morrisoN ned 18.8.2019 11:55

Generalno ne igram na mobitelu, no jedno vrijeme sam vrijeme ubijao nekom od verzija Sudokua. No, jedina igra koju sam "ozbiljno" igrao je Miniclipov 8 Ball Pool. To je i jedina igra koju vratim nazad nakon promjene telefona. Bio sam postigao zavidan nivo, no naiću periodi neaktivnosti koji mogu trajati i po godinu dana (kao što je sada). Tada me prijatelji žicaju da im ih "financijskim injekcijama" dižem iz mrtvih kada banrotiraju :)

 

Dakle, velika preporuka svima za 8 Ball Pool, no vjerujem da su ga svi već igrali.

Miro ned 18.8.2019 15:24
SSamoPitam3 kaže...

Hehe. Morati cu probati ovaj pikado. Uopce si ne mogu niti predociti na sto to lici.

Nego ovaj Breaking Bad, to je neki PvP ? Nisam neki ljubitelj igara gdje me mogu opeljesiti offline jos tamo od vremena ogame-a

 Brzo ćeš savladati pikado, samo igraj opušteno kako bi ujednačio pokrete. Igre te jako motivira dok ti ide da nastaviš igrati, ali ako gubiš onda ti stavi vremensko ograničenje - moraš platiti ako želiš na silu igrati dalje. Naravno, bolje je prekinuti, pa nastaviti opet za pola sata ili kad se sjetiš...

 

 Breaking Bad je pvp, napadaš tuđe baze (koje vidiš na svojoj mapi ili kroz payback - napad na one koji su tebe opljačkali), ali i generičke baze (kada prolaziš kroz kampanju, koja se ovdje zove story - tu se i pojavljuje najviše likova iz serije). Imaš bunker (koji naravno moraš razvijati) koji ti do neke razine čuva resurse. Velik minus im je što nema nekog perioda u kojem bi bio potpuno zaštićen, pa je što dalje sve teže skupiti resurse potrebne za određene nadogradnje.

Zechina kaže...

A CandyCrush ništa? 

 Nisam to igrao, ako ti jesi - podijeli s nama svoje dojmove i iskustvo! Rado poslušam sve sugestije! 

Miro ned 18.8.2019 15:35
Jack Sparrow kaže...

I tako pala baterija na 24% radi pikada. Miro izvoli mi sad napuniti mobitel :P

 Bravo!

 

Koji ti je postotak bacanja (odeš na svoj profil i tamo ti to piše , mislim da se odnosi samo na ligu u kojoj igraš)? Meni je trenutno 47,47 (liga 05) što je tak-tak, koliko vidim kod protivnika rekao bih da sam iznad prosjeka, ali mogao bi biti bolji uz nešto “ozbiljnije” igranje... 

Jack Sparrow ned 18.8.2019 15:49
Miro kaže...
Jack Sparrow kaže...

I tako pala baterija na 24% radi pikada. Miro izvoli mi sad napuniti mobitel :P

 Bravo!

 

Koji ti je postotak bacanja (odeš na svoj profil i tamo ti to piše , mislim da se odnosi samo na ligu u kojoj igraš)? Meni je trenutno 47,47 (liga 05) što je tak-tak, koliko vidim kod protivnika rekao bih da sam iznad prosjeka, ali mogao bi biti bolji uz nešto “ozbiljnije” igranje... 

 Evo: 

Otišao par puta za one coinse, strgali me samo tako neki iz jačih liga. Sve po 180 bacali pa odustao haha

Miro ned 18.8.2019 16:00
Jack Sparrow kaže...

Otišao par puta za one coinse, strgali me samo tako neki iz jačih liga. Sve po 180 bacali pa odustao haha

 Odlično, super početak. Nisam pratio prije te postotke, pa ne znam koliko sam ja tada imao, samo se sjećam da sam puno lakše pobjeđivao. Što je logično, kako se napreduje ostaju oni kojima bolje ide, pa je konkurencija žešća...

 

Nije čudo da si potrošio bateriju, odigrao si hrpu mečeva. Pa ja ukupno u ovoj ligi 05 imam 137 do sada...

Veliki Brat ned 18.8.2019 20:45

Meni je samo šah konstanta (mislim da se app na Androidu zove Mobialia chess, ima reklame, ali vrlo neupadljive). Spaja se na server gdje se igra protiv živih protivnika, tako da se brzo profilira rang.

U zadnje vrijeme imam sve manje vremena za igru, pa igram samo kratke partije (10 s + 3 s po potezu), ali se naravno mogu igrati i standardne. Zgodna fora je što ima i probleme (tj. zadatke), dobije se pozicija na ploči i onda treba odigrati pravi potez. Aplikacija nije osmišljena za trening, odn. učenje, to joj je ajmo reći mana, ali mi se pokazala dosta zgodna za brzo nalaženje partnera i igru.

Kada će mi se dati potražiti ću neku app za Go, volio bi i to probati...

 

Ima li netko neku preporuku za dobar RPG, po mogućnosti neki tekstualni, s dobrom pričom?

