Damir22 sub 26.10.2019 21:24

Vidno ostecena ambalaza - ne uzimas, odmah trazis drugu,ako kupujes u trgovini.

Ostecen proizvod - trkom nazad u trgovinu po drugi.

Mislim da si primjetio da nigdje ne spominjem " pisem po forumu kako su smece".... ;)

SamoPitam3 ned 27.10.2019 01:02
Zver kaže...

Nisam dugo kupovao jer su smeče i lager nikakav... Eto danas kupio pokvarene rabljene zvučnike pod nove.

I što sad.... Onaj u dučanu nije ništa kriv, nego ono smeče koje ga je zapakiralo i odlučilo da če ga prodat...

Bjež od tog smečarskog dučana...

 I ta tipkovnica ti nista ne valja.  Č i Ć ti oboje daju Č  . Nego, prvi put cujem da je kod linksa lager nikakav. To mislis na lager pivo ili.. ?

Salu na stranu. Tko radi taj i grijesi. Mogao si napisati sto podrazumijevas pod pokvarene zvucnike i o cemu se radi. Mozda je to normalno kod njih

Zver ned 27.10.2019 04:37
Antoniio22 kaže...
Gdje sam ja to rekao? Ako je nešto pokvareno/strgano/neispravno, onda to nije stvar prodavača nego proizvođača. Vratiš, zamjeniš ili tražiš povrat novaca.

 Ne nije, jer se na oko vidi da su korišteni, cijev je puna prašine. izgrebani, možda čak i otvarani..Ili su vračeni jer su prestalli raditi, pa upakirani.. ili ih je neko iz trgovine fural doma i slušal...

Ovo je strikrtno do prodavača..Kupljeni su prek weba i preuzeti u poslovnici..

I ne he*e men to, nego su kupljeni ko poklon ... i ispadnem na kraju ja debil...

Jer  gledaj, razumijem ja kad je nešto novo i ne radi... nije dučan ništa kriv.. kupio sam brdo elektronike i dogodi se... Ali ovaj šlampavitis..

 

zalman1 kaže...

 Ajd ti fino stavi slike da vidimo te pokvarene i rabljene zvučnike, uslikaj skupa s računom jer ovako može svatko doći na forum i trolat.

 Evo sličke za nevjernog tomu.

 

Velim opet ako kupiš novo a ne radi.. nije problem.. ali ovo...hahahah... ma nemoj me..6

 

 

SamoPitam3 kaže...

 I ta tipkovnica ti nista ne valja.  Č i Ć ti oboje daju Č  . Nego, prvi put cujem da je kod linksa lager nikakav. To mislis na lager pivo ili.. ?

Salu na stranu. Tko radi taj i grijesi. Mogao si napisati sto podrazumijevas pod pokvarene zvucnike i o cemu se radi. Mozda je to normalno kod njih

 

Što se tiče provokacija i pravopisa imaš odj..., iz hrvatrskog sam šlepal dvojku..

A što se tiče lagera... jedino Trešnjevka možda.. ostalo nula.. moraš se najviti i naručiti..

 

Edit: Jedino mi je žao što nisam uzeo u Mikronisu..Jer sam u srijedu zvao Links  i vidim da je raspoloživost slaba i pitam jel su novi... pa naravno da jesu..

Tu je moje kukanje gotovo, možda je do pojedinca... ali netrebam takav dučan..

 

Kad kupiš nešto prek weba u Mall-u npr.. ako ne radi sami dođu po to..  i zamjene..

Kupiš vešmašinu.. dolaze ti 5 godina doma popravljat..

Kupim profesionalni alat, imam 10 godina podrške..dođe s kombijem preuzme, popravi i vrati..

Ono što oču reči največi je problem s tim dučanima s elektroničkom robom, opet možda i zato što se proda najviše artikala... ali s dobrom maržom..

 

 

Pozdrav.

