IT trgovine

Sancta Domenica - Iskustva

sandokan111 pet 21.6.2019 16:44
Trikste kaže...

Žao mi je što ti ne mogu dokazati da sam u pravu, jer bilo kakva slika recimo u ovom slučaju nije valjani dokaz

 Brisanjem svojih postova si samo svalio krivnju na sebe, i kao sto je napisano, treba sve izbrisati sada jer nema nikakvog smisla sada. Prije je imalo. I da, registrirani 0 dana uvijek dobiju tretmana takav kad nekog hvale ili kude, al to je normalno i nista cudno. Sad kad si sve izbrisao bezveze izgleda.

SamoPitam3 kaže...

A sto se tice nasih "divnih" prodavaca s jedne strane te teraju da kupujes preko webshopa, jer je jeftinije. Sa druge strane razmjenjuju rabljenu robu. Ocekujem samo da uvedu crnu knjigu ljudi kojima nece isporucivati robu kupljenu na daljinu

 Pa to je svakako opcija i jedna od stvari koja bi rjesila dileme oko ovakvih zloupotreba zakona. Kreditne kuce imaju svoje liste i ako si previse chargebacko neki provideri ti jednostavno odbijaju karticu na platnim mjestima bez posebnog razloga. Ako si neki od prije navedenih serijskih povratnika da kupujes recimo odjecu svaki vikend i onda je u ponedjeljak vracas, svakako te treba sankcionirat i nista ti vise ne prodavat, i ove price o jadnim trgovcima bi se valjda ugasile.

bill_jobs pet 21.6.2019 16:58
SamoPitam3 kaže...

Nije mi jasno zasto si obrisao inicijativni post. 

 Nije ti jasno? Pa zato što je sve izmislio! Čovjeku dosadno u ove ljetne dane, škola završila pa ajmo trolat.

Da je on zaista dobio takvu konzolu i da je oštećen za nešto, onda ne bi ništa brisao nego bi stajao iza svojih postova.

Evo vidimo da je čak deaktivirao account, sramota šta nekima pada na pamet.

ihush pet 21.6.2019 17:42
Anđeo bez falinge kaže...
bill_jobs kaže...

 

Sancta sigurno ljudima ne šalje polovne i otvorene predmete jer su prije svega dugogodišnji ovlašteni Sony zastupnik i neće se sramotiti sa takvim potezima niti im je to "politika".

 

 Da se upetljam u vašu prijepisku.

Hajde zamisli da ja naručim npr. sony tv, lijepo ga zaprimim, otvorim, postavim ga na komodu, dva tri dana gledam i odjednom mi se nešto ne sviđa (npr, android mi je spor)

Po tom zakonu od 14 dana imam pravo vratiti tv.

Dakle, skinuo sam foliju, otvorio najlon s garancijom, daljinskim, uputama i sve to pobacam sa stiroporom nazad u kutiju..

Dakle, to više nije kako je bilo jer je tv korišten, polovan je, ktija više nije "blindirana" itd....

 

SD lijepo zaprimi vraćeni paket s televizorom a ja u međuvremenu uzeo drugi tv od njih s kojim budem zadovoljan..

 

Što oni rade s takvim televizorom, kutijom, pokidanim najlonima u kojima su bili daljinski upravljač, baterije, kablovi  itd ?

 -ako ti ne odgovara, ne prodaj na daljinu, ili-ili, ako prihvaćaš tad to uključuje i taj uvjet, 14 dana.. tj zakon.

 

Juqa kaže...
Korisnik isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (Članak 77.ZZP) (otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, korištenje robe i slično), osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti.

 -ne, pravo povrata nema nikakvog umanjenja iznosa, nešto sasvim drugo ako je nešto oštećeno ili nedostaje. Problem, tumačenje? Hoćeš ili nećeš, ako hoćeš tad pristaješ na pravila igre neovisno jel to nogomet ili zakon o zaštiti potrošača. Izvlačiti iz dupeta zakon o umanjenju vrijednosti po pogrešnoj osnovi je 'zločesto'.. korisnik ne snosi nikakav dodatni trošak.

