danko99 pon 18.5.2020 09:17

Bolje da se fokusiraju na izradu kvalitenijih igara nego na nove generacije konzola.Samo tuku realističnu grafiku,izgled,izgled,izgled..dok kvaliteta igara ide na dolje.
Starije generacije koje su "preigrale" sve živo na PS1 znaju kaj pričam.To su bile igre,ovo danas je sranje,naravno čast izuzetcima kojih nema puno.

nike098 pon 18.5.2020 09:34

Danas ima puno kvalitetnijih i boljih igara, toje samo sentimentalnost a tada si bio i mladi i drugacije si to dozivljava, meni su igre na comodore 64 bile vrh, i jos mi je u sjecanju sa ekipom igranje prije skole. Danas od izvodenja, glume ma svega je puno bolje i na visem nivou

Yunfy-man pon 18.5.2020 11:10

Činjenica je da u zadnjih 10 godina imamo hrpu sandbox igara i remastera koje govore na koliko su niske grane pale kreativnost i storyteling u novim igrama. Svaka čast grafici ali dolazimo do igara koje imaju po 100 i više giga a narativno su prazne poput proračuna RH.

 

S druge strane ako netko i izda kakav rpg onda tu mora biti teksta veličine Zločin i kazna. Gura se nekakav hc da ne bi igra dobila titulu nedaj bože mainstream naslova jer onda će kritika krenuti u glavosjek. 

 

Bježi se iz krajnosti u krajnosti. 

 

PS5 i Xbox su tu samo sredstvo daljnjeg zaglupljivanja masa. 

 

 

Jarvan pon 18.5.2020 11:24

Meni xbox djeluje kao dugoročno isplativija konzola od PS.

Po prvi put u životu ću vjerojatno kupiti XBOX.

 

Po ovom prezentiranom djeluje mi kao da xbox gura politiku u smjeru držanja koraka sa PC-em po pitanju prezentacije igara naspram plejke.

 

Bumo vidjeli, sinu kupim xbox, kćeri ps, pa lako ih potjeram na igralište da se poigram malo.

footballer pon 18.5.2020 12:47
Yunfy-man kaže...

Činjenica je da u zadnjih 10 godina imamo hrpu sandbox igara i remastera koje govore na koliko su niske grane pale kreativnost i storyteling u novim igrama. Svaka čast grafici ali dolazimo do igara koje imaju po 100 i više giga a narativno su prazne poput proračuna RH.

 

S druge strane ako netko i izda kakav rpg onda tu mora biti teksta veličine Zločin i kazna. Gura se nekakav hc da ne bi igra dobila titulu nedaj bože mainstream naslova jer onda će kritika krenuti u glavosjek. 

 

Bježi se iz krajnosti u krajnosti. 

 

PS5 i Xbox su tu samo sredstvo daljnjeg zaglupljivanja masa. 

 

 

 Ne znam za tebe, ali ja sam se bome nauživao storytellinga i originalnih igara, poglavito Dark Souls serijal i sada Sekiro. Jedva čekam još. 

Gajotres pon 18.5.2020 12:55
nike098 kaže...
Danas ima puno kvalitetnijih i boljih igara, toje samo sentimentalnost a tada si bio i mladi i drugacije si to dozivljava, meni su igre na comodore 64 bile vrh, i jos mi je u sjecanju sa ekipom igranje prije skole. Danas od izvodenja, glume ma svega je puno bolje i na visem nivou

 Da baš ovo. Sada jedino što nam ostaje je uživati u member berijima i govoriti da je nekada bilo bolje a ubiti samo smo odrasli. Meni ništa ne može zamjeniti sječanja amige 500 i uživanje.

 

Upalio sam jej još jednom prije 10g i nasmijao se sam sebi. Reko ja sam ovo igrao lol.

O_O_O pon 18.5.2020 13:09
danko99 kaže...
Bolje da se fokusiraju na izradu kvalitenijih igara nego na nove generacije konzola.Samo tuku realističnu grafiku,izgled,izgled,izgled..dok kvaliteta igara ide na dolje.
Starije generacije koje su "preigrale" sve živo na PS1 znaju kaj pričam.To su bile igre,ovo danas je sranje,naravno čast izuzetcima kojih nema puno.

