overhaul pet 11.9.2015 18:29

Jesam li ja jedini koji je pročitao cijeli "osobni stav" samo da bi doznao jesam li u glavi dobro preveo na engleski kućni kovčežić, i da vidim taj famozni odgovor koji sadrži kučćni kovdžđčežčić.... a ono šipak?

flash6 pet 11.9.2015 20:47

u zadnje vrijeme sam se nesto dopisivao s hakom-om u svezi dvije totalno razlicite situacije.

 

odgovori su im upravo takvi kako je u tekstu opisano. ako se insistira na pojasnjenju, dobije se pojasnjenje tipa u pravu ste, ali i vas operater je u pravu.

 

zalosno je to sto i razgovor sa realnom osobom putem telefona zvuci i na kraju zavrsava identicnim rezultatom kao da sam razgovarao sa botom. uvijek je neki da ali ili ne ali...alija posvuda...posvudusalija

BlueMax pet 11.9.2015 20:50
Arto kaže...

Eto, pa se žalite na botove koji odgovaraju na žalbe http://www.uprava-vodovoda.com/

 

Barem odmah shvaćaš da si poražen i da nema smisla žaliti se. Kad se žališ čovjeku/teti na šalteru u najgorem bi slučaju dobio: "Razumijem ja Vas, ali..."

 

 

Danasnje iskustvo:

 

Prije skoro godinu dana otisao sam u jedan drzavni ured kako bi dao zahtjev za "nesto". Na oglasnoj ploci u uredu je bio spisak dokumenata koji trebam priloziti uz zahtjev. Pomislio sam, majko mila, zasto u 21. stoljecu ja moram donositi milijun potvrda i dokumenata od kojih vecina nikakve veze s mojim zahtjevom nema. Zar drzavna sluzba nije u stanju s dva klika sve to provjeriti umjesto da se trosi moje vrijeme, njihovo vrijeme i brdo papira. No nema veze, sta je tu je, idem ja to sve prikupiti. Trebalo mi je dva dana. Treci dan dolazim u ured odmah nakon otvaranja kako mi ne bi propao jos jedan radni dan. U red otvoren, nema nikoga. Cekam 5 minuta, nista. Izadjem zapaliti a vani jos jedan lik pusi. Pitam ga da li on ceka za taj ured a on mi kaze da ne ceka nego da on tu radi i pita me sta zelim. Kazem mu kako sam prikupio svu potrebnu dokumentaciju za "ono nesto" i kako mi treba formular zahtjeva da ga mogu ispuniti.

 

Pazi sad ovo. On mi kaze kako nista od tih dokumenata nije potrebno nego samo ispunjen zahtjev a da sve drugo ide preko OIB-a. Dobro, super, ali zasto vam na oglasnoj ploci pise da treba jos deset stvari? Zato sto to tu stoji od ko zna kad i nitko nije skinuo.

Pricekam lika da popusi, odem s njim do ureda, on mi da formular, ja ga ispunim, vratim i pitam da li treba jos nesto. Nista. S jedne strane mi je drago da se ipak nesto u ovoj drzavi maklo s mrtve tocke, a s druge strane ljut ko ris sto sam nepotrebno itgubio 2 dana.

 

Šest mjeseci kasnije ne dobivam nikakav odgovor na moj zahtjev i odlucim da cu provjeriti sto se zbiva. Isti lik, na istom mjestu u istoj pozi kaze mi da pricekam dok popusi i da ce provjeriti. Prcka nesto po racunalu i nakon par minuta okrene monitor prema meni i pokaze mi. Evo vidite, ovdje pise kako je vas predmet u obradi kod referenta toga i toga u sredisnjem uredu. Odlazim.

 

Od tada do jucer proslo je vise od 5 mjeseci. Zakonski rok u kojem moraju odgovoriti na zahtjev je godinu dana i to ce isteci za par dana. Jucer ujutro pri izlasku iz zgrade provjerim kucni kovcezic  . Brdo nekakvih racuna, reklama uobicajeno. Paznju mi je privukla velika bijela kuverta koja je lezala preko svih sanducica. Bezveze odlucim pogledati o cemu se radi kad tamo moje ime, pogresna adresa. Umjesto broja 39 pise 3.  Pise i "omot s povratnicom - uruciti primatelju". Postar je odlucio ostaviti to u mom ulazu jer na jednom sanducicu pise prezime kao i na kuverti pa mozda sam to stvarno ja.

 

Dolazim na posao i otvaram kuvertu. Pojma nisam imao o cemu se radi.

