nisam.robot sri 7.9.2016 16:27

Pozdrav ekipa!Evo ja imam neugodno iskustvo sa kupovinom u mall.hr.
Naime,narucila sam perilicu rublja koja je po njima trebala biti dostavljena vec od sljedeceg dana,ali nije.Narudzba je zaprimljena 30.08. do 16h i artikal imaju u skladistu,znaci po njihovom poslovanju mozete ocekivati proizvod vec sljedeci dan.
Zatim dobivam automatski mail da je narudzba zaprimljena i da ce bit dostavljena u roku od 3dana,te da cu biti obavijestena od strane dostavljaca kad cu ju preuzeti.Prolazi 3dana nitko ne javlja nista,ja njih zovem i objasnim sve,zenskica provjerava i kaze da je perilica u skladistu ali ju dostavljac nije preuzeo te da ce provjeriti i javiti o cemu se radi.Problem je u tome sto perilica nema uputstvo na hrv.jeziku i po zakonu ju nesmiju isporuciti.Kaze da su dobavljacu poslali mail odmah 30.08. i da cekaju da on posalje uputstva,te da ce mi se javiti.Naravno oni ne zovu (jos 3dana je proslo),pa ja opet zovem da provjerim.Pitam sta je sa mojom perilicom,a zenska govori da im se dobavljac ne javlja,te da ce mu opet poslat upit-mail za uputstva i ako mogu da se strpim jos malo.
Sljedeci dan ih opet zovem,medutim nista,navodno se dobavljac ne javlja te mi ne mogu reci koliko bi jos trebala cekati.Drugi dan (9.dan) zove me zenskica i govori(u meduvremenu je i mail poslala) da dobavljac nije u mogucnosti dostaviti upute za perilicu te da narudzbu ne mogu isporuciti i da ju moraju stornirati,te da su perilicu povukli iz ponude.Ok,kazem i pitam tko vam je dobavljac? Kaze ona meni neznam,nemam ovdje navedeno(mislim se koga si onda kontaktirala ako nemas navedeno).Zatim ju pitam kako su prije mogli isporucit tu perilicu ako nisu imali uputstva?Ostala je malo zatecena da kako to mislim,ja govorim pa imate ocjene od 27 kupaca da su zadovoljni proizvodom ,pa je zamucala i kaze da je to na razini cijele Eu,pa su ocjenjivali vjerojatno ljudi koji su je kupili vani.
Dobro,hvala,dovidjenja
To je moje prvo i zadnje narucivanje kod njih

sandokan111 sri 7.9.2016 21:02

Sve sto ti je rekla je dobro rekla.

A sad ovo zasto u ponudi imaju nesto sto nemogu isporucit, ja pretpostavljam da su ostali bez uputstava, a taj dobavljac je u medjuvremenu perilicu povukao iz ponude te ga vise nije briga za tu perilicu i zato "nemoze nabavit uputstva".

nisam.robot sri 7.9.2016 23:43

Nije meni bitno jel ona meni dobro rekla ili nije,dali je bila ljubazna ili ne....(a je,bila je.bila sam i ja prema njoj-njima,dok bi ih drugi stjerali znas vec gdje).
Bitno je da sam ja tu stvar kupila i da ocekujem dostavu kako su ju naveli,jer sam narucila odvoz stare perilice u vremenu kad je ova trebala vec bit isporucena(7dan od narudzbe) i da zbog neodgovornog dobavljaca nemam niti jednu.
A sa malim djetetom je tesko biti bez perilice.
Tko je kriv,oni ili dobavljac?neznam,mogu pricati sto god zele,samo znam da necu vise otvarati njihovu stranicu

sandokan111 čet 8.9.2016 12:08
nisam.robot kaže...
Jos nesto sam zaboravila napisati,nakon sto mi je rekla da je povucena iz ponude i maknuta sa stranice bila sam na njihovoj stranici (nakon cca1h) i perilica je jos bila u ponudi ?!?

 To jer im isti odjel ne azurira stranicu i nabavu.