 

diskDEfragmenter pon 18.5.2020 15:27

Meni je zlatno, a opet moderno doba igara bilo od cca 2008. do 2013.g. Battlefield 3, Skyrim, L.A. Noire, pa i Crysis još od ranije... Što se tiče PlayStationa 3 gomila ekskluziva... vječni The Last of Us, Beyond two Souls, Heavy Rain, Uncharted... ne mogu toliko remek-djela nabrojati za PlayStation 4. Za PlayStation 5 ćemo vidjeti. 

Sad, potavlja se pitanje i izgleda igara jesu li baš toliko strašno napredovale od doba uvođenja Frostbite engine-a npr... da bi opravdale toliku ogromnu veličinu i neutažive zahtjeve za sve boljim grafičkim karticama koje su digle cijenu i do 200% u odnosu na prethodnih 5 godina...

 

antimadridista pon 18.5.2020 15:34
diskDEfragmenter kaže...

Meni je zlatno, a opet moderno doba igara bilo od cca 2008. do 2013.g. Battlefield 3, Skyrim, L.A. Noire, pa i Crysis još od ranije... Što se tiče PlayStationa 3 gomila ekskluziva... vječni The Last of Us, Beyond two Souls, Heavy Rain, Uncharted... ne mogu toliko remek-djela nabrojati za PlayStation 4. Za PlayStation 5 ćemo vidjeti. 

Sad, potavlja se pitanje i izgleda igara jesu li baš toliko strašno napredovale od doba uvođenja Frostbite engine-a npr... da bi opravdale toliku ogromnu veličinu i neutažive zahtjeve za sve boljim grafičkim karticama koje su digle cijenu i do 200% u odnosu na prethodnih 5 godina...

 

 God Of War i Horizon Zero Dawn su remek djela. Uncharted 4 je druga najbolja igra u serijalu. Ima gomila vrhunskih igara nego nam je sve bilo ljepše kad smo bili djeca i nismo imali nikakvih briga u životu.

diskDEfragmenter pon 18.5.2020 15:41
antimadridista kaže...

 God Of War i Horizon Zero Dawn su remek djela. Uncharted 4 je druga najbolja igra u serijalu. Ima gomila vrhunskih igara nego nam je sve bilo ljepše kad smo bili djeca i nismo imali nikakvih briga u životu.

 A može bit da je i to... Zastrašujuće je koliko brzo vrijeme prolazi... Najbolje je ostavit PC za starije igre, a za nove uzet PS 5 pa šta bude. 

Sideswipe pon 18.5.2020 22:19

Recimo meni (imao sam dve jedinice,dvije dvojke,tri trojke i pet četvorki) od PS4 su dva bila pro. Exkluzive kao Untill dawn,Detroit,Horizon,God of war,Spiderman,da ne nabrajam..

 

Mišljenja sam da će PS5 nastaviti u tom smjeru,više igara i točka. Imam PC od skoro 30k+10k kn periferije pa da se malo navlažim ma 100+ fpsa na 2K .

Plej se uzima zbog igara 😁🧐

Sinatra čet 21.5.2020 08:52

Ne bih se složio s Danielom, jer ono što sam čitao o novim konzola doista jest revolucija, a ne samo evolucija.

 

Simbioza komponenti je nešto što mainstream PC tržište neće još godinama replicirati i to je ono što će donijeti značajan skok u performansama i kvaliteti.

Kao i kod ranijih generacija konzola, potpuno je pogrešno tražiti pandane konzolaških komponenti u PC komponentama. U tom slučaju se komponente uvijek uspoređuju s nekakvim mid-range komponentama, što je potpuno suludo i što se ne može uspoređivati.

