redragonNG pon 20.5.2019 20:36

1 moje

iskustva s linksom tamo negdje 2007-2008 godine narucio sve za komp znaci kompletno sve vrijednost nekih 5000kn

jedna stvar je bila neisprvna procesor saljem natrag sve nazad kompletno racunalo ,oni nakon par dana vracaju sve nazad kao sve je u redu

ajd dobro al win tadasnje win 7 nikako al nikako dignut blue screan .... itd

srecom imo kolegu koji je radio u jednom servisu pa mi je testiro komponentu po komponentu i doso do zakljucka da je neispravan procesor

nista kupujem drugi dan kartu i s procesorom u ruci relacija slavonija -zg na tresnjevku u nihovu trgovinu,i gle stvarmo cuda testiraju i oni procesor i stvarno je procesor neispravan

 

2 iskustvo

nakon toga prije jedno pol godine uzimam sadasnji procesor,kuciste memoriju graficku i jos neke sitnice links sb sve u naj poljem redu dakle moje iskustvo

50:50

 

 

hahhaajaads sub 1.6.2019 13:08

Ovdje cu postat svoje dogadjanje oko reklamacije G29 volana posto je druga tema zamrla.

 

Uglavnom, volan je proizvodio cudne zvukove kad se srece i u lijevo i u desno, dobio sam potrvdu od Logitecha da je proizvod defektan i da cu definitivno dobiti novi proizvod od ducana. Lijepo otisao u ducan, napravio reklamaciju, posla video problema i sliku od Logitech supporta i evo nakon tjedan dana reklamacija rjesena, dobio drugi volan i naravno jos 24mj garancije. Pohvale za reklamaciju i za djelatnike u Zagreb-Tresnjevci... 

hahhaajaads pon 10.6.2019 11:02

Trebao bi malu pomoc sto se tice reklamacije u Linksu... Nazalost drugi volan je isto tako bio dosao "pokvaren" (potenciometar pedale gasa je bio u banani + cviljenje volana). Ja sam trazio povrat sredstava jer ne zelim da mi se to opet desi i uopce vise ne znam jel zelim taj volan jer svako odlazenje na reklamaciju mi trosi gorivo koje nije jeftino. Ukratko, danas sam dobio mail da je artikl zamjenjen novim istim, a u produzetku da su korisnici na prvom mjestu i da su odobrili zamjenu za bilo koji artikl iz njihove ponude (znaci u cijeni na racunu, 2300kn) i rekli su da povrat sredstava nije moguc... Ja osobno ne zelim drugi takav volan, a ne zelim niti bilo kakav drugi artikl od 2300kn. Ima tko kakvog iskustva sa tim, sta mi je radit ?

hahhaajaads pon 10.6.2019 11:39
Damir22 kaže...

Pa da, pa ces vidjeti, mislim, mozda postoji neki stvaran i konkretan razlog zasto ne mogu.... ili, opet, vidjet ces, mozda ipak mogu 

 Mislim ducan je stvarno za pet, reklamacije je opet gotova u roku od tjedan dana. Ali problem je sta je to u Zagrebu, ljeto je i sam znas da je Zagreb pun u koje god doba dana da ides. Vec sam potrosio sigurno cijeli tank goriva samo da dovezem/odvezem volan koji ce se nakon nekog vremena opet pokvarit.. A najvise me zivcira ovaj volan, pa novi novcati volan, sa nekakvim metalnim dijelovima da nemre izdrzat jedan je*eni dan bez da se pokvari... Prosli Logitech DFGT mi je drzao 2 godine bez problema (iako je bio star jos 4-5 godina) a bio je napravljen od ciste plastike...

ihush pon 10.6.2019 12:54
hahhaajaads kaže...