 

istovremeno, zakon-pravo ne služi da bi sad kupci tako maltretirali trgovce, zloupotrebljavali zakon.. koji smisao? dokolica? Nema posebne razlike kad klinac nazove vatrogasce, može se i to sankcionirati. Smisao zakona nije maltretiranje trgovca ili nešto slično, nego lakša trgovina na daljinu, zaštita kupca od samovolje trgovca (jer ima i loših, koji ne žele odgovornost za poslovanje ili robu, prevaranti itd..) Uvjek je tako da zbog ponekog lošeg svi ostali trpe, netko pijan vozi 150kmh po naselju i zgazi djecu/starce/i desetak djevica vestalinki.. nakon tog ograničenje svima + kazne i ležeći policajci koji ometaju inače normalan promet.. Da smo savršeno-idealno društvo, tad zakoni ne bi ni bili potrebni kao ni policija i sl.. do tad, dok su potrebni, tu su i moramo se svi pridržavati, pa i trgovci, pogotovo trgovci. Ne treba izmišljati.. samo biti ''normalan''. :)

Anđeo bez falinge sub 22.6.2019 07:21
ihush kaže...
Anđeo bez falinge kaže...

 

 Da se upetljam u vašu prijepisku.

Hajde zamisli da ja naručim npr. sony tv, lijepo ga zaprimim, otvorim, postavim ga na komodu, dva tri dana gledam i odjednom mi se nešto ne sviđa (npr, android mi je spor)

Po tom zakonu od 14 dana imam pravo vratiti tv.

Dakle, skinuo sam foliju, otvorio najlon s garancijom, daljinskim, uputama i sve to pobacam sa stiroporom nazad u kutiju..

Dakle, to više nije kako je bilo jer je tv korišten, polovan je, ktija više nije "blindirana" itd....

 

SD lijepo zaprimi vraćeni paket s televizorom a ja u međuvremenu uzeo drugi tv od njih s kojim budem zadovoljan..

 

Što oni rade s takvim televizorom, kutijom, pokidanim najlonima u kojima su bili daljinski upravljač, baterije, kablovi  itd ?

 -ako ti ne odgovara, ne prodaj na daljinu, ili-ili, ako prihvaćaš tad to uključuje i taj uvjet, 14 dana.. tj zakon.

 

 ne shvaćam tvoj odgovor na moje krucijalno pitanje u postu ?! (boldano)

ihush sub 22.6.2019 09:49

-u kutiji je bilo sve, roba, komplet i ako kupac vraća, vraća sve. To uključuje i daljinski, baterije itd.

-pravi-veliki trgovci imaju pakiraonice. Odavno, davno prije zakona, jer je to isplativije nego ne prodavati (efikasnije od plaćanja reklame). Za teh tobu imaš distributera i ovlašteni servis koji o tome brinu, o svakoj sitnici pa i npr proizvođačev selotejp za zatvaranje kutije. Takva roba nakon što se prepakira opet dođe na policu/web i proda se... u čemu je problem? Trgovac (pravi) uopće nema problem, imaju ovi naši-mali iz kamenog (zlatnog) doba PCja koji još uvjek nabavljaju švercom ispod sica ili muljaju s računom-porezom. Ista stvar kao raditi probleme s jamstvom. Identično za trgovca, tj oni koji posluju uredno nemaju problem i ne stvaraju protblem, jer sve to je dio biza i zarada je VEĆA ako prodaje online + prepakiravanje nego da to ne radi. U velikim ciframa je sve stvar statistike-postotka, prihvatljivo pa čak i da se poneki zagubi, pokloni kupcu.. no to vrijedi za velike, ne za male. .. a ako pogledaš malo oko sebe, vidjet ćeš da su mali pomrli ili dišu na škrge dok su sve preouzeli veliki shoping centri. To je ''zapad'', to je tržišna privreda, to nije naš izum. Tražili ste, dobili ste. Tko ne može po tim pravilima, taj se sam diskvlaificira iz igre.