Za primjer, ako je PlayStation 4 imao mid-range komponente 2012. kad ga se uspoređivalo, gdje su te mid-range komponente danas? Nisu adekvatne pokrenuti Facebook igre, dok isti taj PS4 i u 2020. pokreće grafički najimpresivnije igre na tržištu, poput Death Strandinga, The Last of Us 2 ili Ghost of Tsushima.

 

PC gaming će još godinama i godinama hvatati korak s konzolama, pogotovo sad s posve revolucionarnim tehničkim rješenjima.

JozoBozo121 čet 21.5.2020 10:14
Sinatra kaže...

Simbioza komponenti je nešto što mainstream PC tržište neće još godinama replicirati i to je ono što će donijeti značajan skok u performansama i kvaliteti.

Kao i kod ranijih generacija konzola, potpuno je pogrešno tražiti pandane konzolaških komponenti u PC komponentama. U tom slučaju se komponente uvijek uspoređuju s nekakvim mid-range komponentama, što je potpuno suludo i što se ne može uspoređivati.

Za primjer, ako je PlayStation 4 imao mid-range komponente 2012. kad ga se uspoređivalo, gdje su te mid-range komponente danas? Nisu adekvatne pokrenuti Facebook igre, dok isti taj PS4 i u 2020. pokreće grafički najimpresivnije igre na tržištu, poput Death Strandinga, The Last of Us 2 ili Ghost of Tsushima.

 

PC gaming će još godinama i godinama hvatati korak s konzolama, pogotovo sad s posve revolucionarnim tehničkim rješenjima.

 PS4 GPU ti je ekvivalent otprilike R9 270. Znaš kako ta kartica može vrtit RDR2? 1080p, medium/low daje oko 30 fps s padovima tu i tamo. Znaš kako se ista igra vrti na PS4? 1080p, medium/low oko 30fps s padovima. Ta optimizacija se strašno prenaglašava, ona pomaže nekoliko posto ovisno o slučaju, ali koliko god ti uljepšavao fićeka, on će i dalje biti fićek, a ne Mercedes. PC tržište ode naprijed, no to ne znači da starije kartice magično izgube performanse koje su imale.

 

A ovo zadnje ti je lapsus calami, treba pisati do idućeg godišnjeg predstavljanja proizvoda 

Gajotres čet 21.5.2020 11:54

Stvar je u tome što devovi za PS4 razvijaju proizvod za toćno tu konfiguraciju. Dok razvijaju za PC moraju raćuni za beskonaćnu količinu kobinacija i varijacija. Lakše je igru optimizirati za jednu konfiguraciju nego za njih beskonaćno. PS4 grafička je 7870 ne R9 270. U vrijeme izlaska PS4 je imao GPU koji je več kaskao za aktualnom generacijom GPU za PC a svejedno odrađuje posao fenomenalno. 

antimadridista čet 21.5.2020 13:22
JozoBozo121 kaže...
Sinatra kaže...

Simbioza komponenti je nešto što mainstream PC tržište neće još godinama replicirati i to je ono što će donijeti značajan skok u performansama i kvaliteti.

Kao i kod ranijih generacija konzola, potpuno je pogrešno tražiti pandane konzolaških komponenti u PC komponentama. U tom slučaju se komponente uvijek uspoređuju s nekakvim mid-range komponentama, što je potpuno suludo i što se ne može uspoređivati.

Za primjer, ako je PlayStation 4 imao mid-range komponente 2012. kad ga se uspoređivalo, gdje su te mid-range komponente danas? Nisu adekvatne pokrenuti Facebook igre, dok isti taj PS4 i u 2020. pokreće grafički najimpresivnije igre na tržištu, poput Death Strandinga, The Last of Us 2 ili Ghost of Tsushima.

 

PC gaming će još godinama i godinama hvatati korak s konzolama, pogotovo sad s posve revolucionarnim tehničkim rješenjima.

