CrossDeath ned 24.5.2020 21:03
fear619 kaže...

nakon 7 narudbžbi i cca 7000kn nemam nikakvih problema sa njima, do sada su u mom slučaju uvijek ispoštovali rok isporuke, najčešće je roba isporučena i ranije od očekivanog

Također, za sad samo pozitivna iskustva imam s njima.

CROGamerJosip čet 28.5.2020 16:38

Naručujem od njih često, te plaćam pouzećem i zadovoljan sam stvarima koje dođu. Prije cca 2 mjeseca su mi došle Anker Spirit Pro slušalice sa vijekom trajanja baterije kraćim 3 puta od deklariranog. Odlučio sam ih par puta napuniti, isprazniti itd. Prošla su 3 tjedna i odlučim poslati slušalice na reklamaciju. Normalno sam ispunio onaj obrazac, kurir je došao prikupiti sa zakašnjenjem od 5 dana i 10 dana su putovale do servisa. Prije par dana dobivam poruku od dpd-a bez ikakvih informacija i kutija stiže idući dan. U kutiji su bile nove slušalice koje ispravno rade.

 

Iskustvo je na kraju bilo pozitivno, ali bilo je potrebno solidnih živaca i vremena.

Preporučujem ovu trgovinu.

 

sandokan111 pet 29.5.2020 12:14
ivmar kaže...
Evo jos malo iskustava ljudi s Google reviewa (koje ne mogu ignorirati ili obrisati kao sto rade na svojim Facebook stranicama gdje sve kritike i zalbe svojih kupaca promptno brisu, bez odgovora):

 Koja je tvoja poanta? Umjesto da si ispricao svoj slucaj i tvoju korespondenciju, ti copy pasteas stvari s googla. Svi imamo google, moze se otvorit i pogledat. Ovo vec sad prelazi u ocit spam. Umjesto da si prilozio SVOJU korespondenciju ti prilazes tudju. Prilicno je jasno tko to radi.

sandokan111 pet 29.5.2020 18:16
ivmar kaže...

Ispricao sam ja vec svoj slucaj vise puta, a to je da su mi ukrali pare i ne odgovaraju

I onda te netko prozvao da izmisljas, i ti na to umjesto da (ako ti je vec toliko stalo, a je) ispricas svoje iskustvo i potkrijepis dokazima, ti spamas gluposti s googlea i potvrdis to sto su oni pisali.

ivmar kaže...
Sto se tice ovog "Prilicno je jasno tko to radi.", sto zelis time reci?

 Zelim reci da to rade

a) Trolovi

b) konkurencija

 

Obicno ispadne a). Samim time, nakon tog spamma sam te i osobno svrstao u tu kategoriju jer gluposti koje si natrabunjao u zadnja 4 posta nemaju veze s vezom i samo vriste "los sam troll" i sve bi skupa trebalo pobrisati.

love2ml86 pet 29.5.2020 18:19
Alfa_R kaže...

 

Meni su čekali do zadnjeg dana roka za povrat sredstava za prvu stvar koju sam vratio od 600njak kn. Tj po njihovom je pisalo da vraćaju u roku od 14 dana od kad su zaprimili i pogledali robu, no ja sam ih zadnji dan roka podsjetio na to da rok kreće od kad sam ja poslao raskid, ne kad sam poslao robu ili oni zaprimili (a poslao sam robu drugi dan). I kroz par h sjela uplata.

Sva sreća da tako ne funkcionira propis za povrat robe kupljene preko interneta, ono imaš pravo 14 dana za raskid ugivira i vraćanje robe a tih 14 dana počinje od sklapanja ugovora 

Alfa_R pet 29.5.2020 22:06
love2ml86 kaže...
Alfa_R kaže...

 

Meni su čekali do zadnjeg dana roka za povrat sredstava za prvu stvar koju sam vratio od 600njak kn. Tj po njihovom je pisalo da vraćaju u roku od 14 dana od kad su zaprimili i pogledali robu, no ja sam ih zadnji dan roka podsjetio na to da rok kreće od kad sam ja poslao raskid, ne kad sam poslao robu ili oni zaprimili (a poslao sam robu drugi dan). I kroz par h sjela uplata.

