bill_jobs pon 18.2.2019 15:46
omeyer kaže...

Šta nije logičnije da su mi to rekli kad sam tražio ponudu?

 Pa valjda bi ti rekli da su znali jbt.

 

mall.hr nabavlja robu od 100 uvoznika, imaju tko zna koliko tisuća artikala u ponudi, ti stvarno misliš da je moguće to sve voditi bez greške?

Taj monitor je moglo kupiti 10 ljudi u isto vrijeme, a kod uvoznika su možda 3 na lageru, i šta sad očekuješ da ti oni stvore taj monitor?

Valjda je njima u interesu da nešto prodaju, ali ako nema onda nema.

omeyer pon 18.2.2019 16:13
bill_jobs kaže...

 Pa valjda bi ti rekli da su znali jbt.

 

mall.hr nabavlja robu od 100 uvoznika, imaju tko zna koliko tisuća artikala u ponudi, ti stvarno misliš da je moguće to sve voditi bez greške?

Taj monitor je moglo kupiti 10 ljudi u isto vrijeme, a kod uvoznika su možda 3 na lageru, i šta sad očekuješ da ti oni stvore taj monitor?

Valjda je njima u interesu da nešto prodaju, ali ako nema onda nema.

 Sve je meni to jasno, al kad imaš tako nesređen sustav onda sam sebi kompliciraš, radiš extra posao i stvaraš nezadovoljnog kupca.

 

Ja sam prema njima i u komunikaciji i pri kupnji bio korektan i pristojan i sve odradio na vrijeme. Ako imaju stvarno 100 uvoznika (a ja sam rekao da sam spreman pričekat par tjedana jer mi nije hitno) šta nije logično da bi se onda potrudili nabavit preko nekog od njih? Kao što veliš, valjda im je u interesu da nešto prodaju.

 

Gle, ja ću dobit pare nazad i naručit ću monitor od negdje gdje će stić na adresu u neko razumno vrijeme, al sam uvjeren da ću isti monitor vidjet u ponudi kod njih u roku od 2 iduća tjedna. Sve u svemu, svi imamo pravo trošit svoj novce koje zarađujemo gdje nam je volja, ja sam eto zapisao svoje iskustvo iskreno kako je i bilo i sumnjam da ću više s njima radit jer mi je malo neozbiljno sve to bilo.

aleng3 uto 19.2.2019 16:19

Naručio u nedjelju kasno navecer XBOX wireless controller za PC + bluetooth adapter za 329kn. Prvi put sam narudzbu zeznuo pa sam ponovio. Javio im odmah da storniraju prvu narudzbu. Jucer u 9h stize mail+poruka da je paket predan dostavnoj sluzbi (dpd). Malo poslije toga stize mail da je prva narudzba stornirana. Danas stigao mail+poruka da je paket u dostavnom vozilu i da ga ocekujem izmedju 15:30 i 16:30h. Prije pola sata stigao controller. Jedino sto je DPD jucer poslao mail da im je guzva jer su se valjda selili nedavno i da ce mi paket biti dostavljen u toku 1-3 radna dana. Dobio tracking podatke i uredno pratio paket. Bez ikakvih problema.

minarelli uto 19.2.2019 18:01

Ja nedavno kupio SSD na mall.hr nisu ga imali odma na stanju i pisalo je kad ga nabave poslat ce mi kad vidi vraga proslo 2 dana ssd stigo u njihov centar na Branimirovoj ( necu da dolazi doma jer zivim od tog centra 5 min pa mi je bolje prosetat i osobno preuzet za 5kn a ne platit postarinu 35 il kolko vec )

omeyer pet 22.2.2019 11:27
omeyer kaže...

 Sve je meni to jasno, al kad imaš tako nesređen sustav onda sam sebi kompliciraš, radiš extra posao i stvaraš nezadovoljnog kupca.

 

Ja sam prema njima i u komunikaciji i pri kupnji bio korektan i pristojan i sve odradio na vrijeme. Ako imaju stvarno 100 uvoznika (a ja sam rekao da sam spreman pričekat par tjedana jer mi nije hitno) šta nije logično da bi se onda potrudili nabavit preko nekog od njih? Kao što veliš, valjda im je u interesu da nešto prodaju.

 

Gle, ja ću dobit pare nazad i naručit ću monitor od negdje gdje će stić na adresu u neko razumno vrijeme, al sam uvjeren da ću isti monitor vidjet u ponudi kod njih u roku od 2 iduća tjedna. Sve u svemu, svi imamo pravo trošit svoj novce koje zarađujemo gdje nam je volja, ja sam eto zapisao svoje iskustvo iskreno kako je i bilo i sumnjam da ću više s njima radit jer mi je malo neozbiljno sve to bilo.

 Dakle, nisu prošla dva tjedna, prošlo je 5 dana, monitor je već sada u ponudi opet. A rekao sam, čekat ću koliko treba..

 

I da, novce još nisu vratili, tvrde kao da je računovodsvo u Češkoj i da to zna potrajat.. 

Solo761 pon 8.4.2019 11:41
crash11 kaže...

