Necto pet 19.10.2012 20:28

Vidim da nema još teme na pdf PC igre, pa čisto da okačim malo {#} ne prate svi pdf s komentarima vijesti.

U naslov sam puknuo Freelancer jer sumnjam da bi većina mlađe ekipe poskočila na "nastavak Wing Commandera/Privateera" =/

 

Šta je ovo kakav Freelancer 2 pitate se. =))

Radi se o novoj svemirskoj simulaciji od strane tvorca serijala Wing Commander/Privateer i Freelancera - one and only Chris Roberts

Prvo da skočimo odmah na ono bitno:  Igra je trenutno u procesu skupljanja para - tzv crowd founding.
Znači, na ovaj način sudjelovanjem možete pomoći u prikupljanju što veće količine dolara potrebnih za izradu igre.
Što bi značilo, više para = više sadržaja, bolja optimiziranost, više ovog, onog, itd. +mogućnost da igra bude gotova brže.
A nije niti za baciti to što dobijete igru za manje novca nego kada stigne u dućane.
Te također dobivate pristup Alpha i Beta verzijama kada krene testna faza.
Igra će ući u Alpha fazu za godinu dana, a u Betu za godinu i pol.  Dok se finalna verzija očekuje na jesen 2014-e


Možete uplatiti pare na Kickstarteru ili glavnoj stranici.
Kickstarter - http://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen
Glavni site - http://www.robertsspaceindustries.com/

Ajmo navalite! ...

Naziv igre će biti Star Citizen i gameplay će počivati na temeljima *Wing Comandera i Freelancera.
Postojati će Single Player dio igre pod nazivom Squadron 42 i on će se bazirati više na *WC-u.
Znači razne misije i glavna priča s mnoštvom različitih odluka/prekretnica/puteva koji vode prema kraju igre.
Također tu je i Multiplayer komponenta po uzoru na Freelancer.

MP će biti koncipiran tako da će postojati glavni server/i koji će biti pod kontrolom developera i na kojima će
postojati "glavni" svemir koji će biti stalan i koji će konstantno evoluirati, bez brisanja podataka nakon određenog vrimena, odlaženja servera offline na duže periode i slično.
Također će postojati i alat za kreiranje privatnih MP servera, tako da tko hoće može dignuti svoj server.

Da ja ne tipkam puno previše, izdvojit ću par meni veeoma interesantnih stvari, a za ostalo bacite malo oko na glavni site ili kickstarter stranicu.

1. Igra će imati podršku za sve vrste kontrolera, joystike, palice (HOTAS), TrackIR i ono najvažnije !
VR naočaleOculus Rift ! koje su trenutno u fazi razvoja ali sigurno će ući u maloprodaju,

jer podržavaju ih neke od većih faca u gaming industriji. (John Carmack, Gabe Newell, Epic Games ... )
I šta je najbitnije biti će široko dostupne, znači neće koštati tisuće dolara, predviđena cijena sigurno neće prelaziti 500$

a vjerovatno je da će biti u rangu od 200-400, ... trenutna verzija za developere se može kupiti za 275$
Ajd samo zamislite letati naokolo po svemiru s ovim na glavi
{#}{#}

2. Cry Engine 3 (vjerovatno će do izlaska unaprijediti na 4), DX11

 

Our modding tools will allow players to design new ships for both submission to the persistent RSI ship dealer network or to build custom ships and items for the self-hosted multiplayer mode


On larger ships, friends can join you to man turrets, repair systems, or switch with you on the pilot’s chair. Think the Millennium Falcon with Han-Solo piloting and Luke on the turret.


Chris Roberts:
Can I have a medium-sized ship with a single launchable fighter aboard?  Yes.
Can I get out of my ship and shoot people in first- or third-person combat?  Yes.
Can I hijack an enemy ship?  Yes. {#}
Can other players hijack my ship?  Yes.
Will there be location-specific damage on spaceships?  Yes.
Will there be customizable weapons on hardpoints?  Yes.

Necto pet 19.10.2012 22:49
Psiho246 kaže...

Samo me jedna stvar zanima.

 

Jeli ovo doista Wing Commander tip igre sa joystickom ili je kao Freelancer pogodan za koristenje sa misem i tipkovnicom?

 

Cisto sumnjam da ce napraviti igru bez podrske za igranje s misem i tipkovnicom :D

Ali u krajnjem slucaju nabavi se neki gamepad s analognim gljivama i picis tako kao i s joystickom.

 

mis nema tako dobru slobodu kretanja koju omogucuje joystick ili gamepad ...

moci ce se sigurno igrati s misem ali ne uz toliku pokretljivost kao s gore navedenim kontrolerima

 

Dado_ZG78 ned 4.11.2012 22:17

Ovo će biti THE space-sim naslov koji je trebao kao kiša u pustinji..  zadnjih ni ne znam koliko godina nije bilo kvalitetnog naslova koji bi se mogao mjeriti sa WIng Commander-om.