Trebao bi malu pomoc sto se tice reklamacije u Linksu... Nazalost drugi volan je isto tako bio dosao "pokvaren" (potenciometar pedale gasa je bio u banani + cviljenje volana). Ja sam trazio povrat sredstava jer ne zelim da mi se to opet desi i uopce vise ne znam jel zelim taj volan jer svako odlazenje na reklamaciju mi trosi gorivo koje nije jeftino. Ukratko, danas sam dobio mail da je artikl zamjenjen novim istim, a u produzetku da su korisnici na prvom mjestu i da su odobrili zamjenu za bilo koji artikl iz njihove ponude (znaci u cijeni na racunu, 2300kn) i rekli su da povrat sredstava nije moguc... Ja osobno ne zelim drugi takav volan, a ne zelim niti bilo kakav drugi artikl od 2300kn. Ima tko kakvog iskustva sa tim, sta mi je radit ?

 -ti biraš, ne oni.. istina ako ti daju novi (opet novo jamstvo i novi-zamjena..) tad su svoj dio posla obavili, ali možeš tražiti povrat novca.. to ne znači da ćeš dobiti, jer su svoj dio korektno odradili..

+ ali, nemaju nikakvo pravo uvjetovati nekom drugom zamjenom ili drugom robom, to je kenjkanje-kemijanje, ili ispravno ili novac + ti biraš i možeš tražiti (ali ne moraš dobiti). .. odnosno, da je običan povrat npr nezadovoljan, pozitivna trgovačka praksa bi bila da ti vrate bez tog natezanja.. ali to nije zakonska obveza.

-svakako da je povrat sredstava moguć, kakaju.. smao što ih u ovom slučaju na to ne prisiljava zakon nego kemijaju.

 

+ tvoji troškovi su sporedni, mjesto reklamacije je trgovina (ili ovlaštnei servis..) .. ako je baš to problem, možeš tražiti naknadu troškova, privatna parnica.. možda dobiješ, možda ne, tj pregrizi, ne kukaj za ono što ne možeš utjecati kao zg-put-lokacija.. tj kad si kupovao moga si kupiti u trgovini iz tvog kvarta, možeš kupiti s druge strane svijeta, to kao kupac biraš, dalje su posljedice takve tvoje odluke i ne vrijedi kukati.

 

+ u slučaju da reklamiraš po osnovi materijalnog nedostatka, tad je sve stvar dogovora, kupac-trgovac, svaka strana nudi-cjenka se.. no ako dogovora nema, tad je jedino iznos po računu ono što se mora, nikakva druga roba ako to ne želiš .. (obično ti daju ponudu koju poželiš ili je prekomplicirano prijaviti ih pa popustiš.. mingo.hr..).

hahhaajaads pon 10.6.2019 13:01
ihush kaže...
hahhaajaads kaže...

Trebao bi malu pomoc sto se tice reklamacije u Linksu... Nazalost drugi volan je isto tako bio dosao "pokvaren" (potenciometar pedale gasa je bio u banani + cviljenje volana). Ja sam trazio povrat sredstava jer ne zelim da mi se to opet desi i uopce vise ne znam jel zelim taj volan jer svako odlazenje na reklamaciju mi trosi gorivo koje nije jeftino. Ukratko, danas sam dobio mail da je artikl zamjenjen novim istim, a u produzetku da su korisnici na prvom mjestu i da su odobrili zamjenu za bilo koji artikl iz njihove ponude (znaci u cijeni na racunu, 2300kn) i rekli su da povrat sredstava nije moguc... Ja osobno ne zelim drugi takav volan, a ne zelim niti bilo kakav drugi artikl od 2300kn. Ima tko kakvog iskustva sa tim, sta mi je radit ?

 -ti biraš, ne oni.. istina ako ti daju novi (opet novo jamstvo i novi-zamjena..) tad su svoj dio posla obavili, ali možeš tražiti povrat novca.. to ne znači da ćeš dobiti, jer su svoj dio korektno odradili..

+ ali, nemaju nikakvo pravo uvjetovati nekom drugom zamjenom ili drugom robom, to je kenjkanje-kemijanje, ili ispravno ili novac + ti biraš i možeš tražiti (ali ne moraš dobiti). .. odnosno, da je običan povrat npr nezadovoljan, pozitivna trgovačka praksa bi bila da ti vrate bez tog natezanja.. ali to nije zakonska obveza.

