IT trgovine

Neutrino i agramservis borba

x360gamer pet 13.10.2017 21:01

Pozdrav forumasi,

pokusat cu biti sto kraci i jasniji.

Rijec je o Nexus 5x uredaju, kupljenom u 10/2016 u Neutrino ducanu.

I mene je pogodio taj famozni bootloop koji je ocito bio greska svakog (inace odlicnog) uredaja. Posto garanciju imam jos godinu dana, odnio sam prije nekih 3 tjedna uredaj u Neutrino (odmah nakon sta se bootloop desio).

Oni su preuzeli uredaj, sve ljubazno, dobio zamjenski (koji je bio uzasan, ali bar sam mogao nazvati). Uredaj je zavrsio u agram servisu na reklamaciji. 9 dana nakon, javlja Neutrino da je uredaj popravljen promjenom maticne ploce i da dodem po njega.

Dodem po njega, provjerim odmah sve kuteve uredaja itd radi citanja u kakvom stanju znaju uredaji izaci s tog servisa (naravno, i slikao sam ga u stanju kakvom sam ga predao) i sve je bilo ok. Vratim se kuci, sretan, reko sve super sada.

Nakon 1h instaliram opet i vratim sve moguce aplikacije i primjetim da otisak prsta vise ne radi. Odmah nakon toga, zovem Neutrino i kazem to i nista... Opet nosit sutradan na servis jel. Niti par minuta nakon poziva, uredaj se sam ugasi i paff - opet bootloop!
Znaci na novoj maticnoj ploci, uredaj je radio niti 3 puna sata i opet bootloop?! Lako moguce da su mi uvalili neku rabljenu maticnu unutra s drugog uredaja. Naravno, lud, sutradan nosim opet uredaj u ducan (u Maksimirskoj).
Naglasavam da sam prevalio upravo opet 100tinjak km da donesem uredaj, samo kako bi ponovo mi mogli dati zamjenski da imam na sta primiti/putiti poziv/sms. Naglasavam da kako mi mogu dati uredaj koji nije niti isproban niti nista, te trazim ili povrat novaca ili novi uredaj.

Na to mi djelatnik ljubazno odgovara da ce tako najvjerojatnije i biti, da su upoznati s bootloopom i Nexusom, ali da moram radi kojekavkih zavrzlama oko povrata novaca predati uredaj u Tratinsku ulicu gdje je njihova glavna poslovnica.

Nista, iznerviran, nosim uredaj u Tratinsku i tamo sve objasnim. Ljudi su ljubazno preuzeli uredaj i dali mi ponovo neki zamjenski uredaj.

Takoder sam naglasio zasto sam dosao kod njih i da zelim povrat novaca ili novi uredaj, jer ocito da ovi u servisu nece nikad sklopiti Nexusa kako je to bilo tvornicki.
- kao potrudit ce se, povuc vezu da to bude brze sada posto je takva situacija bla bla.

Eto, proslo je ponovo 9 dana od toga, dana stize mail od neutrina da je uredaj popravljen.

Da citiram poruku:

"Poštovani,
servis Vašeg uređaja je završen promjenom software-a, testirano od strane servisa, radi ok.
Možete doći preuzeti u Tratinsku 77 danas od 15 sati na dalje, molimo Vas da donesete zamjenski uređaj prilikom preuzimanja.
Neutrinomobile"

 

Ja citam i ne vjerujem? Bio jesam spreman da mi nece odmah samo tako dati novi ureda/novce nazad, vec da ce promjeniti opet maticnu, ali ja dobijem samo promjenu sw?!

Odmah bijesan pisem neutrinu, pitam kako mogu mijenjat sw, a ne maticnu itd itd (mogu sve poruke screenat ako ce bas trebati, ali mislim da nema potrebe).

Naravno da ocekujem da kad preuzmem uredaj da ce se opet uskoro desiti bootloop, jer promijena sw nije nesto sto moze rijesiti problem hw prirode.