 PS4 GPU ti je ekvivalent otprilike R9 270. Znaš kako ta kartica može vrtit RDR2? 1080p, medium/low daje oko 30 fps s padovima tu i tamo. Znaš kako se ista igra vrti na PS4? 1080p, medium/low oko 30fps s padovima. Ta optimizacija se strašno prenaglašava, ona pomaže nekoliko posto ovisno o slučaju, ali koliko god ti uljepšavao fićeka, on će i dalje biti fićek, a ne Mercedes. PC tržište ode naprijed, no to ne znači da starije kartice magično izgube performanse koje su imale.

 

A ovo zadnje ti je lapsus calami, treba pisati do idućeg godišnjeg predstavljanja proizvoda 

 PS4 GPU je ekvivalent Radeon HD 7850, sjećam se da se to pričalo kad ke izašla konzola. Procesor da ne govorim koliko kaska.

Sad mi daj video kako RDR 2 radi na HD 7850 i procesoru koji je ekvivalent onom u PS4.

JozoBozo121 čet 21.5.2020 16:03
Gajotres kaže...

Stvar je u tome što devovi za PS4 razvijaju proizvod za toćno tu konfiguraciju. Dok razvijaju za PC moraju raćuni za beskonaćnu količinu kobinacija i varijacija. Lakše je igru optimizirati za jednu konfiguraciju nego za njih beskonaćno. PS4 grafička je 7870 ne R9 270. U vrijeme izlaska PS4 je imao GPU koji je več kaskao za aktualnom generacijom GPU za PC a svejedno odrađuje posao fenomenalno. 

 R9 270X ti je rebrandirani čip iz HD 7870, ništa drugo, kartice su potpuno identične po procesu, broju jezgri, ROP-ova i ostalog. PS4 GPU je 7870 s 128 jezgri isključeno, ali zato ima modificarne Async Compute Engine (ACE) te ih ima 8 umjesto dva plus još dodane podatkovne kanale između procesora i grafičkog čipa za bolju komunikaciju i lakše dijeljenje podataka iz memorije, tako kad se sve zbroji, PS4 onda ostane na razini 7870. Neki su ju uspoređivali s HD 7850, no to je krivo jer je to 7870 čip kojeg je AMD modificirao za Sony.

 

Upravo takav bus prema procesoru, lakše dijeljenje glavne memorije i više ACE-ova daje grafičkoj bolje performanse nego što ih ima desktop kartica koja je slična po broju jezgri. Ono što konzolama daje veliku prednost je to da ne vrte nikakav zahtjevan OS, drivere, background programe koji vrte stotine i tisuće procesa i threadova u pozadini, a ti realno ne radiš ništa. Plus, taj njihov OS je ograničen na jednu jezgru tako da devovi imaju pristup čistih 7 jezgri, koje iako su slabije od desktop dijelova, bez opterećenosti raznim procesima imaju daleko više snage nego što bi imao dostupno kad bi takvu istu konfiguraciju pokrenuo na računalu tako da je tu konzola dosta u prednosti jer se može sa puno slabijim procesorom u odnosu na PC jednako izvući kad ga spftvare nepotrebno ne opterećuje.

 

Od tih 10-20% razlike se rade nekakvi mitski pomaci. Samo se na konzoli to prikriva kojekakvim dinamičkim rezolucijama i ostalim trikovima poput checkerboardinga na PS4 Pro da zavaraš igrače da misle da igraju u 4K dok u stvarnosti konzola ne rendera niti pola piksela koliko ih ima u pravoj 4K rezoluciji. 

antimadridista čet 21.5.2020 18:59

Opet ti po svome. Znači stvari su jednostavne da jednostavnije ne mogu biti. Može li komp iz 2013. godine i HD7850/7870 grafičkom i nekim procesorom koji je ekvivalent slabašnom Jaguar CPU u konzoli danas u 2020. godini vrtjeti nove igre koje su grafički u rangu recimo The Last of Us 2? Može li ili ne može? Znači hardver star 7-8 godina na PC-u, može li pokrenuti neku igru iz 2020. a da ta igra izgleda kao TLoU 2? 

