Općenito o ICT biznisu

Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

bunker pon 16.12.2019 18:32


Ihush, sebi dozvoliš najširi mogući zahvat teme a meni bi osporio pravo da te pitam za pojašnjenje riječi koje si ti natipkao u tvojim epopejama ? E pa nejde to tako majstore... 😉

Glede zaštite potrošača, koji zakon pravi razliku između golfa7 i bojlera električnog ? Glede zaštite potrošača, koji zakon pravi razliku između auto kuće Zubak i petrokova ?

I opet te moram podsjetiti da potrošač može svoja prava ostvariti kroz unaprijed definirani postupak čiji dionik je i trgovac, tako da nevidim prepreku da se čuje riječ svih zainteresiranih strana. Ili bi ti i to zabranio ...?

😜

ihush pon 16.12.2019 19:04

uobičajeno trollanje... ili opstukcija forumske teme, koja služi zaštiti prava potrošača, ne nama za svađu i to modovi mogu ako žele tako usmjeriti.

 

no, kad smo već tu.. pa koji obol daješ temi? -imaš pitanje (tražiš pomoć) ili nudiš odgovor (daješ pomoć).. ne, nego nešto treće pa si ako ništa drugo oftopic. Trgovački lobist ili što već, troll.

-pojašnjenje neke riječi? nema iskazane želje za razgovorom, informatino, pa ne vidim smisao ili što ti treba tebi odgovoriti, pitaj uz ručkić ministre možda oni pomognu.

-ili treba pojašnjavati zakon, zakone? što? da se zakon o ribolovu ne odnosi na zakoj o školstvu a da se u državi primjenjuju svi zakoni jednako osim izuzetka? Da se zakoni primjenjuju kad su primjenjivi, kad su dio konkretne teme-spora, ne kad ti postaviš pitanje ... ili bojler.

-što je posljednje pitanje, el.kuhalo. Pitaš nešto novo ili daješ savijet?

-ispravljaš nešto? -ispravi, dopuni, pojasni.. ili tražiš to za sebe? Nisi uvjerljiv pa traži dalje.

-kakvo pitanje je, koji zakon pravi razliku između golfa7 i bojlera..? što treba odgovoriti? Promet i zaštita potrošača? Kakve to veze ima s čim? Što time rješavamo u ovom pitanju neovisno dobiješ li odgovor točan/pogrešan? .. trolanje zbog trolanja a to modovi mogu moderirati, ako žele...

Damir22 pon 16.12.2019 21:14

A jeste zakuhali..... 

 

Dakle, ukoliko je ugradnja od strane stucne osobe nuzna da bi prava iz garancije ostala nepovrediva, nije li onda onaj koji prodaje takodjer duzan osigurati i tu "stucnu osobu"....

 

Odnosno, tko procjenjuje strucnost te osobe koja je ugradjivala taj bojler iz ove price?

 

Ukoliko je strucan iskljucivo ovlasteni serviser, tom logikom, nista se apsolutno nebi od strane kupca smjelo pustati u pogon, dok ne dodje spomenuta strucna i ovlastena osoba - tv, stednjak, hladnjak, bojler, slavina, kamin, pec..... sve proizvodi s opaskom da ugradnju i pustanje u pogon mora izvrsiti strucna osoba. Sto bi se cekalo mjesecima.....

 

Dakle, ako je meni osoba A to odradila, tko je taj koji ce ocjeniti dali je osoba A malo kvalificirana, taman kvalificirana, ili nije kvalificirana da taj spomenuti bojler pusti u pogon?

 

Dalje, ovdje to nije predmet "spora"..... 

 

Problem je u neprihvacanju uredjaja na reklamaciju. Ok, nemoze DOA instant, mozes li barem zaprimiti bojler, neka ga pregleda tvoja stucna i kvalificirana i/ili ovlastena osoba. Ukoliko ona kaze da je kvar izazvan od strane korisnika, obrazlozi, dokumentiraj, potpisi i nema problema s moje strane. Ukoliko utvrdi da korisnik-kupac nije kriv, odradi zamjenu.

 

Sve 5, nikakav problem. Ali odbiti primiti uredjaj na reklamaciju uz obrazlozenje da trgovina nije ta koja daje garanciju - e to je dio koji je mutan u najblazu ruku. 

