Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
mene zanima malo tuniranje motora sa cime se sve moze podici konjska snaga a bez da se dize kubikaza
i dali je moguce na sportskom motoru koji ima 5 brzina ugraditi i 6-tu?
el misliš na motor ili skuter...
125ccm motor sportski
necu govorit ime da nebi bile neke svađe koji je bolji
125ccm motor sportski
necu govorit ime da nebi bile neke svađe koji je bolji
ma reci sam ko ga hebe...šta voziš??
125ccm motor sportski
necu govorit ime da nebi bile neke svađe koji je bolji
ma reci sam ko ga hebe...šta voziš??
ne vozim jos al namjeravam kupit 125ccm sportski malo mu dic konjazu, stavit 6-tu brzinu i na to elektronsku blokadu (da nemam probleme sa murjom) zato sam se i prije u ovoj temi raspitao za elek. blokadu
ne vozim jos al namjeravam kupit 125ccm sportski malo mu dic konjazu, stavit 6-tu brzinu i na to elektronsku blokadu (da nemam probleme sa murjom) zato sam se i prije u ovoj temi raspitao za elek. blokadu
svejedno ga nesmiješ dirat 2 godine zbog garancije...sviđa mi se motor, nadam se da i ide kolko je lijep... ja se vozim na ovom
http://www.bikez.com/motorcycles/peugeot_speedfight_100_p_2007.php
ne vozim jos al namjeravam kupit 125ccm sportski malo mu dic konjazu, stavit 6-tu brzinu i na to elektronsku blokadu (da nemam probleme sa murjom) zato sam se i prije u ovoj temi raspitao za elek. blokadu
svejedno ga nesmiješ dirat 2 godine zbog garancije...sviđa mi se motor, nadam se da i ide kolko je lijep... ja se vozim na ovom
http://www.bikez.com/motorcycles/peugeot_speedfight_100_p_2007.php
kolko ti ide? vidim da je 100ccm i 2t...
a za ovaj megeli nisam siguran kakav je dosta je novi ali na youtubu sam vidio da ide 13o i dosta brzno ubrzava a i jeftin je 21k kn (dok su ostali sportski 125ccm 30k kn+)
i dali je sad na kraju moguce mu ubacit 6-u brzinu i nekao istunirat bez da se kubikaza dize
Za taj magelli imas original kit za kupit. Malo se raspitaj tam di ga mislis kupit. To ga ince tvornicki nude.. Bolje tako nego se zajebavat s drugim stvarima.. Inace na 4T ne mozes podic snagu a da ne podignes kubike ili potrosnju..
Za taj magelli imas original kit za kupit. Malo se raspitaj tam di ga mislis kupit. To ga ince tvornicki nude.. Bolje tako nego se zajebavat s drugim stvarima.. Inace na 4T ne mozes podic snagu a da ne podignes kubike ili potrosnju..
a jel bi bilo moguce da sad npr kupim taj kit da dize 180ccm i 18ks
sam ugradim sa el. blokadom ispod 15ks
i dali mi mogu kod servisa ili gdje provijerit kolko imam ccm jer kolko znam to se mijeri vrlicina klipa x 2/4t x/broj cilindra tako nekako
sta ce onda vadit cilindar i mjerit ga
kolko ti ide? vidim da je 100ccm i 2t...
a za ovaj megeli nisam siguran kakav je dosta je novi ali na youtubu sam vidio da ide 13o i dosta brzno ubrzava a i jeftin je 21k kn (dok su ostali sportski 125ccm 30k kn+)
i dali je sad na kraju moguce mu ubacit 6-u brzinu i nekao istunirat bez da se kubikaza dize
hehe neznam ja sam se nado da ćeš skutera ubacit u to se razumijem...ovo je sasvim drugaćiji stroj al mislim da nema potrebe ubacivat 6 brzinu, možda ćak nije ni moguće, to se uglavnom obavlja s reguliranjem goriva i sportskim auspuhom..vjeruj mi nećeš se vozit brže od 130 nigdje s takvim motorom.... a i bezveze je gubit jamstvo zbog takvih stvari, vjeruj mi jednom kad kupiš motor prvo će te mućit naućit to vozit posebno ak nisi vozio prije toga ništa s rzinama pa makar i tomosa...ak baš zagrizeš za neko tuniranje onda odi na motori.hr forum ili na 125 ccm forum i tamo pitaj...