Da li ima netko iskustva sa Mall.hr trgovinom što se tiče reklamacija? Koliko su brzi, itd..

 Nisu brzi, prije godinu dana sam kupio USB 3.0 stick kod njih, nije radio, nosim odmah nazad i čekao sam tri - četiri tjedna da mi vrate novce jer su rekli da dobavljač više nema tih stickova na lageru (naravno da im je na cjeniku i dalje stajao taj isti stick, kao što stoji u ponudi i dan danas).

Smiješna mi je i ona "naknada" od 5kn za preuzimanje u trgovini. To naravno da nisam dobio nazad, valjda jer je taj dio "poslovanja" odrađen. A to što su oni imali moje novce mjesec dana, a ja nisam nikad dobio proizvod je sporedno.

 

Prije 5 dana sam naručio micro sd karticu kod njih, "morao" sam jer nijedna druga trgovina nije imala ekvivalentnu karticu u ponudi (imaju od 256 GB, ali spore, 10 MB/s write, ove jače UFS-3 npr., nemaju, ili imaju za par sto kuna više). I eto, još čekam da krene sa skladišta, a pisalo je da će krenuti u 34. - 4.4., kako se mijenjaju dani tako se mijenja i "Predviđeni datum otpreme", trenutno stoji na 8.4., juče je pisalo 7.4., prekjuče 6.4. itd... izgleda da jako loše procjenjuju... Mislim da je ovo zadnji put da od njih naručujem. Prvi put sam prije 2 godine, 6TB seagate eksterni HDD, to je došlo OK, sve u roku kako je napisano, to je očito bilo slučajnost...

Ili treba naručiti i odabrati plaćanje pouzećem i ako dođe solidno kasnije od onoga što su rekli (datum isporuke za tu SD karticu koji su mi rekli je bio 9.4., a očito do tog datuma neće niti krenuti) ne preuzeti pa neka si misle.

rebelsy sri 17.4.2019 21:44
aleng3 kaže...

Naručio u nedjelju kasno navecer XBOX wireless controller za PC + bluetooth adapter za 329kn. Prvi put sam narudzbu zeznuo pa sam ponovio. Javio im odmah da storniraju prvu narudzbu. Jucer u 9h stize mail+poruka da je paket predan dostavnoj sluzbi (dpd). Malo poslije toga stize mail da je prva narudzba stornirana. Danas stigao mail+poruka da je paket u dostavnom vozilu i da ga ocekujem izmedju 15:30 i 16:30h. Prije pola sata stigao controller. Jedino sto je DPD jucer poslao mail da im je guzva jer su se valjda selili nedavno i da ce mi paket biti dostavljen u toku 1-3 radna dana. Dobio tracking podatke i uredno pratio paket. Bez ikakvih problema.

 Mene zanima koliko im je trebalo da ti vrate novce na račun?

aleng3 sri 17.4.2019 22:35
rebelsy kaže...
aleng3 kaže...

Naručio u nedjelju kasno navecer XBOX wireless controller za PC + bluetooth adapter za 329kn. Prvi put sam narudzbu zeznuo pa sam ponovio. Javio im odmah da storniraju prvu narudzbu. Jucer u 9h stize mail+poruka da je paket predan dostavnoj sluzbi (dpd). Malo poslije toga stize mail da je prva narudzba stornirana. Danas stigao mail+poruka da je paket u dostavnom vozilu i da ga ocekujem izmedju 15:30 i 16:30h. Prije pola sata stigao controller. Jedino sto je DPD jucer poslao mail da im je guzva jer su se valjda selili nedavno i da ce mi paket biti dostavljen u toku 1-3 radna dana. Dobio tracking podatke i uredno pratio paket. Bez ikakvih problema.

 Mene zanima koliko im je trebalo da ti vrate novce na račun?

 Brzo sam shvatio da sam zaje**o, pa nisam ni unjeo podatke od kartice pa mi nisu nista ni trebali vratiti ali mi je svejedno mail dosao da je narudzba zaprimljena pa sam im javio da storniraju.

Anđeo bez falinge sub 20.4.2019 10:12
Solo761 kaže...

 

Prije 5 dana sam naručio micro sd karticu kod njih, "morao" sam jer nijedna druga trgovina nije imala ekvivalentnu karticu u ponudi (imaju od 256 GB, ali spore, 10 MB/s write, ove jače UFS-3 npr., nemaju, ili imaju za par sto kuna više). I eto, još čekam da krene sa skladišta, a pisalo je da će krenuti u 34. - 4.4., kako se mijenjaju dani tako se mijenja i "Predviđeni datum otpreme", trenutno stoji na 8.4., juče je pisalo 7.4., prekjuče 6.4. itd... izgleda da jako loše procjenjuju... Mislim da je ovo zadnji put da od njih naručujem. Prvi put sam prije 2 godine, 6TB seagate eksterni HDD, to je došlo OK, sve u roku kako je napisano, to je očito bilo slučajnost...