 

Zar ne?

ihush pon 16.12.2019 21:32
Damir22 kaže...

..

 

Dalje, ovdje to nije predmet "spora"..... 

..

 uopće nije uvjet, jer to je obično el.kuhalo, 'đezva' na struju, kao da treba za usisavač i sl neka kvalificiranost-stučnost. Tj argument koji je nepotrebno ubačen kao 'možda' kao što su možda u šumici, no nisu, ne treba niti za takvu opremu-robu treba neko stručno osoblje, dok bojler, auto i ostalo što se ubaci može imati takve uvjete ali ovo je konkretno pitanje-slučaj i kad u pitanju bude bojler tad će odgovori biti za bojler ili što već, dok bunker tad opet može o pravima trgovaca ili stručnoj ekspertizi dok uz ručkić s velikim igračima odlučuje što će neki trgovac uvažiti pod jamstvom ili neće, jer on to zna, s ručkića...

 

-važniji dio, trgovac koji odbije zaprimiti reklamaciju krši zakon, + ne zna ono što bi morao znati za svoj posao, treba tražiti pisano i prijaviti. Upravo po zakonu o zaštiti potrošača i zakonima koje je zbog urešenja stanja donjela eu, tj sve je odgovornost trgovca, dok kupac bira pa tako i mjesto reklamacije. Trgovac koji kaže da on s tim nema ništa, ne zna i već po tom kriteriju zaslužuje kaznu (jer se tad bavi poslom kojeg ne zna, kao ni pravila-zakone a mora znati jer je to uvjet + neznanje nije opravdanje). Tako započinje tema o kuhalu.. a bunker kao dobri samaričanin, šuti.. pomaže?

Damir22 pon 16.12.2019 21:34

Ihush znas da te volem, i da se nacelno u mnogo tema slazem s tobom, no brate, ovdje si nesto pobrkao...

 

U mom slucaju se stvarno radi o bojleru... kuhinjskom.....

 

jbg, sorry ako nisam dovoljno precizno napisao. 

ihush pon 16.12.2019 21:40
Damir22 kaže...

..

 

U mom slucaju se stvarno radi o bojleru... kuhinjskom.....

 

..

  ah, bojler? .. pa.. pa .. pa .. ah, ok :))) no ima i pametnijh načina za ispasti glup, zar ne? pa eto ne boli a to je važno.

 

-ništa, reci da je stručna osoba obavila instalaciju, da si sve napravio ok a trgovac mora zaprimiti i riješiti, može jamstvo biti odbijeno ako nađu odgovarajući razlog ..

sandokan111 pon 16.12.2019 21:55
Damir22 kaže...
Odnosno, tko procjenjuje strucnost te osobe koja je ugradjivala taj bojler iz ove price?

Pa tako nesto bi trebao proizvodjac u suradnji s distributerom odredjivat, samo je ovo tipicna spranca prepisana na svakom jamstvu. Ista takva ti stoji i za pc komponente, sto naravno nema smisla jer ne postoji netko ovlasten od proizvodjaca za ugradnju svake komponente koja se prodaje itd itd, bila je vec prica oko toga.

Problem s bojlerom je eventualno drugacije naravi jer nisam siguran kako je to regulirano na trzistu. Kad sam ga ja uzimao znam da nam je trgovina zahtjevala ugradnju od njihove ovlastene osobe za potvrdu jamstva, a to je ujedno bio i serviser uredjaja. Ugradnja je bila ukalkulirana u cijenu proizvoda (kao i demontaza starog bojlera, i odvoz). Cini mi se nekakvih ~150kn. Tako da je to recimo bilo odmah rjeseno kod mene i svakako se za 150kn ne bih sam s tim za*ebavao, nije to bas 5 minuta posla. 

Problemi nastaju jer je vise konkurencije sad na trzistu pa se stvari mogu preko weba narucivat, te vjerojatno neki webshop nema ugovor s serviserom u tvojem gradu (ili nijednom gradu) te (ako je tako rjeseno ugovorom) ti bi trebao nekog ovlastenog naci da ti isti ugradi. Iskreno, nisam siguran da li je ovo stvarno zakonski regulirano za bojlere ili nije. Ja sam svog pak s originalnog mjesta nakon 2g. premjestio na drugo mjesto (jer sam wc renovirao), naravno, nisam za to zvao ovlasteni servis vec sam to obavio u svojoj radinosti, sve stima i ne vidim nacina da oni, ako nesto podje po zlu, znaju da to nije originalno mjesto ugradnje od originalnog servisera. Tako da je to sad pitanje. Ako je stvarno zakonski regulirano da ovlastena osoba to mora ugradit (a to jos neznamo, jer kao sto sam rekao, ista glupost pise i na pc komponentama a tu nije regulirano) onda ti se garancija moze ne priznat.

