Juzerica pet 9.8.2019 15:52
love2ml86 kaže...

Ako sam sada dobro shvatio, tih 20 kn nije promjena cijene (roba i usluga koje nude/naplaćuju) već dodavanje novog troška koji nema veze s cjenikom?

 Uz određene (nazovi fiksne usluge) u Cjeniku je dodana napomena da se uz tu uslugu naplaćuje i ta naknada za pristup fiksnim uslugama.

ihush pet 9.8.2019 15:54
love2ml86 kaže...

Ako sam sada dobro shvatio, tih 20 kn nije promjena cijene (roba i usluga koje nude/naplaćuju) već dodavanje novog troška koji nema veze s cjenikom?

 - tema, i pomalo skriveni link jer ga nije lako googati pa evo opet tu, nek se nađe.. :)

obaviejst korisnicima + poruke koje dobiješ poštom-mailom ..

 

Sva poboljšanja fiksnih usluga iziskuju povećana ulaganja, a samim time i veće troškove poslovanja. Kako bismo pratili trendove i omogućili najkvalitetniju uslugu na tržištu i u budućnosti, od 1. rujna će svi naši postojeći i novi korisnici fiksnih paketa na računu imati iskazanu stavku Pristup uslugama fiksne mreže u iznosu od 20 kn mjesečno (s uključenim PDV-om). 

Ta će stavka biti obračunata na mjesečnim računima počevši od računa za rujan 2019. koji ćete primiti u listopadu. Ako zbog navedene promjene želite iskoristiti pravo raskida ugovora bez naplate naknade za prijevremeni raskid ugovora, možete to ostvariti u razdoblju od 2. do 31. kolovoza.

 

-nema veze s cjenom-izmjenom, nova stavka + ulaganje..

 

Zašto ste uveli novu naknadu?

Rast korištenja fiksne pristupne mreže zahtjeva osiguravanje stabilnosti interneta, povećavanje brzine u downloadu i uploadu te podržavanje velike količine razmijenjenih podataka. Očekivanja u razvoju i praćenju najnovijih trendova su velika.  

Da bismo to osigurali, ubrzano gradimo sve više optičke mreže i tu izuzetak ne čine samo veliki gradovi, želimo doći do što više kućanstava. Usporedno s time, proširujemo postojeće mrežne kapacitete i moderniziramo ih. Na izgradnji i održavanju mreže svakodnevno radi visokokvalificirani tehnički tim, nabavljaju se novi uređaji i oprema najviših standarda.

Samim time, povećavaju se i troškovi poslovanja, a kako bismo vam i dalje osigurali najkvalitetniju uslugu na tržištu, uvedena je naknada za Pristup uslugama fiksne mreže.

 

eto, kažu razvoj, troškovi.. svašta kažu u kažu da j euvedena naknada za pristup uslugama fiksne mreže. (to je ono što je vlansik tcom, ne bnet coax + ne mobilna..).

 

Odnosi li se ta naknada i na mobilnu mrežu i Homebox?

Za korisnike naše mobilne mreže te Homeboxa, ništa se ne mijenja te cijene usluga ostaju iste. 

Optička, kabelska i bakrena fiksna pristupna infrastruktura zahtjevaju kontinuirano ulaganje u izgradnju, održavanje i modernizaciju mreže, kao i nabavu i distribuciju uređaja i opreme za korištenje fiksnih usluga. Ta je infrastruktura mnogo zahtjevnija i kompleksnija od Satelitske televizije ili pak Homebox usluge i iz tog razloga korisnici SAT TV usluge ili Homebox usluga nemaju Pristup uslugama fiksne mreže.

 

-da, optika i bakar.. ali ne kabelska, jer je vlasništvo bneta i to ne plaćaju tcomu dok ostalo plaćaju (osim malog dijela kojeg su imali mali operateri sad već nestali.. kao metronet).

 

na to dodaj da korisnik ima ugovornu obvezu na 24 mjeseca, da neki dobiju 100% popust na tu stavku i da im taj popust vrijedi od 1.9.2019. drugi dobiju nešto drugo npr trubo (trenutno cjenik 15kn..) i sl. i na kraju sve ispadne cjenkanje za sličan konačni iznos. Možda uvećan za 20kn ali neki drugi 'benefit'.. no ako to operater kako tumači ima pravo, tad je nejasno zašto svima poklanja nešto .. reklo bi se da i oni znaju da nemaju takvo pravo ali se prave grbavi, jer imaju hakomovce i krastavce.. par dana će se ljudi buniti i tad će proći formula.

 

kažu još..

Hoću li nakon ove promjene i dalje koristiti Poveži Sve pogodnost?

Pristup uslugama fiksne mreže ne utječe na promocije i pogodnosti koje ste dobili sklapanjem ugovora pa tako ni pogodnost Poveži sve. No, ako bi kao korisnik zbog uvođenja Pristupa uslugama fiksne mreže iskoristili pravo raskida fiksne usluge, mobilna usluga bi ostala bez svoje poveznice – fiksne usluge i Poveži sve pogodnost bi se isključila.

Isključenje mobilne usluge bez naplate naknade za prijevremeni raskid nije moguće s obzirom da mobilna usluga nije dio fiksne pristupne mreže.

-to je tek nejasno.. tj što im znači da nije moguće, kad je spojeno na jedan ugovor.. a tad ili raskidaš ili ne itd.

