Gorstak79 sri 13.9.2017 11:14

vidim da su otvorili novu poslovnicu u zadru, nazalost van poluotoka, nekih 100m nize od linksa...jel netko bio? vidim da nemaju p300 od 3 tb, a ovaj od 2tb kosta ko onaj od 3tb u nekim ducanima....ispada isplativije narucit preko neta od nekog drugog, nego doci do njih osobno...imaju finu ponudu kucista, ali nazalost, cak ni da imam para toliko nemam namjeru teglit, pogotovo ne preko mosta...

hrvoje9 pet 21.9.2018 23:46

Kupio sam preko webshopa Corsair TX550 početkom 8mj.

U roku pet minuta nakon narudžbe su mi poslali mail da napajanje nije u poslovnici nego u cent skladištu i da će biti u poslovnici do 17h ali da će me odmah obavijestiti kad stigne. 

Komunikacija brza i uljudna, prilikom preuzimanja u poslovnici prodavač je bio ljubazan i vrlo detaljno objasnio sve u vezi bilo kakvih reklamacija. 

Sve pet. 

KrpaZG sub 22.9.2018 19:11
Avensac kaže...

Ništa specifično, samo me zanimaju općenita iskustva kupaca, jer vidim da tema nije aktivna baš, a planiram kupiti tamo nešto u skorije vrijeme :)

 

Nemaš problema. Vrhunska ekipa i iz prodaje i servisa. Slobodno odeš i kupiš tamo što god ti treba. Samo pazis kad kupiš da čuvaš ambalažu/sve što dobiješ uz uređaj 7 dana (tj. 14 dana ukoliko je web narudžba) ukoliko bude problema sa uređajem. U tom slučaju, javiš se ekipi u tech support/servis i sve se dogovoriš sa njima. Vjeruj mi, svi žele izaći u susret kupcu... Kad si ti sretan i oni su... Ako šta zapne... Cimni mi PM pa pomognem.

Kolacic sub 22.9.2018 21:38
Gorstak79 kaže...

vidim da su otvorili novu poslovnicu u zadru, nazalost van poluotoka, nekih 100m nize od linksa...jel netko bio? vidim da nemaju p300 od 3 tb, a ovaj od 2tb kosta ko onaj od 3tb u nekim ducanima....ispada isplativije narucit preko neta od nekog drugog, nego doci do njih osobno...imaju finu ponudu kucista, ali nazalost, cak ni da imam para toliko nemam namjeru teglit, pogotovo ne preko mosta...

 Znaci mozdani sam dobio. Ajde nemoj dolazit na forum.

sandokan111 pet 26.7.2019 21:42

Dat ce ti novi takvi isti laptop, ako nema takvi isti (znaci ne iste specifikacije) trazi povrat novca. Ako budes sad inzistirala na povratu to ce ti opet trajat dok ti odgovore, pa ako odgovore negativno dok posaljes prijavu na inspektorat, ako ti je hica s laptopom svakako je bolja solucija da dobijes takvi isti novi. Te price da je to zadnji i slicno su gluposti negu su se vjerojatno htjeli rjesit izlozbenog primjerka, a ti si trebala zahtjevat smanjenje cijene na izlozbene artikle, ili naravno, ne uzet. Nije kupnja na nevidjeno tako da ti ne moraju na licu mjesta izvrsiti povrat. Nisi napisala da li si ostavila laptop njima ili je kod tebe, jer ako si ga njima ostavila, postoji sansa da ga oni "osposobe" ili nekako poprave do tada pa ti daju taj isti, sto naravno ne bi smjelo dolazit u obzir ako se radi o novom laptopu (znaci prodavan je kao takav, ne kao izlozbeni s smanjenom cijenom), tako da svakako provjeri o cemu se radi i tu.

sandokan111 sub 27.7.2019 10:37
Čitatelj kaže...

Ti njega zoves "ruzni lazljivi debeljko", a on tebe "glupa plavusa koja nije sacuvala ambalazu, niti procitala uputstva".

Evo, ti citas uputstva, i ja ih citam, ajde za konkretan slucaj objasni meni koji citam uputstva, njoj koja "ne cita" (neznamo) i svima ostalima, kakve veze uputstva imaju s tim da se laptop ne moze upalit? Ocito ga ni prodavac nije uspio upalit, pa eto, ni on ne cita uputstva, ili s uputstvima i dalje ne pali? Gdje smo? Za sta je trebala citat uputstva?