Dobili su mojih 35$, imam pristup alphi, beti i gotovu igru kad izađe - samo još da kupim joystick kroz cca 10 mjeseci (do alphe) i zabava može početi  {#}

vgetik ned 4.11.2012 23:24
Dado_ZG78 kaže...

Ovo će biti THE space-sim naslov koji je trebao kao kiša u pustinji..   zadnjih ni ne znam koliko godina nije bilo kvalitetnog naslova koji bi se mogao mjeriti sa WIng Commander-om.

Dobili su mojih 35$, imam pristup alphi, beti i gotovu igru kad izađe - samo još da kupim joystick kroz cca 10 mjeseci (do alphe) i zabava može početi   {#}

  Nije da te želim razočarati, ali bilo bi dobro znati da vjerojatno se neće puno razlikovati od freelancera u dodge-fightu, pa stoga nema nekog smisla uzimat joystick. Zamisli Shattered Horizon bez hit-scan oružja [aka freelancer].

Azr43l čet 22.11.2012 19:48
Dado_ZG78 kaže...

Ovo će biti THE space-sim naslov koji je trebao kao kiša u pustinji..  zadnjih ni ne znam koliko godina nije bilo kvalitetnog naslova koji bi se mogao mjeriti sa WIng Commander-om.

Dobili su mojih 35$, imam pristup alphi, beti i gotovu igru kad izađe - samo još da kupim joystick kroz cca 10 mjeseci (do alphe) i zabava može početi  {#}

Dado vidimo se za iste pare na istom mjestu. {#}

 Nadam se samo da će ispuniti sve obećano. Nikakva veća očekivanja nemam.

Zmalamuth sub 8.12.2012 17:03
lmutak kaže...

Oce li biti borba kao u freelanceru ili nesto slicno?

Joj sta bi dao da je kao u freelanceru,freelancer je meni najbolja igra koju sam ikad igrao.............

 

Biti ce "upgrejdani" Freelancer.

 

Puno napredniji FLight model, npr, netko ti se zakacio na rep, i lagano te glodje, upalis manevarske trustere, zakrenes se za 180 stupnjeva i opalis iz svega sta imas po njemu, dok sa "guzicom prema naprijed" nastavljas po prijasnjem smjeru kretanja!

Chris Robberts je rekao da apsolutno preporuca koristenje joysticka, Hotas sistema, itd...., iako ce biti moguce i klasicno igranje sa misem i tipkovnicom ili gamepadom.

1domagoj1 sub 8.12.2012 17:13
Zmalamuth kaže...

Biti ce "upgrejdani" Freelancer.

 

Puno napredniji FLight model, npr, netko ti se zakacio na rep, i lagano te glodje, upalis manevarske trustere, zakrenes se za 180 stupnjeva i opalis iz svega sta imas po njemu, dok sa "guzicom prema naprijed" nastavljas po prijasnjem smjeru kretanja!

Chris Robberts je rekao da apsolutno preporuca koristenje joysticka, Hotas sistema, itd...., iako ce biti moguce i klasicno igranje sa misem i tipkovnicom ili gamepadom.

Znaci realni fizikalni model. Lijepo. Ako se itko sjeca ove igre: Babylon 5: I've Found Her?

Odustao sam od igre nakon sto sam se izgubio u onom nekom hyperspace-u, izgubio sam beacon i jbg... Inace mi je stvar bila odlicna, prava simulacija. Btw, igra je besplatna, mozete ju isprobati.

Zmalamuth sub 8.12.2012 17:18
1domagoj1 kaže...
Zmalamuth kaže...

Biti ce "upgrejdani" Freelancer.

 

Puno napredniji FLight model, npr, netko ti se zakacio na rep, i lagano te glodje, upalis manevarske trustere, zakrenes se za 180 stupnjeva i opalis iz svega sta imas po njemu, dok sa "guzicom prema naprijed" nastavljas po prijasnjem smjeru kretanja!

Chris Robberts je rekao da apsolutno preporuca koristenje joysticka, Hotas sistema, itd...., iako ce biti moguce i klasicno igranje sa misem i tipkovnicom ili gamepadom.

Znaci realni fizikalni model. Lijepo. Ako se itko sjeca ove igre: Babylon 5: I've Found Her?

Odustao sam od igre nakon sto sam se izgubio u onom nekom hyperspace-u, izgubio sam beacon i jbg... Inace mi je stvar bila odlicna, prava simulacija. Btw, igra je besplatna, mozete ju isprobati.

hahah, znaci nisam jedini!

Odlicna igra, ali ja sam isto zapeo u hyperspace-u, i odustao nakon toga.

Hm, mozda je vrijeme da izvucem joystick iz ormara i probam opet? :)

vgetik sub 8.12.2012 18:28
Zmalamuth kaže...
lmutak kaže...

