šnikerikik pon 19.8.2019 16:36

Razmišljao sam o A1 ponudi i na kraju sam ipak odbio. Retention guy je bio ljubazan i sve 5. Rekao sam mu da ne mogu biti siguran koliko će trajati ovo što mi nude, tj. hoće li mi za par mjeseci opet nešto pokušati povisiti, možda ovaj put za božićne blagdane, tko zna. Kad je rekao da imam mogućnost raskinuti s novim operaterom unutar 14 dana, rekao sam mu da ja nastojim održavati ugovore koje potpišem. Zadnji "hook" mu je bio - "Ali znate, ta-i-ta kompanija kamo idete će još malo biti u stečaju..." Rekoh, vrlo dobro, možda tada odem na neku treću :)

torrente pon 19.8.2019 17:05

Moja "špranca" kod njih je..kad nazovem, na ekranu im piše moj broj aktivan sada 20g od 1999.

To je uvijek početak šprance kada razgovaramo...

Korektni su što se tiče takve lojalnosti, tako da se ja nikada ne natežem sa njima.

Ako se hoćete natezat,trebate imati neko pokriće.

 

Ako svaki dan pijem u kafani par tura, normalno da me kuća časti turom. Neće valjda častit ove što ulete na prvi kapućin i još njorgaju radi tanje pjene.

love2ml86 pon 19.8.2019 17:21
torrente kaže...

Moja "špranca" kod njih je..kad nazovem, na ekranu im piše moj broj aktivan sada 20g od 1999.

To je uvijek početak šprance kada razgovaramo...

Korektni su što se tiče takve lojalnosti, tako da se ja nikada ne natežem sa njima.

Ako se hoćete natezat,trebate imati neko pokriće.

 

Ako svaki dan pijem u kafani par tura, normalno da me kuća časti turom. Neće valjda častit ove što ulete na prvi kapućin i još njorgaju radi tanje pjene.

Nije normalno da te kuća časti cugom, jer ti taj novac njima ne poklanjaš nego kupuješ proizvod i uslugu.

Isto tako, telekomu nisi poklanjao novce nego dobivao nešto zauzvrat a razlog (razumni) ostanka nije lojalnost već što dobiješ za iznos koji plaćaš.

Telekomi znaju jednak popust davati ljudima koji su oduvijek s njima kao i nekima koji su godinu-dvije.

torrente pon 19.8.2019 17:34

Navedeno je zbilja na terenu od kafane do telefona...to što ti pišeš su tumačenja nekih logičnih slijedova nekakve mikroekonomije.

E sad..ja sam naveo osobni primjer jer koristim broj 20g i dobro znam kakav je kodeks kafane. Ja ti ga dođem u ovom primjeeu ko neka Vidjelica na brdu...ne mogu mene sad razuvjerit teoretičari bozonisti iz cerna..kontaš?

love2ml86 pon 19.8.2019 17:41
torrente kaže...

Navedeno je zbilja na terenu od kafane do telefona...to što ti pišeš su tumačenja nekih logičnih slijedova nekakve mikroekonomije.

E sad..ja sam naveo osobni primjer jer koristim broj 20g i dobro znam kakav je kodeks kafane. Ja ti ga dođem u ovom primjeeu ko neka Vidjelica na brdu...ne mogu mene sad razuvjerit teoretičari bozonisti iz cerna..kontaš?

Jasno mi je da se osobni primjeri mogu uvelike razlikovati od nekakvih općenitih primjera.

torrente pon 19.8.2019 17:54

Šalu na stranu. Starom korisniku koji nazove,a na monitoru se izlistaju usluge i datum korištenja istih, manje je trnovit put do ostvarenja nekih ciljeva ili pritužbi.

Evo primjera...

Tko je od vas uspio zaobići prvu liniju SZK i razgovarao sa voditeljem odjela koji je u tom trenitku bio kući i kaže..

(Gospođa) oprostite..samo da posušim ruke, u kuhinji sam.

Kolege su me spojile sa vama. Evo možemo popričati.

Znači voditelj svih tih SZK djelatnika.

Sve se može..ALI..ne može svih milijun i 300 000.

Neki filteri postoje...a gdje je tek poslovni subjekt.

 

Uključio sam se u temu jer smatram da svi oni imaju komad kolača koji mogu podijeliti. Postoji vijeće koje prouči ponudu...ne zovite, bolje mailom poslati upit,jer ovaj prvi bojovnik u SZK će mail poslati mudracu koji raspolaže resursim "daj malome da ne cmizdri više".