Ili treba naručiti i odabrati plaćanje pouzećem i ako dođe solidno kasnije od onoga što su rekli (datum isporuke za tu SD karticu koji su mi rekli je bio 9.4., a očito do tog datuma neće niti krenuti) ne preuzeti pa neka si misle.

 taj podatak se odnosi na otpremu dostavnoj službi a ne nama. u početku kupovanja kod njih me je to isto bunilo, no..

što se tiče plaćanja uvijek naručim pouzećem kod svih online trgovina jer uvijek tako brže dobijem robu nego kada platim unaprijed...

zalman1 sub 20.4.2019 17:35
memulica kaže...

Da ponovimo par savjeta prije naručivanju kod Mall.hr:

 

1. nikad ne plaćajte unaprijed

2. roba prije stiže iz Kine, nego iz njihova skladišta

3. za reklamacije ne znam i molim Boga da ne znam

1. Baš hoću, na taj način si rezerviram artikl pogotovo kad je dobra cijena.

2. Ti bi i brzinu dostave i najnižu cijenu, e pa neće ići. Nekada se ipak treba strpiti, ako ne možeš onda ne kupuj kod njih.

3. Jedini su koji nude da pokupe pokvareni artikl na tvojoj adresi bez troškova za tebe. Bilo da ga vraćaš ili reklamiraš, oni šalju dostavu na njihov trošak.

Već je to vrijedno spomena.

 

Nekada mi stvari stignu brzo, nekada čekam 2 tjedna, ali zato često imaju cijene osjetno niže od drugih, kome paše - paše, kome ne - ima hrpa drugih trgovina gdje ćeš za istu stvar platiti par stotina kn više.

Luka123 sub 20.4.2019 19:35
memulica kaže...

Da ponovimo par savjeta prije naručivanju kod Mall.hr:

 

1. nikad ne plaćajte unaprijed

2. roba prije stiže iz Kine, nego iz njihova skladišta

3. za reklamacije ne znam i molim Boga da ne znam

 
Ja kad naručim stigne mi u roku sutra ili 2 dana.
Platio sam uvijek plačanje po preuzimanju. Jer paket zelim da bude "netaknut", odnosno gledam imali znakova udaraca i slično.
Iako stize zamotan, dovoljan je opip rukom po kutiji da znas jeli nesto udareno ili slično, pogotovo rubovi.

Bernard Huky Hux sri 6.11.2019 17:28

 Vi koji ste kupovali kod njih, koliko je točan datum isporuke po njihovom. Odnosno koliko se drže tog roka datuma predviđene isporuke?

Po mojoj narudžbi to je za 2 tj, što mi je osobno pre dugo čekati da samo oni pošalju robu prema meni. 
Pa još nisu počele gužve za BF ili Božićnu rasprodaju.

fer-de-lance čet 7.11.2019 08:36

Meni je zadnji put bilo točno onda kad su napisali krajnji rok.

S tim da sam dobio mail da su robu predali kurirskoj službi točno na dan kad je i pisalo da im bude dobavljiva, i kurirska služba je prihvatila robu u skladište taj isti dan, samo sam čekao par dana duže dostavu jer nisam u gradu.

Znači, kaj se malla tiče, sve pohvale, a ako si u gradu onda ti kurirska služba možda dostavi robu i drugi dan nakon zaprimanja.

 

 

metallic čet 7.11.2019 08:52
Entropija kaže...
Jel ima tko iskustva sa reklamacijom u mall.hr? Čekam gotovo 3 tjedna i nema nikakvog odgovora niti su mi rekli koliko bi mogao čekati.

Ja sam reklamiro mp3 player, relativno brza reklamcija i vračeni novci.

 

Ugodna komunukacija, iako besmisen sistem pri kojem nema mogučnosti nadoplate za skuplji artikl!!!

 

p.s. dakle samo poništavanje kupnje, usporava proces nabave...

dejo095 uto 12.11.2019 12:32

 

Ja baš sad za ovu black friday sale kupio novi 55" TV sa dostavom. Obzirom da radim a dostave su u radno vrijeme, mama mi je preuzela paket i potpisala, i sav hepi dođem doma sa posla, otvorim paket koji je bio kao novi izvana i unutra ekran na tvu razbijen i to onako lijepo kao da ga je netko nogom zveknuo drito u ekran! Zovem odmah Mall.hr i ispričam dečku tamo da sam odmah primjetio da je razbijen ekran i on kaže fotkajte svi i pošaljite reklamaciju i ja to odmah napravim i sve do 19h pošaljem, dakle isti dan kad sam dobio TV.

Sutra dan došao neki lik sa hladnjačom po tv i bacio je tv unutra kao da baca vreču krumpira!

 

Čekam da vidim šta će mi reći, još mi se nitko ne javlja, slao sam mail na helpdesk njihov.

 

Javili mi se nakon današnjeg maila, zvao me čovjek na mob, i pita me hoću novi tv ili povrat novca!

 

Dakle Mall.hr, helpdesk odlićan, pohvala Gordanu Vladisavljeviću sa kojim sam komunicirao jer je sve brzo i profesionalno riješio.

 

Savjet naučen iz ovoga: Ne potpisuj preuzimanje dok se ne uvjeriš da je sve u paketu u redu