Mene zanima samo na koje clanke da se odmah prozovem, tjst planiram vec sada imati neko pismo u pripremi s svim razgovorima i tome kako "popravljeni" uredaj nisam imao niti 3h u rukama i morao je ponovo na servis, te kako od obecanja o povratu novcanih sredstava nije bilo nista.

Molim iskusne da mi kazu sta i kako napisati, neke natuknice, koje clanke citirati i gdje ih naci?
Sto vi mislite o ovakvim situacijama? Ocito je da su nasi servisi koma, i onda cemo se cuditi sta se sve vise i vise narucuje iz vana - em jeftinije, em njihovi servisi brze rijese (i bar rijese!) stvari nego nasi domaci.

Sil pet 13.10.2017 21:12

Mislim da su mijenjali uređaje tek nakon nekoliko puta što isti uređaj završi u servisu. Ovo što se tebi događa je još uvijek nekakav redovan proces. Znam da je loše kad dobiješ neispravan uređaj sa servisa ali bilo je takvih slučajeva. Mislim da bi trebao preuzeti uređaj i tek ukoliko se ponovi bootloop da probaš napraviti zahtjev za novi uređaj.

Crucifixion pet 13.10.2017 21:18

Imas u temi Huwaei Nexus 6P, moju situaciju u zadnja 2 dana, da ti malo olaksam i da znas da nisi jedini. 

 

Sto ce biti? Paaaa, u utorak saljem prijavu svim mogucim sluzbama ukoliko ne odobre povrat, zato sto su me lagali dva dana i zbog samog odnosa, bez obzira sto rok nije prosao :)

x360gamer pet 13.10.2017 21:28
Sil kaže...
Mislim da su mijenjali uređaje tek nakon nekoliko puta što isti uređaj završi u servisu. Ovo što se tebi događa je još uvijek nekakav redovan proces. Znam da je loše kad dobiješ neispravan uređaj sa servisa ali bilo je takvih slučajeva. Mislim da bi trebao preuzeti uređaj i tek ukoliko se ponovi bootloop da probaš napraviti zahtjev za novi uređaj.

Krivi dojam si dobio, nije da sam ja i htio odmah novce izvuci. Htio sam da mi se vrati moj Nexus u stanje kakvom je bio, buduci da mi je uredaj apsolutno super u svakom pogledu i ne znam sta bi uzeo umjesto njega, a da ne moram nadodati jos hrpu para.
Ali nakon tog prvog servisa i ocito da nisam niti dobio novi dio, jer kome bi se desio bootloop odmah na novoj maticnoj staroj 3h?!) sam prekipio i zato sam trazio ILI novi uredaj ILI povrat novaca. Znao sam da nece to odmah ici, i da ce ga jos jednom minimalno probati popraviti.
Ali isto tako nije mi to bilo direktno receno, vec su djelatnici Neutrina rekli kako ce se potegnut veze, i kako ce probati mi to srediti jer znaju da nema pomoci nakon bootloopa. Zato sam gubio jos 1 h po ZG dok nisam odnio uredaj u Tratinsku. Ne bi to bila greda, da ponavlja, ne moram putovati i po uredaj (i drugi dan ga opet nositi u ovom slucaju) 100tinjak km u jednom smjeru.

Kako god, znam ja da boli Neutrino briga za mene itd, ali znam da i ja imam neka prava.

Naravno da bi volio da uredaj se sada popravi i sve radi, ali smjesno mi je bilo i procitati da su oni na bootloopan uredaj samo promijenili software?! I za to je trebalo 9 dana?

Pa ko tu koga?
Ocito misle da imaju posla s nekim amaterom koji niti ne kuzi sta je bootloop. Jasno je ko dan da mijenjanjem sw se nece popraviti uredaj - slobodno me ispravite ako grijesim?!
Postoje raznorazne cake da, ali to onda podrazumijeva i smanjivanje takta CPUa ili gasenje 2 jezgara itd itd i tek onda moze uredaj raditi (xda forum), ali to naravno da mi ne dolazi u obzir.