Ovo ostalo, razumijem i sve 5, imam 3je djece tako da znam koliko vam je bitna perilica, al mislim da je njih tu dobavljac zajebao, al njihov propust sto ne brinu sto sve nude.

Kinder pon 6.3.2017 16:58

Ima li netko novija iskustva s Mall.hr? I s malo većim iznosima?

 

Zapeo mi je za oko ultrabook koji pronalazim samo na njihovim stranicama za cca 11.000 kn. Poslala sam upit za isti ultrabook dvjema inform. trgovinama. Nabava jedne ne odgovara već tjedan dana, druga je dala za isti ultrabook cijenu od cca 13.000 kn. Čudno mi je da je takva razlika u cijeni za uređaj s istim tehničkim specifikacijama. Ne bih htjela riskirati na novom sajtu s takvim iznosom, ali polako gubim strpljenje.

5220 pon 6.3.2017 17:19

Nemam iskustva s vecim iznosima ali ne znam u cemu bi bila razlika.

Prosli tjedan sam prvi put narucio kod njih, microsd karticu. Sve ok. Jedino sto su mi je poslali u orgomnoj kutiji a 10 takvih kartica s ambalazom bi stalo u jednu kovertu.

Alien 1971 pon 13.3.2017 12:41

Sa njima imam samo dobra iskustva. Ponekad se požure pa isporuče prije nego što sam naznačio, jer dobra je opcija tempiranje isporuke. Dobro i sigurno pakiranje, cijene ipak manje nego kod ostatka ekipe koja se bavi istim poslom. Neki renomirani internet shopovi imaju preskupu dostavu (čak i do 50 kn, neki nemaju besplatnu dostavu nakon određenog iznosa). Kod Mall-a je 20 kn, a iznad 1000 kn je besplatno. Trenutno uz Aquisitum Magnum najbolji.

Bog Nemoguci sri 12.4.2017 22:39

Ja san ima neugodno iskustvo.

Kupija san brijaci aparat koji mi nije odgovara jer nije imao punjivu bateriju nego samo direkno kabel.

Iako su na stranici i u mailu tvrdili da je moguc povrat,pokupili su uredaj i onda me izvjestili mailom da povrat nije moguc i vratili mi na natrag raspakiranog.

 

Znaci malo su vijecali odlucivali,poslali mail da ce mi variti novac i onda citirali stavku zakona o potrosacima da mi ne trebaju vratit novac.

Ukratko lose iskustvo

sandokan111 sri 12.4.2017 23:41

Pa koliko je proslo od kupovine do prodaje i jesi ga koristio? Ako je kupnja na daljinu i nisi se s njim brijao 20 dana pa ga odlucio vratit, nemaju oni sto vijecat jer u roku od 14 dana raskines ugovor bez pitanja i vratis natrag. Sad ako si ti nesto preskocio, cim su oni tebi nesto citirali izgleda da nesto fali.

Racer_01 čet 4.5.2017 10:56

Evo da podijelim malo i ja mog iskustva s Mall-om...

Kupili smo sušilicu rublja,

prvo je pisalo da je isporuka u ponedjeljak(prvi sljedeći radni dan, naručili smo i platili u petak), prođe ponedjeljak, nitko ne zove, prođe utorka nitko ne zove. U srijedu ujutro zovem ja na njihov broj " Dada zaprimili smo uplatu i imamo je na lageru, sada ćemo to pokrenuti", drugi dan stiže mail zaprimili smo Vašu uplatu i uređaj je kod Vas u roku od 3 dana.  Zašto je onda pisalo da će doći već sljedeći radni dan???? Ali ajde kad nesto kupis jedva čekaš da dođe, te napokon u petak ujutro zvoni meni telefon, dostavljač da ima neki paket za mene. Super, konačno!!!Taj dan je padala kiša. Dođe ispred kuće taj kamion, otvori rampu i gledam sav pod unutra mokar, al dobro sušilica ima taj stiropor od ispod i taj neki najlon, valjda joj nije ništa. Odvuče on to do rampe i spusti dole, odnesemo do ulaza u kupaonicu, ja mu potpišem da sam primio i on je otišao.

