irush čet 31.12.2015 14:15

Surfajući internetom lagano sam naletio na Protis.hr. Izgleda kao jako jeftina trgovina sa PC komponentama. Kakva su vaša iskustva? Poslao sam im i email oko narudžbe koju mislim realizirati i jako su brzo odgovoriti. Nije to samo WEBSHOP nego imaju i trgovinu. Kupio bi grafičku karticu za 2000 kn. Kako se radi o lijepom iznosu bitna su mi iskustva.

power_user čet 31.12.2015 15:18

Manje-više sve naručujem od njih i nikada nisam imao problema. Nisam imao puno iskustva s reklamacijama, ali ono što sam imao(2 matične) je prošlo bez problema, poslao sam im paket jer nisam iz Zagreba i oba puta su vratili u razumnom vremenu.

Wolverine čet 31.12.2015 15:18
Texpi kaže...

Nije MRServis ovlašten za sve servise. Na naljepnici je jamstveni na kojemu piše tko je servis.

 poanta je da u protisu ne servisiraju stvari nego šalju van u servise tako da se ne može govoriti o njihovom servisu

irush čet 31.12.2015 16:29

Budem vidio što će mi na email odgovoriti. Vidim da su cijene dosta niske. To im uvoznici koji uvoze daju veće popuste ili jednostavno imaju manju proviziju kod prodaje? Vidim da identične komponente imaju različite konačne cijene. To je zato jer uvoznici nisu isti.

Baudelaire čet 31.12.2015 20:14

Ja sam od Protisa kupovao sve i svašta i nikada nije bilo problema (niti potrebe za reklamacijom hvala Bogu). Shop je oke ali kad treba reklamirat nešto e to već neznam jer mi se nikad ništa nije pokvarilo. Valjda imam sreće :)

irush sri 27.1.2016 17:13

Da li ima neka bitnija razlika u odnosu na ovu grafičku:

http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=5372#ov

 

u usporedbi sa onom od 2 ventilatora za hlađenje?

http://protis.hr/products/details/gigabyte-video-card-geforce-gtx-960-gddr5-4gb128bit-1190mhz7010mhz-pcie-30-x16-hdmi-2x-dvi-dp-windforce-2x-coolerdouble-slot-retail/101925

 

Naručio sam model G1 gaming gtx 960 2 GB, kojeg više nema u ponudi, sad ima samo ova od 4 GB skoro 200 kn skuplja. Da li sam se zeznuo što sam uzeo ovaj model od 2 GB?

irush sri 27.1.2016 17:23
Tony1999 kaže...

Zezno si se ti to da takva grafa u drugim trgovinama kosta 1750kn naspram protisa u kojem je 1950

 Da, bila je 1949 kn, toliko mi i piše na računu. Dobro si zapamtio. Sad je pitanje mogu li vratiti i zamijeniti za jaču?

irush sri 27.1.2016 21:54

Zna li netko koji je rok za povrat robe u ovu trgovinu? Nije kupljeno preko interneta i ne postoji zakonska obaveza. Htio bi vratiti model od 2 GB i zamijeniti i nadoplatiti za model od 4 GB ukoliko vrijedi 200 kn razlike u cijeni?

 

Molim odgovor čim hitnije jer sam već preuzeo robu.

 

Hvala

Texpi sri 27.1.2016 22:03

Ako si kupio u trgovini onda nema roka, robu ti ne moraju prihvatiti u povrat, a ako prihvate to je samo njihova dobra volja. Nazovi ih sutra i pitaj da bi zamjenio za drugu, vjerojatno će ti dati.

irush čet 28.1.2016 14:22
Texpi kaže...

Ako si kupio u trgovini onda nema roka, robu ti ne moraju prihvatiti u povrat, a ako prihvate to je samo njihova dobra volja. Nazovi ih sutra i pitaj da bi zamjenio za drugu, vjerojatno će ti dati.

