sandokan111 uto 12.11.2019 13:49
dejo095 kaže...
Ako mi se ne jave i prođe mi akcija i popušim akciju ili popušim lovu općenito zbog njihove krivice mislim da ću ih dati u novine da varaju ljude, googlam sada EU consumer rights and complaints pa ću ih i tu stisnuti. Javiću se i LG Hrvatska da čujem njihovo objašnjenje dali je moguće da mi dođe tv sa razbijenim ekranom i tko je tu mogao podvaliti razbijeni tv.

 Varaju ljude jer ti je stigo skrsen tv? Pa nisu ga oni pakirali pobogu...

sandokan111 sri 13.11.2019 13:38

Ali isto tako ti mozes potpisat i onda otvorit ispred njega, te se onda radi zapisnik ako nesto ne valja. To sto oni ne zele cekat, a cesto ni nemaju taj zapisnik sa sobom, to je vec drugi par postola, ali takva je procedura.

Bernard Huky Hux sub 16.11.2019 11:15

Ja si kupio tipkovnicu Logitech PRO sa HR znakovima. Bila je 829kn, i sve je uredno stiglo.
Na kutiji je garancija od ASBISa iz Slovenije, što mi je jako čudno.
Druga stvar je da se serijski broj tipkovnice ne poklapa s onim serijskim brojem na pakiranju tipkovnice.

Sve mi je to jako čudno. 

brenxx sri 20.11.2019 18:49
Bernard Huky Hux kaže...

Ja si kupio tipkovnicu Logitech PRO sa HR znakovima. Bila je 829kn, i sve je uredno stiglo.
Na kutiji je garancija od ASBISa iz Slovenije, što mi je jako čudno.

 Slažem se, čudno je da je slovenska garancija, ali tako je i u hgshopu za razer tipkovnice. Postupak će ti trajati dugo, bar 30 dana ukoliko budeš morao reklamirati jer ovo je neovisno o trgovini ;)

Lil Dice sri 20.11.2019 18:56

Mislim da njima nabava i ostalo ide preko Slovenaca odnosno slovenske verzije Malla mimovrste.com. Ja sam slao pokvareni WD hard i išao je u Ljubljanu na servis. Sve je ukupno trajalo 5 dana (od prikupa kod mene do povratka meni, sve o njihovom trošku). Tako da nemam zamjerki.

nhooydz čet 5.12.2019 10:21
Entropija kaže...

Znači 6.10. sam ga ostavio na reklamaciji... danas je 7.11.! 

Zvao prošli tjedan i dobio lagani odjeb.

 

Jesi ikad dobio odgovor? Jerbo, slično se i meni događa sada. 3 tjedna bez ikakvih odgovora.

Entropija ned 8.12.2019 21:02

Ne... nisam dobio odgovor nego sam 28.11. zvao da pitam što je s tim i tek onda mi lik kaže da će provjeriti. Inače dok sam prije zvao stalno su mi govorili da će riješiti u zakonskom roku od 45 dana! Od 7.10. kada sam ostavio na reklamaciji do 28.11. kad sam ja zvao prošlo je 53 dana. Siguran sam da ja nisam zvao, nitko me ne bi nikada više u vezi toga kontaktirao. Nikakve isprike niti objašnjena ni od koga (objašnjenje sam tražio).

Uglavnom javili da ide novi uređaj i da ga trebam pokupiti u Branimirovoj. Ja u međuvremenu promijenio posao i grad (nisam više u ZG-u) i pitam jel mogu poslati paket (naravno platit ću dostavu) kad ono odgovor ne može!? Ali uredno sam dobio mail i lik me zvao kad ću doći po paket da im se gomila roba. WTF!? Za to su me mogli kontaktirati a za reklamaciju muk i tišina.

Vjerujem da bi moj slučaj bio interesantan Zaštiti potrošača.

 

Znam da mall.hr-u to ne znači puno ali ja sam s njima završio (kao i moja familija) i nikome ga neću preporučiti. Dapače suprotno! Ovako se ne posluje! Ja dok u poslu kasnim plaćam penale i snosim posljedice (što je i logično) a ne ovako kao mall.hr.

 

Moj savjet: zovi ih svaki dan 3 puta i žali se!