Znači ne zanima me hack and slash niti konstantni apgrejdi, baš naglasak na priču

Zechina ned 18.8.2019 23:18
Miro kaže...
Zechina kaže...

A CandyCrush ništa? 

 Nisam to igrao, ako ti jesi - podijeli s nama svoje dojmove i iskustvo! Rado poslušam sve sugestije! 

 

Ne znam što bih mudro rekao o CC. Sad sam na lv5180 (od trenutno 5196 iirc), što me stavlja u "elitu" manijaka i budala koji to i dalje igraju.

Igra je simpatična kao brain teaser, istovremeno i odbojna zbog dvije stvari: previše ovisi o sreći (odn. navlačenju na kupovinu "boostera"), što posljedično znači da previše vremena oduzima za "ozbiljno" igranje (odnosno, previše uložene strategije za kombiniranje free boostera), te - vrlo lako razvija ovisnost.
Posljedično, previše izgubljenog vremena i previše frustracije u odnosu na užitak samog igranja.

 

Opet, kao neka povremena mozgalica nije loša, samo se igru ne smije uzimati ozbiljno - za "pro" igranje zahtjeva kontinuiranu pažnju - cca 2 put na dan, bar po pola sata.
Meni je CC danas ritual, uz jutarnju kavu i na zahodu :D
Nije za svakoga, pogotovo ne za one koji se lako zakače na igrice.
Nikad nisam probao Windows verziju; isprva sam CC igrao preko fb, sad odavno samo na mobu.

 

Ja sam propustio val kad je to bilo popularno, odn. probao sam prvih 30-tak levela i shvatio da previše ovisi o sreći / add-onovima, nego li o kombinatorici. Pa sam odustao. Neki frendovi koji inače štujem su tu rasturali pa sam se prije cca 1,5 godinu opet odvažio probati - i krenulo je kao challenge.

 

Ono što poštujem u samoj igri jest da je doista moguće doći "do kraja" (ehm, to je saga koja traje, za sad nema kraja) bez potrošene kune, samo mozgajući.
Jedino od tih "boost" stvari koje bi mi se moglo uzeti kao ne-amaterski doping jest kad sam Kingu prijavio grešku u igri i za nagradu dobio "50 zlatnih poluga"; recimo da mi je to omogućilo lakši prelazak dvadesetak levela. U ukupnom skoru to ne znači puno (tjedno se prelazi 20-150 lv).

 

Najveći problem igre je neujednačenost levela: neki su toliko laki da ih doslovce riješiš prvim potezom, pa čak i da ne primjetiš što je u biti bio izazov;
...dok su neki bolesno teški, teško riješivi čak i kad točno znaš što trebaš uraditi.
Dodatno, noviji leveli (iznad cca 4500) često naprosto zahtjevaju boostere (ili pokušaj-pogreška, ovisno o sreći, što može značiti stotine pokušaja - a za to nemam želudac). Također, noviji leveli nisu dovoljno testirani - osim "pravih" grešaka (npr ispuniš cilj ali te ne pusti dalje), mi smo testni piloti, pa npr kad tvrdoglavošću "razbijemo" level, u Kingu zaključe da je ipak bio pretežak pa ga drastično olakšaju ili čak zamijene...
Vrijedi i obrnuto: kolega neposredno ispred tebe pređe level u npr 80 poteza, i onda tebi smanje na 30.

 

Još jedna glupost je da se boosteri sakupljaju u desetak različitih "pod-igrica" ili "natjecanjima" (što je ok), no mi koji smo na vrhu praktički ne možemo participirati jer nam se tjedno otvara tek 15-50 levela, a za pobjedu u nekoj tjednoj "utrci" trebaš proći bar 100. Obzirom da je neke levele praktički nemoguće preći bez boostera, napredni igrači su oštro "kažnjeni" što je vrlo destimulirajuće.

 

Evo male pomoći za igrače:
Za "sugardrops" i npr "build-a-bot" su bitni leveli 606, 666, 1476. Prva dva su u međuvremenu otežana, ali i dalje vrijede.
606 - najkraći level za proći (brže od prvog); 7 x za redom - najbrže za nabustati npr "build-a-bot".
666, 1476 - najviše sugardropsa (40-50). U 666 je sad "otvaranje" otežano (čokolada itd).
1476 - apsolutno najviše mogućih sugardropsa; hint: nemojte skupljati zadane kolor-bombe već forsirajte prugaste!


Trivia:
CC original je "Šariki" ("kuglice") iz 1994, ruska igra za DOS. Puno popularniji klon je "Bejeweled" (za Palm ... iPhone), iz 2001.
Za one koje zanima više:
https://www.businessinsider.com/the-history-of-bejeweled-2014-2

Za "retroarheologe":
Šariki možete probati ovdje (radi u DOSBoxu i na npr Androidu), kao i druge verzije na tom ruskom sajtu ("muzej logičkih igri"):
http://scharik.ru/021dos.html
https://translate.google.com/translate?sl=ru&tl=en&u=http%3A%2F%2Fscharik.ru%2F021dos.html