Sva sreća da tako ne funkcionira propis za povrat robe kupljene preko interneta, ono imaš pravo 14 dana za raskid ugivira i vraćanje robe a tih 14 dana počinje od sklapanja ugovora 

 

 

Nemoj im davati ideje... Stiglo bi sve 15. dan :) 

 

Imperijas čet 4.6.2020 15:46

Naručio Nintendo Switch 1.5.2020. i stiglo kroz 3-4 dana...uzeo na 3 rate online. Konzola se igra svakodnevno, odlično iskustvo i sviđa kako se sve može online srediti! Naručio i torbicu + zaštitnu foliju, isto sve stiglo čim je bilo na lageru.

jozef čet 4.6.2020 17:29

Evo, moja draga htjela naručiti od njih nekakav aparat za kuhinju. 
Uglavnom, naručuje stvar u utorak i piše rok isporuke 5.6. (doplata 45kn). Isporuka za tri dana, nije najbrže ali OK... Kad dolazi njoj potvrda... vaš artikl bit će poslan 5.6. isporuka je 1-6 dana nakon tog datuma. WTF?! Zove ona službu za korisnike a s druge strane kažu: pa slanje i isporuka, to vam je jedno te isto(?!). 
Narudžbu je odmah poništila. Sad ćemo vidjet kad će vratit lovu, neki su navodno čekali više od mjesec dana. 

jozef čet 4.6.2020 17:49
zeryx kaže...

 da se nadovežem na to. 

najgore je što je uvijek bilo i bit će da se ljudi koji nisu zadovoljni uslugom odmah žale. 

Radim konkretno u hotelu. od 10 zadovoljnih gostiju mozda ce 2-3 napisati komentar na internetu.

dok od 3 nezadovoljna gosta, sva 3 ce pisati review i to cim sjednu u auto i napuste hotel.

Najgore je što isporučitelji robe ili usluga očekuju hvalu jer su ispunili minimalne standarde (a ponekad niti to).
 Ne vidim u tome ništa čudno. Osobno napišem dobar review tek ako sam iznimno zadovoljan tj. ako je usluga nadmašila očekivanja. Sigurno neću hvaliti tvoj hotel jer nije smrdila kanalizacija, klima nije bila pokvarena, hranom se nisam otrovao, nisu me budili pucnjevi usred noći a niti posteljina nije bila umrljana govnima... Pohvalu treba zaslužiti.

jozef čet 4.6.2020 17:56
SimeKZ kaže...

Prekinuli ste narudbu jer nece doc za 2 dana, nego za 6 dana. Top. 

 normalno da jesmo. Ne bi niti naručivala da je vidjela da će doći za 6 dana. Ako u trenutku naručivanja piše da roba dolazi 5.6. onda očekuješ da će tad biti u tvojim rukama. To je ništa drugo nego laganje kupcu i krajnje nepoštena trgovačka praksa. Hajde ti meni nešto uplati par kkn a ja ti kažem da ćeš robu dobit sutra, a sutra ti kažem pa dobro, poslat ću ti za par dana, strpi se malo. Mislim da bi me poslao u k... i došao mi na vrata poprilično ljut a ne rekao da je to "top". Ispada da su kupci čudaci ako očekuju da im prodavatelj ne laže... Svašta!
Ovako je sjela u auto i otišla sama kupit stvar.

Deda666 čet 4.6.2020 18:18

Samo da javim razvoj situacije, roba je stigla nakon cca 10+ dana cekanja no nije ni bitno, bitno da je stigla e sad kako?!

U nasem ugovoru lijepo pise da ce me dostavna sluzba kontaktirati i javiti mi se prije dolaska.

Moja duznost/pravo(pisano u ugovoru) je vizualno pogledati kutiju da nije negdje udubljena i sl. nakon toga provjeriti sadrzaj i tek onda preuzeti paket.

Naravno da ja to nisam nisam napravio jer me nitko nije kontaktirao a i dostavljac je poput najveceg pametnjakovica ostavio paket majci(bolesnoj) i to lijepo ispred ulaza(kat nize) inace Ja sam kupio robu i moje ime stoji na racunu ili dostavnici ne majčino, i tako ostavio i otisao, normalno da moja majka nema pojma sto je to niti sta treba napraviti no paket je stojao vani ko ozeblo sunce

Sva sreca roba unutra nije bila ikako ostecena no da je bila bilo bi natezanja tko je to razbio, bravo Mall.hr komunikacija izmedu vas i vase dostavne sluzbe(dpd) je za goli k...

 

 

 

djhuby čet 4.6.2020 19:06
cauchy kaže...

Nepouzdan dućan i nepouzdana dostavna služba.