 

A tamo pise:

 

stovani, obavjestavamo vas da nismo u mogucnosti procesuirati vas zahtjev zbog nedostatka propisane dokumentacije. Podnositelj je duzan u roku od 15 dana od primitka ovog zakljucka dostaviti svu propisanu dokumentaciju i to: i onda navodi sve ono sto sam ja vec jednom prikupio i cemu je u glavnom do danas istekao rok valjanosti. Datum dopisa 27. kolovoza 2015.

 

I onda opet dva dana trke po raznim kancelarijama, cekanja u redovima kako bi ponovo prikupio papire. Dva dana totalne neproduktivnosti i gubljenja zivaca. I onda finale, cekanje u redu u postanskom uredu. Netko je odlucio da sezona traje do 01. 09. i umjesto 12 saltera koji rade u sezoni, sad radi jedan. Posta puna turista. I tako dok sam sat-dva cekao u redu poceo sam razmisljati kao nekakav budist. Traziti ono dobro u najgorim situacijama.

I nasao sam dvije stvari.

Prvo, sretan sam sto sam slucajno nasao preporuceno pismi i sto su mi ipak dali rok u kojem moram dostaviti dokumentaciju a ne me odmah odhebali.

I drugo, super je sto stojim u redu i cekam za poslati preporucenu posiljku, jer da te papire trebam opet dati onom idiotu u lokalnom uredu, a nadjem ga kako pusi, natjerao bi ga da pojede cigaretu.

 

 Botovi su super. Nisu posao dobili preko veze, obiteljske, prijateljske, politicke. Dosljedni su. Kod njih "mozda" nije cesta rijec i ne prave se blesavi.



 

 

 

 

BlueMax pet 11.9.2015 21:36

Najgore od svega je to sto sam u poslu navikao na svakakve birokratske idiotarije a ipak su me uspjeli iznenaditi i iznervirati.

 

Jednom prilikom nam je projekt odbijen uz objasnjenje kako na cestici ima jedno parkirno mjesto viška. Njoj, takodjer zaposlenoj po politickoj vezi, u prostornom planu pise kako zgrada treba imati 1,5 parkirnih mjesta po stambenoj jedinici i ajde ti sad njoj objasni kako to u biti znaci "najmanje 1,5 parkirno mjesto po stambenoj jedinici". Ne, imate 8 stambenih jedinica a to znaci 12 parkirnih mjesta a vi ste ih nacrtali 13. I onda povuci sve nacrte kako bi na situaciji terena umjesto jednog parkirnog mjesta nacrtao vrt. Naravno, pozarni elaborat, projekt elektroinstalacija, vodovoda i odvodnje... u biti svak ko u projektu ima situaciju terena mora povlaciti projekte kako bi zamijenio taj list. I ajde ti to objasni investitoru, Njemcu, koji ocekuje da ce mjesec dana nakon predaje dokumentacije poceti graditi.

Friday pet 11.9.2015 21:42

Ja zadnjih cca mjesec dana muku mučim sa svojom bankom. Prije nekih mjesec i pol sam dobio obavijest da mi se ukida odobreno prekoračenje. Totalno sam zamračio kad sam dobio tu obavijest. Uglavnom zbog toga što je obavijest vrlo neinformativna a svodi se na boldani "podnaslov" koji glasi otprilike "stekli su se uvjeti da vam se ukine odobreno prekoračenje". Bez ikakvog objašnjenja osim nekih suludih pravnih fraza koje ni naslutiti ne daju o razlogu ukidanja. Inače, radim na odlasku van (i finaliziram upravo deal) pa mi je ovo zapravo dobro došlo.

Uglavnom, nisu mi pomogli pozivi na besplatni 0800 broj. Išao sam u banku pričati sa voditeljicom poslovnice. Njen zaključak se sveo na "talijani su valjda nešto promjenili u skoringu pa je to tako". Btw, plaća mi u zadnjih 10 godina bez iznimke raste (jer je odmah mislila da mi se plaća smanjila ili nešto slično).

Pošto to nije upalilo - poslao sam mail. Ajme, bolje da nisam... Na moja 4 pitanja (označena brojevima) nisam dobio ni jedan jedini odgovor. Netko mi je c/p nekakav izvadak iz njihovih akata ili tko zna čega.

Ovo je moj odgovor na njihov odgovor:

 

"Hvala na odgovoru koji je jednako informativan kao i pismena obavijest na koju sam se žalio. Mogli ste mi poslati vremensku prognozu za sljedećih tjedan dana - to bi svakako bilo znatno korisnije od ovakvog odgovora..."

 

Nažalost, prije 2 dana sam opet bio primoran poslati mail jer nakon dogovorenog gašenja dozvoljenog prekoračenja stanje na računu mi je NEKAKO ostalo na -2344 kn. Nitko ne zna zašto. Najbliže odgovoru sam dobio od osobne bankarice koja mi je rekla "to su ovi u zagrebu nešto napravili, mi ne znamo zašto ali svakako što prije platite tu razliku".

