Internet

eBay - pitanja i odgovori

kiki_b čet 25.4.2019 18:17
kbenzema kaže...

http://ips.posta.hr/

 

jel ovo uopće više šljaka? nijedan tracking iz Kine ne prepoznaje. sad sam poslao nešto u Slovačku, ni toga nema.

 

CyberDemonVZ kaže...
kbenzema kaže...

http://ips.posta.hr/

 

jel ovo uopće više šljaka? nijedan tracking iz Kine ne prepoznaje. sad sam poslao nešto u Slovačku, ni toga nema.

 https://www.posta.hr/tracktrace.aspx

 

Ali, od zadnjih 10 paketa, samo sam dva mogao pratiti. Svi ostali su bili prikazani samo do kineske granice/aviona.

Za njih koristiš 17 track i nadaš se da će stići. Ja neke već čekam preko mjesec dana, a ostali stigli u roku da tjedna.

 

Tako je, pracenje po kini koristim ova dva:

https://m.17track.net/en

https://global.cainiao.com

 

Naša pošta pracenje:
https://tnt.posta.hr

https://www.posta.hr/tracktrace.aspx

 

Jedan od razloga zašto mi je aliexpress bolji po tom pitanju, možeš birati metodu slanja te odmah znaš imaš li pracenje pakete cijelim putem.

khans pet 10.5.2019 11:40

Prodaja ebay!

 

Može li mi netko pomoći kod prodaje na e bayu.

 

Domestic shipping ima zvjezdicu i mora se popuniti,što god da stavim napiše mi kao da je item u USA a šaljem ga izvana i kako god stavim neda mi da završim postavljanje prodaje.

 

S time da izaberem u Internacional shipping  worldwidw i standard international shipping.

 

Ukoliko ostavim prazno domestic shipping kaže mi da moram izabrati makar jednog validnog 

 

Ako je nešto nejasno dodatno ću pojasniti,bio bih zahvalan na pomoći!

 

Pozdrav

Jurassic Park sri 15.5.2019 04:21

Pozdrav svima,

 

 

imam jedan problem.

Naime,prodao sam igračku pištolja preko eBay-a i poslao ga u Ameriku.

Kada sam dobio obavijest da sam ga prodao,došla mi je ova obavijest od PayPala:

 

 

eBay has requested that the funds from this eBay sale be held temporarily. Money that is on eBay hold will automatically move to your available balance within 21 days.

 

Problem nastaje kada mi se pošiljka vratila jer su u pošti rekli da je to ''replika oružja'' iako je pištolj plastični Airsoft,ali OK.

Uglavnom,ja sam refundao prodavača,ali mi i dalje nakon što je prošao 21 dan nije stigla nikakva lova na Paypal.

Jel' ja nešto tu propuštam ili?

mesomeone čet 16.5.2019 11:50

Prije par tjedana mi je preko ebay-a seller ponudio zamjenu slusalica koje si su unutar garancije besplatno s tim da je na meni bilo da platim postarinu. Na racunu je navedena cijena slusalica i popust, pa je tako total naridzbe $0, ali je nadodan trosak slanja, $13. Paket je zapeo na carini i pise: “Retention reason : Invoice missing/inappropriate” . Trgovac, tj. radi se o firmi, tvrdi da je stavljen racun u paket. Zanima me, kako mi mogu na iznos koji je manji od 160 kn, traziti račun?

Old Iggy čet 16.5.2019 11:56
mesomeone kaže...

Prije par tjedana mi je preko ebay-a seller ponudio zamjenu slusalica koje si su unutar garancije besplatno s tim da je na meni bilo da platim postarinu. Na racunu je navedena cijena slusalica i popust, pa je tako total naridzbe $0, ali je nadodan trosak slanja, $13. Paket je zapeo na carini i pise: “Retention reason : Invoice missing/inappropriate” . Trgovac, tj. radi se o firmi, tvrdi da je stavljen racun u paket. Zanima me, kako mi mogu na iznos koji je manji od 160 kn, traziti račun?

Ako nisi radio izvoznu proceduru treba im račun za slušalice, ne samo poštarinu. To što ti nisi platio slušalice ne znači da ne trebaš platiti carinu na njihovu vrijednost.

Skupi sve papire koji pokazuju da si slao neispravne van i probaj im objasniti da nisi znao za službenu proceduru.

mbaksa čet 16.5.2019 13:15
Old Iggy kaže...
mesomeone kaže...

Prije par tjedana mi je preko ebay-a seller ponudio zamjenu slusalica koje si su unutar garancije besplatno s tim da je na meni bilo da platim postarinu. Na racunu je navedena cijena slusalica i popust, pa je tako total naridzbe $0, ali je nadodan trosak slanja, $13. Paket je zapeo na carini i pise: “Retention reason : Invoice missing/inappropriate” . Trgovac, tj. radi se o firmi, tvrdi da je stavljen racun u paket. Zanima me, kako mi mogu na iznos koji je manji od 160 kn, traziti račun?