Kontekst: Naručio i platio sam monitor 26. 4. i platio dostavu na dan 4. 5.. Pisalo je da će monitor biti otpremljen 30. 4. i dostavljen 4. 5. DPD-om.

Timeline:

Paket je pripremljen tek 4. 5. i dostavna služba je preuzela paket 5. 5., te mi javila da će paket biti dostavljen sutra, 6. 5. Ovo mi se čak činilo razumnim, ajde pričekat ću dva dana duže.

Gledam navečer 5. 5. na parcel trackingu i primijetim da ili Mall.hr nije prenio punu adresu ili DPD nije unio punu adresu u sustav za dostavu: falio je kućni broj. Kad sam nadopunio adresu, tada mi je parcel tracking pomaknuo dan dostave na 7. 5. Odlično...

Dočekam ja 7. 5. - ništa od dostave, paket stoji u dostavnom centru u obližnjem gradu.

Sutra, 8. 5., u 10 sati zovem onaj broj od DPD-a da provjerim šta se događa, jer nikakve obavijesti nisam primio od njih.

Javlja mi se prvo glupi automat i kaže mi da će dostava biti danas 8. 5.. No, nisam mu povjerovao i pričekao sam agenta da mi se javi. Javi mi se agentica nakon 10 minuta užasne muzike i kaže da paket, greškom, nije uopće pripremljen u dostavnom centru za dostavu i da će biti dostavljen tek sljedeći tjedan, odnosno 11. 5..


TL; DR: Dodatno sam platio da paket bude kod mene 4. 5., a izgleda da ću ga dobiti najranije tjedan dana kasnije, odnosno 11. 5.. Ovo je sve rezultat lošeg rada dućana Mall.hr i dostavne službe DPD.

Pretpostavljam da DPD ima pokvaren sustav pa svaki puta kada se nešto mijenja u vezi paketa sustav mu automatski pridijeli neki nevaljani status i ne rasporedi ga za dostavu. Ovo je moglo biti izbjegnuto da osoba koja ja bila zadužna za upis adrese u sustav ispravno unijela adresu, a vidim da joj se nije dalo jer nije čak niti znakove č, ć, š, ž unijela ispravno, već je stavila umjesto njih c, s, z.

Razmišljam čak da vratim taj monitor jer ovakva usluga mi je neprihvatljva.

 Meni je nedavno dosao paket DPD-om iz Njemacke i isto nije pisao kucni broj. Znaci da to nema veze sa trgovinama nego je do DPD-a. Ali nisam imao nikakvih problema doslo je za 6 dana

love2ml86 čet 4.6.2020 19:45
djhuby kaže...
cauchy kaže...

Nepouzdan dućan i nepouzdana dostavna služba.


Kontekst: Naručio i platio sam monitor 26. 4. i platio dostavu na dan 4. 5.. Pisalo je da će monitor biti otpremljen 30. 4. i dostavljen 4. 5. DPD-om.

Timeline:

Paket je pripremljen tek 4. 5. i dostavna služba je preuzela paket 5. 5., te mi javila da će paket biti dostavljen sutra, 6. 5. Ovo mi se čak činilo razumnim, ajde pričekat ću dva dana duže.

Gledam navečer 5. 5. na parcel trackingu i primijetim da ili Mall.hr nije prenio punu adresu ili DPD nije unio punu adresu u sustav za dostavu: falio je kućni broj. Kad sam nadopunio adresu, tada mi je parcel tracking pomaknuo dan dostave na 7. 5. Odlično...

Dočekam ja 7. 5. - ništa od dostave, paket stoji u dostavnom centru u obližnjem gradu.

Sutra, 8. 5., u 10 sati zovem onaj broj od DPD-a da provjerim šta se događa, jer nikakve obavijesti nisam primio od njih.

Javlja mi se prvo glupi automat i kaže mi da će dostava biti danas 8. 5.. No, nisam mu povjerovao i pričekao sam agenta da mi se javi. Javi mi se agentica nakon 10 minuta užasne muzike i kaže da paket, greškom, nije uopće pripremljen u dostavnom centru za dostavu i da će biti dostavljen tek sljedeći tjedan, odnosno 11. 5..


TL; DR: Dodatno sam platio da paket bude kod mene 4. 5., a izgleda da ću ga dobiti najranije tjedan dana kasnije, odnosno 11. 5.. Ovo je sve rezultat lošeg rada dućana Mall.hr i dostavne službe DPD.

