IT trgovine

Alzashop - problem sa povratom novca (refund)

Gokage pon 25.11.2019 19:44

Pozdrav svima!

 

Ukratko, kupio sam prošli mjesec grafičku od Alzashop-a. U međuvremenu sam se predomislio i odlučio odustati od kupnje, vratio karticu nazad (sve u skladu sa Terms & Conditions), Alza prihvatila claim bez problema i obavijestili me mailom (09.11.2019.) da će mi refundirati puni iznos koji sam platio.

Do sada sve za pet.

 

Međutim ... do danas nisam dobio niti jedan € nazad. 0 bodova. 

 

E sada ... ja bih vrlo rado da mi Alza objasni gdje je problem, shvaćam da kolege forumaši nisu vidoviti , ali s obzirom da mi Alza (za sada?!) ne odgovara na moje upite (poslao jedan u petak kroz njihov web obrazac, danas opet mailom direktno na info@alzashop.com ... dobio samo automatski odgovor da su upiti zaprimeljni pod tim-i-tim brojem i da će mi se javiti) u međuvremenu, dok čekam (Godota?), prisiljen sam istraživati druge mogućnosti.

 

Ovo mi je prvi puta da kupujem nešto od njih.

Ima li netko da je imao slične probleme s njima?

Koje su mi opcije na raspolaganju ako me nastave ignorirati? (Imao sam već kontakt sa njihovom Službom za korisnike prilikom vraćanja kartice, i tada su bili vrlo brzi, odgovarali su mi na upite u roku par sati u vrh glave ... mislim, znam da je sada Crni petak iza ugla i da vjerojatno ima puno posla ali ... potrošili su sve kredite kod mene, ne vjerujem im više ništa).

 

Ima li smisla uplitati PayPal u ovo (grafička je plaćena preko PayPala)? Otvarati claim?

Nikad nisam to radio, nije bili potrebe ... malo sam gledao PayPal Resolution Centar ... ne vidim neku opciju koja bi bila bliska mojoj, oni se izgleda više fokusiraju na probleme s  dostavom, plaćanjem i sl. ... ne znam.

 

Alzini T&C  spominju mogućnost korištenja Online Dispute Resolution, realtivno novog alata EU za rješavanje ovakvih slučajeva. Ima li netko iskustva s tim?

 

Nešto treće ... ? Četvrto?

 

Hvala unaprijed. 

picajzla0707 pon 25.11.2019 20:07

huh, ovakva politika kod njih mi je dosta čudna

osobno imam dosta iskustva s tom trgovinom, pa i povrata love u slučaju vraćanja napajanja nakon tjedan dana, korištenja garancije zbog crknutog monitora itd.

 

dosad su mi uvijek odgovarali na poruke u roku 24 sata, napajanje koje sam koristio par dana bez problema sam vratio i dobio refung kompletnog iznosa, pozivanje na garanciju za crknuti monitor nakon godinu i pol je prošlo bez problema - postaviš zahtjev, oni ti daju upute kako vratiti artikl i čim zaprime paket, čak i prije provjere na servisu, ustvari daju servisu rok 30 dana da se izjasne o kvaru i ako servis njima ne odgovori u tih mjesec dana, vraćaju lovu i uplata slijedi u dan-dva

u oba slučaja lova mi je sjela na račun u roku par dana od rješenja zahtjeva, a i to rješenje zahtjeva bi prošlo u par dana dopisivanja dok im objasniš što i kako

Gokage pon 25.11.2019 20:32

Hvala na odgovoru!

Da li su ti vraćali lovu automatski kroz isti "kanal" (PayPal, kreditna, debitna ...) kojim si i platio proizvod? Mislim, većina trgovaca tako radi po defaultu , ne?

Ili je bila stvar dogovora? Ne sjećam se da su me išta pitali po tom pitanju ...

miki_the_pirat pon 25.11.2019 20:58
Gokage kaže...

Pozdrav svima!

 

Ukratko, kupio sam prošli mjesec grafičku od Alzashop-a. U međuvremenu sam se predomislio i odlučio odustati od kupnje, vratio karticu nazad (sve u skladu sa Terms & Conditions), Alza prihvatila claim bez problema i obavijestili me mailom (09.11.2019.) da će mi refundirati puni iznos koji sam platio.

Do sada sve za pet.

 

Međutim ... do danas nisam dobio niti jedan € nazad. 0 bodova. 

 

E sada ... ja bih vrlo rado da mi Alza objasni gdje je problem, shvaćam da kolege forumaši nisu vidoviti , ali s obzirom da mi Alza (za sada?!) ne odgovara na moje upite (poslao jedan u petak kroz njihov web obrazac, danas opet mailom direktno na info@alzashop.com ... dobio samo automatski odgovor da su upiti zaprimeljni pod tim-i-tim brojem i da će mi se javiti) u međuvremenu, dok čekam (Godota?), prisiljen sam istraživati druge mogućnosti.

 

Ovo mi je prvi puta da kupujem nešto od njih.

Ima li netko da je imao slične probleme s njima?