Usmeno ovi iz SZK..mogu nešto,ali to je ništa.

 

Dobar primjer vam je ona slika na temi..100% oslobođen ovog nameta od 20kn i slične varijacije..toga te ne može oslobodit ovaj što se javi "Vilibor,kako mogu pomoći"

 

love2ml86 pon 19.8.2019 18:11
torrente kaže...

Šalu na stranu. Starom korisniku koji nazove,a na monitoru se izlistaju usluge i datum korištenja istih, manje je trnovit put do ostvarenja nekih ciljeva ili pritužbi.

Evo primjera...

Tko je od vas uspio zaobići prvu liniju SZK i razgovarao sa voditeljem odjela koji je u tom trenitku bio kući i kaže..

(Gospođa) oprostite..samo da posušim ruke, u kuhinji sam.

Kolege su me spojile sa vama. Evo možemo popričati.

Znači voditelj svih tih SZK djelatnika.

Sve se može..ALI..ne može svih milijun i 300 000.

Neki filteri postoje...a gdje je tek poslovni subjekt.

 

Uključio sam se u temu jer smatram da svi oni imaju komad kolača koji mogu podijeliti. Postoji vijeće koje prouči ponudu...ne zovite, bolje mailom poslati upit,jer ovaj prvi bojovnik u SZK će mail poslati mudracu koji raspolaže resursim "daj malome da ne cmizdri više".

Usmeno ovi iz SZK..mogu nešto,ali to je ništa.

 

Dobar primjer vam je ona slika na temi..100% oslobođen ovog nameta od 20kn i slične varijacije..toga te ne može oslobodit ovaj što se javi "Vilibor,kako mogu pomoći"

 

Želiš mi reći da je kompanija zvala niži menadžment doma u neradno vrijeme kako bi ti dali bolju ponudu za tvojih, neka je 6000 kn godišnje?

Ovaj zadnji dio, pa neki ljudi su ovdje oslobođeni toga bez da su prstom digli?

torrente pon 19.8.2019 18:20

Nije se radilo o ponudi. Nešto sasvim drugo što ne bi precizirao. Toliko od mene..iznio sam samo iskustva..ne teoriju..a teorija oko ovakvih stvari se svede na šbbkbb jer nitko nema tu famoznu "šprancu" ispred sebe.

 

love2ml86 pon 19.8.2019 19:01
torrente kaže...

Nije se radilo o ponudi. Nešto sasvim drugo što ne bi precizirao. Toliko od mene..iznio sam samo iskustva..ne teoriju..a teorija oko ovakvih stvari se svede na šbbkbb jer nitko nema tu famoznu "šprancu" ispred sebe.

 

Pa ok, ako se radi o nečemu drugome (pretpostavljam dosta specifičnom kada su išli tako daleko s tobom) onda to nije relevantno za ovu temu.

Sweet F.A. sri 21.8.2019 19:41

Cvjećarnic_A Broja 1
Alan Ford, dobroćudni agent koji nudi povoljne pakete korisnicima na odlasku, a bez pokrića
Bob Rock, mrgudni agent kojeg živo zaboli tko će nezadovoljan raskinuti ugovor
Šef, zbunjola koji zapravo ne zna smiju li se nuditi pogodnosti onima koji se bune na nove cijene i namete
Grunf, izgubljen u žicama i kabelima i više se ne snalazi što gdje pripada i koga gdje prespojiti, koja centrala, T-com, A1, Bnet,..bakrena žica, koaksijalac, optika,....puf..pant
Sir Oliver, glavni mešetar i hohštapler, stalno na liniji: Halo Bing, kako brat? Evo imam još stotinjak naivaca koji će nam plaćati po ''povoljnoj'' cijeni hehe
Jeremija, samo čeka svoje pilule
i naravno glavni Boss, u svojoj centrali Cvjećarnic_A1, čeka šuške za svoja nova kolica, možda Rolls ili Bentley

 

Naravno, to je samo priča iz stripa, a ona stvarna govori o tome da je ta ''najbolja mreža'' koju su potvrdili ''stručnjaci'' za istraživanje ruda i gubljenje vremena ovog ljeta napravila kaos u ovom svijetu interneta i komunikacija među ljudima, koji samo žele usluge kao i sav ostali civilizirani svijet.