Alfa_R ned 27.10.2019 10:17

O to je onda povrat. uz 14 dana webshopa oni nude i 7 dana u trgovini. Di su baš vidjivi tragovi korištenja stave na popuste kao used, a očito neke koji mogu proci kao gotovo novi stave kao nove.

 

Zamalo sam im i ja bio vratio Z623 zvuje jer su cvilili  čim bi im približio ruku na par centimetra od volume knoba... Nije trebalo ni do dirnuti ih... 

I odlučio ih ja vratiti kad ono prestali to raditi.... Da sam ih vratio vjerojatno bi ih uvalili nekome drugome kao nove jer bi imali kompletnu i neoštećenu ambalažu.

 

SamoPitam3 ned 27.10.2019 12:38
Zver kaže...

 

 


 

Edit: Jedino mi je žao što nisam uzeo u Mikronisu..Jer sam u srijedu zvao Links  i vidim da je raspoloživost slaba i pitam jel su novi... pa naravno da jesu..

Tu je moje kukanje gotovo, možda je do pojedinca... ali netrebam takav dučan..

 

 

Ne znam zasto sam pretpostavljao da se upravo radi o tim zvucnicima. Nakon onog teksta u bugu dosla je u trgovine problematicna serija. I sada svi koji kupe salju nazad, dok ne dobiju dobar primjerak. Ovi ih salju slijedecem dok ih ne uvale nekome. I u micronisu bi mozda isto prosao. Ti zvucnici su presli kilometraze vise nego... Mada je zanimljivo da imaju na cjeniku iste te - used za 899 kuna, ali nedostupne trenutno. Pitam se gdje su...  Ili ne

Daymyen čet 31.10.2019 17:13

Da podijelim svoje iskustvo s kupovinom u Linksu. 

Prije 2 mjeseca sam s njihovog webshopa kupio 2 logitech g703 miša. Ispostavilo se da su oba defektna (jednom je propao scroll wheel, a na drugome nije radio kako spada).

Odnio sam ih u njihovu poslovnicu na Trešnjevci i nakon 2 tjedna čekanja javili su mi da su reklamacije riješene.

 

Kada sam došao po zamjenske uređaje, ispostavilo se da imam pravo na samo jedan zamjenski, a za drugi imam kredit u poslovnici u iznosu koliko sam ga platio (540kn). Kada sam zatražio da za taj iznos kupim identičan model, rečeno mi je da ih više nema i da mogu nadpolatiti 200kn za noviji model.

 

Išao sam to provjerit na njihovom webu i ispostavilo se da imaju na lageru isti model kakvog sam kupio, ali pošto je moj bio kupljen na akciji, morao sam nadoplatit 50kn za isti miš kakvog su mi već prodali (defektnog). 

 

Kada se podvuče crta, Links mi je 50kn naplatio što mi je prodao  defektan miš... Dosta dobar biznis model. 

Daymyen pon 4.11.2019 11:54
Daymyen kaže...

Da podijelim svoje iskustvo s kupovinom u Linksu. 

Prije 2 mjeseca sam s njihovog webshopa kupio 2 logitech g703 miša. Ispostavilo se da su oba defektna (jednom je propao scroll wheel, a na drugome nije radio kako spada).

Odnio sam ih u njihovu poslovnicu na Trešnjevci i nakon 2 tjedna čekanja javili su mi da su reklamacije riješene.

 

Kada sam došao po zamjenske uređaje, ispostavilo se da imam pravo na samo jedan zamjenski, a za drugi imam kredit u poslovnici u iznosu koliko sam ga platio (540kn). Kada sam zatražio da za taj iznos kupim identičan model, rečeno mi je da ih više nema i da mogu nadpolatiti 200kn za noviji model.

 

Išao sam to provjerit na njihovom webu i ispostavilo se da imaju na lageru isti model kakvog sam kupio, ali pošto je moj bio kupljen na akciji, morao sam nadoplatit 50kn za isti miš kakvog su mi već prodali (defektnog). 

 

Kada se podvuče crta, Links mi je 50kn naplatio što mi je prodao  defektan miš... Dosta dobar biznis model. 