Damir22 kaže...
Problem je u neprihvacanju uredjaja na reklamaciju.

 To naravno smo rjesili, oni NE MOGU ne prihvatiti uredjaj na reklamaciju.

 

Al i tu je problem nastao naravno, jer za ove "vece" uredjaje, praksa je da ti serviser dolazi doma, te eventualno fura uredjaj sam sebi ako ga mora nositi (bojleri, vesmasine, perilice sudja itd) jer je korisniku cesto neprakticno uredjaj nositi u mjesto kupovine, pa su se ovi iz trgovine vjerojatno ponijeli za time jer nisu navikli da im netko nosi bojler vec da se zove serviser kuci i da ti kuci odmah dijagnosticira o cemu se radi (a ako ne moze da sam fura u servis), i tu je vjerojatno nastao problem. Sto naravno ne apsolvira njihovu krivnju, reklamaciju su trebali prihvatit.

dejvi uto 17.12.2019 15:32

Pozdrav ekipa, već sam na rubu živaca pa ako netko ima pametan savjet ili svoje iskustvo rado bih ga čuo. Krajem trećeg mjeseca ove godine sam u Njemačkoj u Saturnu kupio grafičku karticu (na računu je ime frenda zato jer je on mogao dobiti popust). Grafička se pokvarila početkom 10og mjeseca (fanovi se zavrte prilikom pokretanja i ledice rade al ne šalje sliku) i tu počinje natezanje. Slao sam mailove njihovoj podršci i nakon par generičnih odgovora dobivam ovaj odgovor: 

 

Thank you very much for your message.

If you can't bring the item to a market in Germany yourself, you can also send it to a third person in Germany. This person can arrange the repair with a power of attorney.
Otherwise we see no other possibility than to make you a last suggestion to contact the manufacturer. You will find the information on the manufacturer's website. Perhaps you have the possibility that the repair can be done in Croatia under warranty.
We hope that we were able to help you with this information and wish you a pleasant day.

 

Ne pada mi na pamet odlaziti u Njemačku niti slati to nekom tko bi trebao imati ni više ni manje power of attorney!?, nego inzistiram da mi kažu gdje i s kojom dokumentacijom da im pošaljem karticu. Napisao sam im da po EU zakonima moraju pružiti usluge popravka, zamjene itd. unutar dvije godine i da te usluge ne smiju biti na teret kupca, što uklučuje i slanje i povrat robe (mada bi platio to samo da se pomakne s mjesta). I natezanje se nastavlja....U hr ima ured koji se bavi tim pitanjima ali kolko sam skužio po komentarima na face-u i osobnom iskustvu već dvije godine nitko nije odgovorio na mail a br. telefona nemaju. Za grafičku imam orig. kutiju sa orig. računom (samo na njemu nije moje ime). Ako se neću moći dogovoriti s njima, zanima me jel itko imao iskustva s prijavama, tužbama, prijetnjama istim...

Isto me zanima, po zakonu ako se kvar desi unutar 6mj podrazumjeva se da je kvar bio prisutan prilikom prodaje te je na prodavaču da dokaže suprotno, a ako je kvar nastao poslije 6mj kupac mora dokazati da je kvar bio prisutan prilikom kupnje. Tko je ovlašten to utvrditi i je li to uopće moguće ?

 

Čitatelj uto 17.12.2019 15:43

Izgleda da ti nije engleski bas najbolji -> Power of attorney, njem. Vollmacht, hrv. punomoc - dakle kazu ti da posaljes

osobi kojoj bi dao punomoc da obavi reklamaciju za tebe.


Saturn.DE ne osigurava servis, nego se u DE servis izvrsava kod proizvodjaca (godinama je takva praksa u DE/AT/SUI),

gdje se nakon kupnje, produkt registrira na stranici proizvodjaca i uredno salje RMA zahtjev, te sam proizvodjac osigurava dostavu u oba smjera.