CroDexter uto 10.12.2019 11:04

Prije mjesec dana kupio nešto i vratio u roku dva dana. Potpisao u njihovoj poslovnici papir za povrat, a novce sam dobio tjedan dana kasnije kao i sve obavijesti na mail.

U zadnjih mjesec dana sam uzeo par stvari uglavnom s preuzimanjem u poslovnici. Sve je bilo spremno u roku 2 dana.

Što se mene tiče imaju dosta dobro riješeno kontroliranje zaliha i isporuku.

U zadnjih godinu dana sam kupio sigurno 10 stvari. Za razliku od mnogih on-line i off-line trgovina imaju prave akcije i sniženja.

nhooydz uto 10.12.2019 13:49
Entropija kaže...

Ne... nisam dobio odgovor nego sam 28.11. zvao da pitam što je s tim i tek onda mi lik kaže da će provjeriti. Inače dok sam prije zvao stalno su mi govorili da će riješiti u zakonskom roku od 45 dana! Od 7.10. kada sam ostavio na reklamaciji do 28.11. kad sam ja zvao prošlo je 53 dana. Siguran sam da ja nisam zvao, nitko me ne bi nikada više u vezi toga kontaktirao. Nikakve isprike niti objašnjena ni od koga (objašnjenje sam tražio).

Uglavnom javili da ide novi uređaj i da ga trebam pokupiti u Branimirovoj. Ja u međuvremenu promijenio posao i grad (nisam više u ZG-u) i pitam jel mogu poslati paket (naravno platit ću dostavu) kad ono odgovor ne može!? Ali uredno sam dobio mail i lik me zvao kad ću doći po paket da im se gomila roba. WTF!? Za to su me mogli kontaktirati a za reklamaciju muk i tišina.

Vjerujem da bi moj slučaj bio interesantan Zaštiti potrošača.

 

Znam da mall.hr-u to ne znači puno ali ja sam s njima završio (kao i moja familija) i nikome ga neću preporučiti. Dapače suprotno! Ovako se ne posluje! Ja dok u poslu kasnim plaćam penale i snosim posljedice (što je i logično) a ne ovako kao mall.hr.

 

Moj savjet: zovi ih svaki dan 3 puta i žali se!

 

Uh, zao mi je to cuti! Ja sam napisao ne zam.. treci mail i spomenuo MINGO pa su se javili, nemam nista protiv da proces duze traje ali takvo nejavljanje i to "ne znamo kada ce" je zbilja malo bezobrazno.

 

 

emerik uto 10.12.2019 15:44

Pozdrav ljudi, mislio sam danas kupiti TV od Mall.hr-a pa me zanima kakvi su sto se tice postivanja garancije unutar garantnog roka, odgovara na upite i pomoc i moze li se mozda garantni rok produziti?

Avensac sub 14.12.2019 13:52

Prilikom reklamacije neispravnog proizvoda kod njih, jel im se može proizvod donjeti u poslovnicu gdje sam ga i preuzeo ili to ide isključivo poštom? Bilo bi mi puno brže da im ja to donesem i pokupim kad riješe reklamaciju..

Ag008 pet 14.2.2020 12:48

U životu gore iskustvo s trgovinom nisam imao. Sada više nikada neću ništa naručiti od njih i ne znam kako ovako očajno mogu poslovati.

 

Čekao sam 42 dana povrat novaca od artikla koji im je vraćen unutar 14 dana (jer je bio krivi opis). Znači 42 dana otkako su primili artikl (3.1.2020) natrag su me zavlačili sa povratom novaca, prvi put im nešto vraćam a godinama sam do sada od njih kupovao i to skupe stvari, monitore, grafičke, svašta.

Kontaktirao sam ih telefonski, emailom, preko fejsa i svaki put "biti će vam kroz par dana". Svaki put neka drugo opravdanje i laž. Na fejsu su mi rekli 30.1. "dobili su od odjela financija informaciju da će biti kroz 4 dana". I onda ništa, stalno "biti će", stalno su me radili budalom. I stalno spominju odjel financija i što mene briga tko je kriv, kažem "pa zar ne može biti danas povrat", kaže  ne.

Na kraju su mi vratile novce tek danas 14.2.2020., 42 dan od povrata, tek kada sam ih prijavio državnom inspektoratu.

Nije riječ o maloj cifri, 900kn je iznos.

