world sri 8.4.2020 13:58

Naručene dvije stvari 21.3.2020. Od 1.4 samo stižu poruke nismo u mogućnosti.... Zvao dva puta, nemaju blage veze kad bi mogli dostaviti jer...bla bla..I maloprije otkazao. Izbjegavati u širokom luku. Neprofesionalizam. Uredno naplatili prvi dan.

cauchy sub 9.5.2020 17:54

Nepouzdan dućan i nepouzdana dostavna služba.


Kontekst: Naručio i platio sam monitor 26. 4. i platio dostavu na dan 4. 5.. Pisalo je da će monitor biti otpremljen 30. 4. i dostavljen 4. 5. DPD-om.

Timeline:

Paket je pripremljen tek 4. 5. i dostavna služba je preuzela paket 5. 5., te mi javila da će paket biti dostavljen sutra, 6. 5. Ovo mi se čak činilo razumnim, ajde pričekat ću dva dana duže.

Gledam navečer 5. 5. na parcel trackingu i primijetim da ili Mall.hr nije prenio punu adresu ili DPD nije unio punu adresu u sustav za dostavu: falio je kućni broj. Kad sam nadopunio adresu, tada mi je parcel tracking pomaknuo dan dostave na 7. 5. Odlično...

Dočekam ja 7. 5. - ništa od dostave, paket stoji u dostavnom centru u obližnjem gradu.

Sutra, 8. 5., u 10 sati zovem onaj broj od DPD-a da provjerim šta se događa, jer nikakve obavijesti nisam primio od njih.

Javlja mi se prvo glupi automat i kaže mi da će dostava biti danas 8. 5.. No, nisam mu povjerovao i pričekao sam agenta da mi se javi. Javi mi se agentica nakon 10 minuta užasne muzike i kaže da paket, greškom, nije uopće pripremljen u dostavnom centru za dostavu i da će biti dostavljen tek sljedeći tjedan, odnosno 11. 5..


TL; DR: Dodatno sam platio da paket bude kod mene 4. 5., a izgleda da ću ga dobiti najranije tjedan dana kasnije, odnosno 11. 5.. Ovo je sve rezultat lošeg rada dućana Mall.hr i dostavne službe DPD.

Pretpostavljam da DPD ima pokvaren sustav pa svaki puta kada se nešto mijenja u vezi paketa sustav mu automatski pridijeli neki nevaljani status i ne rasporedi ga za dostavu. Ovo je moglo biti izbjegnuto da osoba koja ja bila zadužna za upis adrese u sustav ispravno unijela adresu, a vidim da joj se nije dalo jer nije čak niti znakove č, ć, š, ž unijela ispravno, već je stavila umjesto njih c, s, z.

Razmišljam čak da vratim taj monitor jer ovakva usluga mi je neprihvatljva.

Igzy20 sub 9.5.2020 18:51

Nije baš On Topic, pošto nisam imao sa Mall.hr iskustva osim osobnog preuzimanja, međutim mogu potvrditi da je DPD izuzetno loša dostavna služba.

 

Meni su prošli tjedan 2 (DVA) puta ISTI paket uspjeli na krivu adresu odvesti. Služba za korisnike je besmislena jer smo ih i osoba koja je trebala primiti paket i ja cijeli dan zvali međutim telefon nije ni zvonio već je odmah izbacivao prekinut poziv, na mail su se udostojili javit tek četvrti dan sa nekom generičkom porukom.

Marcek555 ned 10.5.2020 08:06

Vidis kod mene posve kontra situacija, narucio neke alate 4.5, pise dostava tek od 11.5, a stiglomi doma 8.5, jedino u tome je isto sto dpd nije bas pouzdana dostavna, niti sam dobio poruku od njih o dostavi ni nista nego su mi samo banuli na vrata sa dostavom.

 

Izgleda da im je sjeban sustav, al to stoji svaku promijenu koju napravis pomaknu datum dostave. Ja sam, sad za vrijeme korone, kad mi je trebala biti dostava, oznacio ojo za beskontaktno preuzimanje paketa i automatski mi sustav pomakne dostavu za jedan dan

syxe ned 10.5.2020 10:12
Igzy20 kaže...

Nije baš On Topic, pošto nisam imao sa Mall.hr iskustva osim osobnog preuzimanja, međutim mogu potvrditi da je DPD izuzetno loša dostavna služba.