kolko ti ide? vidim da je 100ccm i 2t...
a za ovaj megeli nisam siguran kakav je dosta je novi ali na youtubu sam vidio da ide 13o i dosta brzno ubrzava a i jeftin je 21k kn (dok su ostali sportski 125ccm 30k kn+)
i dali je sad na kraju moguce mu ubacit 6-u brzinu i nekao istunirat bez da se kubikaza dize
hehe neznam ja sam se nado da ćeš skutera ubacit u to se razumijem...ovo je sasvim drugaćiji stroj al mislim da nema potrebe ubacivat 6 brzinu, možda ćak nije ni moguće, to se uglavnom obavlja s reguliranjem goriva i sportskim auspuhom..vjeruj mi nećeš se vozit brže od 130 nigdje s takvim motorom.... a i bezveze je gubit jamstvo zbog takvih stvari, vjeruj mi jednom kad kupiš motor prvo će te mućit naućit to vozit posebno ak nisi vozio prije toga ništa s rzinama pa makar i tomosa...ak baš zagrizeš za neko tuniranje onda odi na motori.hr forum ili na 125 ccm forum i tamo pitaj...
i tomos temi su pisali da se moze stavit jos jedna brzina+ ali to je tomos a i ako necu dobit na brzini ni necu se mucit s tim
i tomos temi su pisali da se moze stavit jos jedna brzina+ ali to je tomos a i ako necu dobit na brzini ni necu se mucit s tim
budimo realni ljudi kad kupe apenca ubace odma veći klip tak da ima 70 ccm i neki još i tu brzinu al to ti nema sisla na ovakvo nešt....
i tomos temi su pisali da se moze stavit jos jedna brzina+ ali to je tomos a i ako necu dobit na brzini ni necu se mucit s tim
budimo realni ljudi kad kupe apenca ubace odma veći klip tak da ima 70 ccm i neki još i tu brzinu al to ti nema sisla na ovakvo nešt....
a kad ides na registraciju sa svojim skuterom dali ti mjere kubikazu ili samo ks
i dali uopce mogu kako izmjerit kubikazu ili samo izcracunat po cilindru??
a kad ides na registraciju sa svojim skuterom dali ti mjere kubikazu ili samo ks
i dali uopce mogu kako izmjerit kubikazu ili samo izcracunat po cilindru??
e ovako ako je skuter ili moped serijski 50 ccm onda ti mjere max brzinu koja ako prelazi 50 kmh nećeš proć dok to ne rješiš isto tak ak te murja ulovi da se na takvom govnetu voziš brže od 50 uzimaju ti tablicu šalju te na tehnićki i kad prođeš vraćaju ti nazad uz naravno kaznu....al za to imaju elektronićke blokade na kojoj sam stisneš tipku i nebu išo brže...ak je jaći skut odnosno znam po meni dok sam sa svojim došo prvi put, provjerio mi je lik el mi rade žmigavci, svjetla, sirena i el gume nisu previše ćelave i normalno upalio ga je da vidi el oće palit i to je to.....nema nikakvog mjerenja ni ništ...isto je i za takve motore...sve u svemu ak imaš 50 ccm imaš cijeli proces na tehnićkom a ak imaš neš jaće bitno da je ispravan
EDIT: sad mi je žao šta si nisam kupio neš s brzinama da se i to ućim...
a kad ides na registraciju sa svojim skuterom dali ti mjere kubikazu ili samo ks
i dali uopce mogu kako izmjerit kubikazu ili samo izcracunat po cilindru??