 

svašta su oni tako napisali u tom wanabee P&O formatu, no tumačenje zakona bi u uređenoj državi moralo biti stvar regulatora/suda, ne ugovorne strane ili operatera. Netko bi im trebao rastumačiti npr što je to ugovor, a tad pitanje kakvi to pravnici rade u takvim firmama koje po običaju imaju trubojake pravnike/pravnu službu.. ili misle, to je kroatzen, može? Može dok to HAKOM dozvoljava... i do tad moramo svaki za sebe tražiti, možda dobiti nešto.. a možda na kraju dobijemo uređenu pravnu državu. Vrlo rado ako je to samo 20kn. :)

bunker pet 9.8.2019 16:46


@ihush

@masterG

Beaćari, daj shvatite da ugovor nije prekršen. Nevjerujem da intelektualno to nemozete shvatiti, nego jednostavno vam ta promjena nejde u prilog i vi sad tvrdoglavo izmisljate toplu vodu.

Ajmo jos jednom: Ugovor se sastoji od vise clanaka ( klauzula ) a ne samo od one stavke u kojoj je neka cjena iskazana. Potpisom ugovora ste u potpunosti prihvatili operaterove uvjete poslovanja. Operater te uvjete moze promjeniti kako mu god drago a vi ste potpisom ugovora na to pristali.

Ako vas toliko buni rjec cjenik, izbacite tu, hipotetski pretpostavite da samo vi imate tu cjenu, no to je potpuno nebitno jer promjenom uvjeta poslovanja moze promjeniti cjenu, bilo svima bilo samo nekoj skupini korisnika.

Promjena uvjeta poslovanja im omogucuje i dodavanje posve novih obveza i nameta, a kako ste i na to unaprijed pristali potpisom ugovora onda cak netreba niti novi ugovor nego samo obavjest 30 dana unapred.

Sutra vipnet moze odluciti sponzorirari tri žirafe u zooloskom i tu stavku napćacivati od korisnika. I opet ista prica, sve to ce unijeti u svoje uvjete poslovanja, te nove uvjete će okaciti na svoj web, korisnicima poslati 30 dana unaprijed obavjest o tome i mogucnosti raskida i finito kaj se zakona tice.


Krsenje ugovora bi bilo kada u tom ugovoru nebi bilo stavke da u potpunosti razumijete o prihvacate njihove uvjete poslovanja. A ti famozno uvjeti im omogucuju da mjenjaju cjeni bez obzira na prvotno dogovorenu, da dodaju nove klauzule, izmisljaju nove stavke i namete..... I što god oni promjenili, ugovor nije prekrsen jer ste svojim potpisom potvrdili da to u potpunosti razumijete i unaprijed prihvacate....

Mi jedino mozemo raspravljati koliko je takav ugovor amoralan, ali kaj se tice zakona cist je ko suza.

Mjenjati zakon ? Svakako... No zna se nacin. Srociti svoj ugovor ? Mozete, no da li je na trzistu situacika takva da su operateri prisiljeni prihvatiti takav ugovor ?

Znate onu stavku na ugovoru o radu koja kaze da vas poslodavac shodno svojim potrebama moze rasporediti u bilo koju njihovu ppslovnu jedinicu na teritoriju eu ? E kod zadnjeg sklapanja takvog ugovora, ja sam uz taj pasus dodao tekst da će to biti važeće samo ako me pismeno o tome izvjeste i ako im ja pismeno odgovorim da pristajem. Gundjali su, ali su ga potpisali takvog i onda fino prije svakog terena iskamcim soma po danu prije nego im pismeno odgovorim da pristajem ići na teren... ( u vojnoj sam penziji ali uredno mogu raditi, a i radim, na ugovor o radu, jedino kaj nemre biti zastalno jer sam u mirovini pa ga periodicki obnovimo kada ima posla... .)...


Visak pet 9.8.2019 18:04

Ne mogu promijeniti cijenu, mogu promijeniti cjenik. Pogledaj u te uvjete, piše cjenik, ne cijena.
I mene ne buni riječ cjenik, nego ti uporno ne uviđaš razliku između te dvije riječi koje nisu istoznačnice.

ihush pet 9.8.2019 18:52
bunker kaže...

 .. Operater te uvjete moze promjeniti kako mu god drago a vi ste potpisom ugovora na to pristali. 
 ..
Sutra vipnet moze odluciti sponzorirari tri žirafe u zooloskom i tu stavku napćacivati od korisnika. I opet ista prica, sve to ce unijeti u svoje uvjete poslovanja, te nove uvjete će okaciti na svoj web, korisnicima poslati 30 dana unaprijed obavjest o tome i mogucnosti raskida i finito kaj se zakona tice. 
 
 ..

 gle, tvoje tumačenje kao i hakomovo i operatora A1 (i ostalih) je takvo.. no vidjet ćemo hoće li ostati tako ili će se nešto u tumačenju promijeniti. HAKOM je relevantan, ostali ne, pogotovo ja i ti.

-tj, hakom odgovara na pitanje cjene, cjenika.. to nije ni sporno, to je pogrešno pitanje pa time i nevažan odgovor.

-i da, točno, tj ako je trenutno tumačenje A1 točno tad oni mogu istu stvar ponavljati kad god požele i tad ugovor ne znači baš ništa.

 

.. i tad dođemo do tumačenja, što je ugovor, pa podsjetnik, ugovor = zakon... da ne ponavljam ostalo. Kad se postavi pravo pitanje, tad ćemo možda dobiti i pravi ili drugačiji odgovor.

-već je vidljivo po reakcijama operatera, reterira, daje popuste.. ali nije ni to poželjno, nije to bitno u ovoj situaciji, nego sad treba rasčistiti i riješiti se ''žirafa'' iz tvog primjera.

