borkovel sri 22.8.2018 15:47

več nekoliko dana pokušavam instalirati usb network gate apk na mobitel samsung galaxy j3.

nakon pokretanja dođe do "daemon nije pokrenut"...

kontaktiro sam programera, koji mi je poslao novo apk . no ona na samom početku instaliranja stane,ispiše:"aplikacija nije instalirana"

ima li tko iskustva sa ovom aplikacijom?

borkovel sri 26.9.2018 16:06

nitko ne reagira  na moj upit, no ja još uvijek nemam usb network gate na mom mobilnom trelefonu.

ima li tko iste ili slične probleme? kontaktiram  njihove programere i oni mi odngovaraju:

"Najnoviji detalji našeg ispitivača navode da sve izgleda dobro i USB Network Gate treba raditi. No, iz nekog razloga, GUI se ne može povezati s daemonom zbog prava pristupa.

Uvjeravam vas da će vaše pitanje biti riješeno što je prije moguće.

Hvala na razumijevanju."

ihush sri 26.9.2018 16:21
borkovel kaže...

nitko ne reagira  na moj upit,..

-prvo edukacija :))

-zašto bi netko reagirao? Mlad si, naučit ćeš..

-ako si se znao registrirati na forum, postaviti pitanje-temu, znaš googalti.. u čemu je problem? Tj utipkaš u google pitanje i trenutno imaš nekoliko odgovora (koji su možda točni..).

.. npr to je smeće od softa, iz vremena android 4-5, traži root, nema reiting.. (na njihovom DL 600x.. zanemarivo, to govori da je smeće), dok na goleplayu imašnešto više, opet =smeće. Tj nije napravljena prava app-apk, koja bi radila, odnosno pitanje što je ispod haube (root=rizik i možeš li s original androidom ili mora biti rootan..).

-pošto se navodi do 5.0.. ne mora raditi s kasnijima, 5.1-7.1.. + njihovi updateovi mogu blokirati pristup (sigurnost), jer se od 2016te do danas otkrilo previše rupa.

 

-nije dovoljno nešto željeti, + nije to windows pa da instaliraš soft koji radi.. (i tad moraš zadovoljiti requirementse, radi samo ono što je podržano, verzija OSa..).