Kada sam prije mjesec dana otvorio temu i raspitivao se o trgovini i koju grafičku da kupim nisam dobio nikakav koristan savjet. Na kraju je odluka pala an protis i na G1 2 GB. Svi su mi rekli da se ne isplati dati 200 kn više i uzeti model od 4 GB, a sad ispada da se isplati. Poslat ću im email danas, ali čisto sumljam da će napraviti zamjenu jer sam grafičku karticu koristio, iako ću najvjerojatnije još 1000 kn potrošiti na monitor kod njih jer je baš sad moj našao da zahebava... Kad te krene krene te.

irush pet 29.1.2016 22:49
Texpi kaže...

Ako si kupio u trgovini onda nema roka, robu ti ne moraju prihvatiti u povrat, a ako prihvate to je samo njihova dobra volja. Nazovi ih sutra i pitaj da bi zamjenio za drugu, vjerojatno će ti dati.

Poslao sam email i dobio odgovor da mi se zamjena može odobriti ukoliko grafičku mogu vratiti u prvobitno stanje. Odustao sam na kraju od zamjene. U poglavlju za odabir grafičke kartice forumaši su me savjetovali drugačije, da zadržim ovu karticu, da se 200 kn razlike u cijeni ne isplati. 

Inna sri 3.2.2016 22:14
Baudelaire kaže...

Ja sam od Protisa kupovao sve i svašta i nikada nije bilo problema (niti potrebe za reklamacijom hvala Bogu). Shop je oke ali kad treba reklamirat nešto e to već neznam jer mi se nikad ništa nije pokvarilo. Valjda imam sreće :)

 Kakve veze ima shop sa reklamacijom? Nije provokacija, pitam zato jer sve što kupiš uvijek možeš odnijeti direktno u servis. Što nije da servisi postupaju isto neovisno o trgovini u kojoj se kupi?

sandokan111 čet 4.2.2016 01:13
Inna kaže...

 Kakve veze ima shop sa reklamacijom? Nije provokacija, pitam zato jer sve što kupiš uvijek možeš odnijeti direktno u servis. Što nije da servisi postupaju isto neovisno o trgovini u kojoj se kupi?

 Proces je da se sve nosi u trgovinu jer ti kupnjom sklapas ugovor s trgovinom, ne s servisom. Za bilokakve daljnje probleme jedino je trgovina odgovorna itd itd.

tommy_vercetti čet 4.2.2016 15:54
sandokan111 kaže...

 Proces je da se sve nosi u trgovinu jer ti kupnjom sklapas ugovor s trgovinom, ne s servisom. Za bilokakve daljnje probleme jedino je trgovina odgovorna itd itd.

Ne vidim razloga zašto se ne bi nosilo i direktno na servis, a to da je jedino trgovina odgovorna je netočna informacija.

Za tvoje jamstvo jednako je odgovoran poizvođač, odnosno uvoznik, odnosno ovlašteni servis.

Tako barem kaže zakon.

 

sandokan111 čet 4.2.2016 20:56
tommy_vercetti kaže...

Ne vidim razloga zašto se ne bi nosilo i direktno na servis, a to da je jedino trgovina odgovorna je netočna informacija.

Za tvoje jamstvo jednako je odgovoran poizvođač, odnosno uvoznik, odnosno ovlašteni servis.

Tako barem kaže zakon.

 

Ajde molimte nadji mi gdje je u zakonu odgovoran servis prema tebi.

Takodjer, opisi mi proces povrata novca kad nosis stvari u servis (ovo recimo kao jedan od problema direktnog nosenja u servis).

Nakon toga mi objasni kako je po zakonu servis odgovoran prema tebi.

 

Mislim svako malo izleti ovak neki post koji ne razumije materiju. Ne brine mene sto ti ne razumijes, nego ako naidjes na ovako neko oprecno misljenje od tvog (moj post), da ti ubacis u google nesto pa pogledas tko je u pravu il tako, ne, neg uletis s totalno krivim informacijama i onda se razvija jedna te ista rasprava svako par dana jer su ljudi neinformirani.

 

EDIT:

Znaci ne pricamo o valjanosti jamstva, vec o tvojoj reklamaciji i problemima koji mogu nastat direktnim nosenjem u servis. Jamstvo je valjano, al proces reklamacije se treba vrsit putem trgovine i putem trgovine JEDINO.