 

-drugačije robe, drugačija pravila-rutina, npr šos-hlače, cipele, jabuke ili sladoled.. nije svaka roba online, ne može biti, dok se za textil i sl. odavno moglo npr ponteroso (doba kad se shopingiralo u ita..) kao pozitivna trgovačka praksa. Što je trgovac radio s vraćenom košuljom-hlačama? Poravnao-složio i stavi na policu-vješalicu. .. problem? Svaki biz ima neki rastur-kalo-lom.. nešto što je već uračunato u cijenu-trošak, nešto što svi kupnjom plaćamo kao npr ZG vodu koja curi.. plaćamo duplo i sve je ok. Za textil nema ovlaštenog servisa i to trgovac sam riješi, za teh.robu traži sve-provjeru i ako nešto nedostaje, to tad naplati. To je OK ili što radi npr mobilni operater ako raskidaš ugovor, naplati poklonjeno.. mada kad se sve zbroji, ništa nije poklonjeno nego plaćeno, uračunato u cijenu. To je biz. Posluješ ili ne, jednako kao što se odlučiš prodavati hlače ili tv, ili aute ili ćevape.. svaka branša drugačija pravila igre, dok je zakon jedan i moraš ga poštivati, odnosi se na sve jednako. Ti biraš, kao kupac što-gdje-po kojim uvjetima ćeš kupiti, trgovac što će nuditi.. npr kartično, kredit ili solarno-keš? .. Trgovci danas normalno koriste kartice, zašto? Isti-identičan razlog je i ovaj povrat na daljinu, zarada, veća, neovisno o trošku kojeg imaš npr banka uzme proviziju, to je trošak, ali zanemariv u odnosu na zaradu online, koja već time što nemaš lager u trgovini zarađuje daleko više nego fizička trgovina (zato su svi webshopovi najniže cijene, ne zato jer netko želi jeftinije prodavati, nego jer je to realno najjeftinije za trgovca uz maksimalnu zaradu, veću nego u tgovini.. i zato što se to ISPLATI, trgovac to radi, da mu se ne isplati, ne bi to radio.). .. ovi naši-mali su arhaički ostatak, batrljak koji treba otpasti, odnosno, prilagodiš se ili te evolucija eliminira.

-jedan webshop, može zarađivati višestruko nego lanac trgovina, jer je sad sve jednako dostupno, do svakog sela-zaselka možeš poslati jeftin paket-dostavu npr tiskom.. prije desetljeća i više tog nije bilo, trgovac je mogao prodati samo onoliko koliko je imao robe na polici i koliko kupaca je ušlo taj dan. Sad može višestruko i taj trošak povrata mu je zanemariv u odnosu za povećanu zaradu. Zato to trgovac radi, ne zbog mene-tebe-kupca nego zbog sebe i svog interesa. Obrnuto je stečaj.

-ne brini se za trgovce, prave. Kao i posloodavci, moraju kukati da je skupo, trošak.. no kad se sjetimo da i austrija-njemačka ima iste trgovine, iste robe, niže cijene i više plaće (ne nije samo porez razlika, podjednako je).. a tim novcem kupac kupuje, i sad su nas po tome prešli čak rumunji.. pa se zapitaj, jel trgovcu koji propada kriv taj zakon ili to što kupac nema novac, jer nema plaću, jer nema ni poreza pa svi rade na sivo, pa kad je na sivo, nema jamstva ili ove logistike za prepakiravanje, jer je na sivo.. itd..

 

-trgovac mora biti 'pravi' trgovac, onaj tko to zna, tko zna biz. Onaj tko ne zna, je u krivoj branši, neovisno jel to nogomet, politika, rudarenje, sađenje salate, programiranje.. moraš znati, tad se nečim baviš ili propadneš ako si zalutao. Onaj tko zna, taj posluje i zarađuje. Onaj tko ne zna, nije se prilagodio, taj mora odumrijeti. Tisućama godina u povijest, najvažnije zanimanje je bilo kovač.. sad još samo u muzejima, dok je posljednja tvornica čavala u lici zatvorena prije desetak godina (radili čavle kockaste za deve, ali nema više ni libije-gadafija.. nema se kome prodati).. kovači su nestali, pojavio se webshop, internet, pojavio se npr gangamstyle koji može na klikovima zaraditi više nego j eta tvornica čavala zaradila u svom životnom vijeku, jer je stvar velikih brojeva... nešto što ako si ''mali'' ne vidiš, kao što mrav ne vidi zakrivljenost zemlje po kojoj hoda..

 

-ili, što je tvoje (kakvo bilo, krucijalno) pitanje? Zakon ti je jasan?

Anđeo bez falinge ned 23.6.2019 22:13

kolega Čitatelj je objasnio kako se to radi u civiliziranim državama...

 

c/p

 

Obicno se u EU placa restock-fee za odredjenu robu, u HR za web-robu ocito ne.

Nakon toga sa roba prepakira, prodaje se pod B-Ware (otvoreno) za 10-15% nizu cijenu.