Meni su ponudili bolji ugovor, a nakon što sam već potvrdio prelaz Optimi i to ''optičkom'' brzinom od svega sat vremena.
Poništio sam dogovor s Optimom i prihvaćam ostati u cvjećarnici, kod BrojA1. Otkazni rok, a bez aktivirane usluge iznosi 14 dana?!?

Od usluge: veće brzine, 180TV/radio kanala nema apsolutno NIŠTA, 0 bodova!
Uzaludni pozivi i e-mail upiti KADA ide aktivacija bez odgovora ili takvih poput - od 24 sata do desetak dana!?! Dva tjedna su prošla, dobili su Zahtjev za otkazom neostvarene usluge i dalje muk u eteru. Potpuni IGNORE
Sada ide novi dogovor s konkurencijom, koji su me btw. i sami opet kontaktirali prije par dana.
I onda valjda jednom i zauvijek - ZBOGOM ovoj ''najboljoj mreži'', u zemlji bez reda i zakona, gdje strani hohštapleri mogu raditi što god požele, dok su im prevare i muljaže najbolje i ono što zapravo žele ponuditi ''običnom'' puku. 

PzKpfw čet 22.8.2019 00:34

@Sweet F.A.

 

Okay, frende i gdje buš sada? Kod kojeg provajdera?

 

Ovo kaj mi nudi konkurencija nije baš nekaj. Manja brzina, manje programa.

 

Za najboljeg provjdera je najbolje iseliti iz ove zemlje.

 

 

dmanz čet 22.8.2019 08:48

Nažalost, nemam bolje opcije od A1 kabelskog interneta kojeg imam trenutno, 70 mbita, 149kn. Provjerio s terrakomom.

 

Mogu li bar zatražiti povećanje brzine na 150 (max dostupno preko kabelske mreže) zbog ove naknade koju uvode? Kako bi vi to izveli, mogu ih nazvati pa zatražiti ili moram ići tamo pa zatražiti raskid.

 

Mislim, raskinuo nebi jer nemam nijednu bolju opciju.... al eto 

Sweet F.A. čet 22.8.2019 10:57
PzKpfw kaže...

@Sweet F.A.

 

Okay, frende i gdje buš sada? Kod kojeg provajdera?

 

Ovo kaj mi nudi konkurencija nije baš nekaj. Manja brzina, manje programa.

 

Za najboljeg provjdera je najbolje iseliti iz ove zemlje.

 

 

 Da, istina. No ovdje je riječ o nečem drugom, a to je da ovakav ignore i nedostatak respekta više jednostavno ne mogu trpjeti. Imam malo previše godina i iskustva da bih dozvolio da me netko pokušava praviti budalom. Oni jadni agenti (meni ih osobno žao) koji ne znaju ili možda ne smiju s korisnicima komunicirati na pošten i iskren način su tu i najmanje krivi, ali ruku na srce i ja ih plaćam, pa onda me nemoj vući za nos, za moje novce!

Kao što sam napisao, pristao sam ostati na A1 jer su ponudili novi paket usluga i za manje novca, ali onda za boga miloga AKTIVIRAJ uslugu ili nemoj, ali mi to napiši, pošalji mail, sms, nazovi, postoji i pošta i papir, samo me nemoj zajebavati. Kod prelaska na VIP tada, opcija odustajanja i raskida ugovora je išla od trenutka aktivacije, odnosno mog uključenja opreme i pristupa mreži. Sada su se hahari dosjetili nove metode - 14 dana prava na raskid, a usluge NIGDJE, ne samo da nema aktivacije usluge nego ni slova A od A1, potpuni ignore!

Tu nije više riječ kojem provideru, bilo gdje, možda i nigdje, samo ne više s ovim klošarima!

Optima bar ima, iako malo skuplje tarife, opcije bez ugovorne obveze, pa probat s njima, mjesec po mjesec, dok se ne dogodi EU i u ovoj državi. 

torrente čet 22.8.2019 13:32

@dmanz ta cijea je odlična i bez kombinacije ostalih usluga tu se teško može još smanjivat. Ja na kabelu plaćam 169 (a sad će bit 189) 120/15. Tada je bio vrh 120,a ne 150.

 

Sve druge kombinacije tv+telefon+mobilna, otvaraju prostor jačim popustima...a i ona priča koju sam spominjao,ali ljudi ne žele o tome ni čuti dok suhoparno štuju ritual fixna usluga=fixna cijena bez kafanskih opcija.