Tako da zelim pripremiti zivce i spreman sam da nakon sto iduci tjedan preuzmem uredaj i uredno vratim zamjenski, da sutra dan ga ponovo nosim na servis, ali bi onda volio i doci s nekim pismom ili necim gdje se prozivam na taj i taj zakon, i da je sad dosta i da zelim povrat novaca.

Indestructible pet 13.10.2017 21:59

uđi nam moj profil i prešišaj neke moje nedavne poruke.

ja sam od 6. mjeseca ove godine, pa sve do danas, slao svoju Xperiu Z5 u Agramservis u Sarajevu na popravak. Od tih 6 puta koliko sam slao, 3 puta su mi mjenjali matičnu ploču. Kad bih dobio novu matičnu ploču radio bi telefon 7 dana i onda jednostavno crkao.


Napatio sam se dosta bez telefona ovog ljeta, dobijao zamjenske telefone, konkretno Galaxy S4 i Huawei P9 lite od svog operatera BH Telecoma. I za svaki naravno sam morao potpisati ugovor da preuzimam odgovornost za iste, i pazi sad. Za S4 ako napravim malo ostecenje, kosta me 30€ a ako napravim vece onda 500€ ! Za huawei isto kosta malo ostecenje a za vece vec 250€.

To je bilo dok sam slao preko telekoma, prošli petak sam lično otišao u agram, i seljaci nemaju uopšte zamjenski telefon. pitam ih da li trenutno nemate, kazu oni uopste nemaju zamjenskog.


ovo je kratka priča, inače bih mogao dugo pisati šta mi se dešavalo sve sa telefonom kad su mi vracali telefon sa servisa, i kao popravljali ga.

Nema kod nas poštene zaštite za kupca.

bunker pet 13.10.2017 22:11


@x360gamer

Niti si prvi, niti si zadnji kome se nesto slicno desava. I modusi rjesavanja se razlikuju od slucaja do slucaja.

Mozda ti sve dobro prodje iduci tjedan. A mozda te ceka duga, trnovita, nepredvidiva pravna trakavica bez unaprijed poznatog scenarija na koji bi te netko mogao pripremiti ( od dopisivanja sa trgovcem, uvoznikom, distributerom, servisom, proizvodjacem, preko mozebitnog vjestacenja, pa mozda i do opomene pred tuzbu ili cak i same tuzbe... )

.

x360gamer sub 14.10.2017 11:17

Nadam se da me nece cekati nikakva pravna trakavica, te da ce na kraju i Neutrino pokazati se posten i olaksati situaciju i vratiti novce nazad.
Kako god, po zakonima na koje nailazim na netu, ne bi trebalo biti puno problema posto su kazne velike za ne postivanje istih.

bunker sub 14.10.2017 12:00


Ja ti stvarno od srca zelim da brzo ostvaris svoj naum, jer sam i sam mnogo puta bio u slicnoj situaciji pa suosjecam.

Zakonodavni okvir je tu, no u njemu se nesnalaze svi jednako dobro, niti imaju potrebna znanja i iskustva da bi vodu doveli na svoj mlin. Isti zakon će neku bakicu ovršiti radi rtv pretplate , netko drugi će 20 god biti duzan milijarde bez ikakvih sankcija, ili će ubiti par ljudi jahtom i proći nekaznjeno i jos teretitu nasljednike za ostecenje jahte.