 

Ti kao prvo nisi kupio tu karticu iz HR, nego ti ju je poznanik kupio u DE, i pravni zakoni su vezani za DE, ne za HR.

Tvoje je da registriras karticu kod proizvodjaca i dogovoris RMA. Ako je moguce, proizvodjac ce ju dostaviti u servisni centar u HR,

no ako ne, ici ce za DE/NL, gdje su gotovo svi servisni centri u EU (ima i par u PL, za odredjene proizvodjace).

 

Dakle imas dvije solucije:

A) Rijesis RMA sa proizvodjacem

B) Posaljes karticu poznaniku, sa punomoci (A4 papir, napises na engleski tipa "Ja, Pero Peric, dana tog i tog, predajem punomoc za produkt ABC sa serijskim brojem XYZ, svome poznaniku Nikoli Pikoli")

potpises i to je to - a onda tvoj poznanik moze odnesti karticu u Saturn.DE na RMA proceduru, ili direktno RMA kod proizvodjaca.

dejvi uto 17.12.2019 16:21

Hvala na detaljnom odgovoru, već sam kontaktirao Asus i oni su mi rekli da pratim RMA procedure prodavača. Ali nemam opciju to poslati nekome u njemačku i nevjerojatno mi je da im grafičku ne mogu poslati poštom/DHLom...

Čitatelj uto 17.12.2019 16:39

A kad upises serijski broj na DE? Onda mora proci registraciju i omoguciti RMA zahtjev.

(osim ako je karticu vec netko umjesto tebe registrirao na sebe, tad ju ne mozes vise registrirati, al izbacit ce ti gresku da je kartica vec registrirana)

dejvi uto 17.12.2019 17:00

Asus DE kaže krivi serijski broj (Falsche Seriennummer), imam Asus account i grafička je registrirana na mene, čak sam probao u Asus acc promijeniti državu na njemačku al i dalje kaže krivi ser. br...

sandokan111 uto 17.12.2019 17:25
dejvi kaže...
Ako se neću moći dogovoriti s njima, zanima me jel itko imao iskustva s prijavama, tužbama, prijetnjama istim...

Isto me zanima, po zakonu ako se kvar desi unutar 6mj podrazumjeva se da je kvar bio prisutan prilikom prodaje te je na prodavaču da dokaže suprotno, a ako je kvar nastao poslije 6mj kupac mora dokazati da je kvar bio prisutan prilikom kupnje. Tko je ovlašten to utvrditi i je li to uopće moguće ?

 Ostavi se tuzbi i gluposti. Po nacinu pisanja mislim da si jako mlad.

 

1. Kupio si karticu u DE, samim time, zaboravi HR zakone. Zakoni koji vrijede su zakoni koji su na snazi u DE. Koji su to? Blage veze nemam, ne zivim tamo.

2. Kupio si karticu na tudje ime. Pitanje je uopce kako oni gledaju na ovakve stvari. Kod nas to nije bitno, da li je kod njih? Vjerojatno ne, al eto, postoji i to.

 

U svakom slucaju, umjesto prijetnja i tuzbi i prijava bi trebao pokunjeno traziti pomoc i opisati situaciju ako tu istu pomoc od njih trazis posto neznas njihove zakone (neznam ni ja). Zasto jednostavno nisi karticu tom istom frendu poslao i on da je odnese njima i stvar rjesena. Ako ti je mogao primiti i poslati moze i ovo, ili nesto drugo tu ne stima? Tebi nije jasno zasto oni tu karticu ne mogu od tebe primiti postom, ocito ne prodaju na webu, samim time ti nisi njihovo ciljano trziste, i pitanje je koja sve ogranicenja (ako ih ima) postoje u ovim slucajevima. Itd itd.

ihush uto 17.12.2019 17:36

-kupio si u njemačkoj.. mogao si tako jednako kupiti u japanu, osobno donjeti na sjeverni pol.. no to tad nije pokriveno jamstvom-trošak dostave.. odnosno, to je tvoj dio. U čemu je problem? Ako želiš bez troškova. Troškove koje si sam stvorio (kupnjom preko prijatelja) snosiš sam. Da si kupio 'na sjevernom polu' tad bi tamo reklamirao, neovisno što si u međuvremenu možda otputovao do južnog pola, odnosno, to nema veze s jamstvom, koje će pokriti popravak ako je kvar koji je jamstveno pokriven kao i dostavu do trgovine gdje reklamiraš i podižeš ili povrat novca ukoliko je nepopravljivo i nema zamjene. Tad gle čuda, opet ćeš morati doći u trgovinu, osobno ili prijatelj i neće ti platiti npr put do trgovine jer nisu ni prvi put kad si kupovao i to s jamstvom nema veze.