 

-može jedno hipotetsko pitanje?? .. zamislite sad, da nekim čudom .. nadležne institucije daju tumačenje koje bi bilo u prilog mojem tumačenju? Nemoguće? za 20kn zvuči kao vrlo dobra prilika da se i to jednom riješi i da tako napravimo korak u pravnu državu. Što ako hakom nakon što završi točanje u moru, zaključi da ovo kršenje ugovorne obveze nije u skaldu s postojećim zakonima? Što ako hakom uvidi razliku u pitanju pa time i odgovoru koji je dao za cjenik i za poštivanje ugovora?

Odnosno, možeš ti bunker ili netko s te strane, a1-hakom dati članak zakona, opći uvjeti-telekomunikacije-zaštita potrošača.. koji bi konkretno potvrdio da operater može jednostrano promijeniti UGOVOR (ne cijenu), da je ugovor bez potpisa korisnika valjana osnova za ispostvu računa prije nego je korisnik potpisom na to pristao, ne novi cjenik, nego račun-ugovor. Koji to članak dozvoljava? Pitaj hakomovce, možda oni znaju? .. kad si na ručkiću s ministrima i ostalima, možda ti daju neki hint.. insiderski? Koji članak zakona dozvoljava jednostranu izmjenu ugovra i ugovorenog iznosa? Ne cjenika, jer to me uopće ne zanima, ja nemam nikave veze s njihovim cjenikom. Imam li važeći ugovor ili ne? Kad je važeći, kad to prestaje biti? što s iznosom +20kn kojeg od idućeg mjeseca misle dodati na račun? Što ako im za to treba ugovor i potpis? Što ćemo tad s ovim tumačenjem? .. znam imaš pravo, kao i a1 i hakom.. no zamisli, što ako ti i oni nemate pravo, a nekim čudom ja imam? i ako to neka institucija potvrdi? što ako tad to bude mandatorno za sve pa i hakom i operatere? .. i dalje će oni moći kao i do sad mjenjati cjenik svaki dan ako žele i pri tome će jednako postojati ugovori sa svakim pojedinim korisnikom koje se cjenik neče ticati jer imaju UGOVOR i to jedan jedini VAŽEĆI, onaj koji su obje strane sporazumno sklopile i to potvrdile potpisom. Ni jedan drugi ugovor operater nema, pa tako ni osnovu da mi ispostavi račun s iznosom za tu stavku, dok to koliki će biti moj mjesečni račun ne ovisi o novoj stavci nego o npr mojoj mjesečnoj potrošnji jer i do sad ako sam zvao npr inozemstvo, platio sam, jer to je dio po cjeniku i samo to se po ugovoru obračunava kao dodatno-po potrošnji, dok je nrp internet flat. Da mi je telefon flat tad bi i ta stavka bila 0kn.. pa tako ja i sad platim viši iznos računa nego što je ugovoreni mjesečni iznos tj konkretnu potrošnju po VAŽEĆEM CJENIKU, ali tad trošim nrp telefonske impulse-minute. U ovom slučaju ne trošim stavku koja ne postoji, niti me se ikako tiče što oni žele unapređivati mrežu ili žirafe..

-korisnik bez ugovorne obveze nema takav paket i takav korisnik plaća po cjeniku, onaj koji ima npr flat internet ne plaća po cjeniku megabajte nego ima flati-nula kuna na računu, kao i onaj koji ima flat telefon njemu je telefonski račun = nula kuna, neovisno što postoji cjenik, jer on ima takav ugovor-paket i to plaća i to je UGOVORENA USLUGA.

 

-cjenik? -baš ništa ne razumiješ.. =ugovor!

- Koju god kaluzulu oni navedu u općim uvjetima, mora biti u skaldu sa zakonim inače je ništetna, ne postoji, kao i to da oni tim uvjetima ne mogu ignorirati sam pojam-smisao ugovora i ugovorne obveze. Kao što da bi cjenik bio važeći mora biti najavljen-odobren +30 dana, tako jednako svaka izmjena mora biti u skaldu sa zakonom i ukoliko utječe na postojeći ugovor tad mora biti uz pristanak korisnika ili novi ugovor ili anex. Tek tad imaju osnovu za novi iznos računa. Novi cjenik ne znači da mogu ignorirati postojanje ugovora ili samog temelja pravnih odnosa. To je tek nonsens na kvadrat, najgore od svega je tumačenje koje bi im automatizmom to trebalo omogućiti. Tad su ugovori besmisleni, tad ni novi ugovori-popusti koje daju ne znače ništa, jer ih sutra mogu istom pogrešnom logikom/tumačenjem izmjeniti a osnova svih tumačenja je da nikad jedna ugovorna strana ne može jednostrano tako nešto mijenjati +da druga strana potpisom prihvaća ugovor.. te dvije ključne pravne stvari sad nestaju? ili sad izmišljamo neko novo pravo koje ne postoji u povijesti..?

MasterG pet 9.8.2019 21:06
bunker kaže...
Beaćari, daj shvatite da ugovor nije prekršen. Nevjerujem da intelektualno to nemozete shvatiti, nego jednostavno vam ta promjena nejde u prilog i vi sad tvrdoglavo izmisljate toplu vodu. - ne izmišljamo mi nikakvu toplu vodu, zar stvarno misliš da bi se blamirao radi 20kn? Stvar je principa, radi prcanja stoke sitnog zuba zato jer mogu. Sjeti se kako su banke pale sa francima, a tamo su zapravo i bile uključene stavke zbog kojih je došlo do problema, pa su se građani uspjeli izboriti jer je ugovor bio lihvarski odnosno jednostrano beneficiran.