Čitatelj kaže...
Procitaj dokumentaciju koja

dodje s laptopom, jamstvene uvjete i oblik jamstva.

Za Collect-and-Return treba imati ambalazu.

Za DOA treba imati ambalazu.

 

Obicno ju sacuvas za vrijeme jamstvenog roka, i nakon toga bacis.

A jesi ti nakon sto te se jedno 50 puta uputilo da procitas zakone i da prestanes bubetat gluposti obavio tako nesto? Gdje to u zakonu pise da je ambalaza bitna za reklamaciju? Gdje to tocno pise da se ambalaza mora cuvati za cijelo trajanje jamstva? Kad tako lako spocitavas da netko nesto ne radi, ti si onda pretpostavljam toliko savjestan da nakon sto ti se 20 puta napisalo jedno, taj 21-vi neces vise lupetat, al eto, i dalje lupetas o cuvanju ambalaze za cijelog trajanja jamstva, stoga, eto mozda sam ja u krivu ovaj 21-vi put, pa me uputi gdje to pise u zakonu da je ambalaza uvjet?

 

Nastranu da je ona trebala sacuvati ambalazu barem na pocetku da vidi da uredjaj radi jer je tako lakse ostvariti reklamaciju, ali nikakva prava nije izgubila.

Stoga, cekam.

 

MateaB. sub 27.7.2019 11:42

Pročitala sam jamstveni list i uvjete jamstva i ništa ne piše o nikakvoj ambalaži. 

 

Samo piše da će mi ukloniti kvar, a ako mi ne uklone kvar u (zakonom predviđenom) roku, da će mi dati novi uređaj. Ja ne želim da mi uklone kvar jer ne želim taj popravljani laptop koji nijednom nisam ni upalila. Sad više ne želim ni novi laptop jer ne želim imati posla s njima u slučaju potencijalnih daljnjih kvarova za vrijeme garancije i eventualne daljnje potrebe za tehničkom podrškom.

 

Razgovarala sam s prodavačima u Novoj cesti (slučajno sam i njih nazvala dok sam pokušavala naći točan broj) i rekli su mi da se u takvim slučajevima mogu vratiti novci i da ne znaju zašto su kolege iz druge trgovine tako reagirale (doduše, moguće da im nisam spomenula tu kutiju, ako je stvarno i isključivo u tome stvar). Poslala sam i mail vlasnici trgovine, pa ću vidjet jel problem pojedinim u zaposlenicima ili u čitavoj firmi (valjda).

 

Mislim da je najgore od svega što se ovako baš gubi povjerenje u trgovce općenito. Dođeš s povjerenjem da ti predlože nešto najbolje za tebe, a završiš tako da ih počneš gledati kao da te samo žele zeznuti i prevariti i onda živiš u nekoj negativi i optuživanju, a nisu svi takvi. A to je zato jer i institucije ne rade svoj posao, al dobro, nije tema. Kupiš nešto (ne baš jeftino) i onda moraš drhtati jel će to raditi ili su ti uvalili tko zna što.

 

Uglavnom, zahvaljujem na konstruktivnim i realnim savjetima! Od sad kupujem samo online takve stvari.

sandokan111 sub 27.7.2019 13:34

Dosta ovisi o zaposlenicima. U istoj poslovnici (mikronisa jel) s jednim zaposlenikom sam imao ludilo iskustvo jer smo nesto dogovarali mjesec dana i vise, i dok je ovaj bio na godisnjem sam valjda 2 dana morao nesto s nekim drugim rjesavat, to je katastrofa bila, nezainteresiranost i prakticki od*ebavanje na svakom koraku. Tako da svakako i to ima veze. Da ovaj drugi nije sa mnom mjesec dana izgubio na tome bi kompletno firmu odjebo, al nije posteno prema njemu bilo.