MEDO11 pet 22.5.2020 09:08

naravno da nemože kad se igrice rade specifično za taj hardware, i optimizirane su da se vrte na njemu najbolje sta mogu(ekvivalent grafe i procesora nije isto, jer su sigurno i sony i microsoft dodali neke instrukcije i hardverska rješenja u infrastrukturu čipa da to radi bolje nego na "ekvivalentu"), a na pcu dobijemo neki usrani port većinu vremena. Ako ništa razmisli kako bi tlou2 izgledao da se radi recimo za pc i da nemaju tehnološke limitacije hardwarea starog 10 godina. te konzole usporavaju gaming industriju po pitanju grafike, pitanje je di bi bili da se ne rade sve igre prvenstveno da bi se vrtile na tom zastarjelom hardwareu(govorim o ps4 i xbox1 ne o ovim novim čudima)...

JozoBozo121 pet 22.5.2020 14:14
antimadridista kaže...

Opet ti po svome. Znači stvari su jednostavne da jednostavnije ne mogu biti. Može li komp iz 2013. godine i HD7850/7870 grafičkom i nekim procesorom koji je ekvivalent slabašnom Jaguar CPU u konzoli danas u 2020. godini vrtjeti nove igre koje su grafički u rangu recimo The Last of Us 2? Može li ili ne može? Znači hardver star 7-8 godina na PC-u, može li pokrenuti neku igru iz 2020. a da ta igra izgleda kao TLoU 2? 

 Ti silom hoćeš izvući na nešto što želiš da bude istina. Nije jednostavno, razlike postoje, razlike su kompleksnije od da/ne odgovora.

 

S tim spikama, grafika razine ovo, ono, to je mutna posla, pogotovo kad igre nema na drugoj platformi. Plus, Sony em što pokazuju bolje renderane videe nego što će igra biti, em su to sve snimili s PS4 Pro da se ne vidi kako će igra izgledati na originalnoj base verziji. 

A sad, odgovor na tvoje pitanje je da, može. Uzmi si nekakav HD 7870 i FX 6300 ili nešto jednako slabo na PC platformi i na multiplatform naslovima ćeš uz ekvivalente postavke doći do nekakvih desetak posto razlike u performansama koje ćeš vidjeti između PC i konzole. Ta grafička uz takav professor BF5 uz medium postavke kakve vrti i PS4 ti daje oko 60 fps-a. Uzmi BioShock, Assassins Creed, RDR2 ili neku drugu igru, sa svima će biti slično, i kao što sam rekao, ta konzolaška optimizacija je nekakvih 10-20 posto razlike, to je to, a ne nikakve čarolije i razlike od 2x, 3x u kvaliteti grafike kao što neki sanjaju da je to sasvim drugi rang grafike.

nikonja pet 22.5.2020 15:26

Konzole imaju druge prednosti:

1. za poprilično male pare dobiješ dobar hardware za nabijat igrice (PS5 je sigurno upola jefitnije nego PC ekvivalent) koje su optimizirane baš za taj tvoj hardware, pa se neš mislit oće li to radit na mom pc-u, jel moram minjat grafiku.... nego kupiš igru i znaš da će radit kako treba.

2. Razvijat igre za pc je isto kao i aplikacije za Android gdje imaš milijon različitih konfiguracija i na svakoj mora radit približno isto pa se ti snađi, razvijat igre za konzole je kao i aplikacije za jabuku, imaš jedan telefon (u ovom slučaju 2, xbox i ps) i točno znaš kako će radit bez ikakvih iznenađenja

3. Mala kutijica ispod televizije vs kutijetina u sobi

 

Imaju konzole svoje nedostatke daleko od toga ali da nešto ne rade dobro nebi se prodavale ko blesave jel da ?

JozoBozo121 pet 22.5.2020 16:26

1. Okej, jedno prve dvije godine, da, ali nakon toga dođu novije generacije PC komponenti i to se onda sustigne jer desktop dijelovi postanu pristupačniji u boljem rangu performansi. Plus, ionako 99% ljudi treba neko računalo, tako da moraš bez obzira na to što trebaš potrošiti 2.5-3 tisuće kuna da ga kupiš.

