IT trgovine

Extreme Digital - iskustva

Čitatelj uto 4.6.2019 20:02

Meni se cini da se WD tu malo "zajebao" i pod WD60EFRX zapakirao novi WD60EFAX,

jer ti je na oznaci NX HA500, a to su novi diskovi koji nemaju 64Mb nego 256Mb Cache memorije.

 

Znam to jer ih imam 2x 24 u klasteru za backup, jer smo ih taman nadogradili na reviziji

u Prosincu.

 

Evo ti vidi na Amazonu:

https://www.amazon.de/dp/B07MYL7KVK?linkCode=xm2&camp=2025&creative=165953

 

Sto je najbolje, cijena je jednaka kao i stari WD60EFRX, samo je ovaj mnogo bolji

kao klasterski disk, jer ima veci Cache, pa je vrijeme cekanja i rebuildanja puno krace.

bill_jobs uto 4.6.2019 20:06
Sevelj kaže...

Nakon što sam ga kupio i vidio što sam dobio palo mi je na pamet da pogledam iskustva jer mi se ovo do sada nikada nije dogodilo.

 Aha, kako da ne, klasičan odgovor svakoga tko kupuje u ED.

9 godina si član foruma, a ova tema ima 68 stranica, ali eto ti si tek sada otkrio toplu vodu.

 

Sevelj kaže...
Da se radi o OEM disku saznao sam jer sam kontaktirao WD Support i priložio fotografiju koju si i ti vidio i dobio upravo onakav odgovor kao što sam napisao tj. da je lijevi od 3TB reatail disk dok je desni OEM na kojeg nemam tvorničku garanciju, da taj disk nije za prodaju krajnjim korisnicima i da kontaktiram prodavača da mi to zamijeni.

 Disk od 3TB koji si priložio NIJE retail, ne znam zašto si toliko lijen otići ukucati njegov serial number ali evo ja ću ti postaviti sliku.

WD support lupeta svašta, taj disk ni nećeš nigdje naći u retail verziji, ako ga ima onda nek te taj isti WD support uputi gdje ga kupiti !

Evo, sad mi ti objasni kako je taj tvoj od 3TB retail kad wd-ov sajt kaže da je OEM:

 

Sevelj uto 4.6.2019 20:31

Buhahaha! Da 256MB cache. Koliko znam to imaju sam veći diskovi dok je u 6TB cache 64MB i to ne bi uopće bilo loše ali opet kontaktirao sam službenu podršku, a da i službena podrška zna pogriješiti uvjerio sam se do sada bezbroj puta iako vjerujem da ljudi koji tamo rade znaju što pišu. U svakom slučaju naći ću neki utility koji će mi reći koliki je cache, a i mene je bunila oznaka NX HA500 pošto nigdje na netu nisam mogao naći informaciju o toj oznaci.

BTW. Skoro mi je svejedno kolika je brzina pisanja/čitanja jer se radi o klasičnom skladište disku na kojem trebam neko vrijeme pohraniti gomilu video sadržaja, povremeno nešto dodati ili uzeti dok se za brzinu brine SSD koji je u kompjuteru dok su ovi veliki u svojim ladicama s vlastitim napajanjem i USB 3.0 priključkom tako da mi neki astronomski cahe u biti i nije poteban jer sam limitiran brzinom USB 3.0

Kako je ostalo još materijala na manjim diskovima i izuzetno teško je tražiti pojedini sadržaj, duple snimke... mislim se da još zbavim jedan od 8TB, a da ovaj od 6TB bude zajedno s onim od 3TB za po kući.

I što je možda važno disk(ovi) su moji, a ne firmini tako da je i tu ipak razlika pošto mnogi pojedinci kod nisu još ni pomislili na disk veći od jednog TB jer im jednostavno ne treba.

 

Primjer tehničke podrške. Prije nešto manje od mjesec dana 80Mb/s mi je postalo sporo pa sam zovnuo, pitao mogu li dobiti 150Mb/s što je prošlo bez problema u jednom danu, a prije svojih petnaest dana tih 150 Mb/s vuklo se ko gladna godina pa sam pitao mogu li dobiti 500 Mb/s na što sam dobio odgovor da mogu i da će biti za par dana. Kako tih "par dana" nikako da dočekam opet sam zovnuo tehničku i rečeno mi je da im je gužva... pa sam zovnuo opet za par dana i rečeno mi je da nije gužva i da u jednom mjesecu ne mogu dva puta promijeniti brzinu i da čekam početak šestog i da tada zovem. U subotu sam zvao i rečeno mi je da će biti za nekoliko dana, a kad sam danas nazvao rečeno mi je da se mjesec računa kao 30 dana, a ne kao mjesec kao takav i da prije 15.06. nema ništa. Deset minuta poslije usred DL iznenada je prestao raditi Internet dok je u istom trenutku telegrafijom kucalo SMS, a to je bila obavijest da mi je ukinuta tarifa XXX pa sam baš pošao zvati ih kad se signal ponovo pojavio, a kad sam server s kojeg skidam materijal pritisnuo s nekoliko datoteka od kojih je svaka cca 2GB na NetWorks programu za kontrolu brzine display je pokazivao 64MB/s što znači teoretskih i praktičnih 500Mb/s. Pa ti vjeruj podršci :-)