 

Odredjena roba ide i na re-pack u Salzburg, i prodaje se pod A-Ware (ako je tvornicki sve,

ali se ne proda u odredjeno vrijeme, pa ostane visak roba).

https://www.cyberport.at/markenshops/outlet/restposten-a-ware-.html

https://www.cyberport.at/markenshops/outlet/gebrauchtware-b-ware-.html

 

Nemaju sve trgovine taj nacin prodaje, neke jednostavno ne salju na prepakiranja,

nego samo prodaju pod B-Ware i gotovo (e-Tec/DiTech).

Amazon prepakira svoju robu i prodaje ju najcesce na akcijama.

 

 

 

..te tvoje balkanske rutine prepakiravanja vraćane robe i ponovno vraćanje u police te prodavanje pod novo zajebi, jer ponovo nisi u pravu iako švrljaš deset stranica teksta A4 formata pokušavajući objasniti nešto što ne razumiješ.

Strelok pon 1.7.2019 01:43

Neznam za SD ali znam da će netko na forumu 

prozvati te falsifikatorom. Radiš to u svrhu blaćenja

Sancta Domenice. (šala)

 

Sad ozbiljno, događa se, vjerujem ti, nažalost kod nas je praksa takva ponekad, vrati im to samo, imaš rok 14 dana. Samo prijavi odma da ne ispadne da je tvoja greška. Jedino mi je malo blesavo da si uopće išao isprobavat TV kad ima vidljivo oštećenje.

bloodborne pon 1.7.2019 09:13
psihoroba kaže...

Da dodam na temu:

 

Narucio NOVI dobio POLOVAN tv upakovan u novi

 

 

slicno iskustvo sa joystickom na stranici prije, gdje sam napisao da su mi dali novi kada sam sjeo u birc nakon
preuzimanja. doma ga otvorio pregledao izgledao okej, iako mi se cinilo barem po kutiji da nes ne sljaka.
ali nisam davao tome previse pozornosti dok ga nisam poceo koristiti X i R3 na sam click odnosno X na pritisak proizvode cudne zvukove
i ne znam uopce kako bih ih opisao ali su cudni netipicni. uglavnom mene to zapravo i ne jebe previse.

palim plejku 2-3x u 10tak dana, medutim nisu mi jasni komentari ljudi koje toliko dira kritika na spomenuti ducan.
Ja bi razumio da to netko shvaca ozbiljno jer je ta osoba ili forumas mozda vlasnik SD-a, suvlasnik, ili pak zaposlenik.
ovako ako ce neciji komentar utjecat na to da ti, ja, netko treci preskocimo sd i odemo negdje drugdje po proizvod.
nikome nit iz dzepa niti u dzep osim meni, tebi kao kupcu. tak da ne razumijem taj dio osobnog shvacanja kritike.

ja sa SD nemam previse iskustva ponajvise jer dosada sta god da sam gledao kod njih je u vecini slucajeva bilo malo ili
znatnije skuplje u odnosu na recimo svijet medija i druge.

moje nepopularno misljenje i kritika za SD bi bile ove njihova stranica mi je katastrofalno nepregledna bila do zadnjeg osvjezenja,
znaci sve je bilo porazbacano bez glave i repa. i sad nemaju kategorije po recimo brandovima, svojstvu itd. no dobro.
druga stvar zbog koje kod njih nisam kupio ps4 trazim ja broj na njihovoj stranici vidim nema broja za tu i tu poslovnicu.
zovem kad ono ja dobim jebenu "korisnicku sluzbu" kao da zovem jebeni ht. cekanje 2 god preuzet ce me prvi slobodni agent NIKAD PA NI TAD.
brate mili kakve su to gluposti poklopim, nazovem svijet medija a.mall imate to, to i to na lageru. imamo mogu doc ? mozete. hvala lijepa dovidenja.
otisao u svijet medija i kupio plejku.

tako da ono nijedan ducan nije savrsen, ali da sam pretjerano odusevljen sa SD i nisam. moj post nije bio sa namjerom nikakvom
niti da nekoga uvrijedim ili istrolam ili kakav god scenarij ce si ili si netko moze i bude slozio u glavi. nego jednostavno cisto "nebitno"
subjektivno misljenje pojedinca o dosadasnjem "neiskustvu" sa SD. i ponavljam ne vidim razlog da se kritike na racun spomenutog shvacaju ozbiljno.