Da dam credit, where credit's due... Nakon što sam u četvrtak poslao mail pritužbe, danas sam dobio poziv iz dućana uz ispriku i poklon bon od 100kn. Moram priznat da sam stvarno ugodno iznenađen. 

keki pet 3.1.2020 04:30
Daymyen kaže...
Daymyen kaže...

Da podijelim svoje iskustvo s kupovinom u Linksu. 

Prije 2 mjeseca sam s njihovog webshopa kupio 2 logitech g703 miša. Ispostavilo se da su oba defektna (jednom je propao scroll wheel, a na drugome nije radio kako spada).

Odnio sam ih u njihovu poslovnicu na Trešnjevci i nakon 2 tjedna čekanja javili su mi da su reklamacije riješene.

 

Kada sam došao po zamjenske uređaje, ispostavilo se da imam pravo na samo jedan zamjenski, a za drugi imam kredit u poslovnici u iznosu koliko sam ga platio (540kn). Kada sam zatražio da za taj iznos kupim identičan model, rečeno mi je da ih više nema i da mogu nadpolatiti 200kn za noviji model.

 

Išao sam to provjerit na njihovom webu i ispostavilo se da imaju na lageru isti model kakvog sam kupio, ali pošto je moj bio kupljen na akciji, morao sam nadoplatit 50kn za isti miš kakvog su mi već prodali (defektnog). 

 

Kada se podvuče crta, Links mi je 50kn naplatio što mi je prodao  defektan miš... Dosta dobar biznis model. 

Da dam credit, where credit's due... Nakon što sam u četvrtak poslao mail pritužbe, danas sam dobio poziv iz dućana uz ispriku i poklon bon od 100kn. Moram priznat da sam stvarno ugodno iznenađen. 

Kod zamjene neispravnog uređaja moraš dobiti isti takav model ukoliko je dostupan ukoliko nije dobiješ novi model. (Podrazumjeva se nikako slabiji).

 

nadimax pet 3.1.2020 09:17

Evo, ja sam kupio u Linksu monitor (ZG Trešnjevka), koji kad sam raspakirao doma, skužio sam da je već otvaran i vraćen očito. Vratio sam im to nazad i rekao, evo, prodali ste mi rabljeni monitor pod novi. Pošto nisu imali više taj model, dali su mi neki 300 kn skuplji monitor, istih ili sličnih karakteristika koji su imali, bez ikakve nadoplate.

 

u svakom slučaju uvijek treba paziti da ti ne podvale vraćenu robu jer to nije tak rijedak slučaj.

keki pet 3.1.2020 23:29
nadimax kaže...

Evo, ja sam kupio u Linksu monitor (ZG Trešnjevka), koji kad sam raspakirao doma, skužio sam da je već otvaran i vraćen očito. Vratio sam im to nazad i rekao, evo, prodali ste mi rabljeni monitor pod novi. Pošto nisu imali više taj model, dali su mi neki 300 kn skuplji monitor, istih ili sličnih karakteristika koji su imali, bez ikakve nadoplate.

 

u svakom slučaju uvijek treba paziti da ti ne podvale vraćenu robu jer to nije tak rijedak slučaj.

 Sve po ps-u.

 

Dobio si uređaj koji ti je prodan pod novi a zapravo bio je rabljen.

 

Krše zakon prvo morali su napomenuti da je uređaj nije novi i normalno ne može biti ista cijena.

 

 

SamoPitam3 sub 4.1.2020 01:40
keki kaže...

 Sve po ps-u.

 

Dobio si uređaj koji ti je prodan pod novi a zapravo bio je rabljen.

 

Krše zakon prvo morali su napomenuti da je uređaj nije novi i normalno ne može biti ista cijena.

 

 

 Ha da. Samo tko je od njih narucivao mogao je vidjeti da roba dolazi odsvuda, iz raznih poslovnica. Meni recimo nikada roba nije dosla iz Zagreba. Ne znam kako to kod njih funkcionira, ali ovo nije u redu sto je, je.

