Storm_225 čet 17.8.2017 11:51

Znaci ovo mi se desilo tri puta.
Nakon malo duže vožnje (10km),skuter mi počinje gubit snagu,ne prima gas,kada stanem ugasi se.
Prvi put kada se desilo stao sam,malo razgledao,upalio je iz prve nekako došao kući,jedva je vukao.
Drugi put sam išao s drugom uz neku uzbrdicu i odjednom izgubi snagu i stao sam,ugasio se i odma sam ga ponovo upalio i sišao niz tu,sada nizbrdicu i došao kući bez problema,znači nakon što sam ga upalio ponovo,primao je gas normalno i bez ikakvih problema.
Ja msm da se ne pregrijava,jer mogu staviti ruku na deklo,nije puno vruće,jedino sa desne strane oko auspuha je baš vruće,ali valjda je normalno da se auspuh grije.
Skuter je 150cc 4t
Ovo mi se počelo dešavati od kako je bio kod električara, promijenjen je regler i automat alnasera.

fer-de-lance čet 17.8.2017 17:10
Storm_225 kaže...
Da napomenem da li je normalno da već nakon 10km ne mogu prići auspuhu,udara u lice vrućina.
Mada prije dok sam skidao top čuo sam da pri dnu ima nešto zvecka

Aha, moguće da ti je auspuh jako zaštopan.

Probaj ga izvaditi i provjeri protočnost.

Mi smo prije znali nalijat u njega kad je skinut benzina i zapalit da malo sagori čađu.

Ne znam kolko je to uopće pametno rait, ali eto, mladost-ludost 

Storm_225 čet 17.8.2017 17:23

Ima ali kod njih se sam pali gasi,ali valjda bi se gušio odma.
On radi uredno na kraće relacije,ali sve preko 10km je upitno.
Mene više zanima da li ovi simptomi upućuju na mašinu,da nije kraju,pa moram šta na njoj mijenjat.
Da vuče falš zraka radio bi makar na nižim obrtajima,jer vozio sam jednom bez filtera zraka i znam da neće vući,ali do pola gasa ide.

Storm_225 sub 19.8.2017 16:44

Evo danas mi se isto desi,ali kad je se ugasio vidio sam dim kod dijela gdje je svjećica tj. kod karburatora.
Znači sad sam siguran da se pregrijava,samo ne znam šta je uzrok.
Čula se i u deklu neka buka kada sam dodavao gas kad je se počeo gušit.
Verglao sam dok nisam akum ispraznio,onda sam poslije 15 min upalio na kablove i došao kući.
Da li je moguće da električar nije nešto dobro spojio kada je stavljao regler i pravio žmigavce

fer-de-lance pon 21.8.2017 10:20

Ma, svjećicu uzmi bilo koju, npr. NGK ti glasi za ponajbolju.

Ja sam uvijek stavljao Super Bosnu 

 

A cjevasti ovisi o tipu svjećice, obično su brojevi 17, 19, 21 i 24, a pretpostavljam da je ili 19 ili 21 gore, ali ne drži me za riječ.

Morat ćeš nekako izmjeriti.

A staru možeš probati otpustiti i kombinirkama ili papagajkama ako imaš pristup.

Odšarafljuje se u lijevo.

I kad budeš šarafio novu, ni slučajno ju nemoj previše stezati jer je jako lako uništiti navoj u glavi cilindra.

Po malo našarafi i čim osjetiš da ne ide lako mrvicu samo da primi čvrsto i to je to.

Storm_225 uto 22.8.2017 17:45

Au danas izvadim mjerač ulja i ulje mi je skroz na dnu mjerača,znači na dnu kada mjerač skroz zavrnem.
Ne znam koliko sam vozio sa ovoliko ulja,ulje sam mijenjao prije 2 mj,nisam prešao više od 1000,pa nisam ni provjeravao.
Da li je mašina oštećena?