 

-kao što vidiš kontaktiranje proizvođača može i ne mora biti rješenje.. dok su zakoni stvar zemlje kao i EUa i provođenja. Zakon je ok, jamstvo je ok, dostava u ovom slučaju nema veze s jamstvom tj to je tvoja osobna stvar i to upravo tako riješiš.

-odnosno, ako misliš da postoji neka osnova, probaj, prijavi.. i tad će ti biti jasno u čemu griješiš.

dejvi uto 17.12.2019 17:56

Već sam napisao da nemam nikog u njemačkoj i da zato nisam poslao tamo. Saturn.de se bavi i online prodajom tako da bi trebali imati razvijen sustav povrata robe...

 

Možda sam krivo shvatio, možda se odnosi samo na online prodaju ali na stranicama europskog potrošačkog centra piše (na primjeru kamere): Under EU law, within the legal guarantee period of two years, defective products must be repaired or replaced without any cost to the consumer. This includes any shipping costs. So, the seller should cover all shipping costs (the cost of you sending the faulty camera to the them and the trader returning the repaired camera to you).

 

Što se tiče ove punomoći koju je spominjao Čitatelj , jel treba biti ovjerena ?

sandokan111 uto 17.12.2019 19:35
dejvi kaže...

Već sam napisao da nemam nikog u njemačkoj i da zato nisam poslao tamo. Saturn.de se bavi i online prodajom tako da bi trebali imati razvijen sustav povrata robe...

 

Možda sam krivo shvatio, možda se odnosi samo na online prodaju ali na stranicama europskog potrošačkog centra piše (na primjeru kamere): Under EU law, within the legal guarantee period of two years, defective products must be repaired or replaced without any cost to the consumer. This includes any shipping costs. So, the seller should cover all shipping costs (the cost of you sending the faulty camera to the them and the trader returning the repaired camera to you).

 Mozda si krivo shvatio da, ocito jesi. "consumer" je pitanje dal ti pravno spadas u tu stavku, posto saturn.de nema poslovnice u hrvatskoj, ne prodaje u hrvatskoj, i hrvatsko trziste mu svakako nije u obimu poslovanja. Tako da je pitanje dal ti u ovom slucaju uopce spadas u taj "consumer" sto se tice saturna.

Reko si da nemas nikog a frend ti je to kupio...

Svakako, sad si upoznat s problemima kupnje van granica Hrvatske..

 

Ovjerena punomoc je dovoljno obaviti u javnog biljeznika, ovjera potpisa je 50ak kuna. Ali posto nemas nikog tamo da im to odnese, nema svrhe to ni radit onda sto ne...

Čitatelj sri 18.12.2019 09:54
dejvi kaže...

Što se tiče ove punomoći koju je spominjao Čitatelj , jel treba biti ovjerena ?

 

Ne, u AT i DE ne mora biti ovjerena, kao sto sam rekao, dovoljan je A4 papir, isprintas sto sam ti napisao, i potpises se.

To je dovoljno u AT za bilo koju stvar - primjerice, tako sam dao babi punomoc na moj bankovni racun,

potpisao sam se, i ona na taj A4, stoji u banci, i dok god ja ne odem u banku i ne kazem "ne zelim vise da baba ima punomoc",

i ne vrate mi/poderu taj papir, do tad ona ima punomoc (unbegrenzt - trajno). Samo u HR moras placati za ovjere takvih sitnica,

i puniti drzavni proracun.

 

Da si je kupio u Austriji, mogao bi je poslati meni, pa bi ju ja za tebe njima predao. Potrazi nekog forumasa u DE, sigurno ce ti netko

moci rijesiti, a iz toga nastane nekakvo prijateljstvo, jos bolje. Osobno ne mogu, jer mi se ne isplati voziti 4h tamo i nazad u DE,

jer mi je najblizi DE u Münchenu, a Saturn/Medimarkt AT nije povezan sa DE - isto ime, ali nije ista trgovina, nemaju iste ponude niti cijene.