Mada, opet, ispravili su svoju gresku. Malo smo trziste i za vece igrace, a kamoli ne za nase domace tako da ne moramo odmah potezati "revolvere"

bugovac222 sub 4.1.2020 04:47

Ok, vidim nisam jedini kome je links prodavao pokvarene stvari pa umjesto da se ispriča tjednima slao po servisima i naravno sve je nepopravljivo, a ti dolazi 3 puta i moli za svoj novac. Kad netko uporno pokušava prevariti mislim da ne treba kupovati od tog prodavača.

ihush sri 8.1.2020 15:57
keki kaže...
nadimax kaže...

Evo, ja sam kupio u Linksu monitor (ZG Trešnjevka), koji kad sam raspakirao doma, skužio sam da je već otvaran i vraćen očito. Vratio sam im to nazad i rekao, evo, prodali ste mi rabljeni monitor pod novi. Pošto nisu imali više taj model, dali su mi neki 300 kn skuplji monitor, istih ili sličnih karakteristika koji su imali, bez ikakve nadoplate.

 

u svakom slučaju uvijek treba paziti da ti ne podvale vraćenu robu jer to nije tak rijedak slučaj.

 Sve po ps-u.

 

Dobio si uređaj koji ti je prodan pod novi a zapravo bio je rabljen.

 

Krše zakon prvo morali su napomenuti da je uređaj nije novi i normalno ne može biti ista cijena.

 

 

 

bugovac222 kaže...
Ok, vidim nisam jedini kome je links prodavao pokvarene stvari pa umjesto da se ispriča tjednima slao po servisima i naravno sve je nepopravljivo, a ti dolazi 3 puta i moli za svoj novac. Kad netko uporno pokušava prevariti mislim da ne treba kupovati od tog prodavača.

 

 

filip260 kaže...

Jel netko kupovao rabljene graficke u linksu? U kakvom su stanju i to?

 

.. iskoristit ću temu i posljednje postove, mada za links mislim da su ok trgovina i posluju recimo uredno + primjerenije bi bilo u temi o zaštiti potrošača + zakon, a to je nešto što si ozbiljan trgovac ne bi smio dozvoliti, tj ovako svaštare kao na placu (jakuševac..), pa recimo kao upozorenje trgovini i možda 'naputak' kupcu (kako do svojih prava).

 

-zakon: neovisno jel roba ima jamstvo proizvođača, kao i novo-staro, trgovac je odgovoran po zakonu o materijalnom nedostatku +2god. .. i po toj osnovi ih treba 'maltretirati', tj nema razloga da kupac ne dobije odgovarajuće jamstvo za kupljenu robu. (jamstvo ugl srežu na 6mj, neovisno postoji li još originalno jamstvo proizvođača.. tj u takvom slučaju je to jamstvo trgovine i jamstvo može dati bilo tko za bilo što, npr ja sad vama svima.., no zakon kaže neovisno o jamstvu, +2 godine i to trgovac ne može ignorirati tj napisati 6mj..).

 

-prvo, knjigovodstveno, problem.. što reade, kako rade, gdje su im ulazni računi, r1 za polovnu robu? Nešto na sivo? Ovo nije mali oglasnik ili hrelić..

-ako imaju ulazni račun npr roba koja im je iz nekog razloga vraćena, tad je to npr otpis, tad je to puštanje u prodaju nečeg što je proizvođač pokrio zamjenom i tad je to obična prevara, tj možda oni nešto reklamirano po jamstvu što je proglašeno neispravnim i proizvođač odobri zamjenu, umjesto uništavanja ili povrata proizvođaču ponovo puste u prodaju.. tad ili je renovirano + jamstvo ili nije. Tko tad daje jamstvo? Proizvođač je već platio dakle samo trgovac to radi na svoju ruku a zakon kaže da je tad odgovoran za robu 2 godine, neovisno o jamstvu tj to su dvije odvojene osnove a kupac koristi u reklamaciji onu koja mu je povoljnija.

