Sroljo the second sri 28.9.2016 11:29

Zgodno, ja te kartice kupujem iz navike, jer sam nekada davno bio igrač. Sad imam GTX970 također od GA i jedva ju koristim, i također se "clocka" ko blesava, ali teško više pratim "logiku".

Zašto nekome treba 1440p u igrama? Kad se sjetim pikselastog Quakea iz vremena u kojem se igranje na računalu smatralo čvrsto utaborenim i kojeg su samo rijetki sretnici "profesionalci" vrtili na PPRO i kad smo sa udivljenjem pričali o toj "kvadratičastoj grafici" ovo danas mi izgleda sumanuto :). Koliko veliki monitor moraš imati i kako blizu istome moraš sjediti pa da ti treba 1440p kao reza za igre. Pa to je gotovo 80% više piksela od full HDa, zašto? Nije valjda kao i inače, zato jer se može ili fakat stane više "igre" u ekran? 

 

 

absolon sri 28.9.2016 12:18

Također imam gtx 970 i malo je koristim.

Zašto nekome treba?

Treba proizvođaču kartica - biznisu, po načelu

ima se - može se, da bi se imalo još više para

i moglo još više. Brže, više, jače dok se može i ne udari

se o barijeru.

Cca 3,5 godine gpu-ovi su bili na 28nm litografiji,

dok se nije usavršio novi proizvodni proces u 14

(ili 16)nm.

 

 

Luka123 ned 2.10.2016 10:34

Imam 1440p i SLI gtx 970, i oboje super radi. Sve igre koje igram imaju sli i vrte se na ultra i super sam zadovoljan.

Nevidim poantu ovog "zasto 1440p" pa ti odgovaram. Sinko 1440p i 1080p nebo i zemlja a da nespomenem 4k. Slika jer kristalna i ovo rijetki profesionalci i quake govoris o CRT MONITORU i o tehnologiji staroj 20 godina, ti dani pixela su prosli. Igre ako igras competitive stavit ces naravno na sve low, da bi izvukao vise paketa i imati 1ms ekran od 144Hz. Ali ako zelis uzivati u lijepoti i grafici koju igra nudi, kao sto su recimo GTA V i slicno, na ULTRA postavkama i igrati casual 1440p je zakon trenutno za 1070 i 1080 kartice.
Da napomenem jos ako imas SLI kartice (1070, 1080 etc.) 4k je jos bolji, i slika je da nevjerujes ocima dok neiskusis sam dozivljaj i ljepotu koja grafika nudi, a gledanje filmova je uzivancija.

Svatko tko ima 1440p ekran ce ti potvrditi razliku slike, a 4k a imaju ih dosta forumasa je jednostavno kristalna slika.

deda_klinjo sub 15.10.2016 00:26

znam da osim gejmanja ima i nekih pro primjena, npr. meteorološke simulacije (i općenito sve složenije) se usmjeravaju na cuda paraleliziranje...i na našim se istraživačkim institucijama mogu već pronaći pojedinci. evo o ovome se radi: http://docs.nvidia.com/cuda/cuda-c-programming-guide/ 

btw, na 800x600 mi se nišan činio većim :)

Sroljo the second sub 15.10.2016 12:08
pcsimke kaže...

 

na kojoj rezoluciji bi trebali zaustaviti razvoj po tebi 

 

Na onoj gdje je piksel dovoljno mali u odnosu na veličinu ekrana. Pri 800x600 na malim 14" CRT monitorima je sve bilo "pikselasto" nazubljeno i tak. 

Baš kak veli forumaš "na 800x600 mi se nišan činio većim" i u pravu je nišan je bio veći jer su "pikseli" bili jako veliki u odnosu na ekrane na kojima smo se igrali.

 

Pa tak gledam 4K i sl. Ok. koga veseli, nemam zaista ništa protiv entuzijazma, ali to je samo rezolucija. Kada je jednom zadovoljimo, smislenost povećanja rezolucije je tek u povećanju dijagonale ekrana.

Npr 1080p puno premalo za 55" ako se uređaj koristi kao monitor.

 

edit:

no mene je zapravo zanimalo da li se FOV poveća pri tim velikim rezama ili FOV ostaje isti samo se poveća broj piksela.

FOV = "da li stane više igre u ekran"

kraj edit.

Sroljo the second čet 20.10.2016 13:31
Luka123 kaže...
"
Sroljo the second kaže...

 FOV = Field of view. Netreba mi wiki za to. Stane vise igre u ekran tvoj prijevod mi je bio smijesan pa zato sam se nasmijao...

 

 

 

aha, ok to me zanimalo, ali čudno da nisi odmah skužio, pa mislim logično je "više igre u ekran" :)

Ako stane više igre to je onda super, veći FOV dobro dođe u mrežnom napucavanju a i u strategijama, bolji pregled. Čini se da bum onda nadogradil na 4K čim ocjenim da su uvjeti sazorili, možda remasteriraju Homeworld opet, i za 4K :)

 

 

 

Luka123 čet 20.10.2016 15:48

Pa realno gledano generira i vise paketa, tako da uz veci fov imas "veci pregled" ali stim dolazi cijena takonda mozes ocekivati pad fpsa pri vecem fovu, a malo poboljsanje pri smanjenju. Veci FOV daje i iluziju da je igra brza oku, sve je to pocelo od davnih dana quake engine-a i ut99. Kada su ljudi poceli abuse raditi sve dok ih nisu poceli ogranicavati developeri. Također tu sudjeluje i to da se prije gamealo na cca14-17" CRT ekrqnima koji su mogli imati samo 4:3 sliku, pa su se desavali glitchevi etc. U recimo ut99 radila je naredba pipeswitch tako da si mogaondodati vise naredbi na isti key i mijenjati time fov ovisno o oruziju kojem drzis. U quake 3 su svi imali visoke FOV radi okretnosti i bunnyhoppinga koji je bio olaksan.
Ja sam poceo na crt 85 FOV na unreal 2k4 kad sam kupio full hd ekran dosao sam na 106 koliko engine podrzava, a sad sam na 1440p. I dalje koristim i pokusavam namjestiti istu brojku mogu reci da me nervira da su to makli iz igara CS:GO i ostalim fps zanrovima. Dok ostali imaju limit, jer su znali rusiti servere kad stave veci fov. Radi broja paketa....
Uglavnom da skratim pricu.
FOV treba biti dio svake igre. Također treba ga ograniciti na razumne granice. (fov 200 na 15" kad se sjetim u ut99 :D)