(kao i Bauhaus i slicne trgovine u AT/DE/HR)

DirectC sub 21.12.2019 13:35

Dugujem odgovor, nije mi se pisalo, bio je trenutak malodušnosti. Na njihov (prodavačev) poziv (11 dana po obećanju novog zamjenskog proizvoda) zamolio umjesto razgovora, za pisanu poruku. Bilo je to u nedjelju popodne a poziv primljen putem starog kontakt telefona koji sam im dao prilikom kupnje ranijih godina. Očekivana poruka-odgovor nije stizala. Nakon 4 dana (30 dana po uplati) ja šaljem email i molim za prekid suradnje. Ne želim više primiti proizvod već novac nazad.
Istog dana mi odgovaraju po klišej shemi: Pregledali proizvod a isti bio... (lako je pogoditi)... potpuno ispravan. "A mi Vam možemo poslati novi ili vratiti sredstva,...oprostite što ste čekali (razlog: nema ga jer ih moje čekanje baš i nije ugrizlo za srce)....srdačan pozdrav". Poslao sutradan svoj broj računa i čekao. Nakon točno novih 10 dana (41 dan nakon uplate) vratili novac.
Razmišljajući i uvažavajući golu logiku nije im stalo do zadovoljnog kupca, vjernoga već godinama, a kojega će izgubiti. Nije im prioritet ni marža na prodano, onda im je zasigurno najbitnije da "uvale" kupcu nešto poput proizvoda na slici u prilogu.
Proizvod sam bio naručio 05.11.2019. za prigodni poklon. Novac dobio 17.12.2019.g. Kada nude oni su Online, oni su Web, oni su cyber digital, nose kravate i rade u osvjetljenim čistim uredima. Kada reklamirate ili vratite proizvod oni su u tami i prapovijesti.
Webshopu - "Zauvijek nikad više", ili možda kada bude uvedeno ocjenjivane i kupaca ali i prodavatelja.

darkborg uto 14.1.2020 11:47
darkborg kaže...
Evo imam jednu situaciju, pa da prvo pitam ovdje za savjet. Nije IT shop nego antikvarijat ali nije ni bitno.
Uglavnom, naručio prije tri dana dvije knjige, cijena 465kn sa dostavom.
Platio odmah karticom, ws pay, sve štima. U roku par minuta mi stigao mail da je narudžba zaprimljena i da će poslati knjige nakon obrade.
E sad, prošla dva dana, nikakva obavijest na mail ne dolazi, idem se logirati na njihov webshop da pogledam status narudžbe, piše mi kriva lozinka (iako nije jer je bila spremljena na chrome) , idem na obrazac za zaboravljenu zaporku, piše mi da taj moj mail nije registriran. Dakle ispada da mi je korisnički račun izbrisan.
Poslao sam mail danas s upitom o narudžbi i zašto se ne mogu prijaviti na svoj račun, odgovara danas cijeli dan nema. Sutra ću probati zvati pa ću vidjeti hoće se javiti i što će reći.

E sad, ukoliko me nastave ignorirati, koje su mi opcije? Da im prijetim prijavom ili da ih idem direktno prijaviti na mingo? Ili da se strpim još malo jer možda preuranjeno paničarim? :D


Jasno mi je da su sada najveće gužve i nije mi problem čekati par dana ali kopka me baš zbog toga što mi je korisnički račun odjednom nestao a na mail ne odgovaraju.

 Evo mene opet, još uvijek nisam ovo riješio. Dakle stupio sam u kontakt s njima, kažu da im je "pala stranica" i da se zato ne mogu prijaviti na svoj račun više?

Knjige koje sam naručio su rekli da nemaju i da su ih greškom stavili u webshop te da će mi novci biti vraćeni na račun. I evo nakon mjesec dana mi taj iznos i dalje stoji pod "rezervirano stanje" a oni i dalje tvrde da su vratili.

Jel moguće da nije do njih nego do banke?

sandokan111 uto 14.1.2020 15:36
darkborg kaže...
Jel moguće da nije do njih nego do banke?