Uglavnom, neznam kojim vlasnicima si poslala mail, ima sluzbeni mail saljes prituzbu i to je to, vlasnici sumnjam da uopce ulaze u ikakvu pricu pri rjesavanju reklamacija, mikronis je prevelik da bi se reklamacijama vlasnik zamarao.

zeryx ned 28.7.2019 08:20

kao sto kazes dosta ovisi i o volji zaposlenika...

npr prije nekih cca 12/13 godina sam jedva ustedio oko 400 kuna da bi si kupio mx518. ali je bio dosta skup pa sam uzeo jeftinij 4xx (ne sjecam se tocno). dosao sam doma vidio da mi to nije to i bilo mi je zao potrosenih novaca na nesto sto mi se ne svida.

 

drugi dan sam otisao u trgovinu i bez problema zamjenio za mx518 uz jos sitnu moj nadoplatu. mozda u nekoj drugoj trgovini mi to ne bi dopustili.

 

laptop sam kupio 2011. jos dan danas mi kutija stoji pod krevetom...

NoDe31 ned 28.7.2019 12:01
zeryx kaže...

kao sto kazes dosta ovisi i o volji zaposlenika...

npr prije nekih cca 12/13 godina sam jedva ustedio oko 400 kuna da bi si kupio mx518. ali je bio dosta skup pa sam uzeo jeftinij 4xx (ne sjecam se tocno). dosao sam doma vidio da mi to nije to i bilo mi je zao potrosenih novaca na nesto sto mi se ne svida.

 

drugi dan sam otisao u trgovinu i bez problema zamjenio za mx518 uz jos sitnu moj nadoplatu. mozda u nekoj drugoj trgovini mi to ne bi dopustili.

 

laptop sam kupio 2011. jos dan danas mi kutija stoji pod krevetom...

 Nema što ovisit o volji zaposlenika... Zakon je jasan, a oni mogu to uzet nazad na dva načina... Il ćemo svi bit ljubazni i bez komplikacija uradit povrat, ili ču se ja pozvat na zakon ukoliko zaposlenik ima PMS(bez obzira na spol)... Trečega nema, zaposlenik nije tamo da provodi svoju volju...

ihush ned 28.7.2019 13:34
sandokan111 kaže...

Svakako provodjenje zakona nema sta o zaposleniku ovisit.

 + kad djelatnik ne zna pravila, kad mora pitati šefa.. to je već znak za neku kaznu-opomenu, jer svi su dužni znati pravila-zakone ako se bave nekim poslom. Trgovac to mora, dok je za kupca-potrošača to poželjno samo zato da može ostvaariti svoja prava. Trgovac koj to ne zna, zaslužuje kaznu upravo zbog neznanja, jer je i to preduvijet poslovanja u skladu sa zakonom, jednako kao što mora imati blagajnu, radno vrijeme ili gnjihu žalbi.. to su preduvijeti, kao što je i za gdpr preduvijet ili poslovanje posom-bankovnim karticama itd itd.. -jednsotavno, trgovac nema pravo reći ''nisam znao'', jer mora znati.

zeryx ned 28.7.2019 14:11
NoDe31 kaže...
zeryx kaže...

kao sto kazes dosta ovisi i o volji zaposlenika...

npr prije nekih cca 12/13 godina sam jedva ustedio oko 400 kuna da bi si kupio mx518. ali je bio dosta skup pa sam uzeo jeftinij 4xx (ne sjecam se tocno). dosao sam doma vidio da mi to nije to i bilo mi je zao potrosenih novaca na nesto sto mi se ne svida.

 

drugi dan sam otisao u trgovinu i bez problema zamjenio za mx518 uz jos sitnu moj nadoplatu. mozda u nekoj drugoj trgovini mi to ne bi dopustili.

 

laptop sam kupio 2011. jos dan danas mi kutija stoji pod krevetom...

 Nema što ovisit o volji zaposlenika... Zakon je jasan, a oni mogu to uzet nazad na dva načina... Il ćemo svi bit ljubazni i bez komplikacija uradit povrat, ili ču se ja pozvat na zakon ukoliko zaposlenik ima PMS(bez obzira na spol)... Trečega nema, zaposlenik nije tamo da provodi svoju volju...

 Mozda sam se krivo izrazio.

 

Ovisi o volji zaposlenika koliko lako/tesko ce proci neka odredena zamjena. 

ihush ned 28.7.2019 14:28
zeryx kaže...
..

