PC igre

Pro Evolution Soccer 2020

erminn sri 22.1.2020 16:53
ruya kaže...

Fifa sindrom 😞 do duse ovaj decko je dobar igrac, mogu reci da me je dobio na iskustvo, kad stvori sansu da gol dok sam ja jos pocetnik 🤔

 Njegov golman ti je skino 8 sansi

 Saves 8 - 0

ruya sri 22.1.2020 19:24
erminn kaže...
ruya kaže...

Fifa sindrom 😞 do duse ovaj decko je dobar igrac, mogu reci da me je dobio na iskustvo, kad stvori sansu da gol dok sam ja jos pocetnik 🤔

 Njegov golman ti je skino 8 sansi

 Saves 8 - 0

 Hahah da, nisam se jos ustosio u ovaj novi pes, sad sam blizu 800 al ne mogu igrati protiv boljih igraca cim vidim da ima skil 900+ pusiona, prosli pes mi je bas lezao nije me zanimalo da li je iznad ili ispod 1000.

Kako si ti druze, sta ima, ti si nas ovde pro pes igrac 

erminn sri 22.1.2020 21:03
ruya kaže...
erminn kaže...
ruya kaže...

Fifa sindrom 😞 do duse ovaj decko je dobar igrac, mogu reci da me je dobio na iskustvo, kad stvori sansu da gol dok sam ja jos pocetnik 🤔

 Njegov golman ti je skino 8 sansi

 Saves 8 - 0

 Hahah da, nisam se jos ustosio u ovaj novi pes, sad sam blizu 800 al ne mogu igrati protiv boljih igraca cim vidim da ima skil 900+ pusiona, prosli pes mi je bas lezao nije me zanimalo da li je iznad ili ispod 1000.

Kako si ti druze, sta ima, ti si nas ovde pro pes igrac 

 Ma bolji je pes19 po gempleju definitivno tu se slazem i meni je vise lezao... nije da mi ne ide ovaj pes20 imam 75% win rate u myclub i 1000+ ali ne uzivam nesto igrajuci. Ali opet su neke stvari popravili, nema vise onih situacija gdje ti hendikepuje ekipu toliko da sve ide duplo sporije od protivnika, kako pasovi trcanje dueli preciznost i sve ostalo, ono umrtvljenost totalna. Toga nema vise ko prije bar je dosta doziranije ovdje i ako pazis na formu igraca uvijek je onda ravnopravno bar sto se toga tice. Onda su banovali masu cheatera jos prije mjesec-dva, ne naljecu mi vise ni cheateri ko u 19.