 Evo nekidan je netko tu javio da je povrat u sancte cekao preko mjesec dana. Nitko ne voli vracat novce :P

 

Ja u ovome jedino neznam zasto se ti mislis o tome, fino posaljes prijavu pa nek objasne trznoj kako su stranice pale i sto sve vec ne. Ili cekas pa kad stigne, nekad ce stic :)

darkborg uto 14.1.2020 16:21
sandokan111 kaže...
darkborg kaže...
Jel moguće da nije do njih nego do banke?

 Evo nekidan je netko tu javio da je povrat u sancte cekao preko mjesec dana. Nitko ne voli vracat novce :P

 

Ja u ovome jedino neznam zasto se ti mislis o tome, fino posaljes prijavu pa nek objasne trznoj kako su stranice pale i sto sve vec ne. Ili cekas pa kad stigne, nekad ce stic :)

A ne znam ni sam, sad za praznike nisam bio kući tako da se nisam uopće natezao s njima niti sam baš razmišljao o svemu ovome. Danas su mi poslali screenshot od tog wspay sučelja valjda gdje je prokazano kako je moje plaćanje stornirano još u 12om mjesecu, tako da ni sam više ne znam.

Bezveze mi je ići ih prijavljivati i praviti im probleme ako su oni sa svoje strane odradili što su trebali i mogli.

Idem ovaj tjedan do banke pa ću vidjeti što oni kažu.

Tony1999 sub 25.1.2020 21:47

Bok

Poslao sam hladnjak u EVGA u Njemacku na garanciju, i odobrili su zamjenu. Nisam otvarao hladnjak do sad, idem pogledat i vidim da je "novi" hladnjak kojeg sam dobio zapravo koristen, termalna pasta nije ociscenja. Je li to neka njihova politika da salju rabljene/popravljanje proizvode?

 

Lp

sandokan111 sub 25.1.2020 23:08

Mogu ti poslat sto god, dokle god sadrzi garanciju i isti je proizvod kao onaj koji si kupio. Posto si slao van RH, vrijede zakoni od tamo gdje su oni registrirani, tako da nisam siguran ni da ti se produljuje garancija.

 

Zakonski, cak i kod nas, novi ili tvornicki refurb se smatra istim proizvodom. Tako da da si to i kod nas reklamirao i dobio to sve bi bilo oke. Jedino sto bi ponovno tekla puna garancija koliko god si do sada imao od pocetka. Nisam siguran kako je s njima, cuo sam da se garancija samo nastavlja vani, ali provjeri naravno s njima.

CyberDemonVZ sub 25.1.2020 23:16
darkborg kaže...

Jel moguće da nije do njih nego do banke?

 Da.

Moj buraz je također imao "povrat love", a love nema.

Naravno, nije im vjerovao, natezao se...

 

I poslije odlaska u banku, lova je ipak bila kod njih! I odma proknjižena.. Ne znam kako se to banci može dogoditi, to im je jedini posao...

ihush uto 28.1.2020 12:12

iz drugih povezanih tema, tv kanali/operateri..

evotv, iskon..

- pošto je ova tema koja to obuhvaća copy sadržaja, jer šteta je da ista stvar/pravilo koje vrijedi za sve operatere ostane zagubljena tj možemo dodati i ostale operatere kao bnet/a1, optima.. jer za sve u ovom primjeru vrijedi isto pravilo, emitiraju isti sadržaj (sport) i podležni su istim zakonima kao i pravnim normama čak su im i opći uvjeti generički isti/slični.

 

**

i citat izjave operatera..

Većina korisnika EVOtv-a uslugu koristi bez minimalnog obveznog trajanja ugovora, što znači da u bilo kojem trenutku mogu isključiti uslugu. Iako smo uvjereni kako će Arenasport kanali zadovoljiti potrebe svih sportskih fanova, oni korisnici Sportskog buketa koji će eventualno htjeti raskinuti ugovornu obvezu bez naknade, to će moći učiniti uz pisani zahtjev, za kraj su poručili iz Odjela za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma.