-jamstvo.. normalno jamstvo znači da ako se nešto reklamira i utvrdi neispravnost, tad kupac dobija novo-zamjenu istog-identičnog artikla + novi račun-jamstvo ili povrat novca. Što u ovom slučaju s 6 mjeseci? Dobija se novo? nemoguće jer se više ne proizvodi.. dakle povrat novca, a kako vidimo zakon, neovisno što oni napišu 6mj jamstvo, po mat.odgovornosti nemaju baš nikakve zakonske osnove taj rok uskratiti kupcu za reklamaciju i pri tome je nevažno prodaju li novu ili polovnu robu. Ako im je to neisplativo, pa gle čuda.. upravo zato je uveden zakon tj da se tržište natjera na odgovornost, tj trgovca koji je odgovoran za ispravnost robe. Zašto to links radi? tj može dok ne nalete na problem ili kupca koji će zakonom ostvariti svoja prava a tad pitanje što im se isplati i vrijedi li to te zarade...

-polovno, svi imaju internet, znaju za njuškalo-oglasnik .. tad će svatko tko želi polovno, bez jamstva i sl kupiti iz oglasnika i time proći jeftinije, ako ništa drugo za dodatni PDV kojeg trgovac mora obračunati (ili kemija s povratom robe što je kranje glupo-rizično.. tj dok inpektor ne proradi i provjeri račune.. a to će se desiti kad prvi kupac prijavi nadležnom kao mingo.hr..). Ponovo, tko to radi u linksu, djeca? Što će im to? Vrijedi li taj rizik te zarade?

-što u slučaju kad kupac kupi nešto npr online i vrati robu.. tad se to može (mora?) prodati kao polovno, jer je npr otvorena kutija-korišteno.. a jamstvo je već počelo teći i uobičajeno je recimo 3god.. tj tad je samo za takvu robu moguće preuzeti rizik jamstva jer imaju pokriveno +2god proizvođača i recimo da je knjigovodstveno sve ok, samo umanjena cijena zbog npr ambalaže. Za takvu robu bi tad bilo logično očekivati jamstvo 2god.. i tad uopće ne bi pokretao ovo pitanje, dok je 6mj navedeno na baš sve njihove takve artikle a to zakon kaže mora biti 2 god + to nije jamstvo proizvođača nego trgovca itd.. i tad pitanje što ako kupac reklamira po osnovi jamstva (za ono što jamči proizvođač, može se dobiti isključivo identična zamjena, ne drugi brand.. jer je drugi proizvođač itd. nema tad dogovora s trgovcem dok se u slučaju mat.odgovornosti koji se koristi za robe koje nemaju klasično jamstvo proizvođača, sve rješava dogovorom kupca-trgovca ili povrat ako dogovora nema).. koja osnova se tad primjenjuje dok kupac ima pravo izbora? Koji protokol? Koji ovlašteni servis za artikal iza kojeg ne stoji originalan proizvođač s jamstvom?

 

-zar je kriza-stanje tako drastično da se radi takav rizik ili je zarada takva da to opravdava? Zar nitko u linksu ne razmišlja o odgovornosti, zakonima, pravima, obvezama? Zar misle da im se neće desiti neki nezgodan slučaj/kupac i problem koji će im taj model prodaje realno bez jamstva prije ili kasnije obiti o glavu? OK, možda nabavljaju s ebaya, jeftinije, možda na sivo, možda su u šumici.. no možda im samo treba skrenuti pažnju da je u svakom poslu i odgovornost a tad i rizik. Ako posao ne ide, tad ključ u bravu, ne treba mrcvariti. Ako posao ide, tad je ovo besmisleno.

 

-dakle, links mora prvo riješiti pitanje jamstva, +2g mat.nedostatak a knjigovodstveno će jednog dana morati objasniti kako je knjižio ulaz-izlaz i poreze, dovoljan je jedan carinski prijestup da se godišnja zarada ovakve robe istopi. Isplati se? Nikome, pa ni kupcu, tj upravo zato to tipkam, jer ako kupac kupi u linksu umjesto na hreliću, tad želi JAMSTVO i ima zakon koji to osigurava. Ako links to ne razumije tad je već zaslužio kaznu. (mada do sad mogu reći da su korektna trgovina, solidne ponude itd.. jednostavno, ovo je pogrešno, to se ne radi.).