Sevelj uto 4.6.2019 20:50

@bill_jobs

 

Već sam napisao da mi je ovo druga kupovina u ED. Prva i poslijednja!

 

Istina da sam devet godina član foruma ali pogledaj koliko postova imam od prije. Mnogo sam stariji od samog Buga i svih ostalih časopisa jer kad sam bio u osnovnoj školi vrhunac diode je bila germanijeva dok je silikonska došla još kasnije, a pamtim i kada su se pojavili prvi televizori na ovim prostorima. Prema tome ne treba brzati sa zaključcima samo na osnovu članstva i kad mi se ovo dogodilo, kad sam otkrio da Bug forum ima ovu temu zatražio sam novi pass pošto je stari ostao u mraku prošlosti i javio se.

 

Št se tiče samog diska od 3TB, kao što sam napisao u postu prije dok tvoj još nije bio poslan i tehničke službe znaju lupetati svašta, a sam primjer imaš u mom prijašnjem postu.

 

Nakon što sam dobio informaciju iz prve ruke da je ovaj koji sam kupio u stvarnosti poboljšana verzija onog od 3TB i tvoju gdje piše da je zaista OEM već polako počinjem prihvaćati da to zaista i jeste tako, a da ću opet kontaktirati njihov Support uopće ne trebaš sumnjati.

 

Prema tome NHF. Ne treba bezrezervno sumnjati u svakoga niti, isto tako prihvatiti što netko kaže ili piše, a tome ovo i služi tj. da bi čovjek dobio više informacija i na osnovu njih zaključio što je vjerodostojnije.

bill_jobs uto 4.6.2019 21:26

Kontaktiranje supporta je gotovo uvijek gubitak vremena jer tamo rade studenti koji čitaju šablonske odgovore i nemaju pojma šta ti zapravo hoćeš.

Taj koji ti je preko supporta rekao da tražiš od trgovca zamjenu diska ne zna šta priča.

 

Da ti pojasnim najjednostavnije moguće, zanemari kakva je naljepnica na disku, svaki disk koji kupiš u trgovini će WD sajt prikazivati kao OEM i nećeš ga moći njima reklamirati.

Retail disk ne znači da ima drugačiju naljepnicu nego da dolazi u drugačijem pakiranju, dolazi s original kutijom, popratnom dokumentacijom i još ponekim dodacima.

Retail nećeš naći u trgovinama nego ga moraš kupiti direktno od WD-a ako uopće šalju u Hrvatsku jedino oni prodaju retail diskove.

 

Trgovci i uvoznici u 99% slučajeva nabavljaju bulk diskove koji dolaze samo u antistatičkoj vrećici, takvi diskovi su jeftiniji od retail (radi pakiranja) i lakše ih je transportirati (zauzimaju manje mjesta).

To su OEM diskovi koje unazad par godina WD ne uzima pod jamstvo, iako su to prije radili.

Retail diskovi su se prije mogli kupiti na amazonu i neweggu ali mislim da ih više ni oni ne nude, samo proizvođač.

 

Dakle, Extreme Digital ništa nije pogriješio, ne mogu ti oni isporučiti disk koji se ne prodaje po trgovinama, samo ga WD prodaje i onda oni nude jamstvo preko njih.

Ostavi se naljepnice jer je najmanje bitna u cijeloj priči, a to si mogao vidjeti i na svom 3TB disku koji je također OEM iako ima drugačiju naljepnicu.