 

Tako da ja nikome, makar svojim iskustvom ne bi više preporučio ikakvu kupovinu od njih. Grozno, nadam se da će ih državni inspektorat kazniti jer je ovo bilo ispod svake razine profesionalnosti.

sandokan111 pet 14.2.2020 17:50
Ag008 kaže...
tek kada sam ih prijavio državnom inspektoratu.

 Rofl. Cekao 42 dana da ih prijavi, a zakonski rok je 14 dana OD DANA OBJAVE PREKIDA UGOVORA :)))))))). Znaci rok ne tece cak ni otkad ti njima to vratis, jer i ti imas rok 14 dana, vec od dana kad si ih obavijestio da raskidas ugovor :)))))

Minneyar čet 27.2.2020 15:04

Ovo je najidiotskiji ducan svih vremena... vec sam se stvarno nagledao svacega kroz duge godine online kupnje, al ovo odnosi krunu...

 

Dakle za svaki artikl koji stavis u kosaricu postoji poseban datum dostave, ovisno o stanju artikla - i onda ti sustav to razdvoji u xyz narudzbi ovisno o tim procijenjenim vremenima isporuke (koja su btw kriva u 90% slucajeva), i naplati ti nekoliko puta dostavu + nekoliko puta moras ici u ducan pokupiti svaki artikl zasebno.

 

Na mom zadnjem primjeru, 7 stvari u kosarici, raspoređeno u 4 narudzbe kroz iduca 3 tjedna - posaljem upit kako to mogu objediniti da odjednom sve pokupim i platim jednu dostavu... odgovor "nije moguce ukoliko je razlika u vremenu dostave veca od 3 dana"

 

Dno dna, 0/10 nikad vise

darkborg čet 27.2.2020 15:15

Tako sam i ja prije 2-3 mjeseca kupovao par stvari, nabacam sve u košaricu i vidim za svaku stvar posebno plaćanje dostave. Naravno odustao i naručio s drugog shopa.
Čak i osobno preuzimanje naplaćuju 5kn? Ono koji k..

spiderhr čet 27.2.2020 15:34
darkborg kaže...
Tako sam i ja prije 2-3 mjeseca kupovao par stvari, nabacam sve u košaricu i vidim za svaku stvar posebno plaćanje dostave. Naravno odustao i naručio s drugog shopa.
Čak i osobno preuzimanje naplaćuju 5kn? Ono koji k..

 

Ima tamo da za oba artikla ide jedna naplate od 5 kn...

 

A to ti je isto kao i kada doma isprintaš ulaznicu pa ti naplate neki k...

Minneyar čet 27.2.2020 15:51
spiderhr kaže...
darkborg kaže...
Tako sam i ja prije 2-3 mjeseca kupovao par stvari, nabacam sve u košaricu i vidim za svaku stvar posebno plaćanje dostave. Naravno odustao i naručio s drugog shopa.
Čak i osobno preuzimanje naplaćuju 5kn? Ono koji k..

 

Ima tamo da za oba artikla ide jedna naplate od 5 kn...

 

A to ti je isto kao i kada doma isprintaš ulaznicu pa ti naplate neki k...

 To mozes samo ako je vrijeme dostave razlicito za 3 dana ili manje. Ako je vise, uopce nemas opciju. Dakle narucis 20 stvari, 20 dostava i 20 naplata dostave. Evo uopce nemam rijeci kako nesto toliko idiotsko uopce moze opstat na trzistu

Dermentor čet 27.2.2020 21:34

Pozdrav,

 

Kupio sam kod njih klimu i neku stolicu i pisalo je isporuka 21.-26.02. a danas je 27. A svaki dan mi šalju poruku da im je žao da nisu stigli danas pripremiti pošiljku. Je li itko imao takvo iskustvo. Kaj sad, koliko se čeka inače, kakve ja imam poteze?

Minneyar pet 28.2.2020 09:16
Dermentor kaže...

Pozdrav,

 

Kupio sam kod njih klimu i neku stolicu i pisalo je isporuka 21.-26.02. a danas je 27. A svaki dan mi šalju poruku da im je žao da nisu stigli danas pripremiti pošiljku. Je li itko imao takvo iskustvo. Kaj sad, koliko se čeka inače, kakve ja imam poteze?

 Nis, cekas :D S tim da postoji velika sansa da ti za jos par dana napisu da nisu uspjeli nabavit i da ti otkazuju narudzbu...