Parnična bitka je poput nogometne i vojne bitke, puno nepredvidivih faktora je u igri pa je ishod uvjek neizvjestan usprkos teoretskoj postavci da je zakon isti za sve....

x360gamer uto 17.10.2017 22:59

Uredaj bio 9 dana na servisu, a za to vrijeme je samo promijenjen software (citaj s najnovije android verzije su ga vratili 4 unazad i danas sam ga pruezeo na 7.0). Odmah prilikom postavljanja uredaja nije radio otisak prsta.
Sad cekam novi bootloop da ga vratim kompletno ne upotrjebljivog i trazim novce nazad. Katastrofa.
Jos veca katastrofa da su i sami decki iz Neutrina prilikom preuzimanja uredaja rekli da se vidimo opet, ali ekipa je ljubazna i razumijem da ne popravljaju oni vec Agram .
Cak su i rekli sada da ce se traziti povrat novaca, a nadam se da ce tako i biti jer ja vise zivaca nemam.
Takoder vec i pismo stoji u pripremi, za slucaj "ne daj Boze.." , ali zasto ne bi se prozvao na svoja prava. Tako da se nadam da necu morati se prozivati na raznorazne Zakone potrosaca itd itd, prijetiti inspektoratima i kako to vec ide, te da ce djelatnici Neutrina stvarno rijesiti sve s servisom i vratiti novce nazad ili potpuno novi uredaj.

fer-de-lance uto 17.10.2017 23:22

To me uvijek začudi.

Pa u EU smo, zakaj se dućani primarno ne orijentiraju slati uređaje na sposobne servise u okolnim državama.

A ne ovak našim debosima na servis slat....

Bilo bi brzo i kvalitetno riješeno, a ovak natezanja do besvijesti.

Kolacic sri 18.10.2017 00:32
x360gamer kaže...

Uredaj bio 9 dana na servisu, a za to vrijeme je samo promijenjen software (citaj s najnovije android verzije su ga vratili 4 unazad i danas sam ga pruezeo na 7.0). Odmah prilikom postavljanja uredaja nije radio otisak prsta.
Sad cekam novi bootloop da ga vratim kompletno ne upotrjebljivog i trazim novce nazad. Katastrofa.
Jos veca katastrofa da su i sami decki iz Neutrina prilikom preuzimanja uredaja rekli da se vidimo opet, ali ekipa je ljubazna i razumijem da ne popravljaju oni vec Agram .
Cak su i rekli sada da ce se traziti povrat novaca, a nadam se da ce tako i biti jer ja vise zivaca nemam.
Takoder vec i pismo stoji u pripremi, za slucaj "ne daj Boze.." , ali zasto ne bi se prozvao na svoja prava. Tako da se nadam da necu morati se prozivati na raznorazne Zakone potrosaca itd itd, prijetiti inspektoratima i kako to vec ide, te da ce djelatnici Neutrina stvarno rijesiti sve s servisom i vratiti novce nazad ili potpuno novi uredaj.

 Kaj nebi bilo ovako? Pozoves se odmah na prava,ducan ti treba vratiti novce kaj ne,a ne servis. 

x360gamer sri 18.10.2017 08:01
Kolacic kaže...
x360gamer kaže...

Uredaj bio 9 dana na servisu, a za to vrijeme je samo promijenjen software (citaj s najnovije android verzije su ga vratili 4 unazad i danas sam ga pruezeo na 7.0). Odmah prilikom postavljanja uredaja nije radio otisak prsta.
Sad cekam novi bootloop da ga vratim kompletno ne upotrjebljivog i trazim novce nazad. Katastrofa.
Jos veca katastrofa da su i sami decki iz Neutrina prilikom preuzimanja uredaja rekli da se vidimo opet, ali ekipa je ljubazna i razumijem da ne popravljaju oni vec Agram .
Cak su i rekli sada da ce se traziti povrat novaca, a nadam se da ce tako i biti jer ja vise zivaca nemam.
Takoder vec i pismo stoji u pripremi, za slucaj "ne daj Boze.." , ali zasto ne bi se prozvao na svoja prava. Tako da se nadam da necu morati se prozivati na raznorazne Zakone potrosaca itd itd, prijetiti inspektoratima i kako to vec ide, te da ce djelatnici Neutrina stvarno rijesiti sve s servisom i vratiti novce nazad ili potpuno novi uredaj.