Ovisi o volji zaposlenika koliko lako/tesko ce proci neka odredena zamjena. 

 -upravo o tome NE SMIJE ovisiti, pravila-zakoni, jamstvo, ne o volji ili (ne)znanju djelatnika. .. a tome služe i ove teme (mada je realnost/često još uvjek ovo što pišeš, no to ne znači da se s time trebamo pomiriti..)

Komunist Izet pet 27.9.2019 13:24

Na upit za dostupnost miša dobijem odgovor: "Po napravljenoj narudžbi isporuka je kroz 2-3 radna dana u poslovnici Nova Cesta 166."

Naručim isti dan kad sam dobio odgovor, ponedjeljak 23.9.2019. i još nije stigao niti u poslovnicu, a dobijem odgovor da imaju inventuru da ne rade do 1.10.

Iz Splita sam i ne želim placati 50kn poštarine, jer mi brat dolazi iz Zagreba i sad ništa od toga, to je više od 8 dana čekanja da miš stigne samo u poslovnicu(ako dođe).

Meni dosta za nikad ne naručivati i njih.

SamoPitam3 ned 15.12.2019 02:10
Kiki1004 kaže...

Totalno prevarntska firma....

Nemoj tamo kupovati...

Prave vas majmunom kad treba odraditi neku reklamaciju..

Odnosno majmun ste cim nesto kupite kod njih

Totalno losa iskustva....

 Ha  ne znam, ali zbog "padobranaca" najbolje da komentirati odredjene trgovine mogu ljudi sa minimalno 4 mjeseca staza na forumu. Eto ti sa 0 dana staza napises jednu jedinu poruku na forumu u kojoj popljujes nekoga. Sada si valjda sretan.

sethdot sri 3.2.2021 06:06
Grancigula kaže...

Je li ko kupova nedavno kod njih. Ima li problema sa web kupovinom??

Općenito kakva su iskustva??

Kupujem relativno često kod njih, sve je dosad bilo korektno. Znali su mi izaći u susret i rezervirati artikl kad bi se dogovorio s njima preko maila (kad mi bude usput pokupiti u poslovnici u centru). Brzo odgovaraju na mail, uživo su isto ok.

 

Kao mane bih naveo da im informacije o raspoloživosti proizvoda u poslovnicama često nisu točne pa svaki put dodatno provjerim prije nego odem kod njih. Osim toga, znalo se dogoditi da preko maila odgovore jedno, a u poslovnici se pokaže točnim drugo (oko kartica, popusta i sl.), ali kako je konačna opcija svaki put bila povoljnija za mene, to im zapravo ne zamjeram

tomzy čet 15.4.2021 13:53

najgore iskustvo ikad.
prodali su mi izložbeni primjerak mobitela,bez da su me upozorili i ne žele mi priznati reklamaciju.
podnio sam prijavu u MINGO pa čekam šta će biti...
uglavnom izbjegavate.

mzopg pet 24.12.2021 15:54

Moja zadnja kupovina kod njih je vjerojatno i zadnja općenito.

 

Poprilično sam razočaran uslugom. Očekivao sam da je to ipak renomirana firma koja već dugo posluje i da znaju svoj posao.

 

Prvo naručim, platim karticom i dobijem obavijest da je rok isporuke 3-5 dana.

Prođe 5 dana od narudžbe ni traga ni glasa.

Zovem ih da vidim gdje je zapelo, nakon provjere mi kažu da im roba još nije stigla, ali da će stići sljedeći tjedan i da ću dobiti obavijest.

Dođe sljedeći tjedan i dalje ništa od narudžbe.

Odlučim pričekati do kraja tjedna da ih ne gnjavim.

Krajem tjedna stiže narudžba, naravno bez prethodne obavijesti kako su rekli.

Na kraju sam čekao više nego duplo od navedenog roka za isporuku, što mi i nije toliki problem koliki je manjak komunikacije.

 

Uz to webshop im je loš, upišeš podatke pa klikneš unos dodatne adrese pa on zaboravi prethodno upisano, pa upisuj ponovno sve, pa onda izbaci nekakvu grešku pa opet sve iznova... plaćanje karticama ide preko manje poznatog servisa što mi isto ne ulijeva povjerenje.