Koje su mi opcije na raspolaganju ako me nastave ignorirati? (Imao sam već kontakt sa njihovom Službom za korisnike prilikom vraćanja kartice, i tada su bili vrlo brzi, odgovarali su mi na upite u roku par sati u vrh glave ... mislim, znam da je sada Crni petak iza ugla i da vjerojatno ima puno posla ali ... potrošili su sve kredite kod mene, ne vjerujem im više ništa).

 

Ima li smisla uplitati PayPal u ovo (grafička je plaćena preko PayPala)? Otvarati claim?

Nikad nisam to radio, nije bili potrebe ... malo sam gledao PayPal Resolution Centar ... ne vidim neku opciju koja bi bila bliska mojoj, oni se izgleda više fokusiraju na probleme s  dostavom, plaćanjem i sl. ... ne znam.

 

Alzini T&C  spominju mogućnost korištenja Online Dispute Resolution, realtivno novog alata EU za rješavanje ovakvih slučajeva. Ima li netko iskustva s tim?

 

Nešto treće ... ? Četvrto?

 

Hvala unaprijed. 

Sry na off al malo mi nejasno ovo boldano... dopisivao se s njima u ime nekoga drugog?

Hexfire pon 25.11.2019 21:44
miki_the_pirat kaže...
Gokage kaže...

 

 

Ovo mi je prvi puta da kupujem nešto od njih.

Ima li netko da je imao slične probleme s njima?

Koje su mi opcije na raspolaganju ako me nastave ignorirati? (Imao sam već kontakt sa njihovom Službom za korisnike prilikom vraćanja kartice, i tada su bili vrlo brzi, od

Hvala unaprijed. 

Sry na off al malo mi nejasno ovo boldano... dopisivao se s njima u ime nekoga drugog?

 Pa imao je kontakt s njima vezano uz tu istu narudžbu. Ne znam odkud si izvukao ovaj svoj zaključak.

 

 

Nisam jedno vrijeme naručivao s Alze, nisu više jeftini ko prije par godina, ali nisam imao neugodnih iskustava. Nadam se da će biti riješeno.

Gokage pon 25.11.2019 21:48
miki_the_pirat kaže...

Sry na off al malo mi nejasno ovo boldano... dopisivao se s njima u ime nekoga drugog?

 Ne.

Možda sam se nespretno izrazio.

 

Kada sam odlučio vratiti karticu, morao sam prvo kontaktirati Support, ne mogu samo tako kao grom iz vedra neba slati karticu nazad. lol

Komunikacija je tada išla brzo i lako.

Još jednom sam ih kontaktirao malo kasnije, nešto u vezi dostave, nebitno ... uglavnom oba puta su odgovarali (kao što sam već rekao) u roku par sati, najviše.

Sada kad im šaljem upite ... tišina.

 

Vidjet ćemo sutra ... povikaše slijepci. 

 

 

edit: Hexfire je skužio  Hvala na lijepim željama ... nada umire posljednja. ;)

picajzla0707 uto 26.11.2019 10:33
Gokage kaže...

Hvala na odgovoru!

Da li su ti vraćali lovu automatski kroz isti "kanal" (PayPal, kreditna, debitna ...) kojim si i platio proizvod? Mislim, većina trgovaca tako radi po defaultu , ne?

Ili je bila stvar dogovora? Ne sjećam se da su me išta pitali po tom pitanju ...

 u slučaju kvara monitora prije 5-6 godina pokušali su mi vratiti lovu na visa revolving karticu, što se tada nije moglo, zbog čega su me kontaktirali i tražili drugi račun na koji će uplatiti 

u slučaju povrata napajanja prije nekih dvije godine lovu su mi vratili direktno na račun s kojeg je bilo i plaćeno - opet ista visa kartica, no valjda su sad dozvoljene uplate

Gokage uto 26.11.2019 20:07

Hvala svima koji su odgovorili i/ili pokušali pomoći. 

 

Problem je danas konačno riješen - Alza me obavijestila da su mi uplatili refund, PayPal potvrdio, case closed.  

 

Btw, u Alzinom mailu, osim šture informacije da su mi uplatili lovu, nema ničeg više ... Isprika zbog tolikog kašnjenja povrata novca?  0 bodova. Objašnjenje/razlog kašnjenja? 0 bodova 

 

Sretan jesam, ali ostaje gorak okus u ustima i mislim da ću u buduće zaobići ovu trgovinu u širokom luku. 

Čitatelj sri 27.11.2019 08:28

Pa vjerovatno i oni moraju provjeriti sto si im poslao, jel cigla ili graficka kartica,

pase li SN po skladisnom broju, da nije zamjenjena itd itd itd.

 

Ne kazem da si ti takav, ali takvih cigana koji rade takve prevare, ima mnogo.

A gle, novac si dobio, i to je to. Nije ti umanjena cijena za dvostruku postarinu,

niti za restock (obicno to firme naplacuju, osobito kad se radi o uredjaju koji je koristen),

tako da nemas potrebe da se previse bunis. Oni su jedini na gubitku (dvostruka postarina + moraju

dati uredjaj refurbati, da bi sve pasalo, i prodati ga kao used/refurb), a ti si na pozitivnoj nuli.