IT trgovine

Extreme Digital - iskustva

Zdenko1968 uto 3.12.2019 06:26

Ljudi nikaga ali baš nikada ne kupujte kod njih, pokušao kupiti tablet, nakon dva tjedna čekanja od tableta ništa, dva puta zvao, jednom kažu nema na zalihama a drugi puta problemi sa gužvom, na mail nitko bezobrazno ne odgovara, tablet bi iz Kine došao a ne od njih, žena sa kojom sam razgovarao se izmotava i laže, kaže da sam ja jedinstven slučaj jer kao drugi nemaju tih problema a ja joj odgovorim pa dajte malo zaguglajte po forumu pa čitajte a ona da je to sve laž, katastrofa, neljubazno, neprofesionalno, bezobrazno, neeeee kupujte ništa od njih

Zdenko

 

Pero143 čet 6.2.2020 13:57

Dan nakon što sam naručio proizvod s njihove stranice i upisao podatke za dostavu, primio sam desetak poziva iz Švedske s tri različita broja. Zatim su mi počeli slati poruke na Whatsapp! 

 

Evo brojeva: +46 176-27 80 35

          +46 650-55 37 60

          +46 18-444 57 30

 

zzz čet 6.2.2020 14:05
Pero143 kaže...

Dan nakon što sam naručio proizvod s njihove stranice i upisao podatke za dostavu, primio sam desetak poziva iz Švedske s tri različita broja. Zatim su mi počeli slati poruke na Whatsapp! 

 

Evo brojeva: +46 176-27 80 35

          +46 650-55 37 60

          +46 18-444 57 30

 

 Kakve poruke ?

Pero143 uto 11.2.2020 20:36

Nije sporan sadržaj poruke nego to da su me  nepoznate osobe kontaktirale preko Whatsappa nakon što im nisam odgovorio na pozive. U međuvremenu sam primio pozive s još tri različita broja iz Švedske. Virtualni brojevi, dakako.

Mislim da ce prije bit da je netko iz mađarskog Overseasa zaslužan za to. Mogu samo nagađati.

CyberDemonVZ sri 4.3.2020 15:18
hahhaajaads kaže...

"Nisu mi uvazili garanciju jer sam ga nazalost tek otvorio nakon 48 sati" cek cek cek... Nisu uvazili garanciju jer ga je otvorio nakon 48 sati ? Kakve to ima veze sa ovog trogodisnjom garancijom ?

 Tipični Extrem digital, ili varanje u oglasu....

Tko će ga znat

hahhaajaads sri 4.3.2020 15:39
CyberDemonVZ kaže...

 Tipični Extrem digital, ili varanje u oglasu....

Tko će ga znat

Bome ne znam nit sam, moze bit i jedno i drugo posto je vec bilo ovakvih slucajeva sa televizorima u fejs grupi za edigital ali oni su dobili povrat (istina da se cekalo po pola godine ali ipak su dobili svaku lipu nazad).

Damir22 sri 4.3.2020 21:12

Nazalost, ali postoji....

 

Doduse, ne zakon per se, vec svaka dostavna sluzba ima svoj propisani rok, u kojem moras prijaviti sva ostecenja. Kao i vecina prodavaca.....

 

I to - rok odmah, odnosno kod primitka - svako vidljivo ostecenje ambalaze, pakiranja, bilo cega, te niti ne preuzeti paket zbog istog.... te neki kratki rok u kojem trebas otvoriti paket, pregledati sadrzaj, te vidjeti ima li kakvih ostecenja koje nisi mogao uociti na vanjskoj ambalazi....

 

Neko definira taj rok, netko ga podrazumjeva isti dan kad je paket preuzet, netko ovo ili ono, ali mislim da nitko ne uvazava ostecenje u transportu koje je prijavljeno par dana nakon primitka paketa..... 

 

Naravno, misliti nije isto sto i znati, tako da mozda i nisam u pravu, ali zdravorazumski, svakome bi trebalo biti u cilju odmah pregledati paket, ili prvom mogucom prilikom, a tu onda pricamo o par sati od preuzimanja, ne o par dana.....

 

sandokan111 sri 4.3.2020 21:20
Damir22 kaže...

Nazalost, ali postoji....

Doduse, ne zakon per se,

 Znaci, ne postoji.

 

To sto je netko stavio na njuskalo zasto prodaje pa spominje neke rokove je apsolutno nebitno.

Da, moras pri primitku paketa pravovremeno prijaviti bilosto sto nije u redu, ali to je apsolutno nebitno u ovom slucaju, jer ti ne znas dal je ovaj s njuskala to stvarno napravio ili nije. Ili prodaje iz nekog drugog razloga a to je samo naveo eto tek tako. Bespredmetno je uopce razgovarati o nekom njuskalo oglasu i razlozima prodaje koje je isti naveo.

 

Takav zakon ne postoji, sve dalje je izmedju kupca i prodavatelja. Kao sto rekoh, mogao je i napisati da su se zvijezde poredale i da je ekran pukao. Apsolutno irelevantno.

Damir22 sri 4.3.2020 21:28

I na tarabi pise ...... pa ipak, ako povjerujes, umjesto yebao, si nayebao.... 

 

Tako da, dali je nepriznavanje ostecenja u transportu razlog prodaje, ili je to mozda bio cekic, leteci tanjur, i nije pretjerano bitno...

 

Pouka koju ja izvlacim iz ove price je - paket se pregledava odmah, jednom prije preuzimanja, drugi put odmah nakon preuzimanja. Sve ostalo moze (a i ne mora) dovesti do ove hipoteticke situacije iz oglasa....

 

No, slazemo se, ne postoji zakon, postoji zdravi razum. 

 

 

 

Baldric pet 10.4.2020 13:24

Napravio sam naruždbu prije 3 dana i nikako da mi pošalju na mail info za uplatu. Ne razumijem kako jednostavna narudžba može trajati više od 3/5 dana kad im je sve na skladištu...

Ima li netko sličnih iskustava u poslijednje vrijeme?

Frenkyca pet 17.4.2020 17:41

Zašto ne nazoveš, daš broj narudžbe i pitaš što je sa njom,meni inače sve stigne dosta brzo,osim ako se čeka da nešto dođe sa skladišta no i to piše. I uvijek mi dođe poruka na mobitel da će mi taj dan Overseas isporučiti paket

hahhaajaads pet 17.4.2020 18:21
Baldric kaže...

Update na post iznad: narudžba poslana: 7. tra 2020. -ne javlja se nitko na mail. U statusu piše čeka na zaprimanje. Ne znam više da otkažem ili da još čekam - lagano me nervira situacija.

 Budi uporan sa pozivima...

Baldric sub 18.4.2020 13:02

Nakon 5 mailova i zafrkancije u ponedjeljak mi šalju narudžbu, cijena je bila super pa mi se nije htjelo gledat drugdje.. Drugi puta neću čekati ali obzirom na situaciju korone i komplikacije svega ajmo reći da imam razumijevanja.