SamoPitam3 ned 19.1.2020 02:12
PessimisticallyOptimistic kaže...

Je li normalno da kada se narucuje preko webshopa da nakon tjedan dana je jos uvijek status "u toku"?

 

 Nije normalno. Nazovi ih i pitaj o cemu se radi. Stvarno ne znam zasto ljudi kod nas vole toliko da cekaju, pa onda napisu poruku sa pitanjem na nekom tamo forumu koji oni ne prate i onda tek naprave ono sto su trebali napraviti vec odavno.

keki pon 16.3.2020 22:32

Ovaj links je postao žešća sprdnja od dućana.

 

2.3.2020 zovem telefonski njihov weshop vezano za jedan klima uređaj i dobijem sve trazene informacije.

 

"Gospodine narucuje se jedino preko webshopa i ceka se desetak dana na isporuku i to iskljucivo  preko dostavne sluzbe oversees".

 

Par minuta nakon toga poklikam narudzbu i sve prođe super.  Nakon tjedan dana tocnije 9.3 dobivam mail od linksa

 

"Poštovani,

provjerili smo sa dobavljačem te nismo u mogućnosti dobaviti navedeni klima uređaj. Da li ste zainteresirani za zamjenu artikla sa modelom sa poveznice:".
Pogledam klimu koju mi nude nema nikakve poveznice sa onom kojom sam narucio i normalno skuplja je nekih 800 kn.
Normalno da sam takvo nešto odbio. U tom trenutku otvaram google na svom smatrphonu i narucujem identicni model klime samo u drugoj trgovini (Mall.hr) razlika u cijeni je bila 120 kn.  Potvrdu o narudzbi dobio sam 9.3.2020 u 21:42 u kojoj su mi sve potrebne informacije da ocekuju od dobavljaca da im isporuci klimu unutar 48h jer je trenutno nemaju na stanju.
11.3.2020 u 08:29h dobivam sms da je narudzba spremna za preuzimanje.
Sad mene zanima kako si jedna trgovina kao Links može to dopustiti. Ali žalosno je da taj isti model klime još nekoliko dana nakon toga nisu maknuli sa webshopa.
Prvo im je potrebno 7 dana da oni provjere sa dobavljaćem dali je klima raspoloziva ili nije, a Mall hr sve riješi unutar 2 dana..
Jako jako neodgovorno od strane Linksa.
sandokan111 uto 17.3.2020 01:05

Sad je jedino pitanje dal je to posljedica ovih blokada ili standardno poslovanje. Mislim da tijekom ovih vremena ne treba bas previse ocekivat od potrosackih prava i rokova :)

Moja pretpostavka je da tu nisu imali na lageru a imali su onu koju su poslali.

SamoPitam3 uto 17.3.2020 01:13
keki kaže...

 

"Poštovani,

provjerili smo sa dobavljačem te nismo u mogućnosti dobaviti navedeni klima uređaj. Da li ste zainteresirani za zamjenu artikla sa modelom sa poveznice:".
Pogledam klimu koju mi nude nema nikakve poveznice sa onom kojom sam narucio i normalno skuplja je nekih 800 kn.
Normalno da sam takvo nešto odbio. U tom trenutku otvaram google na svom smatrphonu i narucujem identicni model klime samo u drugoj trgovini (Mall.hr) razlika u cijeni je bila 120 kn.  Potvrdu o narudzbi dobio sam 9.3.2020 u 21:42 u kojoj su mi sve potrebne informacije da ocekuju od dobavljaca da im isporuci klimu unutar 48h jer je trenutno nemaju na stanju.
11.3.2020 u 08:29h dobivam sms da je narudzba spremna za preuzimanje.
Sad mene zanima kako si jedna trgovina kao Links može to dopustiti. Ali žalosno je da taj isti model klime još nekoliko dana nakon toga nisu maknuli sa webshopa.
Prvo im je potrebno 7 dana da oni provjere sa dobavljaćem dali je klima raspoloziva ili nije, a Mall hr sve riješi unutar 2 dana..
Jako jako neodgovorno od strane Linksa.