-svakako da je povrat sredstava moguć, kakaju.. smao što ih u ovom slučaju na to ne prisiljava zakon nego kemijaju.

 

+ tvoji troškovi su sporedni, mjesto reklamacije je trgovina (ili ovlaštnei servis..) .. ako je baš to problem, možeš tražiti naknadu troškova, privatna parnica.. možda dobiješ, možda ne, tj pregrizi, ne kukaj za ono što ne možeš utjecati kao zg-put-lokacija.. tj kad si kupovao moga si kupiti u trgovini iz tvog kvarta, možeš kupiti s druge strane svijeta, to kao kupac biraš, dalje su posljedice takve tvoje odluke i ne vrijedi kukati.

 

+ u slučaju da reklamiraš po osnovi materijalnog nedostatka, tad je sve stvar dogovora, kupac-trgovac, svaka strana nudi-cjenka se.. no ako dogovora nema, tad je jedino iznos po računu ono što se mora, nikakva druga roba ako to ne želiš .. (obično ti daju ponudu koju poželiš ili je prekomplicirano prijaviti ih pa popustiš.. mingo.hr..).

 Ma ne zelim se natezati sa nikakvim parnicama, mingo.hr i slicno... Vjerovatno budem nadoplatio par stotki za rtx 2060, prodao svoju GTX 1060 i uzeo opet G29 za 1000kn...

ihush pon 10.6.2019 13:10

-ti biraš.. i odlučuješ, što ćeš gdje kupiti ili kako ćeš rješavati probleme, poruka iznad se odnosi na dio gdje oni kažu da ne može povrat sredstava ili nude drugu robu, to je kemijanje na koje ne moraš pristati (ali možeš, biraš..). Privatna parnica nije nešto preporučljivo, samo odgovor na njurganje oko troška goriva i sl. .. :) a trgovac obično promjeni retoriku kad kupac traži svoja prava i kad ih zna.

- links je inače vrlo korektna firma .. vjerojatno ćeš dogovoriti nešto na obostrano zadovoljstvo.. :) a to je recimo cilj ili smisao zakona o potrošačima, tad nam je svima bolje jer se teoretski ne dešavaju one lošije situacije, obrnuto, ako kupac pristaje na sve, tad se druga strana često razbahati ili se drže pravila iz doba dinosaura .. a stvar je vrlo jednostavna, postoji zakon, trgovac ga se mora pridržavati, ne tumačiti kako želi.. ili netočno kao o nemogućnosti povrata davati odgovor.

-povrat novca je jedino što je u svakom sporu 'sigurno', tj ako se ništa drugo ne dogovori tad ide silom zakona povrat novca po uplaćenom računu. Naravno ako imaš pravo, ako je pokriveno jamstvom ili mat.ned. itd. a po pisanom, prijvaćena je reklamacija po jamstvu i tu problema tad ne smije biti. Tako se moraš postaviti, ne samo zbog sebe nego i ostalih kupaca.. :) ili pristaneš na ono što ti odgovara, jer sam sebi moraš biti najvažniji.. (ne zato jer ja to kažem..) :))

Damir22 sri 26.6.2019 20:49

Nije isto za sve artikle, 5-10%, neki prosjek je 7 ili 8%.

 

 

na procesore je recimo 7%...

 

ovo naravno ne vrijedi na akcijske artikle, tamo su popusti nesto veci, ovo je redovita razlika izmedju web i trgovina cijene.....

Alfa_R čet 27.6.2019 01:18
Damir22 kaže...

Nije isto za sve artikle, 5-10%, neki prosjek je 7 ili 8%.

 

 

na procesore je recimo 7%...

 

ovo naravno ne vrijedi na akcijske artikle, tamo su popusti nesto veci, ovo je redovita razlika izmedju web i trgovina cijene.....

 

Zato kod linksa uvijek klasika - poklikaj, preuzimanje u trgovini i na taj način rezerviram proizvod i isti pokupim po nešto jeftinijoj cijeni.

Da se želim osigurati da proizvod mogu vratiti po zakonskoj osnovi, a ne po "dobroj volji" trgovca bi i platio preko interneta (monitor, recimo). Oblik dostave tj preuzimanja nije bitan za tu osnovu.