-naravno, zakamuflirano ali ovaj put je barem korektno tj tcom odigrava pravno pametnije nego što je prošle godine to napravio A1 s +20kn.. i sva prava daje zakon+ugovor ne operater, jer on ništa nikome ne daje, ne poklanja nego prodaje-naplaćuje i samo je strana ugovora kojeg u ovom slučaju krši jer ne isporučuje ugovoreno. Time korisnik pod ugovornom obvezom ima pravo neškodljivog raskida ugovorene usluge. U ovom slučaju to pravo se odnosi (samo) na korisnike odgovarajućeg sportskog buketa/paketa, ne na onog tko nije te pakete imao.

+ važno, bitr će ili je već bila neka obavijest, bit će i rok, uobičajeno 30 dana.. i ako korisnik propusti u tom roku zatražiti raskid ugovorne obveze iz konkretnog razloga, tad je zakasnio tj izgubio to pravo. (za one koji to trebaju odo j evažno datumski tj text neće imati smisla za par mjeseci.. ali zakon i prava će ostati isti).

 

-tek kao neki 'dokaz' onima koji su skeptični ili traže 'a gdje to piše u zakonu' i sl. jer nigdje u zakonu neće pisati stavak o tv kanau dok su opći uvjeti samo operaterov nevažan text.. posotji zakon, postoji ugovor, ugovor je zakon.

-po novom, za svaku izmjenu ugovorenog, potrebno je osigurati pristanak druge strane, tj potpis kao standardni pravni postupak .. kao što se i telefonsko sklapanje prihvaća (ovisno o tumačenju ili mogućem problemu, operater bi morao dati novi papir-potpis-ugovor ili barem anex-papirić.. ali opet s nekim potpisom ili snimkom tel.razgovora..) tj ne može operater jednostrano promjeniti sadržaj ugovorenog paketa i naplaćivati ga, nego za novi paket koji sad nema ukinuti kanal mora postojati konkrtan ugovor s popisom ugovorenih kanala jer je upravo to osnova tog ugovora, paket tj sadržaj paketa. Tet tad operater smije izdati račun korisniku.. i trebalo bi to jače pravno pritisnuti, tj bez takvog novog ugovora operater (po mom tumačenju) krši zakon (o ugvoornim odnosima i temeljnicu za izdavanje računa) i jednostavno tad ne smije ispisati račun, tj dok to ne napravi ne može naplaćivati uslugu odnosno tad se sve tako dobiveno smatra poklonom.. gratis. Ako bi se tako tumačilo, to bi operatere natjeralo na pridržavanje ugovora + sklapanje novog kad do promjene dođe i naravno oni to ne žele jer je samo dodatni papirnati posao-trošak, ali moraju jer je ugovor osnova odnosa i izdavanja računa za uslugu. Bez odgovarajućeg ugovora (ili barem anexa postojećem) jednostavno nemaju pravnu osnovu naplatiti isporučeno, jer mogu naplatiti isključivo ono što je korisnik naručio-ugovorio i to je saržaj ugovora koji se potvrđuje potpisom.

 

Pravo nije za štefice s placa, tcom to zna.. zna i hakom.

walentkane uto 28.1.2020 21:15

Koji je rok da serviser dođe na intervenciju nakon prijavak kvara, uređaj pod garancijom?

radi se o perilici suđa Electrolux, kvar je prijavljen telefonski prije više od mjesec dana a priej 10 dana poslan i mail.

kome prijaviti ako ne dođu?

Ne kupujte Electrolux btw, očito nepostojeća servis mreža.

ihush uto 28.1.2020 21:22
walentkane kaže...

Koji je rok da serviser dođe na intervenciju nakon prijavak kvara, uređaj pod garancijom?

radi se o perilici suđa Electrolux, kvar je prijavljen telefonski prije više od mjesec dana a priej 10 dana poslan i mail.

kome prijaviti ako ne dođu?

Ne kupujte Electrolux btw, očito nepostojeća servis mreža.

 -žali se trgovcu, prijavi .. ili misliš da mjesec dana nije dovoljno? Ili, to je tvoj interes, pa i hoćeš li se žaliti i tražiti svoja prava, neće se ništa samo od sebe i uzalud je ljutiti se, dok sam brand nema veze s tim, to je stvar zakona i uređenog tržišta, tj trgovca pa mu to natovari na leđa. Upravo zato je preporuka da sve riješavaš preko trgovca (jer s njim imaš ugovorni odnos-račun, sa sevisom nemaš ništa tj samo jamstvo i kao što vidiš on ne mora ni odgovoriti na poziv, možda je umro i sl.)