meni je tak nebitno ime ducana ( okej e.digital i slicni hvala lijepa, ne hvala ) ja samo kada kupujem hocu da dobijem novo i ono sto sam i platio.
naravno od ducana koji su pouzdaniji i provjereni za razliku od opet gore spomenutog e.digitala. ako zanemarim i taj dio ducan se moze
komotno zvati i hello kitty sto se mene tice. ali samo zato sto je vecina imala ili ima dobro iskustvo dosad sa SD ne znaci nuzno da svi moraju imati
Ili ce imati. imam dva frenda + ja svi kupovali u instaru. ja i jedan frend nezadovoljni, drugi frend prezadovoljan. jebiga tak je kak je.

psihoroba pon 1.7.2019 10:24

Ne vidi se ostecenje, jednostavno leva strana ekrana se udubi 1cm kad je malo gurnes/taknes kao da je olabavljeno, a za hdmi jebajga dok ga nisam spojio nisam ni znao...

:)

 

Edit: vratili/uplatili pare nazad i kao nema greske nikakve haha

Džekson uto 9.7.2019 07:52

Sancta domenica kao dućan djeluje vrlo profesionalno i brzo odradi svoj posao PRODAJE, ali kada je u pitanju reklamacija onda je neka druga priča.

 

Krajem 5. mjeseca sam dao reklamirati playstation da ne rade usb portovi (doslovno su radili 2 min i nakon toga ništa). I uredno sam donio playstation u poslovnicu u Zg (iako sam udaljen 100 km od Zg) , te su mi rekli kontaktirati ćemo Vas. Mislio sam u sebi, pa dobro 20-tak dana će biti vrh vrhova da ga "poprave" (daju novi). Prošlo 20 dana, nazvao sam telefonom njihovu službu i rekli su mi da je još status "u obradi" i da nije gotovo. Prošlo 30 dana i napisao sam mail da ih molim status svoje reklamacije, te sam dobio odgovor da je isto u statutu "kao popravka" i da ću biti obaviješten kada će biti složeno. Zakonski rok ne postoji, ali u zakonu piše kao nešto u "razumnom roku". Danas je 45 dan i još ništa. Mislim da ovo nema veze sa nikakvim servisom (jer sam uvjeren da oni ne popravljaju stvari, nego ti skoro uvijek daju nove) i da oni odugovlače koliko je god moguće. Za mene je ovo neozbiljno i neprofesionalno. Kad je prodaja u pitanju sve super, sve može, nema problema, kroz dan-dva. Dok je u pitanju reklamacija onda ne može, budemo vas obavijestili, još nije gotovo, još se čekaju stvari iz Kine i Japana (možeš misliti) itd. 

 

Da li da tražim povrat novca?  

ihush uto 9.7.2019 10:09

-naravno.. i to si trebao već prvi tjedan, razuman rok je isključivo onaj u kojem se nešto može, ne otezanje i čekanje jer to nije razumno i neće se sam od sebe popraviti čekajući na polici servisa..

nhooydz pon 15.7.2019 12:02

 prikaz snižene cijene s uračunatim popustom dobavljivim upisom Promo koda u košarici

 

Moze netko objasniti odakle mi ovaj Promo kod?

 

EDIT: Ukoliko je netko panj poput mene, većinu tih promo kodova imate napisano u newsletteru ili kada odete pod promocije.

Weehawk uto 3.9.2019 13:35

Pozdrav svima, 

 

ovo moram podijeliti.

Početkom 3. mjeseca kod njih sam ostavio Playstation 4 na servisu. Dan danas to još nije gotovo. Znači 6 (šest) mjeseci. Nakon opetovanog kontaktiranja poslovnice, odlaska na lice mjesta, i zvanja samog servisa javljaju mi se iz servisa u 7. mjesecu da je riječ o matičnoj ploči i popravku od 1000 kn. Kažem, može. Biti će gotovo sljedeći tjedan, odgovara čovjek iz servisa. 

 

Danas je 03.09., javljam im se konačno mailom da što se događa, odgovaraju da nakon svih ovih peripetija popravak konzole ipak nije moguć , nude zamjenu staro za novo prilikom čega bi me konzola koštala 1500 kuna. Treba reći i da konzola više nije pod garancijom. Poslao sam im mail da zbog čega dolazi najednom do promijene i rasta cijene usluge. Čekam odgovor pa ćemo vidjeti. 

sandokan111 uto 3.9.2019 16:23
Weehawk kaže...