Sevelj uto 4.6.2019 23:28

To da kod nas u pravilu rade studenti sam znao što se da isčitati iz komentara za povećanje brzine na 500Mb/s i ostalih sličnih primjera koji govore da glava ne na što radi rep i kojih ima mnogo ali mi se WD kao takav činio mnogo bolji iako sam na njihovim službenim stranicama koje sam odmah po primitku ovog vidio da su različiti ali je sve konfuzno objašnjeno. Naravno da znam kako izgledaju prava pakiranja proizvoda ali postoje bolje i malo manje bolje verzije retaila tako da sam podršci WDa povjerovao bez razmišljanja. Retail je skuplji, a svak na svijetu (uključujući tebe i mene pokušava proći što jeftinije, ma koliko šutali o tome) pa tako imam bezbroj primjera brandova koji štede na ovome ili onome ali ne može jedan čovjek znati sve bez obzira koliko star bio, a čudim se što sam jo živ i drago mi je što si se javio makar si malo išao džonom na što sam i uzvratio ali se, koliko vidim s moje strane, a nadam se i onih koji prate forum isplatilo malo škripati zubima jer smo došli do točke kada može zaista normalno pričati jer iako mnogo znam nisam popio svu pamet svijeta i bez obzira na godine, tešku bolest ipak još uvijek učim stvari koje su za prosječnog čovjeka ove države i svijeta puka besmislica i nešto za što ne treba trošiti trud i vrijeme. Bez ozira što sam možda dobio bolji disk ED ne mogu oprostiti (i otpusti nama duge naše kao što mi otpuštamo dužnicima našim) jer mi nije isporučio disk kakav je na fotografiji što je za mene zakon profesionalnog i inog ponašanja te objašnjenje da su slike informativnog karaktera može biti u nevjerovatnom rasponu od čiste namjere da te nasanjkaju pa do toga da samo vidiš kako proizvod koji  ćeš kupiti i dobiti izgleda, a što je za mene jedino pravo i pošteno ponašanje. Greške su moguće i događaju se ali postoje razni načini da se posljedice tih grešaka ublaže ili otklone, a to je odnos prema kupcu, a ne ponašanje u stilu da je on u pravu iako u stvari ni sam ne zna što zaista prodaje

jer previše je onih koji su zaboravili da je kupac uvijek u pravu.

Sevelj ned 9.6.2019 18:33

I poslije svega danas dobijem mail od njih u kojem, između ostalog piše.

 

Citiram:"Hvala Vam što ste kupovali kod nas. Očekujemo Vas i nadalje sa novim promocijama i akcijskim ponudama! Molimo Vas da ocijenite kupljene proizvode. Posjetite našu stranicu ponovo ili se prijavite na newsletter, da bi ste među prvima dobili obavijest o novim promocijama!"

 

JoJo987 čet 20.6.2019 11:10

Kod njih sam kupio Samsung Galaxy A8 2018 od pocetka nije radio kako treba i sve je bilo ok dok se nije poceo sam od sebe gasiti i dok se aplikacije nisu same počele isključivati.

Zamolio sam ih za servis i kažu da će kurir doći po samsung A8. Da njima dam da ide na servis ili da sam platim za servis negdje drugdje? Što mislite? Ako im dam mobitel hoće li ga vratiti pošto vidim svakojake komentare?

Bernard Huky Hux pet 16.8.2019 09:01

Moje iskustvo:

Kupio sam mali kompresor koji je došao naravno pokvareni. Tlačna sklopka nije izbacivala na 8 bara, te je kompresor radio u "loop". Isto tako plastični držač motora je bio puknuti što zbog transporta, što zbog loše izrade i konstrukcije.
Poslao sam im mail da hoću vratiti proizvod. Kroz 4 dana DPD je došao pokupiti paket, te od tog dana za 5 dana uplatili su mi novce na moj račun. To je to od mene.

Baldrick76 pet 16.8.2019 16:19

Eto.A lik se na stranici iza boji kupiti kučište. Kučište!!! Zbog mentaliteta krda da mu bu ED prvorođenog sina pojeo jer su zli mađari s vampirskim zubima. Stvari ko kučišta, proceve i stvari koje se ne kvare često je svakako isplativo uzeti ak si naknap sa lovom. Čak i kvarljive, ak je grafa 600 kuna + 5 posto popusta jeftinija nego bilo gdje drugdje, a lova bitna, onda ćeš se i natezat malo duže sa garancijom i svojim pravima kao kupac unutar eu ak baš nemaš sreće i dobiješ pokvareni primjerak. A ak imas love i patiš na sad i odma, onda odeš u neki skuplji, provjereni dučan tipa futura i zdravo đaci. Sva mudrolija.

sandokan111 pet 16.8.2019 19:04
Baldrick76 kaže...

Zbog mentaliteta krda da mu bu ED prvorođenog sina pojeo jer su zli mađari s vampirskim zubima.

 Ma ne samo to! Kad malo bolje razmislis, pola ovih prije sto pise nista nije kupilo u ED, pola je konkurencija, a ona treca polovica trolovi. Sve do jednog, jer nemogu vjerovat da ne moraju placat belosvestke marze i kapitalistima jahte. Ja sam uz tebe. Sve banda do jednog unistava ugled trgovine.