 Kaj nebi bilo ovako? Pozoves se odmah na prava,ducan ti treba vratiti novce kaj ne,a ne servis. 

 Mislis da je bolje tako odmah?
Odmah zaprijetiti ducanu?
To si i ja mislim, da mogu oni biti ljubazni itd, ali da nebi ja zavrsio i jos koji tjedan da mi se uredaj ponovo popravlja, a ja tipkam po jeftinim kinezima.
Mozda si u pravu.

Crucifixion sri 18.10.2017 08:13
Kolacic kaže...
x360gamer kaže...

Uredaj bio 9 dana na servisu, a za to vrijeme je samo promijenjen software (citaj s najnovije android verzije su ga vratili 4 unazad i danas sam ga pruezeo na 7.0). Odmah prilikom postavljanja uredaja nije radio otisak prsta.
Sad cekam novi bootloop da ga vratim kompletno ne upotrjebljivog i trazim novce nazad. Katastrofa.
Jos veca katastrofa da su i sami decki iz Neutrina prilikom preuzimanja uredaja rekli da se vidimo opet, ali ekipa je ljubazna i razumijem da ne popravljaju oni vec Agram .
Cak su i rekli sada da ce se traziti povrat novaca, a nadam se da ce tako i biti jer ja vise zivaca nemam.
Takoder vec i pismo stoji u pripremi, za slucaj "ne daj Boze.." , ali zasto ne bi se prozvao na svoja prava. Tako da se nadam da necu morati se prozivati na raznorazne Zakone potrosaca itd itd, prijetiti inspektoratima i kako to vec ide, te da ce djelatnici Neutrina stvarno rijesiti sve s servisom i vratiti novce nazad ili potpuno novi uredaj.

 Kaj nebi bilo ovako? Pozoves se odmah na prava,ducan ti treba vratiti novce kaj ne,a ne servis. 

 Ne. Meni nisu dali povrat novca odmah. Rekli su tek ako ne bude napravljen ili ukoliko nakon sto dodje, nastanu opet problemi, da tek onda imam pravo povrata novca

Gnjavator sri 18.10.2017 09:31
Kolacic kaže...

 Kaj nebi bilo ovako? Pozoves se odmah na prava,ducan ti treba vratiti novce kaj ne,a ne servis. 

 

A mora neko potvrdit da je neispravno i da se ne može porpaviti da bi ti zamjenili. :( a to je taj servis koji zeza. Jedino recimo da se kod preuzimanja prvi put odmah probalo i vidjelo da ne radi čitač otisaka mogao je vratiti odmah mobitel jer se odmah vidi da je neispravan pa ne može niko reći da teče novi rok za popravak... e, onda ako se ne varam uglavnom u servisnim uvjetima kažu da ako se ne popravi u roku 14 dana da će ga zamjeniti... ovako ga stoput popravljaju a uvijek vrate u "kraćem roku" od tog za "obaveznu zamjenu". lopovska posla ovlaštenih servisa.

x360gamer uto 21.11.2017 21:59

Molim admina za LOCK i delete teme!
Neutrino na kraju ispao i vise nego posten, dobio sam vracene novce za Nexus i ja zadovoljan :)
Nije da je i bilo nekog drugog izbora posto je uredaj zadesio bootloop, ali ipak su olaksali max stvar na kraju, te 3. puta kada sam ga donio na servis sam dobio i posteni zamjenski uredaj.
Uglavnom, preporuka za ducan!
Ono sto ne valja (a to znamo na ovom forumu) je agram servis, ali to nitko nije kriv.

Goximus čet 26.7.2018 19:42

I mene su neugodno iznenadili (neutrino), reklamiran mi5, preuzet od mene bez zamjerke, da bi tjedan kasnije javili da je uređaj fizički oštećen, deformiran, sa slikama na kojima se vidi blaga zakrivljenost kad se gleda uzdužno, poput vašeg.

