Fiksni telefon za recepciju
Koliko je ulaznih linija?
Hm, nisam siguran da razumijem pitanje :) Ali imamo jedan telefonski broj 01 1234 567 na koji nas klijenti zovu i tada zvoni samo taj jedan telefon na recepciji. Kada upućujemo odlazne pozive piše da zovemo sa tog istog broja bez obzira koji telefon koristili za odlazni poziv. U istom trenutku možemo koristiti sve uređaje za izlazni poziv, a da pritom na recepciji zaprimimo i dolazni poziv. Nadam se da sam uspio pojasniti :) Hvala :)
Hm, nisam siguran da razumijem pitanje :) Ali imamo jedan telefonski broj 01 1234 567 na koji nas klijenti zovu i tada zvoni samo taj jedan telefon na recepciji. Kada upućujemo odlazne pozive piše da zovemo sa tog istog broja bez obzira koji telefon koristili za odlazni poziv. U istom trenutku možemo koristiti sve uređaje za izlazni poziv, a da pritom na recepciji zaprimimo i dolazni poziv. Nadam se da sam uspio pojasniti :) Hvala :)
Ako istovremeno imate mogućnost zvanja sa / na više telefona, znači da imate više ulaznih linija u poolu na jednom istom broju.
Sve što tražiš bi trebalo biti konfigurirano na strani centrale. Ako je ne znate konfigurirati ili nemate nekoga tko se time bavi, javi.
Trebam preporuku za fiksni telefon za recepciju.
Telefonska linija je spojena na centralu (neka od Panasonica) i isti telefonski broj koristimo na 5 telefona (no kada netko zove taj broj, zvoni samo taj jedan na recepciji i to je ok, tako bi ostavili)
No ono što kod postojćeg telefona ne štima je sljedeće:
- kada netko zove, a linija je zauzeta taj poziv se ne zabilježi u propuštenima
- htjeli bi:
1. da se može snimiti poruka: trenutno su svi agenti zauzeti ili tako nešto
2. da nakon što završimo aktualni poziv imamo obavijest i telefonski broj koji je zvao za vrijeme kada je linija bila zauzeta.
3. po mogućnosti bi htjeli da telefon bude bežičan