Oce li biti borba kao u freelanceru ili nesto slicno?

Joj sta bi dao da je kao u freelanceru,freelancer je meni najbolja igra koju sam ikad igrao.............

 

Biti ce "upgrejdani" Freelancer.

 

Puno napredniji FLight model, npr, netko ti se zakacio na rep, i lagano te glodje, upalis manevarske trustere, zakrenes se za 180 stupnjeva i opalis iz svega sta imas po njemu, dok sa "guzicom prema naprijed" nastavljas po prijasnjem smjeru kretanja!

Chris Robberts je rekao da apsolutno preporuca koristenje joysticka, Hotas sistema, itd...., iako ce biti moguce i klasicno igranje sa misem i tipkovnicom ili gamepadom.

  Razlog zašto je Freelancer bio igrivija sa mišem nego sa joysticok je taj što se brod ravnao u smjeru turreta. Dok nema sumnje da je za sam brod bolje koristiti joystik, ali isto tako je puno efikasnije da turret bude 100% vremena na meti, a ne da bude fiksiran prema naprijed samo. Potrebne su dvije radnje dakle, ajde razumijem kako 2 playera iskoristit to, ali kako će jedan player moći sam koristit najbolje obije mogućnosti. Možda dopustit AI da odradi jedan dio posla, ali čisto sumanjam da bi itko dopustio takvo što od igrače zajednice makar to bilo savršeno normalno gledajući u kakvom je settingu igra.

 

Tako da ovo sa joystikom još ne shvaćam najbolje, jel će biti space-sim ili će biti avioni iz 2. svjetskog rata[makar su i oni imali dobar kut za gađanje] u svemiru.

Zmalamuth sub 8.12.2012 18:52
vgetik kaže...
Zmalamuth kaže...
lmutak kaže...

Oce li biti borba kao u freelanceru ili nesto slicno?

Joj sta bi dao da je kao u freelanceru,freelancer je meni najbolja igra koju sam ikad igrao.............

 

Biti ce "upgrejdani" Freelancer.

 

Puno napredniji FLight model, npr, netko ti se zakacio na rep, i lagano te glodje, upalis manevarske trustere, zakrenes se za 180 stupnjeva i opalis iz svega sta imas po njemu, dok sa "guzicom prema naprijed" nastavljas po prijasnjem smjeru kretanja!

Chris Robberts je rekao da apsolutno preporuca koristenje joysticka, Hotas sistema, itd...., iako ce biti moguce i klasicno igranje sa misem i tipkovnicom ili gamepadom.

  Razlog zašto je Freelancer bio igrivija sa mišem nego sa joysticok je taj što se brod ravnao u smjeru turreta. Dok nema sumnje da je za sam brod bolje koristiti joystik, ali isto tako je puno efikasnije da turret bude 100% vremena na meti, a ne da bude fiksiran prema naprijed samo. Potrebne su dvije radnje dakle, ajde razumijem kako 2 playera iskoristit to, ali kako će jedan player moći sam koristit najbolje obije mogućnosti. Možda dopustit AI da odradi jedan dio posla, ali čisto sumanjam da bi itko dopustio takvo što od igrače zajednice makar to bilo savršeno normalno gledajući u kakvom je settingu igra.

 

Tako da ovo sa joystikom još ne shvaćam najbolje, jel će biti space-sim ili će biti avioni iz 2. svjetskog rata[makar su i oni imali dobar kut za gađanje] u svemiru.

Ja bas ne shvacam sta si tocno htio reci?

 

Neki brodovi ce biti u mogucnosti prevoziti vise ljudi (2-4), Carrier (4-6 +14-16 pilota), ako je u brodu samo pilot, svi ostali sustavi su AI controlled, ondosno imao si primjer sa onim fighterom iz DEMO-a, gdje turret moze biti u 2 moda, ili AI controlled gdje mu se zada priority target (missiles, closest enemy, attack my target) ili je forward locked with main guns!

Tako da Pilotiranje ce biti pomocu joysticka, a upravljanje turretom sa cime god zelis ili ce turret biti AI Controlled.

sudy_freak ned 30.12.2012 01:27

Davnih dana sudjelovao s još trojicom kolega u nekom paketu.

Freelancer fan od malih nogu, fan svih žanrovskih igara.

7,3 milijuna su skupili, od toga 2,2 milijuna na Kickstarteru što je zapanjujući uspjeh.
Ovo će mislim biti igra u budućnosti koja će me zakucavati za stolac, kada pritjeram faks kraju {#}

 

 

 

Svaka čast za temu, održimo ju živom.
Neka ljudi čuju. Neka nas što više bude gore, da popijemo koju {#}

 

 

Ovdje imate slike (koje ste vjerujem već pregledali).

I evo jedna za pozadinu.