Dakle - nitko ne zna tko je zajebao ni zašto ali ajde ti to što prije plati.

Padam u napast da nakucam skripticu koja će im svakih 10 minuta sa druge mail adrese slati prazan mail sa subjectom "DI SU PARE???"

Čobani!

BlueMax pet 11.9.2015 21:49

Koristeci logiku nase birokracije:

 

- s obzirom na dobra primanja i konstantan rast odlucili smo vam povecati dozvoljeni minus.

- kako bismo promijenili vas dozvoljeni minus prvo moramo ukinuti trenutni limit (tarifu) i zatim cemo vam dati novu "tarifu" s povecanim minusom.

- ukinuli smo vam stari minus

- referent koji obradjuje vas predmet otisao na godisnji

- referent koji obradjuje vas predmet otisao na bolovanje

- dva mjeseca ste u nedozvpljenom minusu i zazezna kamata na to vam iznosi... 

picajzla0707 sub 12.9.2015 08:42

slična glupost nedavno

registracija auta, plin, isteklo 10 godina od ugradnje boce

ugradio novu bocu, pljusnuo dva i pol soma kuna ovlaštenom serviseru, dobio potvrdu da je s novom bocom sve ok

na tehničkom - nenenene, ne možete danas obaviti atest (koji će im q uopće atest, kad je to odradio ovlašteni serviser i kad ovi na tehničkom ionako nemaju pojma o plinu)

pitam zašto je toliko dugi razmak, autu mi ističe rega za dva dana, odgovaraju da im je gužva, a to traje bar pola sata - atest zakazan za 10 dana, ali moram donijeti knjižicu od stare boce koju naravno nemam

zovi jednu jedinu stanicu tehničkog pregleda u hrvatskoj koja izdaje te papire (ona u velikoj gorici) da mi pošalju kopiju, naravno, prije ti njima šalji kopiju prometne i pare

šaljem hitno i preporučeno, staru knjižicu dobivam nakon 10 dana, tri sata nakon zakazanog roka za atest donosi je poštar kojeg umalo bacam niz stepenice

novi rok - opet za 10 dana, lik uzima tu kopiju stare knjižice pogleda je i vrati nazad - kaže, eto to nam je trebalo - wtf??? nije ju niti preslikao, niti upisao, ništa, samo je moraš imati

i onda mi kaže - sad je možete baciti, jer imate novu bocu

atest - pogleda brojeve nove boce, usporedi sa papirima od servisera i prozuji nekim uređajem da ne pušta plin (5 min ukupno) 

to je to, atest gotov, ali opet ništa od registracije, jer sad moraš čekati opet one iz velike gorice da ti pošalju novu knjižicu od nove boce...

ukupno, registracija je trajala skoro mjesec dana, sad čekam da mi policija pošalje kaznu, jer nisam odjavio tablice u roku 15 dana...

 

EDIT: uh, ima tu još veselja, zaboravio sam

serviser mi je promijenio i ulazni ventil (onaj na koji točiš plin) i nije to upisao u onu potvrdu, pa je lik na tehničkom skužio novi dio i da i taj dio mora proći atest

kaže - kako nam to niste napomenuli, zašto serviser nije upisao taj novi dio, kako ste uopće prošli na atestu (koji je odradio njegov kolega), ja gledam zbunjeno i mislim se, doista, kako to nisam znao

lik zove veliku goricu može li se to odraditi što prije - ne može, i za to treba posebni atest - ja na rubu živčanog sloma, lik srećom skužio da sam pri kraju i pusti me uz uvjet da naknadno dođem i odradim atest ventila

Friday sub 12.9.2015 12:15
picajzla0707 kaže...
koji će im q uopće atest, kad je to odradio ovlašteni serviser

 

Moj auto je iz tvornice izašao sa ugrađenim plinom. Naravno - morao sam odraditi atest. Pitam ja likove koji su zaduženi za to o čemu se radi i zašto moram napraviti atest. Kažu oni "zato što su napravljene modifikacije na autu". Kažem ja "ali nisu, auto je tvornički takav". Naravno, nisam bio u pravu jer oni znaju bolje...

axos sub 12.9.2015 19:40

Autor članka "malo" kasni. Tako nešto je već prošlost kod velikih kompanija. Sad te uglavnom vozaju na stotinu načina po F.A.Q. stranicama i baš kad pomisliš da te idući link vodi do maila, chata ili broja telefona shvatiš da si ponovno na F.A.Q. stanici.