Pošto je taj najlon koji je oko sušilice bio mokar, ja sam ga odmah skino i odneso u kontenijer, da mi ne moći po kući. Nakon nekih pola sata kad smo skinuli sve zaštitne stiropore s sušilice vidimo bočno jedno udubljenje. Hmmm , poslikam ja to i odmah njim na mail... odgovor, pošaljite nam naljepnicu od dostavne službe i sliku unutarnje ambalaže. Kakve unutarnje???? Vratim ja sve te stiropore gore i poslikam. Odgovore: treba nam slika naljepnice od dostavne službe, ja odmah do kontenijera, ako uspijem izvaditi taj najlon s tom naljeptnicom, međutim kontenijer prazan.

Poslikam papir koji mi je dostavljač ostavio, na kojem piše, valjda isto.   

Nakon sat vremena dolazi mail da će poslati na reklamacije, ali da me mole da im posaljem sliku te naljepnice.  I tu je stalo, sad je bio taj produzeni vikend (1.svibanj). U utorak popodne zovem i dobijem odgovore da kolega koji to rjesava da ne radi trenutno da ga zovem ujutro. Zovem ujutro i javi mi se taj kolega i govori da mi je poslao mail.. u biti u mailu je stajalo da i mi ne mogu priznati nis jer sam ja potpisao da je sve uredu, ali govorim da ispod tog nailona se nije vidjelo to oštećenje... Nakon dužeg natezanja on mi ponavlja uvijek isto da ja sam trebao to vidjeti, da sam trebao prvo obrisati najlon pošto je bio mokar, pa sam ga trebao maknuti i provjeriti sve prije nego potpisem. I SADA ZNAČI KUPIO SAM SUŠILICU NOVU OŠTEĆENU I PO NJIMA NEMAM PRAVO NIS.

 

Slična situacija se dogodila i sa hladnjakom, koji je imao oštećenje sa strane zbog udare tijekom prijevoza,valjda.

U KRATKO MALL.HR NE PREPORUČAM  

sandokan111 čet 4.5.2017 11:11
Racer_01 kaže...
Slična situacija se dogodila i sa hladnjakom, koji je imao oštećenje sa strane zbog udare tijekom prijevoza,valjda.

 Cemu ovo? Jesi kupio prvo perilicu ili ovo. Mislim dobio si jedno udubljeno pa si eto kupio drugo udubljeno i pises samo o tom drugom?

 

Sto se tice ovog sto si napisao na inspekciju i to je to. Kakva interna ambalaza kakvi bakraci.

MaLok čet 4.5.2017 11:14

Evo mog iskustva sa kupovinom na Mall.hr.......Naručim proizvode u vrijednosti većoj od 1000 kn da bi mogla kupiti na rate, pa čak i pod cijenu da moram hopsat na drugi kraj grada zbog kupovine na rate.

Prije 2 dana pošalju  mi poruku da je dio robe stigao na skladište u Branimirovu 28 i da ako ne podignem u roku od 5 dana da će narudžbu otkazati.Danas izgubim sat i pol  dok sam se "dokotrljala do Branimirove  po naručene artikle, i naravno nedaju mi platiti na rate jer iznos robe koja je stigla na skladište ne prelazi 1000 kn ( btw ostatak koji sam naručila dolazi na skladište kroz nekoliko dana).Preuzmem ta dva artikla i naravno platim u gotovini jer eto iako moja ukupna narudžba iznosi 1400,00 kn, oni mi mogu trenutno naplatiti samo tih 780 kn za ovo što mi danas isporučuju.

Ok, pomirim se sa činjenicom  da od kupovine na rate nema ništa nego da ću i za ostatak morat "ispljunut" cash, ali ih molim da mi onda ostatak robe isporuče na kućnu adresu, da ne bi opet morala "hopsat" na drugi kraj grada javnim prijevozom.

Međutim dobila sam odgovor da oni ne mogu više ništa promijeniti i da dođem osobno po ostatak narudžbe kad bude spremna na skladištu.