Ako nisi radio izvoznu proceduru treba im račun za slušalice, ne samo poštarinu. To što ti nisi platio slušalice ne znači da ne trebaš platiti carinu na njihovu vrijednost.

Skupi sve papire koji pokazuju da si slao neispravne van i probaj im objasniti da nisi znao za službenu proceduru.

Dobar savjet, pod uvjetom da je doista trgovcu vratio slušalice, što nije razvidno iz njegove poruke.

 

EDIT

 

Malo sam to išao detaljnije istražiti... Ovdje je ukratko opisan postupak: https://carina.gov.hr/vijesti/osnovne-informacije-o-povratu-u-inozemstvo-neodgovarajuce-robe-narucene-putem-interneta/554

 

A ovdje se može do detaljne upute i obrazaca: https://carina.gov.hr/propisi-i-sporazumi/carinsko-zakonodavstvo/upute-3514/ostalo-3524/uputa-br-44-16-o-povratu-i-otpustu-carinskog-duga/4049 (uputa u čitljivijem .doc obličju, umjesto skeniranog PDF-a, nalazi se ovdje: https://carina.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Procedure//UPUTA%20BR%2044_2016.doc).

 

Znači, kolega treba uzeti odgovarajući obrazac i sukladno proceduri slušalice vratiti trgovcu, odnosno dokazati da ih je izvezao iz RH ili tražiti da se unište.

 

mesomeone čet 16.5.2019 13:59

Slušalice su se točno mjesec dana prije isteka garancije pokvarile odnosno prestale su se puniti. Trgovcu sam poslao video u kojem je vidljivo da se ne pune nakon sto ih uključim u struju. Na to mi je trgovac rekao da ih ne moram slati natrag, vec da im pošaljem sliku na kojoj je jasno vidljivo da sam prerezao kabel od slušalica (da ih nebi prevario i dobio nove mukte). Nakon sto sam sve to napravio, dobio sam u mailu kod za 100% popusta na nove slušalice pa sam tako umjesto plaćanja $39 za nove, platio sam trošak poštarine, $13.

 

Mislio sam da se carini iznos koji je plaćen, a ne cije proizvoda. Po toj logici mogu naručiti polovne slušalice i platiti ih npr. $20 ali će ih oni cariniti zato jer je njihova cijena zapravio $39.

mbaksa čet 16.5.2019 14:03
mesomeone kaže...
Mislio sam da se carini iznos koji je plaćen, a ne cije proizvoda. Po toj logici mogu naručiti polovne slušalice i platiti ih npr. $20 ali će ih oni cariniti zato jer je njihova cijena zapravio $39.

Ako ti ih prvi put nisu ocarinili, onda se sad stvarno nemaš što žaliti ako ti ih sad žele ocariniti.

 

Plaća se po vrijednosti proizvoda. Vrijednost tvojih slušalica je $39, a ne $0. Vrijednost polovnih je možda $20, s tim da može biti problem dokazati da one upravo toliko vrijede, ako nigdje nema uplate gdje se vidi da si ih platio $20.

Old Iggy čet 16.5.2019 14:24
mesomeone kaže...

 

Mislio sam da se carini iznos koji je plaćen, a ne cije proizvoda. Po toj logici mogu naručiti polovne slušalice i platiti ih npr. $20 ali će ih oni cariniti zato jer je njihova cijena zapravio $39.

Carini se vrijednost, ne plaćeni iznos.

 

Edit: u konkretnom slučaju, trebaš platiti sve uvozne dadžbine jer stari dio nije izašao iz RH pa je to u biti potpuno novi uvoz robe.

mbaksa pon 27.5.2019 19:21
mesomeone kaže...

Vrijednost robe procijenili na 50 dolara i naplatili mi 164 kune PDV-a. Na mail ne odgovaraju, a na telefon se nitko ne javlja.

39 dolara slušalice, 13 dolara dostava -> 52 dolara.

 

Jesi platio?

Duje2 uto 28.5.2019 10:53

Dali je itko koristio oblik placanja klarna pa da zna mozda kako se otvara fukcionira itd.. Naisao sam na ducan koji podrzava taj oblik placanja koji se smatra sigurnim kao paypal al se malo zna o njemu pogotovo kod nas.

mbaksa pet 7.6.2019 13:38

Hm... Prvi put da sam dobio kupon na eBayu, kupon je od 10%. Jeste možda i vi dobili kupone? Zanima me jel su mi to dali za nedavni rođendan ili me žele potaknuti da počnem ponovno kupovati preko eBaya (u zadnje vrijeme gotovo isključivo kupujem preko AliExpressa, Banggooda i GearBesta)...

