cro_scouser ned 16.12.2018 20:26

Ne znam za navedeni model,

 

ali pratim jedan Acer laptop od Black Fridaya, 17.3, 1050, i5 8250. Čak sam stavio i obavijest o promjeni cijene, ista obavijest stigla je u petak na mail tek nakon što se cijena zbilja spustila.

 

Prije toga skoro pa mjesec dana na lipu ista. 

bunker ned 16.12.2018 20:39
mirko111222 kaže...

...dignu cijenu pa onda kao popust i to je u redu, bravo.

 

Prilikom sagledavanja takvih stvari uzmi u obzir slijedeće : postoje zakoni koji brane lažno oglašavanje, obmanjivanje kupaca i slično, no u slučaju parničenja uvjek će u prvi plan izbiti osnove kapitalizma ( sloboda kretanja ljudi, kapitala, robe, nemješanje drzave u poslovanje poduzetnika, i sl...).

 

Prevedeno, kada bi država predetaljno uredjivala takve segmente ( popust, otkad, dokad,...) onda bi svi koji ovdje posluju preselili sjedišta izvan takvih država i time uskratili tu drzavu za dosta love ( porezi, prirezi, troškovi otvaranja, davanja na plaće.... ).... 

 

Ti kao potrošač imaš efikasnu moć da odlučiš kaj, kada i od koga ćeš to kupiti. Na tebi je odgovornost da prikupiš informacije za željeni artikal kada i kod koga će biti najjeftiniji u trenutku kada ćeš ga zaista i kupiti.... No ti nemožeš uticati na trgovca ( kad i koliko bu dizao ili spustio cjenu ) već ga možeš kazniti tako da nekupiš kod tog trgovca..  

 

Cjena je bitan faktor, no i postprodajni odnos prema kupcu je itekako bitan ( šta ti vredi ako je neki devices bio 100 kn jeftiniji ako posle nemožeš izganjati neko  jamstvo, servis i sl...)

 

 

mirko111222 pon 17.12.2018 01:22
bunker kaže...
mirko111222 kaže...

...dignu cijenu pa onda kao popust i to je u redu, bravo.

 

Prilikom sagledavanja takvih stvari uzmi u obzir slijedeće : postoje zakoni koji brane lažno oglašavanje, obmanjivanje kupaca i slično, no u slučaju parničenja uvjek će u prvi plan izbiti osnove kapitalizma ( sloboda kretanja ljudi, kapitala, robe, nemješanje drzave u poslovanje poduzetnika, i sl...).

 

Prevedeno, kada bi država predetaljno uredjivala takve segmente ( popust, otkad, dokad,...) onda bi svi koji ovdje posluju preselili sjedišta izvan takvih država i time uskratili tu drzavu za dosta love ( porezi, prirezi, troškovi otvaranja, davanja na plaće.... ).... 

 

Ti kao potrošač imaš efikasnu moć da odlučiš kaj, kada i od koga ćeš to kupiti. Na tebi je odgovornost da prikupiš informacije za željeni artikal kada i kod koga će biti najjeftiniji u trenutku kada ćeš ga zaista i kupiti.... No ti nemožeš uticati na trgovca ( kad i koliko bu dizao ili spustio cjenu ) već ga možeš kazniti tako da nekupiš kod tog trgovca..  

 

Cjena je bitan faktor, no i postprodajni odnos prema kupcu je itekako bitan ( šta ti vredi ako je neki devices bio 100 kn jeftiniji ako posle nemožeš izganjati neko  jamstvo, servis i sl...)

 

 

 Slažem se u potpunosti, samo mislim da oni misle da su ljudi glupi i da ne primjete te njihove malverzacije, kao što si i rekao nije bit nešto veća cijena ako je cijelokupna usluga bolja a pogotovo njihov odnos i mišljenje o kupcima. Zašto staviti 10% popusta i pritom dignut tu redovnu cijenu, ne svaćam to nikako. Bolje biti pošten i stavit 5% popusta i gotovo. Sad kao to je marketinški trik, je ali za ljude koji to ne gledaju ili nisu primjetili. Samo si time kvare reputaciju (a od uvik su mi bili najdraži web shop). Neko neće sad iz kaprice uzet u njih pa da je i jeftinije. To mi je tako diglo živce taj dan, neovisno dali sam kupac ili ne, nego općenito za sve druge.

bunker pon 17.12.2018 01:40

 

Pa vremena nisu lagana, tako da i trgovci koriste sve metode koje im padnu napamet.