Ajmo jos jednom: Ugovor se sastoji od vise clanaka ( klauzula ) a ne samo od one stavke u kojoj je neka cjena iskazana. Potpisom ugovora ste u potpunosti prihvatili operaterove uvjete poslovanja. Operater te uvjete moze promjeniti kako mu god drago a vi ste potpisom ugovora na to pristali. - nađi mi članak gdje piše da se mogu dodavati nove stavke na uštrb korisnika. Nigdje to nećeš naći. Dali ste svoje primjere gdje se samo spominje mijenjanje ugovorenih usluga.

Ako vas toliko buni rjec cjenik, izbacite tu, hipotetski pretpostavite da samo vi imate tu cjenu, no to je potpuno nebitno jer promjenom uvjeta poslovanja moze promjeniti cjenu, bilo svima bilo samo nekoj skupini korisnika. - ne, ne možeš izbaciti riječ cjenik. Jasno je definirana stavka u njihovim općim uvjetima poslovanja. Imaš link par postova iznad što je Sweet F.A. linkao. NIGDJE se ne spominje iznos/cijena koju ti plaćaš kao korisnik pod ugovorom, dapače nećeš ju nigdje naći na cjeniku, već službeni cjenik A1 teleoperatera koji generalno vrijedi samo za one bez ugovorne obveze i za prekoračenja ugovorenih stavki te naplate istih PREMA TOM CJENIKU.

Promjena uvjeta poslovanja im omogucuje i dodavanje posve novih obveza i nameta, a kako ste i na to unaprijed pristali potpisom ugovora onda cak netreba niti novi ugovor nego samo obavjest 30 dana unapred. - gdje piše da mogu dodati nove namete nađi mi to molim te. Govore samo o promjeni postojećih stavki.

Sutra vipnet moze odluciti sponzorirari tri žirafe u zooloskom i tu stavku napćacivati od korisnika. I opet ista prica, sve to ce unijeti u svoje uvjete poslovanja, te nove uvjete će okaciti na svoj web, korisnicima poslati 30 dana unaprijed obavjest o tome i mogucnosti raskida i finito kaj se zakona tice. - o tome se i radi. Ne može tj u pravnoj državi to ne bi mogao napraviti.

Mi jedino mozemo raspravljati koliko je takav ugovor amoralan, ali kaj se tice zakona cist je ko suza. - nitko nije rekao da ugovor nije čist ko suza. Nova stavka nije čista ko suza, a moj ugovor nema veze sa tom stavkom.

 

bunker pet 9.8.2019 23:18


@masterG

@ihush

Vama baš treba crtati. Netreba traziti clanak kojim bi se obuhvatilo nepostivanje ugovora jer ovdje ugovor pravno nije prekrsen.

Nikako da shvatite da je taj ugovor srocen tako da operater moze za vrijeme trajanja ugovorne obveze promjeniti cjenu, izmisliti i dodati nove namete i klauzule i sl.

Pravo nije baš za laike, pogotovo ovako nategnuto kad je svaki zarez bitan. Ako je u vazecem ugovoru predvidjeno da moze doci do situacije A ( npr promjena uvjeta poslovanja ) , i dodje do te situacije A ( vipnet odluci uvesti naknadu od 20 kn i to uvrsti u svoje uvjete poslovanja ), i u ugovoru stoji da u potpunosti prihvacate uvjete poslovanja te da mozete raskinuti ako vam promjene nepašu, onda nema niti pravne obveznosti sklapanja novog ugovora jer je nastupila situacija A cija mogucnost nastupa i nacini razrjesenja su predvidjeni i obradjeni prvotnim ugovorom. Jel sklapo itko novi ugovor sa plinarom sad u travnju kad su digli cijene ? Nije, jer u starom ugovoru si pristao na to da plinara odredjuje cjenu plina.

Vidim da vas buni i pojam cjenika. Potpuno je pravno irelevantno da li je vama cjena iz ugovora formirana temeljem nekog cjenika ili ste nakim nacinom dogovorili cjenu samo za vas i stavili je na ugovor . To je potpuno nevazno i nije pravno obvezujuce za operatera jer u istom tom ugovoru postoji klauzula da operater moze promjeniti i tu dogovorenu cjenu a isto tako moze promjeniti i bilo koji dio ugovora. Takav papir ste im potpisali, i nema tu krsenja ugovorne obveze jer ste im potpisom dozvolili da radi kaj god hoće u tom nekom periodu.

Potpisom ugovora ste pristali na promjenu uvjeta poslovanja ( a to je vrlo široki dijapazon mogućnosti ) , i operater je sada promjenio te uvjete poslovanja na nacin da je promjenio ugovorenu cjenu ili dodao nove namete. I kako je onda operater prekrsio ugovor kad ste mu unaprijed svojim potpisom omogucili i pristali da moze mjenjati bilo koju stavku iz ugovora ili dodati nove stavke. Operater je samo napravio ono sto ste mu omogucili svojim potpisom...

Ako netko smatra da je takav ugovor protuzakonit ili da bitno povredjuje pravni smisao ( ravnopravnost svih dionika i sl...) , to je vec drugi par opanaka onda se to rjesava na posve drugi nacin a ne u natezanju sa vipom. Vip postuje ono kaj ste potpisali ( a potpisali ste da on moze bilo kaj bilo kad promjeniti, a vama nema nikakvih stavki koje bi vam isle u prilog).

Da rezimiramo, vip je ispostovao ugovor i igrati na tu kartu je gubljenje vremena. Pritisak javnosti isto nekad moze uroditi plodom, pa mozda vip i stogod sada promjeni, no trajno je rjesenje u bitci koja se vodi na stolu zakonodavstva i u sobi gdje se biraju predsjednici sudova i sl pa ih sabor formalno izglasa.