 

Meni su prošli tjedan 2 (DVA) puta ISTI paket uspjeli na krivu adresu odvesti. Služba za korisnike je besmislena jer smo ih i osoba koja je trebala primiti paket i ja cijeli dan zvali međutim telefon nije ni zvonio već je odmah izbacivao prekinut poziv, na mail su se udostojili javit tek četvrti dan sa nekom generičkom porukom.

 Barem nisu kao GLS-ovci, da razbijaju pakete i kradu mobitele.

 

https://www.index.hr/vijesti/clanak/dostavljac-na-podrucju-rijeke-prisvajao-mobitele-i-tvrdio-da-su-se-izgubili/2154403.aspx?index_ref=read_more_d

Horatio_Hornblower sri 13.5.2020 08:37

Ja sam 2.5 narucio elektricni roštilj uplatio i ništa  čekam ja i dosadilo mi cekat zovem jučer datum isporuke 15.05...Mislim wtf.... Dok to dode u Split iz Zagreba treba mu jos par dana...  Cekak roštilj mjesec dana..  Na kraju mi dode danas sve otkazat jer drugi primjer sa santom da sam nesto narucio u nedilju navecer danas ce bit isporuceno...  

U malla ne bih nista vise hvala... 

Horatio_Hornblower pet 15.5.2020 10:45

Stoka znaci elektricni rostilj narucem 2.5 datum isporuke 13 do 15.5 mislim wtf?? 

U sante narucio tefal pekac u nedilju u sridu ujutro na vratima... 

Da sam znao za ovo nebih narucio u njih jer ja taj rostilj koristim vise puta tjedno jer sam na posebnoj prrhrani. A ne kreteni kao da dovode rostilj iz kine... Sto onda ne napisu isporuka je mjesec dana pa cu ja ic u konkurencije narucit izbjegavajte u sto sirom luku jedino ako necete ic osobno po stvari... 

 

Čitatelj sub 16.5.2020 10:13

Kad si gladan, nisi svoj. Rostilj se inace ne narucuje na dan kad zelis rostiljati, nego ga narucis par mjeseci prije,

da ga imas spremnim kad ti zatreba. A i povoljnije ih je kupovati zimi nego ljeti.

 

A sto se tice koliko je dana proslo, e pa to ti ovisi o splitskoj robi - nekima dan ispadne kao tjedan

Manzi čet 21.5.2020 09:39

Od ovolike stoke baš čovjek ogladni. Dođe mi da si uzmem taj roštilj pa bacim nekakvo meso na njega. Ok, ima realnih problema, ali pola ovakvih tema je nekakvo iživljavanje ekipe koja potroši 20kn i sve bi htjela odmah i sad. A s obzirom na sve nije čudo da se dostava oduljila po tjedan-dva. Ekipa bi stvarno trebala stati sa tim tvarima koje konzumira i malo smanjiti te frustracije.

fer-de-lance čet 21.5.2020 15:05

Meni neki dan stigla narudžba odmah drugi dan nakon kaj su dostavili dostavnoj službi (a dostavili su im u naznačenom roku) i dostavna služba odmah dva dana poslije dostavila (kaj je čudo jer nisam u Zagrebu).

Uglavnom, svaki put do sad su mi poslali robu u naznačenom roku (točno onom koji je i pisao) i kurirske službe još nisu zakazale, tak da s mallom za sad perfektna iskustva, 6/6 narudžbi do sad prošlo bez problema i u naznačenom roku, odličan izbor raznovrsne robe i konkurentne cijene.

Definitivno preporuka

 

Manzi sub 23.5.2020 09:35

Evo protupitanje, zašto je tvoje "loše" iskustvo mjerodavnije od njegovog "dobrog" iskustva. U ovakvim temama ekipa obično pljuje ljude sa dobrim iskustvima jer oni kao rade za tu firmu i pokušavaju ublažiti ono što je istina. Kako znamo da oni koji imaju negativna iskustva nisu zapravo konkurencija i blate trgovine kako bi smanjili konkurenciju? Ovo sa "solidarizacijom" je floskula da veća ne može biti. To je na razini onih srednjoškolskih dana i razmišljanja. Pogledaj malo oko sebe, ništa ne funkcionira na tom principu. Čak i vođe svih tih grupa za solidarizaciju prvo uzmu sebi što im treba, a onda ostatke proslijede na ove ispod sebe, "obične ljude", koji se i bore za njih. Tako da, molim te nemoj spominjati to utopijsko načelo "solidarizacije". Bi li se solidarizirao i širio "evanđelje Mall.hr" da si imao pozitivno iskustvo? Naravno da ne bi. Zato iznesi svoje iskustvo i pusti da ljudi s njim rade ono što žele. Na njima je hoće li ga poslušati ili ne. Mislim da je tu ekipa i više nego spremna pomoći savjetima, ali ako odmah ideš đonom na nekog, ekipa koja želi pomoći, brzo se odmakne.