Pa tri tjedna kasnije javljaju da jamstvo ne priznaju, te da ga ukidaju, zbog ostecenja - deformacije. Čekam da se vratim sa GO, pa idem kod njih. Na uređaju se sve čini ok, cijelo vrijeme u armor hard case-u + zastitno staklo. Reklamiran jer se prestao puniti preko kabla.

Goximus uto 7.8.2018 11:59

Evo odgovora od potrosac.hr:

 

Poštovani,

 

kako u radnom nalogu ne stoji da uređaj prilikom predaje ima kasnije navedene nedostatke tada se smatra da je do oštećenja došlo kod samog trgovca ili servisa sukladno članku 427 Zakona o obveznim odnosima. Trošak takvog oštećenja je dužan snositi trgovac odnosno servis. Kako imate sve potrebne dokaze koji ukazuju na to savjetujemo da se pisanim putem(email, poštom preporučeno sa povratnicom) obratite trgovcu te navedete sve činjenice kao i zakonske članke koji osnažuju Vaše argumente.

 

Trgovac je dužan odgovoriti u roku od 15 dana temeljem članka 10 Zakona o zaštiti potrošača. Ukoliko trgovac negativano odgovori na Vaš prigovor savjetujemo da uputite;

 

PRIJAVU TRŽIŠNOJ INSPEKCIJI

Sukladno članku 135. Zakona o zaštiti potrošača (“Narodne novine “br. 41/14, 110/15) tržišni inspektor će uzeti u obzir prijavu potrošača tek nakon što je potrošač iscrpio postupke podnošenja pisanih prigovora putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte, odnosno podnošenja reklamacije povjerenstvu u slučaju nezadovoljstva odgovorom pružatelja javne usluge na pisani prigovor.

Prijava se može podnijeti:

 

Uputio sam prigovor Neutrinu na ovaj način, i sada čekam na odgovor.

Darkoooo ned 2.9.2018 14:45

nisam nasao bolju temu pa cu ovdje postaviti pitanje

 

Intro (poucna prica, ali nije nuzno citati): Izgubio sam s7 edge u petak, odnosno ostao mi na salteru u poslovnici zagrebacke banke, nakon pet minuta sam se vratio, nije ga vise bilo, nitko nista nije vidio, do kamera ne mozes bez sudskog naloga, prijavio policiji, zakljucao preko samsungove stranice mobitel i ostavio kontakt broj. Posto su mi svi rekli, ukljucujuci i policija, da nema sanse da ga nadjem odlucio sam u subotu kupiti novi mobitel u neutrinomobileu. Prije par sati me zove zena da je njezin otac od 70 godina slucajno uzeo mobitel i kad im ga je donio oni su nazvali broj (laze al dobro, jer je mobitel kod nje vec dva dana, znam po gps lokaciji) pa sam tako dobio mobitel natrag.

 

Glavno pitanje: Mogu li vratiti mobitel koji sam kupio jucer u neutrinomobileu, iako je s mobitelom sve u redu, ali mi ne treba jer sam dobio natrag stari... Ako ne, koliko mogu dobiti za njega na njuskalu ako je star svega dva dana sa svim papirima i opremom (rijec je o Huawei Honor 10 128GB, plaćen 3579kn).

bill_jobs ned 2.9.2018 15:42

Koja nepotrebna hrpa texta.

Neutrino ima svoj e-mail i broj telefona, sve što te zanima trebaš njih pitati, a ne na forumu.

Znači, pošalješ e-mail i pitaš možeš li ga vratiti i dobit ćeš odgovor iz prve ruke.

 

Koliko možeš dobiti na njuškalu također možeš vidjeti tako da odeš na njuškalo i vidiš kako mu se kreću cijene.

bill_jobs ned 2.9.2018 16:10

Pa normalno da ti odgovor nije koristan kad ti logika nije jača strana.

Ako si nešto kupio u trgovini, onda njih trebaš pitati ono što te zanima.