Ovdje pricamo o vipu, no ugovori svih operatera, a i elektre, plinare, holdinga, banaka...su slicni tj u potpunosti favoriziraju pruzatelja usluge. Jel sad jasnije di treba traziti rjesenje...??

ante_etna pet 9.8.2019 23:35

Ugovori bi trebali biti razumljiviji za puk, ovako:

 

 Članak 1A

A1 se obvezuje da će možda isporučivati paket usluga xy po cijeni od x kuna 24 mjeseca, a možda i neće. 

 

Članak 1B

Ako A1 nešto promijeni, korisnik može bez penala raskinuti ugovorni odnos, a ako se paket ne mijenja, korisnik je pri izlasku dužan nadoknaditi popust koji je dobio.

 

 Članak 2

Ako korisnik želi prijeći drugome operateru neka prvo nazove nas i ne priča puno okolo. Ljudi smo, dogovorit ćemo se, jeb'o ugovore. 

Taraba pet 9.8.2019 23:42
ante_etna kaže...

Ugovori bi trebali biti razumljiviji za puk, ovako:

 

 Članak 1A

A1 se obvezuje da će možda isporučivati paket usluga xy po cijeni od x kuna 24 mjeseca, a možda i neće. 

 

Članak 1B

Ako A1 nešto promijeni, korisnik može bez penala raskinuti ugovorni odnos, a ako se paket ne mijenja, korisnik je pri izlasku dužan nadoknaditi popust koji je dobio.

 

 Članak 2

Ako korisnik želi prijeći drugome operateru neka prvo nazove nas i ne priča puno okolo. Ljudi smo, dogovorit ćemo se, jeb'o ugovore. 

 Zbog ovog je to i tako, sve, ama baš sve je tako, od operatera do doktora koje sami mitimo sa raznoraznim poklonima, ciganimo ama baš na svakom ćošku, i dok god je tako nema govore o stritktnom ponašanju. Osobno bih volio da bude sve po slovu zakona jer se onda lako ponašati, ali kad smo mi takvi ljudi da to ne ide. Svi skupa se upitajmo zašto???

Država nikom nije kriva, zapamtite to, nego pojedinici, ljudi. 

MasterG sub 10.8.2019 00:11
bunker kaže...

 Jel sklapo itko novi ugovor sa plinarom sad u travnju kad su digli cijene ? Nije, jer u starom ugovoru si pristao na to da plinara odredjuje cjenu plina.

 dakle za poludjet...daj mi reci jesi ti u prvom ugovoru sa plinarom ugovorio možda PLIN? i PLIN je poskupio u nabavi? jesi li možda nakon toga dobio veći račun opet za PLIN? - da jer si ugovorio PLIN, poskupile su i grafičke kartice...jel to možda ima veze sa tvojim PLINOM, ne jer nisi ugovorio grafičke kartice...ali da su ti ubacili kojim slučajem poskupljenje radi grafičke kartice onda bi ti reko da je to OK i to si potpisao da se slažeš? Bitno da nama treba crtat. 

bunker sub 10.8.2019 00:26


@masterG

A jesi ti sa vipom ugovorio graficke kartice ili internet/telefoniju ?? Pa jel ti i nadalje nude uslugu internet/telefonije ili ti sada nude kifle ??

Poanta je da je svaki taj ugovor srocen tako da mogu mjenjati kaj hoce a ja nemogu nista osim odustati. Srž je da se promjenila cjena, a kojim rjecima i opravdanjima će to vip/plinara popratiti je samo nuzni folklor...

I da, treba crtati, da shvatite da nije rjec o nepostivanju ugovora nego o dubokim poremecajima u svim drustvenim razinama... Rijesi prave uzroke i onda bu ugovor posve nevazan jer ces imati kvalitetnu alternativu ako samo i pomislis da nekaj nestima...

Sweet F.A. sub 10.8.2019 11:20
MasterG kaže...
 cjenik BTW možeš bacit u smeće, jer ti NEĆEŠ naći, niti na njihovim stranicama niti u jednoj poslovnici koliko ja plaćam svoje usluge. Zato jer NISU prema cjeniku ionako?!?!?!?

 Sweet F.A. ne razumiješ...ovo nije promjena cjenika/usluga kako su oni napisali:

"6.1.1. Cijene javnih komunikacijskih usluga, kao i sve druge naknade na koje A1 ima pravo temeljem ovih Općih uvjeta, utvrđene su Cjenikom A1 koji bude na snazi u vrijeme korištenja usluga.

Promjena cjenika bi se interpretirala i opravdala da se iz nekog razloga/više sile promijenio cjenik usluga koje imam, odnosno koje sam ugovorio, a to su internet+TV+telefon. Mene ne dotiče tamo neko unapređenje infrastrukture., mobitel koji je poskupio, niti kombi. Kakve veze ima unapređenje infrastrukture sa mojim internetom+TV-om+telefonom ako ja infrastrukturu imam?

 

Najbolje da im platimo i plaće radnika? Tih +20kn ima veze sa mojom uslugom isto koliko i kombi koji sam opisao.