Naravno da vjerojatno više nikad neću kupovati ništa od njih jer na njihovim stranicama nigdje ne stoji da ako naručiš u iznosu većem od 1000 kn, a svi artikli  nisu na skladištu isti dan, da se onda ne može realizirati kupovina na rate.

maximilian čet 4.5.2017 11:25

Budi uporan, u najmanju ruku moraju ti dati sconto ako već neće zamjeniti. Imao sam slično iskustvo sa eKupi, dobio 15% umanjenje vrijednosti nakon natezanja. Možda ovi u Mallu nisu krivi, oštećenje u prijevozu ili čak u tvornici ali odnos prema kupcu im je balkanski po tvojoj priči.

 

Nisi dužan otpakiravati sušilicu pred dostavljačem, što da si naručio cijelu kuhinju npr.? Ako ambalaža nije bila oštećena to ne znači da se sušiilica nije mogla oštetiti u transportu. Grešku si napravio bacanjem ambalaže ali ako si je vratio gore, sve Ok.

 

Kao zadnja opcija ostaje ti inspektorat. I da, koji vrag kupuješ kod njih ako već imaš loše iskustvo ( kažem ja nakon druge loše kupovine sa eKupi :) ali više nema šanse)

Racer_01 uto 9.5.2017 10:37

..ma kod hladnjaka je bilo malo drugačije. Kako smo preuređivali, kad su bili radovi pri kraju, naručili smo te neke stvari što je trebalo kupiti među kojima je i hladnjak. Međutim kako to uvijek ide, radovi nisu bili gotovi na vrijeme i hladnjak je čekao 2 tjedna na raspakiranje...kad smo ga raspakirali na bocnoj strani se vidlo mala udubina, pa ono cemo ih kontaktirati, necemo....nije nista strasno, hladnjak dolazi između zida i kuhinje, nek ostane....tek smo ga donesli na kat tko će ga opet nositi .  

Ali ovo za sušilici je bas ono udubina oko 2,3cm. 

Zatražio sam povrat artikla, pa sada vidimo što će napisati...

dak0001 uto 9.5.2017 14:21

Kupio kod njih sudoper Alveus Zoom 20. Došao je bez odvoda i čepa.

Da sam kupio u Elgradu za 500 kuna, dobio bi i prihvat i sifon, a uštedio bi gubitak vremena.

Dakle, prvo pitati što je u kompletu za te novce, a onda odlučiti.

Oni jesu najjeftiniji, ali očito s razlogom.

tomislavk24 čet 15.6.2017 13:38

Ja sam od njih naručio logitechove zvučnike i samsung monitor. Zvučnici su dostavljeni dan nakon narudžbe jer su imali na lageru a monitor je stigao nakon 5 dana jer su naručivali od dobavljača. Nemam zamjerku na ništa. 

Zvučnici su bili daleko najjeftiniji kod njih a monitor su jedino oni imali u ponudi.

Preporuka. 

desh čet 2.11.2017 09:08
spleen kaže...

Što mislite je li istina da će iPhone X dostaviti do 14. 11. za 500 kn manje nego dobavljači iz Hrvatske? :)

 Vidiš da piše da ga imaju na zalihi kod dobavljača. Ne moraš se brinuti oko isporuke, pa ne živiš u USA, tamo imaju problema sa zalihama.

 

spleen čet 2.11.2017 12:02
desh kaže...
spleen kaže...

Što mislite je li istina da će iPhone X dostaviti do 14. 11. za 500 kn manje nego dobavljači iz Hrvatske? :)

 Vidiš da piše da ga imaju na zalihi kod dobavljača. Ne moraš se brinuti oko isporuke, pa ne živiš u USA, tamo imaju problema sa zalihama.

 

 

 

Apple u svakoj od europskih zemalja već kod predbilježbe ističe da će isporuka uređaja biti tek za 5-6 tjedana. Zato nisam sklon vjerovati da Mall.hr može bolje. :)

 

Znaš li možda očekivana vremena isporuka drugih dobavljača u Hrvatskoj?