SPIJA čet 4.2.2016 21:20
Texpi kaže...

Ako si kupio u trgovini onda nema roka, robu ti ne moraju prihvatiti u povrat, a ako prihvate to je samo njihova dobra volja. Nazovi ih sutra i pitaj da bi zamjenio za drugu, vjerojatno će ti dati.

 A gdje si ti to pročitao da ako kupiš u trgovini da onda ne možeš vratiti ?? I web shop je isto trgovina. Zakon se piše generalno a ne po pojedinim stavkama. Koliko ja znam moguće je vratitiu određenom roku, najčešće je to 7 ili 8 dana. Ne garantiram , ali do sad sam više puta čuo za tu mogućnost pa i samim trgovinama kad bih nešto kupovao.

SPIJA čet 4.2.2016 21:25
irush kaže...
Texpi kaže...

Ako si kupio u trgovini onda nema roka, robu ti ne moraju prihvatiti u povrat, a ako prihvate to je samo njihova dobra volja. Nazovi ih sutra i pitaj da bi zamjenio za drugu, vjerojatno će ti dati.

Kada sam prije mjesec dana otvorio temu i raspitivao se o trgovini i koju grafičku da kupim nisam dobio nikakav koristan savjet. Na kraju je odluka pala an protis i na G1 2 GB. Svi su mi rekli da se ne isplati dati 200 kn više i uzeti model od 4 GB, a sad ispada da se isplati. Poslat ću im email danas, ali čisto sumljam da će napraviti zamjenu jer sam grafičku karticu koristio, iako ću najvjerojatnije još 1000 kn potrošiti na monitor kod njih jer je baš sad moj našao da zahebava... Kad te krene krene te.

 A koliko monitora misliš imati priključeno ?? AKo jedan, ostavi tu grafičku što si kupio , "jednom nogom u guzicu" jer si kupio dobru grafičku, a u drugu spremi tih 200 kn i pjevaj. Nije tebe ništa loše krenulo, gore bi ti bilo da to vratiš pa da doplatiš par sto kuna, pa doneseš grafičku, pa ona crkne za par dana. E to bi ti bilo " kad te krene , krene te"

tommy_vercetti pet 5.2.2016 14:52
sandokan111 kaže...

Ajde molimte nadji mi gdje je u zakonu odgovoran servis prema tebi.

Takodjer, opisi mi proces povrata novca kad nosis stvari u servis (ovo recimo kao jedan od problema direktnog nosenja u servis).

Nakon toga mi objasni kako je po zakonu servis odgovoran prema tebi.

Evo samo za tebe pa da nešto naučiš.

 

Zakon o obveznim odnosima:

»(3) Proizvođač, u smislu odgovornosti za materijalne nedostatke i jamstva za ispravnost prodane stvari, je proizvođač stvari, uvoznik stvari i svaka druga osoba koja se predstavlja kao proizvođač stavljanjem svojega imena ili naziva, žiga ili druge oznake na stvar.«

 

Uvoznik ti je ovlašteni servis, dakle, neispravan predmet možeš nositi direkt uvozniku odnosno onome servisu kojeg je on ovlastio.

Kako ćeš ti dobiti novac od njih mene osobno ne zanima, ali ako su oni ODGOVORNI zakonski za tvoje jamstvo, onda problema nemaš, kontaktiraš inspektore ako di zapne i to je to.

Na kraju krajeva, traženja novca nazad je jako rijetka situacija, mora se potrefit da baš toga istog predmeta više nema i da tebi baš ništa drugo ne paše.

sandokan111 pet 5.2.2016 18:08
tommy_vercetti kaže...

Evo samo za tebe pa da nešto naučiš.

 

Zakon o obveznim odnosima:

»(3) Proizvođač, u smislu odgovornosti za materijalne nedostatke i jamstva za ispravnost prodane stvari, je proizvođač stvari, uvoznik stvari i svaka druga osoba koja se predstavlja kao proizvođač stavljanjem svojega imena ili naziva, žiga ili druge oznake na stvar.«

 

Uvoznik ti je ovlašteni servis, dakle, neispravan predmet možeš nositi direkt uvozniku odnosno onome servisu kojeg je on ovlastio.