Jebate ovo će ispast' ko' da ja njih branim  

 

6.1.1. Cijene javnih komunikacijskih usluga, kao i sve druge naknade na koje A1 ima pravo temeljem ovih Općih uvjeta, utvrđene su Cjenikom A1 koji bude na snazi u vrijeme korištenja usluga. A1 je ovlašten mijenjati Cjenik 

6.1.2. U slučaju izmjena Cjenika A1 je obvezan izvijestiti Krajnje korisnike pisanim ili elektroničkim putem o predloženim izmjenama i pravu na raskid pretplatničkog odnosa u skladu s ovim Općim uvjetima

6.1.3. U slučaju izmjene ili ukidanja paketa usluga ili drugih dodatnih usluga A1 se obvezuje obavijestiti Krajnje korisnike usluga pisanom obavijesti 

 

Možeš ti baciti u smeće svašta, ali to se plaća, pod komunalne usluge 

 

de škicni tude malo ... Cjenik elektroničkih komunikacijskih usluga A1 Hrvatska d.o.o. 

za malu pomoć stranica 149 Fiksni Trio paket, pa onda npr. CTRL+F - Pristup uslugama fiksne mreže

A sve i još puno toga se nalazi OVDJE!

 

Bilo bi zanimljivo znati kakve su reakcije bile kad je npr. došlo do ukidanja naknade za pristup mobilnoj mreži, ali su pritom valjda svi odreda podigli cijene paketa. Koristim Simpa bonove i njihove tarifne opcije pa znam dobro što su napravili s tim ukidanjem - digli cijene, a kao fol ponudili više gige i minuta, koje btw. niti ne iskoristim niti s najmanjim paketom, kao i valjda mnogi drugi?!  

 

Pa eto za kraj, toliko o razumijevanju onog što je napisano, a ne onog što netko interpretira na svoj sebi svojstven (pjesnički) način.

I da, i ti i ja i svi korisnici i interneta, telefona, komunalnih usluga, potrošači električne energije, plina, vode, .... PLAĆAMO zaposlenike tih poduzeća, kao i uslugu/robu koju isporučuju. S ugovorima i cijenama koje su mijenjaju i uglavnom rastu. Pa tako svi plaćamo i skuplju vodu i struju i plin, o odvozu smeća da i ne pričamo,.... i što sad?! Idemo u pobunu, idemo u tužbe,... ha smiješno, da nije žalosno sve skupa.

 

btw, gledam A1 u Austriji, pa oni tamo uopće više nemaju tarife za fiksni telefon!?! 

 

.

šnikerikik sub 10.8.2019 14:57

Eto, napravio zahtjev za raskid ugovora, nitko se nije previše uzrujao u A1 centru. Srećom, to je dobro, jer se nisam niti ja :)

A ako ponude nešto, pitat ću ih: koliko će vas dugo ovaj dogovor držati, jer prošli niste održali niti pola godine - šta vas sprečava da mi opet pošaljete neko pisamce za 3 mjeseca? Trolat ću ih zbog gušta, ionako sam dobio bolju ponudu drugdje.

love2ml86 sub 10.8.2019 16:22
Sweet F.A. kaže...

Jebate ovo će ispast' ko' da ja njih branim  

 

6.1.1. Cijene javnih komunikacijskih usluga, kao i sve druge naknade na koje A1 ima pravo temeljem ovih Općih uvjeta, utvrđene su Cjenikom A1 koji bude na snazi u vrijeme korištenja usluga. A1 je ovlašten mijenjati Cjenik 

6.1.2. U slučaju izmjena Cjenika A1 je obvezan izvijestiti Krajnje korisnike pisanim ili elektroničkim putem o predloženim izmjenama i pravu na raskid pretplatničkog odnosa u skladu s ovim Općim uvjetima

6.1.3. U slučaju izmjene ili ukidanja paketa usluga ili drugih dodatnih usluga A1 se obvezuje obavijestiti Krajnje korisnike usluga pisanom obavijesti 

 

Možeš ti baciti u smeće svašta, ali to se plaća, pod komunalne usluge 

 

de škicni tude malo ... Cjenik elektroničkih komunikacijskih usluga A1 Hrvatska d.o.o. 

za malu pomoć stranica 149 Fiksni Trio paket, pa onda npr. CTRL+F - Pristup uslugama fiksne mreže

A sve i još puno toga se nalazi OVDJE!

 

Bilo bi zanimljivo znati kakve su reakcije bile kad je npr. došlo do ukidanja naknade za pristup mobilnoj mreži, ali su pritom valjda svi odreda podigli cijene paketa. Koristim Simpa bonove i njihove tarifne opcije pa znam dobro što su napravili s tim ukidanjem - digli cijene, a kao fol ponudili više gige i minuta, koje btw. niti ne iskoristim niti s najmanjim paketom, kao i valjda mnogi drugi?!  

 

Pa eto za kraj, toliko o razumijevanju onog što je napisano, a ne onog što netko interpretira na svoj sebi svojstven (pjesnički) način.

I da, i ti i ja i svi korisnici i interneta, telefona, komunalnih usluga, potrošači električne energije, plina, vode, .... PLAĆAMO zaposlenike tih poduzeća, kao i uslugu/robu koju isporučuju. S ugovorima i cijenama koje su mijenjaju i uglavnom rastu. Pa tako svi plaćamo i skuplju vodu i struju i plin, o odvozu smeća da i ne pričamo,.... i što sad?! Idemo u pobunu, idemo u tužbe,... ha smiješno, da nije žalosno sve skupa.

 

btw, gledam A1 u Austriji, pa oni tamo uopće više nemaju tarife za fiksni telefon!?! 

 

.

Nisu izmjenili cjenik niti su promjenili/nadodali uslugu.

love2ml86 sub 10.8.2019 16:24
bunker kaže...

Poanta je da je svaki taj ugovor srocen tako da mogu mjenjati kaj hoce a ja nemogu nista osim odustati. Srž je da se promjenila cjena, a kojim rjecima i opravdanjima će to vip/plinara popratiti je samo nuzni folklor...