 

@dmanz ne raskidaj tih 149kn. Ovo preko 70Mbps ti se čini suuuper..no ja ne znam gdje mi je to bilo toliko iskoristivo..preko ftp-a kad nešto skidam 12MB/s..jedino taj 1MB/s se osjeti u odnosu na 1,5MB/s.

dmanz čet 22.8.2019 13:37
torrente kaže...

@dmanz ta cijea je odlična i bez kombinacije ostalih usluga tu se teško može još smanjivat. Ja na kabelu plaćam 169 (a sad će bit 189) 120/15. Tada je bio vrh 120,a ne 150.

 

Sve druge kombinacije tv+telefon+mobilna, otvaraju prostor jačim popustima...a i ona priča koju sam spominjao,ali ljudi ne žele o tome ni čuti dok suhoparno štuju ritual fixna usluga=fixna cijena bez kafanskih opcija.

 

@dmanz ne raskidaj tih 149kn. Ovo preko 70Mbps ti se čini suuuper..no ja ne znam gdje mi je to bilo toliko iskoristivo..preko ftp-a kad nešto skidam 12MB/s..jedino taj 1MB/s se osjeti u odnosu na 1,5MB/s.

 a neću raskidat jer nemam alternativu.. terrakom kaže da nema kabelski internet za moju lokaciju. Skupo mi izgleda 169kn za 70 mbit internet, al ajd, nije nikad bilo problema nikakvih, veza je super stabilna. I brzina je stvarno 70 uvijek dok sam mjerio.

torrente čet 22.8.2019 14:00

Da. Nema konkurencije.

Jedino je veliki plus pouzdanost i kvaliteta veze na kabelu. Nema onih peripetija sa nategnutim marginama tel parice.

Imam ja pored ove i jedan iskon solo net sa produženim ugovorom je popust 139kn. A mislim da sada uzmeš kao novi korisnik da je 179.

Max Up može bit 10Mbps ( koliko sad imas), a to imaju oni 100m od centrale ..i tvoj Down 70Mbps...a to nema niti 20% korisnika na vdsl-u.

 

Stoga sa budućih 169kn ti si u trenutnom realnom cjenovnom razredu kao i vdsl-aši ,ali sa stabilnijim kabelom.

love2ml86 čet 22.8.2019 17:49
Sweet F.A. kaže...
14 dana prava na raskid, a usluge NIGDJE

Imaš pravo na 14 dana na raskid od dana kada ti je usluga isporučena a ne od potpisa ugovora/dogovora, upravo radi ovih situacija kada taj period prođe od potpisivanja ugovora a bez da su imao prilike vidjeti ako ti usluga odgovara.

Sweet F.A. čet 22.8.2019 21:26
love2ml86 kaže...
Sweet F.A. kaže...
14 dana prava na raskid, a usluge NIGDJE

Imaš pravo na 14 dana na raskid od dana kada ti je usluga isporučena a ne od potpisa ugovora/dogovora, upravo radi ovih situacija kada taj period prođe od potpisivanja ugovora a bez da su imao prilike vidjeti ako ti usluga odgovara.

 NE! To je očito vrijedilo prije!? Danas mi u poslovnici A1 uporna službenica, arogantno odbijala pročitati ono što ja imam dokumentirano, tvrdeći da ona valjda zna, a zna sigurno nešto ali to nema veze s odnosom s korisnicima, možda samo s njenim spolnim odnosom!

Evo, iz dokumenta;

 

Davanjem potvrde na ovu obavijest o sklopljenom ugovoru Pretplatnik izričito prihvaća ponudu A1 Hrvatska za sklapanje ugovora na daljinu, pod uvjetima koji su navedeni u ovoj obavijesti. Rok za prihvat ponude i davanje suglasnosti na ovu obavijest je 5 (pet) kalendarskih dana od dana zaprimanja obavijesti. A1 Hrvatska zadržava pravo odbiti sklapanje ugovora ako Pretplatnik ne prihvati ponudu u navedenom roku odnosno ako ista nije vlastoručno potpisana od Pretplatnika. Obzirom da ste pretplatnički ugovor sklopili putem sredstava daljinske komunikacije ili izvan poslovnih prostora trgovca, sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača, imate pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora. Ugovor se smatra sklopljenim danom kada Pretplatnik dostavi potvrdu svoje suglasnosti na ovu obavijest o sklopljenom ugovoru.