e ovako ako je skuter ili moped serijski 50 ccm onda ti mjere max brzinu koja ako prelazi 50 kmh nećeš proć dok to ne rješiš isto tak ak te murja ulovi da se na takvom govnetu voziš brže od 50 uzimaju ti tablicu šalju te na tehnićki i kad prođeš vraćaju ti nazad uz naravno kaznu....al za to imaju elektronićke blokade na kojoj sam stisneš tipku i nebu išo brže...ak je jaći skut odnosno znam po meni dok sam sa svojim došo prvi put, provjerio mi je lik el mi rade žmigavci, svjetla, sirena i el gume nisu previše ćelave i normalno upalio ga je da vidi el oće palit i to je to.....nema nikakvog mjerenja ni ništ...isto je i za takve motore...sve u svemu ak imaš 50 ccm imaš cijeli proces na tehnićkom a ak imaš neš jaće bitno da je ispravan
EDIT: sad mi je žao šta si nisam kupio neš s brzinama da se i to ućim...
znaci imam kit sa 180ccm i 18ks
na papiru pise da je 125 vozim se vise nego bi smio/mogao kad dođem do tehnickog vec imam upaljenu el. blokadu i nemogu mi nista
ili mogu na neki nacin mjerit kubikazu?
ovisi o kitu i načinu ugradnje, stavi blokadu na 125 km/h i ajd na tehnički
Vjerojatost da će te otkriti je mala,al ipak postoji
Vjerojatost da će te otkriti je mala,al ipak postoji
Prvo neka ga registrira normalnoga, a kasnije neka mu stavi kit. Inace auti i motori koji su mlađi od 2 godine nejdu na tehnicki,
znaci imam kit sa 180ccm i 18ks
na papiru pise da je 125 vozim se vise nego bi smio/mogao kad dođem do tehnickog vec imam upaljenu el. blokadu i nemogu mi nista
ili mogu na neki nacin mjerit kubikazu?
prvi put kad ga registriraš nesmiješ imat kit, nemoraš ti na 125ccm stavljat nikakvu blokadu, to vrijedi za ove od 50 ccm jer se tebi nemjeri brzina, može on ić i 200 njima to nije bitno
Prvo neka ga registrira normalnoga, a kasnije neka mu stavi kit. Inace auti i motori koji su mlađi od 2 godine nejdu na tehnicki,
tak je, ovo drugo nisam znao, sad znam
jos nitko nije odg ako je moguce da mi nekao izmijere kubikazu
ks bi rijesio sa el.blokadom a jel bi i pregledavali kubikazu ili to samo gledaju kako pise na knjizici ili cemu vec
pa kad bi prvi put isao na registraciju bi ga zabiljezili kao 125 ccm a kasnije kit sa 180 i jel mogu to nekako provijerit?
Evo jedan video o motorima koi sam ja napravio...pa tko zeli neka pogleda http://www.youtube.com/watch?v=eabhJTJ1rfE :D
el ovo tvoj glas u videu
ovo na pocetku svakog "How Work???" mi je najjace xD
jos nitko nije odg ako je moguce da mi nekao izmijere kubikazu
ks bi rijesio sa el.blokadom a jel bi i pregledavali kubikazu ili to samo gledaju kako pise na knjizici ili cemu vec
pa kad bi prvi put isao na registraciju bi ga zabiljezili kao 125 ccm a kasnije kit sa 180 i jel mogu to nekako provijerit?
Nemogu. Sam ti to lijepo stavi.
Evo jedan video o motorima koi sam ja napravio...pa tko zeli neka pogleda http://www.youtube.com/watch?v=eabhJTJ1rfE :D
el ovo tvoj glas u videu
ovo na pocetku svakog "How Work???" mi je najjace xD
HAHhahahahahhaahha PRO
Možda je tema malo zastarjela, ali zanima me jel dobra zamisao kupiti motor xmotos 250cc 2-taktni. Do sada nisam imao crossera, imao sam quada 250cc.
Vidim da ljudi pišu da se 2-taktni motori često kvare pa me zanima koliko to često?
mene zanima malo tuniranje motora sa cime se sve moze podici konjska snaga a bez da se dize kubikaza
i dali je moguce na sportskom motoru koji ima 5 brzina ugraditi i 6-tu?
el misliš na motor ili skuter...