Bunker, po tebi je svaki taj ugovor sročen tako da ništa ne možeš i zato niti ne pokušavaš. Ljudi poput tebe idu inercijom, ne mogu ništa promjeniti/utjecati pa neću ni pokušati.

zabranjeniples sub 10.8.2019 17:00
love2ml86 kaže...
bunker kaže...

Poanta je da je svaki taj ugovor srocen tako da mogu mjenjati kaj hoce a ja nemogu nista osim odustati. Srž je da se promjenila cjena, a kojim rjecima i opravdanjima će to vip/plinara popratiti je samo nuzni folklor...

Bunker, po tebi je svaki taj ugovor sročen tako da ništa ne možeš i zato niti ne pokušavaš. Ljudi poput tebe idu inercijom, ne mogu ništa promjeniti/utjecati pa neću ni pokušati.

Ovdje je više pitanje načina na koji nešto možete promijenit, a način na koji vi pokušavate, mislim da nema prostora za uspjeh.

Oni su se ovdje fino ogradili i to im prolazi.

Jedino gdje ih se trenutno može iskoristit po ovom pitanju, to je da vam daju bolju ponudu.

 

Problem je što postoji rok (do kraja mjeseca) i jedino gdje na ovaj način možete tražit pravdu, to je sud.

E sad, tko voli, nek izvoli.

bunker sub 10.8.2019 17:09


@love2ml86

Grijesis druze. Ovan sam po horoskopu, a kad nekaj zapnem onda neodustajem.

Ht mi je kasnio sa ukapcanjem, borio sam se i izborio skoro godinu dana struje ( tada su prodavali i struju ), imao sam par tehnickih poteskoca i nagazio sam ih dok mi nisu poklonili mobitel... Ali te moje bitke su plod kombinacije taktika i metodika i upornosti ( sa amisom sam vodio bitku 8 mjeseci ) i tesko bi nekome drugome ta iskustva pomogla jer svi mi imamo posve jedinstvenu situaciju i uzroke problema te nacine i mogucnosti koje su nam dostupne kada odlucimo neko klupko razmrsiti...

U ovoj temi ja samo pokusavam ukazati da je igra na kartu nepostivanja ugovora uzaludno rasipanje resursa. Ugovor su oni ispostovali, a kriv je sistem koji dozvoljava takav ugovor...

ihush sub 10.8.2019 17:39
bunker kaže...

 ..Ugovor su oni ispostovali, a kriv je sistem koji dozvoljava takav ugovor...

 -ne ugovor nisu ispoštvovali nego ga ignoriraju i to je problem, tj u suprtonom ni problema nema. Problem je u tumačenju npr što je ugovor-paket-cjenik-ugvorona obveza.. a to je stvar regulatora koji to mora, kao i korsnika-građana koji glasanjem donose zakone ili šutnjom dozvolajvaju opisano stanje. Kriv je svatko tko šuti kad treba tražiti svoja prava, jer jedino tako se nešto može (kao što u ostalom i sam navodiš kako se boriš za svoja prava..).

-stvar se može usporediti s npr demonstracijama-štrajkom... pojedinac je nevažan ali kad je to 'masa' tad postane važno i upravo je ovo prilika za to, vrlo isplativih 20kn ako će dati pozitivan rezultat dok je tih 20kn najnevžanije u čitavoj priči.

bunker sub 10.8.2019 19:09


@ihush

Druze, ti kreni prvi i ja ti obecavam da cu biti uz tebe. No problem forumskih ratnika je taj kaj ocekuju da bu na osnovu njihovog net piskaranka netko drugi podmetnuo ledja i izborio bitke za rjesenje njihovih problema... Meni u mojim bitkama nijedna udruga niti institucija niti niti najmanje pomogla na bilo koji nacin...

AnCu sub 10.8.2019 23:33

Meni je iskreno draže da su mi dali opciju raskida ugovora, nego da sam još godinu i pol sa njima i plaćam i prošireni i planetsport (a i TV općenito) za koje sam skužio da mi ne trebaju.

 

Vjerojatno ću uzeti samo internet. Samo je pitanje kod koga, imate preporuku?

Mindim ned 11.8.2019 09:20

Placam trio paket za stan i vikendicu i sad po ovome ispada da bih trebao placat 40 kn vise svaki mjesec. Procitao sam u temi da je par forumasa dobilo bolje uvjete nakon prijetnje raskida, pa me zanima koja je optimalna procedura za izborit se za povoljnije cijene? Slat prigovor ili otici u poslovnicu i prijetit se da cu otkazat oba paketa?

torrente ned 11.8.2019 09:47

premda nisu dužni to obrazlagat, ali...

mogu li pojasnit tj poslat neki šturi (ne potpuni jer ne želimo zadirat u poslovne tajne) elaborat na kojem bi se vidjelo da ovaj broj 20 nije izvučen onako iz guzice.

eto ja bi se rađe oko toga sa njima natezao. ok, plaćat ću taj namet poboljšanja usluge...ali čisto želim da znam, zašto nije 10, 15 ili 35.

 

Eld ned 11.8.2019 09:49
Mindim kaže...

Placam trio paket za stan i vikendicu i sad po ovome ispada da bih trebao placat 40 kn vise svaki mjesec. Procitao sam u temi da je par forumasa dobilo bolje uvjete nakon prijetnje raskida, pa me zanima koja je optimalna procedura za izborit se za povoljnije cijene? Slat prigovor ili otici u poslovnicu i prijetit se da cu otkazat oba paketa?