 

No , imao sam prilike sagledati stvari iz svih kuteva ( i kao kupac, i kao prodavač, serviser...) i mogu ti reći da lovci na akcije i popuste nisu baš željena klijentela trgovcima. 

mirko111222 pon 17.12.2018 01:46

Općenito svatko želi više zaraditi, normalno da je to tako i tu nije ništa krivo ali kriv je način te zarade što se na ekupi pokazao kao javna prijevara. Ok, ajmo svi dobro proć i zaradit ali zar ne može to bit koliko toliko pošteno. Al bar ću ih pohvalit da daju kakve takve popust za razliku od drugih.

kućaposo sub 6.4.2019 16:16

nisam kupovao duže vrijeme, ali jesam barem 10ak puta i to sve živo. frižidere, bicikle, obuću, knjige razne, igračke, mobitele i sve je uvijek bilo 10/10.  obzirom na konkurenciju mogu biti samo još bolji. možda i najveći trgovac kod nas. 

Harold sub 22.6.2019 12:33

Stavio sam u košaricu nekoliko stvari. Za ovu veću koja je od ekupi piše da je dostava besplatna jer  prelazi 500 kn, za ovih par manjih koje su od drugih trgovaca piše "Proizvodi ovog prodavača će biti isporučeni kao zasebna pošiljka putem naše dostavne službe. Poslat ćemo vam e-mail čim pošiljka bude predana dostavnoj službi kako bi je mogli pratiti."  Dali dolazi sve odjednom i dali je i to besplatno ?

Čitatelj ned 14.7.2019 20:54

Tesko da ice ici ispod toga, jer sad je na akciji i dijena je niza nego u EU:

https://www.nabava.net/mobiteli/samsung-galaxy-s10e-cijena-58-79487491

https://geizhals.eu/?cat=umtsover&xf=10063_9.0%7E1022_Samsung%7E12971_Samsung+Exynos+9+Octa+9820%7E148_Android%7E149_OLED%7E152_5.7%7E2607_6144%7E842_2160x1080%7E8913_Samsung

 

 

Late night shopping 25% popusta Ovaj vikend iskoristite Late night shopping popust do 25% na Samsung mobitele i dodatnu opremu uz istu cijenu za sve oblike plaćanja (do 24 rate).
Akcija vrijedi 3 noći zaredom od 12.-14.7. od 20:00 do 8:00h
Late night shopping ponudu pogledajte
*Akcija vrijedi isključivo za maloprodajne kupce, a artikle je moguće kupiti samo u količinama za osobnu potrebu

sosta sri 19.2.2020 22:34

S promjenom sučelja došli i problemi, postojeći password mi nije prolazio, morao resetirati, nestalo što sam zadnje bio potrpao u košaricu i ostali korisnički podaci poput adrese i povijesti narudžbi, nadam se da će to uspjeti vratiti, ima li još tko takvih problema?

Dobra stvar koliko sam primjetio da je sad besplatna dostava iznad 200kn, prije je bila mislim 500kn?

 

sosta čet 20.2.2020 12:13

Da, uvijek se tražio tako neki artikl koji je imao besplatnu dostavu, a koštao je manje od cijene dostave. Sad je kod opisa artikla nestao taj dio o trošku dostave (prije je pisala cijena ili je stajalo besplatno).

 

BTW, odgovorili su da rade na pridruživanju povijesnih podataka profilima, valjda će biti nešto od toga.

djigibao čet 20.2.2020 15:21

...mail od Ekupi....

 

"Dragi naš vjerni korisniče,

 

Osluškivali smo potrebe i želje naših vjernih kupaca te Vam ponosno predstavljamo naš novi, još bolji eKupi!

 

Napredak i rast popratili smo modernijom i boljom stranicom, kako bi Vam vrijeme i kupnja na eKupi bili ugodniji.

 

S obzirom da u ovoj fazi nećemo moći nastaviti s programom vjernosti, nagrađujemo Vas poklon bonom za sljedeću kupovinu, srazmjerno broju sakupljenih bodova. U budućnosti namjeravamo pokrenuti novi program vjernosti, o čemu ćete biti obaviješteni.

 

Poklon bon u iznosu od 35 kn (  )možete iskoristiti na cjelokupni asortiman do 18.3.2020."

Čitatelj čet 20.2.2020 15:32

To sam i ja dobio, a na njihovom webu imas isto 35kn bon,

"noviekupi", do 28.02.2020., naravno ne mozes ih kombinirati, pa je, osim duzeg ruka trajanja,

bon zapravo dostupan svima, a ovo sa Emaila je samo neka vrsta reklame, nista vise.