 Tko se bavi klimama u 3.em mjesecu ?!?!

Salu na stranu, neka me neko ispravi slobodno, ali mall je puno veca firma koja posluje na daleko vecem trzistu, a prema vecoj firmi je i dobavljac "obazriviji".

Zapravo lako moguce da nije niti isti dobavljac.

njuskac sub 28.3.2020 14:51

Kupio sam mobitel prije 20 dana u ducanu osobno, dodem doma mobitel ne radi, gasi se ,cudne neke boje po ekranu  i nestaje slika.. reklamiram drugi dan, nakon desetak dana javljaju da sve radi, kazem da sigurno ne radi i da se to pocne desavati nakon sat vremena rada i da zelim povrat novaca i ne zelim da mi se vraca mobitel jer cu izgubit puno vremena, a mobitel mi hitno treba jer drugi nemam.. povrat novaca ne daju i da ce vratit mobitel.. ponovo kazem nemojte slati jer si radite sebi i meni dupli posao mobitel ne radi.. ne oni ce provjerit dodatno u ducanu i poslati ako radi.. danas stigne mobitel koji naravno ne radi.. sad ponovo 20 dana natezanja.. 

Moje pitanje je koja su moja prava.. mogu li ja dobit povrat novaca?gdje se mogu zaliti? 

Uglavnom nikad vise kupovat u linksu... ducan je katastrofa.. radnici ne znaju nista, cijene najskuplje u gradu. smece od ducana..podrske nema ,odgovaraju sporo i izbjegavati u siroku luku... ja cu svoje novce dobiti makar isao na kraj svijeta, makar 100 puta isao u ducan i cekao koliko god treba.. vise ne zelim mobitel niti nikakve popravke i slanja.. zelim povrat novaca!!

Čitatelj ned 29.3.2020 09:48

Pa snimi sta se desava i opisi kvar. Ako samo kazes "ne radi", a mobitel kad se ukljuci - radi, naravno da ce ti ga vratiti natrag.

 

Dakle bitan je opis kvara, tipa:

- dopisujem se s kuckama 2h, nakon 2h boje se razmrljaju, nije do kucki, mobitel je vruc i bla bla bla

 

A ne napisat:

- ne radi

njuskac ned 29.3.2020 17:27
Čitatelj kaže...

Pa snimi sta se desava i opisi kvar. Ako samo kazes "ne radi", a mobitel kad se ukljuci - radi, naravno da ce ti ga vratiti natrag.

 

Dakle bitan je opis kvara, tipa:

- dopisujem se s kuckama 2h, nakon 2h boje se razmrljaju, nije do kucki, mobitel je vruc i bla bla bla

 

A ne napisat:

- ne radi

 Pokazao sam video da ne radi u ducanu.. nekad se zna desit da radi par sati i onda se pocne gasit itd.. znaci netko bi trebao satima provodit vrijeme uz taj mobitel da  se pojavi kvar a njima se to valjda ne da .. zato sam snimio video i pokazao.. oni su probali valjda na 5 minuta i mobitel je radio.. meni se nakon sat dva poceo gasit.

Čitatelj pon 30.3.2020 10:55

Onda fino nastavis slat mobitel o njihovom trosku u oba smjera, dok se ne urazume da mora na popravak ili zamjenu.

Svaki put dopises da je kvar isti, da se nakon odredjenog vremena iskljucuje itd., i prilozis servisni nalog od prije.

 

I kad im dosadi ti moraju zamjeniti. Cak mislim da ako imas vise od 3 servisa istog problema u odredjenom roku,

da ti moraju ili rijesit novi uredjaj ili povratak sredstava.