 Ja sam otisao u poslovnicu i opet kao i prilikom proslog isteka ugovora dobio onaj papir sa nekim brojem na koji se pozoves kada telefonski nazoves. I dobio sam novi ugovor za 3D paket sa, ajmo reci "samo", 5 kuna poskupljenja. To mi je jos podnosljivo, ali mislim da ni kune vise ne bi dao zato sto mi fiksni telefon apsolutno ne treba a ni televizija mi nije neophodna. Ali poanta je, kod mene ako hocu iole pristojniju brzinu interneta onda ovisim o koaksijalcu jer mi je druga opcija bakar sa mizernom brzinom. A da uzmem samo internet sa istom brzinom kao u paketu nije nesto bitno jeftinije. Njihova kurvinska politika da navuku na te pakete.

MasterG ned 11.8.2019 12:25
torrente kaže...

premda nisu dužni to obrazlagat, ali...

mogu li pojasnit tj poslat neki šturi (ne potpuni jer ne želimo zadirat u poslovne tajne) elaborat na kojem bi se vidjelo da ovaj broj 20 nije izvučen onako iz guzice.

eto ja bi se rađe oko toga sa njima natezao. ok, plaćat ću taj namet poboljšanja usluge...ali čisto želim da znam, zašto nije 10, 15 ili 35.

 

 dam se kladit da je gotovo paizvučen iz guzice.

To ti je kao onih 10% naknade na bonove za mobitel...prosječno se usluga plaća oko 200kn (netko više, netko manje)...tih 10% je 20kn i to je to

ihush ned 11.8.2019 14:03

-to je naknada za korištenje HTove mrežne infrastrukture (koji je vlasnik svega na nacionalnoj razini, jedini operater koji to ima, ostali samo pojedinačni kvart-sitno..), bnet kabel-coax je zasebna mreža koja s telefonskim linijama u dalekoj povijesti nema nikakve veze (no sad je recimo izjednačeno mada nije jer ni jedan drugi operater ne može pristupiti-koristiti tv-kabelsku mrežu jer to nije ista žica.. nije telefonija. HT je kao vlansik svim operaterima na tržištu dužan pod JEDNAKIM uvjetima omogućiti pristup-najam lijine, bakar-optrika.. a to HT ne želi, tj ima iskon-optimu za dumpanje cijena dok sam tcom trži visok cjenik i može jer jedini širi mrežu i poslovnjaci o njemu ovise.. sad ovim forsiranjem A1 prisiljava HT da njegovi operateri plaćaju-iskažu isti trošak..

-da, to je onako izmišljena cifra, tj nitko ne zna koliko to HT naplaćuje ali se neformalno vrti oko tog iznosa, možda 10kn, možda 17kn.. možda baš 20kn. Nitko ne zna, nije u cjenicima do sad i nema 'specifikacije' pa jednako može biti kako kažeš i 35kn.. + kad daju popust, možemo postaviti pitanje odnosi li se popust i na tu stavku, kao što su neki dobili 100% popust na tu stavku iduća 24 mjeseca 'za vjernost'.. itd. itd..

-bnet korisnici tu stavku nikad neće stvarno plaćati HTu jer nije HTova infrastruktura i to je u suprotnosti s A1 pravilnikom točka 4.. koji to objašnjava za mrežu u vlasništvu drugog operatera. Jednako se u obavijesti iz istog razloga navodi da se ta stavka ne odnosi na mobilnu mrežu (jer nije tuđa infrastruktura kao vip-homebox) i oni tu stavku neće imati na računu, dok bnetovci hoće.. idiotizam, proizvoljno tumačenje zakona, pravila, ugoora, općih uvjeta, cjenika.. i dodavanje stavki kako se kome hoće.

 

edit: .. traži HT pružatelj univerzalne usluge (iduće 4 godine/koncesije, regulator..).. kao ovo. Tj HT je jedini koji ima linije.. na nivou države, tj ono što su 'kupnjom' ukrali-dobili..

+ ispravak, nije više samo HT (doo) iza svih izgradnji svjtlovoda, od kad je vip ušao u fisknu par godina, tj A1, ima i on nekoliko dijelova koje širi-gradi, pa sad imamo ht-a1 kao vlansike svega, no većinski je ht i jeidni koji ima nacionalnu pokrivenost

bunker ned 11.8.2019 15:31


".....i dodavanje stavki kako se kome hoće..."

To bi još i bilo dobro. Ja bih odmah dodao u ugovor ovakve stavke:

-za svako novorodjeno djete u korisnikovoj obitelji račun će se trajno umanjiti za 33%

-ukoliko netko od ukućana korisnika izgubi posao, račun će iznositi 1 kn dok god traje nezaposlenost

-ukoliko se korisnik upusti u neku investiciju poput kupnje auta ili renoviranja stana, racun će trajno biti umanjen za 70%....

-za svaku minutu nedostupnosti ili prekida veze operater će korisniku uplatiti po 100 kn

-operater svojim potpisom potvrdjuje da razumije i u potpunosti prihvaca da se korisnik u svakom trenutku moze predomisliti, zatraziti nizu cjenu i unijeti nove stavke u ovaj ugovoreni odnos...

I jos hrpu takvih povoljnosti bi ja unio u ugovor, no obzirom na monopolisticki polozaj i obzirom da znaju da bas nemam izbora, oni takav ugovor nebi potpisali, a mi smo njima potpisali stavke koje im omogucuju da rade što hoće ...

ihush ned 11.8.2019 15:43
bunker kaže...
.. a mi smo njima potpisali stavke koje im omogucuju da rade što hoće ...

 - možda. Možda nismo.. ili čitaj ugovor i ono što u njemu piše, nakon tog zakone koji pokrivaju materiju itd.