Pretpostavljam da DPD ima pokvaren sustav pa svaki puta kada se nešto mijenja u vezi paketa sustav mu automatski pridijeli neki nevaljani status i ne rasporedi ga za dostavu. Ovo je moglo biti izbjegnuto da osoba koja ja bila zadužna za upis adrese u sustav ispravno unijela adresu, a vidim da joj se nije dalo jer nije čak niti znakove č, ć, š, ž unijela ispravno, već je stavila umjesto njih c, s, z.

Razmišljam čak da vratim taj monitor jer ovakva usluga mi je neprihvatljva.

 Meni je nedavno dosao paket DPD-om iz Njemacke i isto nije pisao kucni broj. Znaci da to nema veze sa trgovinama nego je do DPD-a. Ali nisam imao nikakvih problema doslo je za 6 dana

Kužim tvoju logiku ali je činjenica da si sklopio ugovor s trgovinom i njima sve platio.

Alfa_R pet 5.6.2020 00:32
Deda666 kaže...

Samo da javim razvoj situacije, roba je stigla nakon cca 10+ dana cekanja no nije ni bitno, bitno da je stigla e sad kako?!

U nasem ugovoru lijepo pise da ce me dostavna sluzba kontaktirati i javiti mi se prije dolaska.

Moja duznost/pravo(pisano u ugovoru) je vizualno pogledati kutiju da nije negdje udubljena i sl. nakon toga provjeriti sadrzaj i tek onda preuzeti paket.

Naravno da ja to nisam nisam napravio jer me nitko nije kontaktirao a i dostavljac je poput najveceg pametnjakovica ostavio paket majci(bolesnoj) i to lijepo ispred ulaza(kat nize) inace Ja sam kupio robu i moje ime stoji na racunu ili dostavnici ne majčino, i tako ostavio i otisao, normalno da moja majka nema pojma sto je to niti sta treba napraviti no paket je stojao vani ko ozeblo sunce

Sva sreca roba unutra nije bila ikako ostecena no da je bila bilo bi natezanja tko je to razbio, bravo Mall.hr komunikacija izmedu vas i vase dostavne sluzbe(dpd) je za goli k...

 

 

 

 

Ne postoji pogledati sadržaj prije preuzimanja. 

Paket ako je oštećen se dobiva po pravilima zapisnik o oštećenju ili se odbija. 

Još najbolje da kurir koji ima 100 dostava na dan + prikupi čeka da ljudi pregledavaju paket i onda odbiju jer mu se ne sviđa sadržaj.

 

Uvijek tu vrijedi zlatno pravilo, slikati po otvaranju i odmah, poslati mail ako nešto nije u redu tipa puklo. I onda ne bi trrebalo biti nikakvih natezanja.

Za skupe stvari, od par k kuna s tipa ebaya ja čak i snimam i unboxing.

 

Jednom sam dobio izubijanu veš mašinu. Ista situacija, majka preuzela.

Otvrio, vidio da je izubijana, odmah slao mail sa slikama i zamjenili za bolju bez prigovora.

Drugi put sam čak preuzeo procesor u hg spotu (web narudžba, preuzimanje u poslovnici). Došao doma, plastična ambalaža koja drži cooler razbijena i tragovi nožice od coolera načeli ambalažu. Odmah slike i na hg spot i da ću procesor testirati tek za par dana kad stigne ploča. Odmah nudili zamjenu, a kad su skužili da ja ustvari želim zadržati procesor (ako radi) dali mi popust kod sljedeće kupnje.

 

zeryx pet 5.6.2020 11:52
jozef kaže...
zeryx kaže...

 da se nadovežem na to. 

najgore je što je uvijek bilo i bit će da se ljudi koji nisu zadovoljni uslugom odmah žale. 

Radim konkretno u hotelu. od 10 zadovoljnih gostiju mozda ce 2-3 napisati komentar na internetu.

dok od 3 nezadovoljna gosta, sva 3 ce pisati review i to cim sjednu u auto i napuste hotel.

Najgore je što isporučitelji robe ili usluga očekuju hvalu jer su ispunili minimalne standarde (a ponekad niti to).
 Ne vidim u tome ništa čudno. Osobno napišem dobar review tek ako sam iznimno zadovoljan tj. ako je usluga nadmašila očekivanja. Sigurno neću hvaliti tvoj hotel jer nije smrdila kanalizacija, klima nije bila pokvarena, hranom se nisam otrovao, nisu me budili pucnjevi usred noći a niti posteljina nije bila umrljana govnima... Pohvalu treba zaslužiti.

 sve to stoji. isto kao i kad radnik ocekuje bonus na placu i hvalospjeve jer je obavio svoj posao. svi smo placeni da obavimo svoj posao kako treba.