Pozdrav svima, 

 

ovo moram podijeliti.

Početkom 3. mjeseca kod njih sam ostavio Playstation 4 na servisu. Dan danas to još nije gotovo. Znači 6 (šest) mjeseci. Nakon opetovanog kontaktiranja poslovnice, odlaska na lice mjesta, i zvanja samog servisa javljaju mi se iz servisa u 7. mjesecu da je riječ o matičnoj ploči i popravku od 1000 kn. Kažem, može. Biti će gotovo sljedeći tjedan, odgovara čovjek iz servisa. 

 

Danas je 03.09., javljam im se konačno mailom da što se događa, odgovaraju da nakon svih ovih peripetija popravak konzole ipak nije moguć , nude zamjenu staro za novo prilikom čega bi me konzola koštala 1500 kuna. Treba reći i da konzola više nije pod garancijom. Poslao sam im mail da zbog čega dolazi najednom do promijene i rasta cijene usluge. Čekam odgovor pa ćemo vidjeti. 

 A mogao si cekat jos 2 godine :)

 

za 1500kn mozes novi PS 4 kupit. Svakako 1000 i 1500kn je neprihvatljivo, trazi natrag taj proizvod, pokusaj to prodat za xxxkn i kupi novo za 1500, svakakve akcije su bile.

dejo74 sri 4.9.2019 08:45

meni su ps4 koji sam poslao u servis ne na garanciju jer je izašla,vrlo brzo javili popravak nije moguć [grom ga spalio kroz hdmi]  i ponudili drugu konzolu za 1300kn da zadrže staru na što sam pristao i dobio novu garanciju tad je to bila ok ponuda nova konzola je oko 2400 koštala sa gamepadom

Flas1987 sri 25.9.2019 15:31

Pozdrav.

Danas sam preko njihove stranice kupio uredaj Honor 20 view za 2800 kuna. Imali su neku akciju te je zato takva cijena. Uzeo preko webshopa na diners karticu. Uplata normalno prosla.

 

Sada me zovu, i kazu da je doslo do pogreske da taj uredaj nemaju vise na stanju, makar je i dalje dostupan za kupiti preko njihove stranice.

 

Briga mene sto nije dostupan a uplata je sjela, i jos uvijek se moze kupiti.

 

Je li ima ko kakav savjet. Da li se ima smisla uopce zaliti.

Ja bi trebao dobiti taj uredaj po cijeni po kojoj sam ga kupio, hebemu sve.

SimeKZ sri 25.9.2019 15:32
Flas1987 kaže...

Pozdrav.

Danas sam preko njihove stranice kupio uredaj Honor 20 view za 2800 kuna. Imali su neku akciju te je zato takva cijena. Uzeo preko webshopa na diners karticu. Uplata normalno prosla.

 

Sada me zovu, i kazu da je doslo do pogreske da taj uredaj nemaju vise na stanju, makar je i dalje dostupan za kupiti preko njihove stranice.

 

Briga mene sto nije dostupan a uplata je sjela, i jos uvijek se moze kupiti.

 

Je li ima ko kakav savjet. Da li se ima smisla uopce zaliti.

Ja bi trebao dobiti taj uredaj po cijeni po kojoj sam ga kupio, hebemu sve.

 Reci im da ces pricekat kad ga dobiju na stanje... 

Flas1987 sri 25.9.2019 16:15

Pa nisu normalni. Meni su rekli da ne prodaju izlozbene primjerke jer da je na njima pokvareni ekrani i baterije. Pa ko je tu lud??? 

 

Meni je uplata prosla po toj cijeni. Neka nabave od nekog drugog taj mobitel i prodaju ga nama po toj cijeni.

 

Nevjerojatno...

dado16 sri 25.9.2019 16:19

A mene to tak ne pogada, ja sam samo radi cijene isao uzet mob jer cist ok, nista ostajem na iphone-u 6 kojem baterija radi 3h


Isto to je radio i telebit dva tri puta, kad su 16gb rami bili 100 kn kad je procesor ryzen bio 500 kn umjesto 2000 svaki put su uredno sjebali i nisu se drzali onog sto pise na webshopu