 

 

Alfa_R čet 27.6.2019 11:03

Što točno?

Možeš naručiti bez plaćanja unaprijed i bez cijene dostave sa preuzimanjem u poslovnici ali moraš pričekati neko vrijeme da obrade i da dobiješ mail da je spremno za isporuku.

Ako si naručio preko neta, a platio u poslovnici (zaključio ugovor) to nije kupnja na daljinu, a ako si i platio preko neta onada je bez obzira što sam preuzimas u poslovnici.

Damir22 čet 27.6.2019 12:21
Alfa_R kaže...
Ako si naručio preko neta, a platio u poslovnici (zaključio ugovor) to nije kupnja na daljinu, a ako si i platio preko neta onada je bez obzira što sam preuzimas u poslovnici.

 Netocno.

 

Ovo smo vec diskutirali, pogledaj par stranica unazad, nije davno bilo.

 

To se i dalje smatra kupnjom na daljinu, to gdje si ti preuzeo robu, i na koji nacin si platio (unaprijed, pouzecem, naknadno), nema nikakve veze. 

 

Jasno je sto je kupnja u trgovini, a sto kupnja online, sve ostalo ne igra nikakvu ulogu, ako pricamo o ostvarivanju nekih prava koje proizlaze iz toga. I trgovac ti ne moze osporiti pravo povrata ako si robu preuzeo u njegovoj poslovnici, nebitno platio je unaprijed ili njemu prilikom preuzimanja.

 

Pogotovo ne u linksu, gdje cak i sami fizicki racun koji ti se izdaje nije isti ukoliko kupujes na dobar dan, i ukoliko si radio web narudzbu. 

itomic009 pon 29.7.2019 14:14

 Radio sam u zadnjih pola godine dvije reklamacije za dva miša i mogu reći da su oba odrađena uredno, pogotovo drugi puta kad sam bio. Brzo i profesionalno. Čak sam bio iznenađen kad su mi se javili samo tri dana nakon slanja miša na servis da mi je odobrena zamjena za drugi, to inače zna potrajati dosta. Prvi puta su im zaposlenici mogli i bolje reagirati, ali ok je sve na kraju riješeno tako da ih mogu pohvaliti. Jedan od razloga zašto tamo uzeti, recimo. Pogotovo još kad im bude i fer cijena.

Apocalypso722 uto 10.9.2019 16:19

Odlučio sam kod njih kupiti miš online (radi povratnog roka od 2 tjedna), ali nikad nisam online plačao (uopće). Bi li mi mogao tko pojasniti što se sve desi kad kliknem "Potvrdi" na narudžbi ? Čime se uopće realizira online kupovina, Paypalom ? 

Zver pet 25.10.2019 20:20

Nisam dugo kupovao jer su smeče i lager nikakav... Eto danas kupio pokvarene rabljene zvučnike pod nove.

I što sad.... Onaj u dučanu nije ništa kriv, nego ono smeče koje ga je zapakiralo i odlučilo da če ga prodat...

Bjež od tog smečarskog dučana...

Zver sub 26.10.2019 19:57
Antoniio22 kaže...
Je, gazda Linksa osobno pakira svu robu i to namjerno pokvarenu. Kupovao sam i ja i ništa mi pokvareno nije došlo niti se pokvarilo

  Čekaj ne kužim što ti hočeš time reči, da je uredu što sam kupio vidno rabljeno, oštečeno i neispravno pod novo?

zalman1 sub 26.10.2019 21:19
Zver kaže...

Nisam dugo kupovao jer su smeče i lager nikakav... Eto danas kupio pokvarene rabljene zvučnike pod nove.

I što sad.... Onaj u dučanu nije ništa kriv, nego ono smeče koje ga je zapakiralo i odlučilo da če ga prodat...

Bjež od tog smečarskog dučana...

 Ajd ti fino stavi slike da vidimo te pokvarene i rabljene zvučnike, uslikaj skupa s računom jer ovako može svatko doći na forum i trolat.