oduševila Subnautica takvo iskustvo tokom prelaska doživljavaš stvarno jednom, za razliku od ostalih generičnih i repetativnih igara meni je ta igra ostavila "wow" efekat, a odigrao sam sve i svašta. Preko ljeta sam odigrao i Sekiro: Shadow Die Twice i mogu reći također jedno fenomenalno iskustvo gdje stvarno  moraš znati šta radiš, nema mini mape nema strelica, nema apsolutno nikakvih pomagala, sam se snalaziš u svemu, gdje ići što raditi, a boss fightovi su najbolji fightovi koje sam imao u životu u nekoj igri, pa to doslovno sa strahom ulaziš u fight i debelo se oznojiš dok naučiš kako protivnik funkcionira, na kraju sam odigrao igru dva puta da riješim sve achivmente a u prvom prelasku sa Father (Owl) sam se borio dobrih 5 sati, dok zadnji boss Isshin sword saint sam gasio igru i vraćao se sutra dan koliko je to bilo teško iskustvo i koliko te igra namuči dok ne naučiš svaki dio kako protivnik funkcionira, i to je po meni bilo jedno odlično iskustvo, dok u većini današnjih igara bossove šamaraš zatvorenih očiju.

 

Witcher koliko god ima dozu repetativnosti, priča,voice acting svaki odlazak u Witcher Hunt je zasebno i posebno iskustvo svaki charachter je odlično napisan i uživiš se apsolutno u svaki dio priče i toga svijeta, i to su vrhunski developeri From Software,CDPR kad ideš kupiti igru nema Deluxe,Gold,Ultimate,Spaceship mega edition, imaš jednu verziju igre i to je to. 

 

Nadam se da će ova nova Star Wars igra biti makar izazovna, premda su najavljivali da će biti poprilično teško i uspoređivali težinu sa Dark Soulsom.

Hexfire sri 9.10.2019 16:48
ArielRobben kaže...
mrfloyd kaže...

 

Ti u principu tražiš indie igru sa AAA budžetom...

 

Ti u principu nisi shvatio poantu.

 Kolega je ustvari odlično shvatio, prije da ti ne kužiš uopće što si napisao. Rijetki su developeri koji će ulupati stotine milijuna u AAA igru, a da se zasniva na nekoj mehanici koja još nije isprobana kod širokih masa. Sve ono što si naveo u postu iznad odlično prolazi kod publike. A i sve igre koji si nabrojao su ili dobre ili odlične. Možemo mi trubiti da se o ukusima raspravlja, ali jedan God of War recimo je opće prihvaćen kao jedna od top igara zadnjih 10 godina.

 

Za pravu inovativnost se gledaju indie naslovi. Ne znam u kojem to svemiru bi recimo AAA publisher odniotkud izbacio Battle Royal igru i započeo novi žanr ko što je napravio PUBG. Preveliki su tu novci u pitanju da bi se išlo u toliki rizik bez ikakog feedbacka od igrača.

bloodborne sub 19.10.2019 21:48
ArielRobben kaže...

Jos jedan klon, sve te igre danas izgledaju identicno. Batman serijal, Uncharted serijal, Tomb Raider, Mad Max, Middle Earth igre, God of War, Spider Man, nadolazeci Star Wars i Avengers igra, ja kad to gledam ili igram imam feeling kao da igram istu igru s drugacijim pakiranjem. Malo skoci, malo se penji, malo gledaj cut scene, malo lootaj okolo, malo upgradeaj skillove, opet malo cutscene pa onda udi u button mashing borbu u kojoj se sve svodi na timing blocka i napada pa onda opet malo lootaj okolo ekipu koju si pobio, prodi kroz neki uski prolaz, stealthaj, cut scene, boss fight, move on to the next area.

 

Kutevi kamere isti, prezentacija i sustav napredovanja isti uz sitne tweakove, nacin na koji se boris, nacin na koji te napadaju neprijatelji, slican koncept boss fightova...sve je to vise manje isto. Cijelo vrijeme te igra vodi za ruku od tocke do tocke, nabaci ti neki quick time event koji je super fora, a sve se svodi na stiskanje neke tipke ili gumba pravovremeno..

 Slazem se sa tobom, ali moras biti svjestan da imaju vise ideja nebi stalno gledali godinama remakeove i remaster, remastera.

 Prodaju sigurno sto prolazi, zato vise i ne kupujem igre za vise od 200kn, jedino sto cu kupit prvi dan za punu cijenu ce biti tlou 2.

BeLLicus pet 25.10.2019 14:24
Minneyar kaže...
Azmo kaže...

Za 3 tjedna od danas izlazi igra! Što očekujete? Flop ili konačno dobar SP Star Wars? Osobno očekujem igretinu! 

 

 

 Glasam za trecu opciju - ok zabavna igra za jednom proci :) 

 Ja ne mislim da će to sad biti neki mega uber hit, ali mislim da ćemo dobiti jako dobru SW igru, ako je išta dobro ostalo kod EA to je Respawn studio. Ako si slušao video od Jacka gore iznad gdje opisuje igru gdje govori da će biti hebeno izazovna i da će imati puno sadržaja te same priče. No premda RDR2 izlazi 10 dana ranije ostavit ću SW dok ne pređem RDRD2 :)

Minneyar pet 25.10.2019 14:51

Ja ocekujem nesto u stilu Tomb Raidera sa Star Wars skinom. Nista revolucionarno, dobro poznata formula, bez inoviranja, al zabavno za proci, i combat bi mogao biti poprilicno dobar sudeci po dosad viđenom. Ne mislim da ce igra biti masterpiece tho.

Cansee pon 28.10.2019 12:10

 

koliko sam ja vidio ove neke previewove, sve redom samo pozitivni komentari. čak sam vidio usporedbu sa dark soulsima po pitanju borbe, što mi jako odgovara. također je, ako se dobro sjećam, ta ista ekipa radila i titanfall 2 i apex legends, i vjerujem da će ovo biti jednako dobro

Rhodin pon 28.10.2019 12:34

Ako ovo zaista bude kvalitetni RPG u stilu Dark Souls sa dobrom pričom u SW svijetu - to bi bio pun pogodak što se mene tiče.

Ipak, neće me toliko jednostavno uvjerit, i definitivno ne bih prednaručio.

wiksi94 uto 29.10.2019 09:59

Ne znam zašto očekujete Dark Souls gameplay. Star Wars franšiza je uvijek bila rađena za najšire mase, i nema finacijskog smisla izbaciti igru koja je jako teška i time automatski zanimljiva užem krugu ljudi.

Hexfire uto 29.10.2019 10:07

Nitko normalan ne očekuje težinu Dark Soulsa, ali danas je popularno da sve bude "dark souls like gameplay". Serijal je toliko popularan da se svi pokušavaju barem malo dovesti u vezu s njim.

Čim je borba bazirana na pravovremenom izmicanju i napadanju, odmah je Dark Souls iako igra nema niti jedan drugi element koji Dark Souls čini Dark Soulsom.