Futura IT - BIOS & trajanje servisa
Pozdrav,
nisam dobio još nikakav odgovor od future pa da pitam i ovdje:
dakle planiram slati računalo na servis u Futuru jer je računalo tamo kupljeno i sklopljeno i imam problem sa smrzavanjem računala nakon određenog vremena...ukratko, dosta zeznuta situacija zbog koje najviše sumnjam na neispravnu matičnu ili napajanje.
Imam dva pitanja oko kojih bi mi najviše pomoglo stručno znanje ili osobno iskustvo od nekih korisnika ovdje:
1. Imam garanciju od 36 mjeseci na skoro sve komponente, međutim ručno sam updejtao BIOS matične. Update nije utjecao na PC, ali nije niti popravio problem smrzavanja. Ako se ispostavi da je problem u matičnoj, da li gubim garanciju radi updejtanja BIOSa i ako da, kakve troškove ću imati? Da li plaćam zamjensku matičnu + zamjenu?
2. Pretpostavljam da je najgori mogući slučaj da ode matična. Koliko bi vremenski otprilike trajao servis, tj. kako dugo bi mogao biti bez računala?
1. Ne gubiš garanciju.
2. Nema pravila.
Pozdrav,
nisam dobio još nikakav odgovor od future pa da pitam i ovdje:
dakle planiram slati računalo na servis u Futuru jer je računalo tamo kupljeno i sklopljeno i imam problem sa smrzavanjem računala nakon određenog vremena...ukratko, dosta zeznuta situacija zbog koje najviše sumnjam na neispravnu matičnu ili napajanje.
Imam dva pitanja oko kojih bi mi najviše pomoglo stručno znanje ili osobno iskustvo od nekih korisnika ovdje:
1. Imam garanciju od 36 mjeseci na skoro sve komponente, međutim ručno sam updejtao BIOS matične. Update nije utjecao na PC, ali nije niti popravio problem smrzavanja. Ako se ispostavi da je problem u matičnoj, da li gubim garanciju radi updejtanja BIOSa i ako da, kakve troškove ću imati? Da li plaćam zamjensku matičnu + zamjenu?
2. Pretpostavljam da je najgori mogući slučaj da ode matična. Koliko bi vremenski otprilike trajao servis, tj. kako dugo bi mogao biti bez računala?
1. Update BIOS-a ne utječe na garanciju. Uostalom smrzavanje je počelo prije updatea.
2. To ovisi o brzini servisa, može potrajati par dana, ali i par tjedana.
Hvala obojici na odgovorima. Nije mi toliko hitno dobiti PC natrag, bitno da se popravi.
Hvala obojici na odgovorima. Nije mi toliko hitno dobiti PC natrag, bitno da se popravi.
Poznavajuci Futuru, brzo ce se rijesiti reklamacija
Poznavajuci Futuru, brzo ce se rijesiti reklamacija
Evo da potvrdim sto ibme kaze, iz svog dosadasnjeg iskustva, Futura je sve probleme rijesavala jako brzo.
Meni evo grafička kod njih na reklamaciji mjesec dana i ne vjerujem da bude nabrzo riješeno.
Updateanje BIOS-a na matičnoj se ne razlikuje od recimo updateanje drivera na grafičkoj, drugim riječima ne gubiš garanciju.
Sve dok ne stavljaš modificirani bios na grafičku, s kojim gubiš garanciju :D
Meni evo grafička kod njih na reklamaciji mjesec dana i ne vjerujem da bude nabrzo riješeno.
Pozdrav. Može na mail broj servisa da vidimo o čemu se radi? Jer ne vidim niti jednu grafičku da stoji mjesec dana na servisu.
Pozdrav,
nisam dobio još nikakav odgovor od future pa da pitam i ovdje:
dakle planiram slati računalo na servis u Futuru jer je računalo tamo kupljeno i sklopljeno i imam problem sa smrzavanjem računala nakon određenog vremena...ukratko, dosta zeznuta situacija zbog koje najviše sumnjam na neispravnu matičnu ili napajanje.
Imam dva pitanja oko kojih bi mi najviše pomoglo stručno znanje ili osobno iskustvo od nekih korisnika ovdje:
1. Imam garanciju od 36 mjeseci na skoro sve komponente, međutim ručno sam updejtao BIOS matične. Update nije utjecao na PC, ali nije niti popravio problem smrzavanja. Ako se ispostavi da je problem u matičnoj, da li gubim garanciju radi updejtanja BIOSa i ako da, kakve troškove ću imati? Da li plaćam zamjensku matičnu + zamjenu?
2. Pretpostavljam da je najgori mogući slučaj da ode matična. Koliko bi vremenski otprilike trajao servis, tj. kako dugo bi mogao biti bez računala?