Ostalo
PaySafeCard problem - Može pomoć
Riješeno, dobio sam odgovor na drugom forumu. Može lock tema od modova
Molio bi ako neko moze da mi kaze sta da radim . Kupio sam bon paysafe ali sam ga nosio u novcaniku 2 dana i napola mi se izbrisao pin - cod od (16 znamenki ) vidi se samo 8brojeva, pa ako neko zna nekakav br. tel. sluzbe za korisnike ili tako nesto bio bih zahvalan.Pozz.
card kaže...
Molio bi ako neko moze da mi kaze sta da radim . Kupio sam bon paysafe ali sam ga nosio u novcaniku 2 dana i napola mi se izbrisao pin - cod od (16 znamenki ) vidi se samo 8brojeva, pa ako neko zna nekakav br. tel. sluzbe za korisnike ili tako nesto bio bih zahvalan.Pozz.
https://www.paysafecard.com/hr-hr/pomoc/obrazac-za-kontakt/
inače nije baš pametno tako nositi bonove u novčaniku baš zbog toga. možda čak i na bonu piše da ga treba čuvati od utjecaja vode i svjetlosti tj sunca ili kako već piše,kao što to isto piše na potvrdama od lutrije. da li su se brojevi potpuno izbrisali ili se neki barem malo vide? ako ih se vidi 8 a od ostalih 8 se bar neki vide bar otprilike onda možeš pokušavat. ako ne, možda će ti korisnička služba pomoći, uz pomoć serijskog broja bona. samo nemoj reći da se i on izbrisao
Pozdrav svima (ispričavam se ako sam pogriješio temu foruma pod "ostalo"),
Danas sam kupio 2 PaySafeCard bona po 100 HRK, i želio sam ih ubaciti na Skrill, ali ne mogu oni naći adresu na deposti opciji (kao na slici).
Može li se ovo nekako riješiti? Ja mogu upisati svoju adresu, ali uvijek mi piše " adresa ne važeća (kao što možete vidjeti na slici)". Ovo mi nije prvi put da pravim deposit na Skrill preko bona.
Jer kad uvijek pišem, npr: stavim samo zg i oni ispod izabce adrese "npr" zagreb bblasldsa ulica ta i ta itd itd". Ali već 4 dana i ništa i nemogu riješiti problem.
Hvala svima unaprijed na odgovorima!