2. To ti nije baš tako kako si zamišljaš. Ne radi se igra sad specifično za GTX 760, RTX 2070, RX 5700,... već se igre rade na DirectX API-ju, a grafičke kartice se rade tako da su one kompatibilne s njim. Taj API sve ono što developeri naprave u svom pokretaču prevodi u ono što GPU razumije. Ponekad se taj API proširi s još nekim drugim knjižnicama, za HairWorks, ANSEL i slične dodatke, no API je osnova. 
3. PC se može isto tako napraviti malen, danas imaš komponente svih mogućih dimenzija i oblika.

 

Ja ne sporim prednosti u jednostavnosti konzola i slično, već samo kažem da oni koji tvrde da sad igre izgledaju astronomski bolje na istom hardveru kakav je u desktop dijelu, sličnih performansi, daje čarobno 2x, 3x bolju grafiku ili performanse pričaju gluposti. 

Netko ovo što ja pišem shvaća kao nekakv napad na konzole ili konzole vs PC, no ti koji to tako shvaćaju bi trebali malo bolje čitati ono što piše. Ovo sam odgovorio tebi jer si napisao, no ja o tome nisam prije ništa pisao.

Gajotres pet 22.5.2020 17:55
JozoBozo121 kaže...
Gajotres kaže...

Stvar je u tome što devovi za PS4 razvijaju proizvod za toćno tu konfiguraciju. Dok razvijaju za PC moraju raćuni za beskonaćnu količinu kobinacija i varijacija. Lakše je igru optimizirati za jednu konfiguraciju nego za njih beskonaćno. PS4 grafička je 7870 ne R9 270. U vrijeme izlaska PS4 je imao GPU koji je več kaskao za aktualnom generacijom GPU za PC a svejedno odrađuje posao fenomenalno. 

 R9 270X ti je rebrandirani čip iz HD 7870, ništa drugo, kartice su potpuno identične po procesu, broju jezgri, ROP-ova i ostalog. PS4 GPU je 7870 s 128 jezgri isključeno, ali zato ima modificarne Async Compute Engine (ACE) te ih ima 8 umjesto dva plus još dodane podatkovne kanale između procesora i grafičkog čipa za bolju komunikaciju i lakše dijeljenje podataka iz memorije, tako kad se sve zbroji, PS4 onda ostane na razini 7870. Neki su ju uspoređivali s HD 7850, no to je krivo jer je to 7870 čip kojeg je AMD modificirao za Sony.

 

Upravo takav bus prema procesoru, lakše dijeljenje glavne memorije i više ACE-ova daje grafičkoj bolje performanse nego što ih ima desktop kartica koja je slična po broju jezgri. Ono što konzolama daje veliku prednost je to da ne vrte nikakav zahtjevan OS, drivere, background programe koji vrte stotine i tisuće procesa i threadova u pozadini, a ti realno ne radiš ništa. Plus, taj njihov OS je ograničen na jednu jezgru tako da devovi imaju pristup čistih 7 jezgri, koje iako su slabije od desktop dijelova, bez opterećenosti raznim procesima imaju daleko više snage nego što bi imao dostupno kad bi takvu istu konfiguraciju pokrenuo na računalu tako da je tu konzola dosta u prednosti jer se može sa puno slabijim procesorom u odnosu na PC jednako izvući kad ga spftvare nepotrebno ne opterećuje.

 

Od tih 10-20% razlike se rade nekakvi mitski pomaci. Samo se na konzoli to prikriva kojekakvim dinamičkim rezolucijama i ostalim trikovima poput checkerboardinga na PS4 Pro da zavaraš igrače da misle da igraju u 4K dok u stvarnosti konzola ne rendera niti pola piksela koliko ih ima u pravoj 4K rezoluciji. 

 Pleas ne vrijeđaj R9 270X velikana minig industrije i sam ATI. U to vrijeme sam imao 7970 OC, 2x R9 290X i 4890. 2X 270X. 270X i 290X je bilo skoro pa nemoguće kupiti