Old Iggy pet 7.6.2019 13:46
mbaksa kaže...

Hm... Prvi put da sam dobio kupon na eBayu, kupon je od 10%. Jeste možda i vi dobili kupone? Zanima me jel su mi to dali za nedavni rođendan ili me žele potaknuti da počnem ponovno kupovati preko eBaya (u zadnje vrijeme gotovo isključivo kupujem preko AliExpressa, Banggooda i GearBesta)...

Mislim ovo drugo. Ako se ne varam i ja sam nešto slično nedavno dobio, ali sam praktički prekinuo kupovanje na eBayu.

mbaksa pet 7.6.2019 16:36

Znači, može biti da im je počelo polako dolaziti iz guzice u glavu da se svijet prešaltao na AliExpress... Nisam siguran da će jednokratni kupon biti dovoljan... Trebaju od temelja preurediti sajt.

Dan1234567890 pet 7.6.2019 19:08

Ja prešao na AliExpress isključivo zbog brže dostave i tocnijeg praćenja statusa pošiljke... aplikacija me obavijesti kad dođe paket u lokalni ured i teško mi se može dogoditi da ga ne pokupim, čak i ako mi poštar na ubaci ceduljicu u sandučić...a i ponuda mi se čini bolja.

Old Iggy pet 7.6.2019 19:15
mbaksa kaže...

Znači, može biti da im je počelo polako dolaziti iz guzice u glavu da se svijet prešaltao na AliExpress... Nisam siguran da će jednokratni kupon biti dovoljan... Trebaju od temelja preurediti sajt.

Ma lako za sam sajt, mene više nervira što mi sve češće nije stizalo ponešto. Čak kad su skuplje stvari ajde, pokrenem prigovor, ali kad su po dolar dva ne da mi se.

glikoprotein sub 15.6.2019 15:46

Gdje mogu provjeriti koliko bi me koštalo slanje pošiljke do 100g (može stat i ko pismo) u SAD i plaćam li išta dodatno? Preko HP-a bi slao. Na njihovoj stranici našao da je cijena 4,5 kn do 200g ali neznam jel to točno.

mbaksa uto 25.6.2019 16:22

Sad na naslovnici eBaya vidim kupon od 10% vezan uz lipanj - P10OFFJUNE. Pa ako nekome treba... Maksimalni popust koji se njime može ostvariti je 50 dolara. Što znači da se mogu kupiti i vrlo skupe stvari.

mbaksa sri 26.6.2019 01:32
XXX-Man kaže...

Unfortunately, this code no longer works. Please continue with your order.

 

Nemrem vjerovat! Koji bezobrazluk od eBaya! Pa sad ti kupuj preko njih... Pisalo je da vrijedi do 30. lipnja, naravno uz sitna slova da se imaju pravo predomisliti.

 

Gledam sad baš - nema više tog kupona na naslovnici, nego sad i nama (!) serviraju kupon od 15% za kupovanje iz proizvoda od američkih prodavača iz "specijalne kolekcije". Koja k*ta će nam to?!

 

Ha dobro, eBay, neka ti je. Imamo AliExpress. Koji poštuje kupone i rokove, a ne da ih otkažu kad im se sprdne. Samo se vi uništavajte, samo se zamjerajte kupcima.

XXX-Man sri 26.6.2019 01:47

Totalno pederski potez...

 

Nisam na ebayu već 3 godine kupio ništa osim par stvari od EU prodavača koje nisam našao drugdje.

 

Aliexpress gotovo uvijek ima niže cijene i na sve dobijem kakav-takav tracking broj.

Na ebayu ne znam jesam li ikad dobio tracking ispod 30$.

bill_jobs sri 26.6.2019 08:31
XXX-Man kaže...

Aliexpress gotovo uvijek ima niže cijene i na sve dobijem kakav-takav tracking broj.

Na ebayu ne znam jesam li ikad dobio tracking ispod 30$.

 Dobiješ tracking koji je fejk, ja bi rekao da je to pederski i varanje kupca.

Tracking mora biti ispravan, ne može biti kakav-takav.

 

Što se tiče kupona na ebayu, ja sam ga iskoristio.

Jbg ljudi bio je već 2 tjedna u opticaju, istina je da su mogli ostaviti još ovih par dana.

zzz sri 26.6.2019 10:24
XXX-Man kaže...

Totalno pederski potez...

 

Nisam na ebayu već 3 godine kupio ništa osim par stvari od EU prodavača koje nisam našao drugdje.

 

Aliexpress gotovo uvijek ima niže cijene i na sve dobijem kakav-takav tracking broj.

Na ebayu ne znam jesam li ikad dobio tracking ispod 30$.

 Ali gotovo da i nema garanciju,za laptop 7 dana.Kad mi je otišla baterija nakon mjece dana ,prodavač mi je na moju žalbu pooslao link da kupim drugu.