Avensac sub 23.5.2020 12:51

Pa većina trgovina nikad ni nema problema s dostavom, svi dostave robu (u roku ili s kašnjenjem..). Dobra trgovina se prepoznaje npr. po uspješnim i brzim reklamacijama neispravnih uređaja, povratom robe, zamjenom, izlaženjem u susret prilikom tog itd..

 

I ja naručujem u mall-u godinama i nikakvih problema, ali nisam još ništa ni reklamirao pa ne znam kakvi su po pitanju toga. Ako ćemo se previše natezati oko reklamacije i onda još svoje novce čekati 2 mjeseca onda ću i ja bome baciti hejt.

vex3855 sub 23.5.2020 14:55

Također zasad imam samo dobra iskustva, isto redovno narucujem Eukanubu za pesa, narucio od tamo prosli monitor, Logitech k400 i jos neke sitnice, sve sam osobno preuzimao bez dostave jer mi je usput i ok je bilo.

 

Dva artikla sam i vratio jer mi nisu odgovarali i dobio sam lovu unutar nekih tjedan dana, tak da kaj se mene tice sve 5

Alfa_R ned 24.5.2020 01:08
vex3855 kaže...

Također zasad imam samo dobra iskustva, isto redovno narucujem Eukanubu za pesa, narucio od tamo prosli monitor, Logitech k400 i jos neke sitnice, sve sam osobno preuzimao bez dostave jer mi je usput i ok je bilo.

 

Dva artikla sam i vratio jer mi nisu odgovarali i dobio sam lovu unutar nekih tjedan dana, tak da kaj se mene tice sve 5

 

Meni su čekali do zadnjeg dana roka za povrat sredstava za prvu stvar koju sam vratio od 600njak kn. Tj po njihovom je pisalo da vraćaju u roku od 14 dana od kad su zaprimili i pogledali robu, no ja sam ih zadnji dan roka podsjetio na to da rok kreće od kad sam ja poslao raskid, ne kad sam poslao robu ili oni zaprimili (a poslao sam robu drugi dan). I kroz par h sjela uplata.

zeryx ned 24.5.2020 13:07
Manzi kaže...
Evo protupitanje, zašto je tvoje "loše" iskustvo mjerodavnije od njegovog "dobrog" iskustva. U ovakvim temama ekipa obično pljuje ljude sa dobrim iskustvima jer oni kao rade za tu firmu i pokušavaju ublažiti ono što je istina. Kako znamo da oni koji imaju negativna iskustva nisu zapravo konkurencija i blate trgovine kako bi smanjili konkurenciju? Ovo sa "solidarizacijom" je floskula da veća ne može biti. To je na razini onih srednjoškolskih dana i razmišljanja. Pogledaj malo oko sebe, ništa ne funkcionira na tom principu. Čak i vođe svih tih grupa za solidarizaciju prvo uzmu sebi što im treba, a onda ostatke proslijede na ove ispod sebe, "obične ljude", koji se i bore za njih. Tako da, molim te nemoj spominjati to utopijsko načelo "solidarizacije". Bi li se solidarizirao i širio "evanđelje Mall.hr" da si imao pozitivno iskustvo? Naravno da ne bi. Zato iznesi svoje iskustvo i pusti da ljudi s njim rade ono što žele. Na njima je hoće li ga poslušati ili ne. Mislim da je tu ekipa i više nego spremna pomoći savjetima, ali ako odmah ideš đonom na nekog, ekipa koja želi pomoći, brzo se odmakne.

 da se nadovežem na to. 

najgore je što je uvijek bilo i bit će da se ljudi koji nisu zadovoljni uslugom odmah žale. 

Radim konkretno u hotelu. od 10 zadovoljnih gostiju mozda ce 2-3 napisati komentar na internetu.

dok od 3 nezadovoljna gosta, sva 3 ce pisati review i to cim sjednu u auto i napuste hotel.