 

ali cemu onda ocjena od 1 do 5? 

 

tebi ako je sve u hotelu kako treba ti hotel ne ocijeniš?

u tome je moja poanta. ti ocijenjus hotel negativno samo ako nešto ne valja. ne ti (nego opcenito ljudi). ima masu ljudi koji su bili prezadovoljni boravkom što i pokazuje tip na checkoutu ali jednostavno im se neda pisati review.

 

ajmo staviti glavnu ocjenu 0. ako je bilo sve onako kako je trebalo. ako nije idemo u -1, -2 itd. a 5 staviš ako si stvarno bio zadovoljan. 

 

Deda666 pet 5.6.2020 13:30
Alfa_R kaže...

Ne postoji pogledati sadržaj prije preuzimanja. 

Paket ako je oštećen se dobiva po pravilima zapisnik o oštećenju ili se odbija. 

Još najbolje da kurir koji ima 100 dostava na dan + prikupi čeka da ljudi pregledavaju paket i onda odbiju jer mu se ne sviđa sadržaj.

 

Uvijek tu vrijedi zlatno pravilo, slikati po otvaranju i odmah, poslati mail ako nešto nije u redu tipa puklo. I onda ne bi trrebalo biti nikakvih natezanja.

Za skupe stvari, od par k kuna s tipa ebaya ja čak i snimam i unboxing.

 

Jednom sam dobio izubijanu veš mašinu. Ista situacija, majka preuzela.

Otvrio, vidio da je izubijana, odmah slao mail sa slikama i zamjenili za bolju bez prigovora.

Drugi put sam čak preuzeo procesor u hg spotu (web narudžba, preuzimanje u poslovnici). Došao doma, plastična ambalaža koja drži cooler razbijena i tragovi nožice od coolera načeli ambalažu. Odmah slike i na hg spot i da ću procesor testirati tek za par dana kad stigne ploča. Odmah nudili zamjenu, a kad su skužili da ja ustvari želim zadržati procesor (ako radi) dali mi popust kod sljedeće kupnje.

 

 Naravno da postoji, pise lijepo u ugovoru, samo treba citati, i naravno da treba pricekati jer i to pise u ugovoru, jer ako nesto ne valja radis zapisnik i vracas robu isti tren i to njemu ako je ostecen za sva ostala sranja tipa ne svida mi se rijesavas u onih 14 dana, sta mene briga koliko on ima dostava za rijesiti ja imam napisano da moram pregledati sadrzaj izvana i iznutra.zz

Alfa_R pet 5.6.2020 17:01

U kojem ugovoru?
Potpisao si ugovor sa kurirskom sluzbom?

On nije zaposlenik firme od koje ti kupuješ i njegovo je uzeti paket donjeti ti ga (po mogućnosti čitavog) i to je to. Briga dostavljača za tvoj ugovor sa dućanom i njihove uvjete.

Osim ako dućan nema tu uslugu dogovorenu ugovorom sa dostvljacem.

To ti je njihova app metoda da se oni koji ne znaju grizu da su sami krivi ako je sadržaj prolupan što nisu tražili imaginarnu uslugu...


Alfa_R pet 5.6.2020 23:07
Deda666 kaže...

Sta to mene briga kakav oni ugovor imaju s dostavnom sluzbom, ja znam sto meni pise crno na bijelo ostalo me ne zanima.zz

 

Pa briga te jer te kurir neće čekati osim ako si mu dovoljno dosadan, a on nema pametnijeg posla. Ili obično ostavljaš napojnice... 

Tvoje opcije su onda vraćaj paket, kukaj i kupuj si u dućanu. hebe se kurirskoj za tvoju kuknjavu što si "potpisao" sa mallom ili drugoj trgovinom. 

Di bi oni bili kad bi sve one žene služili koje ne žele platiti prije nego što otvore...

Bude to ovako : gospođo, hoćete li paket ili ne? "ja hoću da vidim da li je to to.. što ako jer unutra nešto drugo"  - gospođo to mene ne zanima, kucam odbijanje preuzimanja, ajde bok.