Kako ćeš ti dobiti novac od njih mene osobno ne zanima, ali ako su oni ODGOVORNI zakonski za tvoje jamstvo, onda problema nemaš, kontaktiraš inspektore ako di zapne i to je to.

Na kraju krajeva, traženja novca nazad je jako rijetka situacija, mora se potrefit da baš toga istog predmeta više nema i da tebi baš ništa drugo ne paše.

 Rado bi ja nesto naucio, al me nema tko poucit.

 

To sto si citirao je naravno za materijalne nedostatke, to je onaj dio o jamstvu. Neodostaje ti onaj proces reklamacije kad ti tu stvar reklamiras, a tebe taj dio "ne zanima" jer naravno ne razumijes o cemu se radi pa mislis da je to jedno te isto, a vjerojatno nijednu prijavu nisi obavio, ili nijedna nije prosla po krivu pa da znas koje se komplikacije mogu izrodit od direktnog slanja servisu.

 

Znaci, odnio si stvar u servis (uzmimo graficku), oni ustanove da moras dobit novu i ponude ti "neku drugu ali slicne karakteristike". Ti trazis novce natrag, servis kaze nedamo. Sto sad? "Kontaktiras inspektore"? Onda ti nikad nijednu prijavu nisi pisao ako to mislis. Po zakonu ti novce mozes dobit natrag, al ti te novce servis nece dat jer ti nemas nikakvog ugovora sklopljenog s servisom. Ti si ugovor sklopio s trgovinom, njima si dao novce, oni ti novce samo mogu i vratit. Servis/proizvodjac/uvoznik blabla garantira samo za ISPRAVNOST stvari i njeno funkcioniranje u periodu jamstva pod jamstvenim uvjetima. Ti si tu nebitan, oni imaju, tehnicki, ugovor samo s ispravnoscu te stvari koju stavljaju na trziste. Trazenje novca je jako cesta stvar, cisto iz razloga da danas za iste pare mozes kupit bolju stvar nego sto si kupio prije recimo 2 godine.

Ili uzmimo moj slucaj evo bas od prije par mjeseci. Otisla maticna na tvu, servis promjenio i dao 6mj garancije na promjenjeni dio, a treba dat 5 godina (koliko je tv imao i kad je kupljen). Kontaktirao servis za produljenu garanciju, rekli da nedaju i da ih ne zanima nista da oni daju samo 6mj garanciju na promjenjeni dio. Imam spreman odgovor od inspektorata bas za tebe gdje je izricito inspektorat odgovorio tko mi daje tih 5 godina garancije na taj promjenjeni dio.

 

Imas li jos koju poduku ili neki primjer gdje si u biti nesto konkretno napravio osim mlatio praznu slamu po internetu o stvarima koje ne razumijes?

 

tommy_vercetti pet 5.2.2016 22:10

Zamolio bih te da malo smanjiš tu bahatost koju vidim širiš u svakom svom komentaru, vjerovatno si zato i dobio ban na pcekspert forumu.

Nisi najpametniji, a članke zakona znamo čitati i mi drugi.

 

Tražio si da ti nađem u zakonu gdje je servis odgovoran, ja sam ti to našao i citirao ti crno na bijelo, trebam li opet kvotati taj članak zakona ili ga ti ne znaš pročitati?

Uvoznik je zakonski odgovoran za materijalne nedostatke i za jamstvo samog proizvoda, znači ne isključivo trgovina nego i uvoznik.

 

Kako sam ranije rekao, nebitno je jel možeš dobiti novce od njih, to nek riješava inspektorat ako bude potrebno i nek tvoje potraživanje prebace na trgovca.

Jedino što je bitno je to da ti imaš zakonsko uporište da je uvoznik odgovoran za tvoj kupljeni artikl i da možeš i njima odnijeti na reklamaciju.

 

To je inače dodano naknadno u zakonu o obveznim odnosima, članak 5:

http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2008_04_41_1382.html