 

A da sve bude dodatno dovedeno do apsurda, kaže djevojčica u poslovnici kako ona uvidom u moj zahtjev tj. ponudu vidi da je moja ''Ponuda zaprimljena 21.08, dok je predviđeni rok aktivacije 28.08.'' A dokument koji sam od njih primio navodi crno na bijelom;

Poštovani ................, nastavno na prodajni razgovor kojeg smo s vama obavili 07/08/2019 i tijekom kojeg ste prihvatili ponudu za sklapanje ili izmjenu postojećeg ugovora s A1 Hrvatska d.o.o. sredstvima daljinske komunikacije, obavještavamo Vas da je za sklapanje ugovora potrebno da nam dostavite potvrdu svoje suglasnosti za sklapanje ugovora.

 

Potvrdu su zaprimili istog tog 07/08/2019! Pa toliko o njihovoj poslovnosti, vjerodostojnosti i brizi za korisnike. SRAMOTA

love2ml86 pet 23.8.2019 00:22

Ne znam ako to prolazi kod HAKOM-a, nazovi ih malo. Makar u ovom slučaju s obzirom da nećeš raskidati uslugu koju nisi niti dobio, cijela poanta je da možeš nešto isprobati kako bi znao ako ti paše ili ne.

MasterG pet 23.8.2019 12:14

Poslao zahtjev za raskid ugovora u ponedjeljak...danas me zavli da li je to konačno ili mi mogu nešto ponuditi...smanjili cijenu trio paketa koji imam .

Do sada 214kn/mj

Od sada 208,30kn/mj (sa uključenih +20kn)

 

Ovih 30lp su vjerojatno stavili da izgleda kao da su mi stvarno svaku stavku smanjili maksimalno samo da ostanem pa je cifra ispala takva.

Nisam se niti cjenkao, ali ću joj još reći da mi telefon ne treba pa da li mi može i tih još 10-tak kn smanjiti...nije da sam nešto uštedio, ali bogami im nisam niti dao tih 20kn.

Managerima bi trebalo otkaze podijeliti za ovakav potez! (iako će vjerojatno većina prešutjeti i prihvatiti tih +20kn, pa će realno bit u plusu)

C64 pet 23.8.2019 12:51
MasterG kaže...

Poslao zahtjev za raskid ugovora u ponedjeljak...danas me zavli da li je to konačno ili mi mogu nešto ponuditi...smanjili cijenu trio paketa koji imam .

Do sada 214kn/mj

Od sada 208,30kn/mj (sa uključenih +20kn)

 

Ovih 30lp su vjerojatno stavili da izgleda kao da su mi stvarno svaku stavku smanjili maksimalno samo da ostanem pa je cifra ispala takva.

Nisam se niti cjenkao, ali ću joj još reći da mi telefon ne treba pa da li mi može i tih još 10-tak kn smanjiti...nije da sam nešto uštedio, ali bogami im nisam niti dao tih 20kn.

Managerima bi trebalo otkaze podijeliti za ovakav potez! (iako će vjerojatno većina prešutjeti i prihvatiti tih +20kn, pa će realno bit u plusu)

 Kao što si napisao, večina će ih prihvatiti, imati će lijepu zaradu, pa manageri neće dobiti otkaze, već bonuse za dobro odrađen posao.

Možemo "zahvaliti" Hakom-u što je dozvolio da T-Com i A1 pokupuju svu konkurenciju, pa sada imamo duopol i mogučnost da rade šta hoće

tomislav10 sub 24.8.2019 19:18

Tipično ponašanje telekoma, prvo te niti ne obavijeste da ti je istekla ugovorna obveza već vidiš po većem mjesečnom računu, onda ti tvrde da je jedna cijena sa, a druga viša bez ugovorne obveze, te da se tu ništa ne može. Kad zatražiše raskid ugovora onda se nekim čudom može. Spustiti cijena.

ihush uto 27.8.2019 11:14

.. svima koji traže, žale se.. ponude nešto, ovisno o trenutnoj cijeni paketa recimo kao granica cca 200kn, iznad neki popust, ispod neki dodatak kao turbo ili nešto treće.. svatko može dobiti tih dvadesetak kuna na neki način, ako traži + novi ugovor na 24mj...

-prihvatio sam. :) (znam, prodana duša i oportunizam..) no da, tako je to, ali to ne znači da neću nastaviti ''borbu za malog čovjeka'' ili picajzlasto inzistiranje na ugovoru-obvezama obju strana i tumačenjima zakona. .. samo kraća pauza, jer se i druge stvari u životu moraju obaviti + potrebni su neki zakonski rokovi za žalbe-odgovore i mogućnosit viših instanci, pa idući mjesec nastavljam igru s operaterima i HAKOMom, mingom itd..