XXX pet 16.8.2019 19:33

Kupim kod njih povremeno neke stvari, zadnje sam uzeo monitor jer je bio 600 kn jeftiniji. LG monitor koji ima kod nas ovlašteni servis, pa ako rikne imam ga gdje reklamirati, ne kužim zakaj ljudi takve stvari uopće šalju u dućan pa čekaju da ovi pošalju u servis....

Anđeo bez falinge pet 16.8.2019 19:43

LG HR općenito prihvaća reklamacije unutar garancijskoga roka i ako si kupio proizvod izvan Hrvatske, no ima proizvođača koji svojim servisima ne dozvoljavaju preuzimanje pokvarenih uređaja niti priznaju garanciju ako proizvod nije kupljen u Hrvatskoj.

To sam se raspitao kod LG Hr kada sam kupio Tv prije dvije godine.

 

Da, kupio sam tv u ED 

d666sermek sub 17.8.2019 10:55

ma servis uopce nije sporan sve dok se uredaj moze servisirati.

svaki ovlasteni servis duzan je uzeti uredaj na servis dok taj uredaj ima valjano jamstvo.

PROBLEM nastaje kad je taj uredaj nepopravljiv ili je neisplativo servisu/proizvodacu to popravljati pa je jedino moguce zamjeniti pokvareni uredaj novi uredajem. tada je taj neispravni uredaj potrebno vratiti trgovini koja potom u kontaktu s proizvodacem/dobavljacem dogovara zamjenu za novi uredaj. i tu se dolazi problema s ED koji slovi za jako nekomunikativog prodavaca...

 

to su moja iskustva kaj se tice reklamacija (kojih imam podosta) sa vecinom IT trgovina u Hrv.

 

a sad ovo sto se ljudi boje narucivati robu od ED zbog nedostavljanja, to su stvarno budalastine !!!  narucis s pouzecem i miran si, sve ostalo su filozofiranja trolova!

Anđeo bez falinge uto 20.8.2019 05:34

ma, kada sam anručio tv lijepo sam im rekao da ću primjetiti ako je izložbeni na što su mi napisali da pred dostavnom službom otvorim paket, pregledam tv, zaštitnu plastiku preko panela itd..

sve sam to obavio na nezadovoljstvo dostavljača iz TPD ili kak se već zove ta dostavna služba....

peksimo99 uto 10.9.2019 17:31

Evo ja već par godina tu i tamo naručim nešta kod njih bez problema. Stranica je malo neredna, slabo prevedena s mađaronskog i generalno slabo ima detalja o proizvodima. Vidim da su i digli nedavno  poštarinu i uveli dodatno plaćanje za preuzimanje u gotovini sve 6.

Čitatelj uto 10.9.2019 17:35
d666sermek kaže...
zasto bi bilo smjesno rugat se necijoj nesreci samo zato sto je bio u mogucnosti kupiti si Iphone???
nisu ni drugi flagshipovi nesto jeftiniji...
imam Huawei pa nije bio nesto jeftiniji.

ne moras biti GOVNO!

 

Al pazi, koliko moras biti pametan da kupis FOLIJU za 133kn, koja stoji u tko zna kakvim uvjetima 2 godine,

i od topline i vlage se raspadne u tko zna kakvim skladistima.

 

A ta ista kod kineza 10kn. O tome pricam - ljudi misle da kupuju "premiJum" samo zato sto placaju vise.

Ista stvar i sa Samsung maskicama - kostaju 200kn, i onda budu na snizenju 15-20kn, dakle prave vrijednosti.

Ostatak je samo "ime".

 

peksimo99 kaže...

Evo ja već par godina tu i tamo naručim nešta kod njih bez problema. Stranica je malo neredna, slabo prevedena s mađaronskog i generalno slabo ima detalja o proizvodima. Vidim da su i digli nedavno  poštarinu i uveli dodatno plaćanje za preuzimanje u gotovini sve 6.

 

Ma i ja sam par stvari kod njih uzimao, Withings rucni sat, vagu, Garmin GPS tracker itd, za sad sve ok. Sve doslo uredno u roku 5-10 dana.

Jedino sto su mi jednu narudzbu otkazali i vratili mi novac, jer je nestalo robe, no eto, desi se, bila je navala, nisam bio dovoljno brz.

zeryx sri 11.9.2019 08:52

ja sam naurcio s ebaja pa mi je dosla jedna strgana. pa ne pljujem po ebaju.

 

ako vec zelim dati velike novce i treba mi odmah onda odem u trgovinu ovlastenu za to koja mi odmah i zalijepi foliju.

npr za 100 kn sam kupio neko debelo kaljeno staklo i za 50 kn su mi ga u servisu pod UV lampom zalijepili.

 

ako zelim jeftino narucim s ebaya za 1.5€ 3 komada pa mi dode jedan totalno potrgan al me briga jer imam jos 2. (za prijatelja sam narucivao)