Zin8 sri 27.6.2018 12:10

Gledam neke motore i sad vidim da ih puno ima iznad 35 kW, ali nude opciju limitiranja snage do 35 kW tak da se može vozit i s A2 kategorijom.

Naravno, zanima me ima li neko iskustva s stavljanjem/micanjem te blokade?

Jel to šema da ga na registraciju i tehnički odfuraš s blokadom, a onda doma sam to skines ili kak funkcionira?

TomoRI sri 27.6.2018 16:08

Blokirati se može samo motor koji ima do 70kW. Sve preko toga se ne može blokirati na 35kW tj. na A2 kategoriju. Iznimke su uvezeni motori koji su 25kW u papirima (npr. zx6r a 25kw u papirima).

Druga stvar, blokada može biti na struji ali u većini slučajeva se nalazi na usisu tj. na klapni gasa i zapravo ti služi da ne možeš dati gas do kraja nego nekih 70-80%. Nije nikakav problem za skinuti ali je problem što ti stoji napomena u knjižici da se prilikom svakog tehničkog pregleda motocikla mora provjeriti plomba na blokadi a da bi skinuo blokadu moraš otkinuti plombu. Sad sve ovisi koliko si dobar s ekipom na tehničkom pregledu. Policija ti tu neće stvarati problem.

Filip720 pet 6.9.2019 15:03

Razmišljam si uplatit A2 kategoriju sad prije faksa uspjet riješit, zanima me jedna stvar imam B kategoriju položenu znači samo bi trebao 15 sati odradit vozačkog ispita, ali piše ako kandidat ima položenu AM kategoriju ispadne 10 sati vožnje, AM kategorija je meni upisana u vozačku, malo mi je nejasno. 

 

Preporuka što bi trebao gledat za početni motor? Nešto jednostavno naked tipa (može i nešto sportsko bilo kakva preporuka da znam kotirat u glavi), i naravno za manji budžet da ostane za kvalitetnu opremu.

 

Hvala i lp!

Dex.pwn sub 21.9.2019 23:36

Završnio polaganje B kat 19.8., isti dan izvadio vozačku(izvadi i ti, A2 ti bude jeftiniji onda) i upisao A2.

Odradio 15 sati(vožnja + poligon) i 18.9. izašao na ispit.

Poligon prošao, vožnju pao(ne doslovno).

 

Za početak uzmi MT03, XT660(A2 je, nemoj da te kubikaža zavara) ili Z400