Netko će na forumu reći da možeš vratiti, doći ćeš tamo i onda će ti ovi reći "nema vraćanja".

Stvarno si genijalac.

rokonja ned 2.9.2018 16:57

Užas od trgovine i servisa. Ja sam svoj nosio tamo (u servis gdje dječica radi za sitnu lovu) i uz Boga i oca sve skinu s neba jedva preuzeli mob. zbog mikro ogrebotina i tzv. zakrivljenosti i za mjesec dana dali nov.

acmilan2 sub 20.4.2019 07:11

Prvi put sam sad narucio u neutrinu - Xiaomi Mi 2C Powerbank.

Narucio u cetvrtak oko 13 sati, u petak u 10 ujutro bilo kod mene doma (GLS). Stomse tice brzine - skidam kapu, a za servis nemam sto reci, nadam se da ga necu trebati.

Str8onthetop sub 19.10.2019 15:58

Jos jedno vrlo neugodno iskustvo. Bit cu kratak, ali jasan.

 

Prije otprilike 3-4. mjeseca kupljen preko Neutrino webshopa mobitel Cubot X18.

 

Nedavno, nakon praznjenja, mobitel se vise nije htio upaliti/napuniti.  Odnesen na servis i javljeno mi je da je ostecena maticna ploca, I PAZITE SADA "GOSPODU" , ne pokrivaju jamstvo jer je navodno maticna ploca ostecena neprijemjerenim rukovanjem.  Na mojih par  upita, kako je tocno izvedeno moje neprijemjereno rukovanje da se uspjela ostetiti maticna ploca, nisu znali odgovoriti. 

 

Naravno, podnio sam pisani prigovor, te dobio negativan odgovor, kao  da je mobitel savijen, i kao dokaze neke slike kako mjere s pomicnim mjerilom mobitel. 

 

I tako, mobitel koristio svega par mjeseci, dao oko 1000 kn , a garancija im sluzi samo za navlacenje naivnih kupaca. 

 

Pisao sam vec o svom problemu na drugom forumu, te mi se javila jos nekolicina ljudi sa istim ili slicnim iskustvima, te mozda podignemo i kolektivnu tuzbu protiv Neutrina, jer se ocito radi o prevari.

 

Uglavnom, ne kupujte nista u njihovim ducanima jer ce te ili tesko, ili nikako ostvariti garanciju ako dode do kvara.

 

 

 

 

Posmatrač sub 19.10.2019 17:38
Str8onthetop kaže...

Jos jedno vrlo neugodno iskustvo. Bit cu kratak, ali jasan.

 

Prije otprilike 3-4. mjeseca kupljen preko Neutrino webshopa mobitel Cubot X18.

 

Nedavno, nakon praznjenja, mobitel se vise nije htio upaliti/napuniti.  Odnesen na servis i javljeno mi je da je ostecena maticna ploca, I PAZITE SADA "GOSPODU" , ne pokrivaju jamstvo jer je navodno maticna ploca ostecena neprijemjerenim rukovanjem.  Na mojih par  upita, kako je tocno izvedeno moje neprijemjereno rukovanje da se uspjela ostetiti maticna ploca, nisu znali odgovoriti. 

 

Naravno, podnio sam pisani prigovor, te dobio negativan odgovor, kao  da je mobitel savijen, i kao dokaze neke slike kako mjere s pomicnim mjerilom mobitel. 

 

I tako, mobitel koristio svega par mjeseci, dao oko 1000 kn , a garancija im sluzi samo za navlacenje naivnih kupaca. 

 

Pisao sam vec o svom problemu na drugom forumu, te mi se javila jos nekolicina ljudi sa istim ili slicnim iskustvima, te mozda podignemo i kolektivnu tuzbu protiv Neutrina, jer se ocito radi o prevari.

 

Uglavnom, ne kupujte nista u njihovim ducanima jer ce te ili tesko, ili nikako ostvariti garanciju ako dode do kvara.

 

 

 

 

 inspekcija?