Internet

Download problemi - ali samo na browseru

Tome991 čet 17.10.2019 15:18

Bog ljudi,

 

u zadnje vrijeme imam velikih problema kada pokušavam skidati nešto preko browsera (u ovom slučaju google chrome i microsoft edge). Počelo je početkom prošlog tjedna, a stvar je u tome da su ti problemi prisutni samo kada skidam sa nekog browsera. Naime, download počne ali stane nakon nekoliko sekundi i onda brzina padne sa recimo 3,5 na 0 unutar nekoliko momenata i to je to, ne želi se restartirat. Kada skidam nešto na Steamu, Battle netu i tako sličnim programima nema nikakvih problema, ide maximalnom brzinom. Također sam pokušao skidati neke gluposti na mobitelu preko kučnog interneta i sve radi za pet, znači problem samo na računalu i to samo na browserima. 

 

Već sam pokušao očistiti sve postavke u oba browsera, međutim nije pomoglo. Također sam pauzirao antivirus (Avira) ali ni to nije pomoglo. Pobrisao sve programe za koje mislim da bi mogli uzrokovati neke probleme ali ni to nije bilo to.

 

Speedtest pokazuje normalne rezultate. Ako nešto znači, na HT sam, na MAX 3 premium (21-30 MBps normalne brzine).

 

Ne znam što još da napravim. Zvao sam i T-Com ali kod njih se ne vide problemi. Ako netko može pomoći bio bih zahvalan!

ParaNO1d čet 17.10.2019 15:24
Tome991 kaže...

Bog ljudi,

 

u zadnje vrijeme imam velikih problema kada pokušavam skidati nešto preko browsera (u ovom slučaju google chrome i microsoft edge). Počelo je početkom prošlog tjedna, a stvar je u tome da su ti problemi prisutni samo kada skidam sa nekog browsera. Naime, download počne ali stane nakon nekoliko sekundi i onda brzina padne sa recimo 3,5 na 0 unutar nekoliko momenata i to je to, ne želi se restartirat. Kada skidam nešto na Steamu, Battle netu i tako sličnim programima nema nikakvih problema, ide maximalnom brzinom. Također sam pokušao skidati neke gluposti na mobitelu preko kučnog interneta i sve radi za pet, znači problem samo na računalu i to samo na browserima. 

 

Već sam pokušao očistiti sve postavke u oba browsera, međutim nije pomoglo. Također sam pauzirao antivirus (Avira) ali ni to nije pomoglo. Pobrisao sve programe za koje mislim da bi mogli uzrokovati neke probleme ali ni to nije bilo to.

 

Speedtest pokazuje normalne rezultate. Ako nešto znači, na HT sam, na MAX 3 premium (21-30 MBps normalne brzine).

 

Ne znam što još da napravim. Zvao sam i T-Com ali kod njih se ne vide problemi. Ako netko može pomoći bio bih zahvalan!

A što konkretno skidaš s browserom? Ako je na Steamu i Battle.netu ok, nikako ne vjerujem da je do interneta, pogotovo ako je sa svim browserima isto. Vjerovatno je source s kojeg skidaš spor i to je to. Probaj neki veći file s browserom, drivere od GPU-a, LibreOffice ili nešto takvo pa vidi kako će onda ići.

Tome991 čet 17.10.2019 15:34

Bilo što da pokušam ne ide, a pokušao sam dosta toga sa različitih izvora.

 

Što se tiće toga što si sugerirao, neće. Pokušao sam sa novim GPU driverom prije nekoliko dana, nije htjelo pa sam skinuo preko mobilnog interneta, ali evo sad pokušao i drivere i LibreOffice, i ovo su rezultati. Prije toga sam baš pokušao skinuti Diablo 3, i normalno, oko 3,5 - 4.

Punti čet 17.10.2019 15:49

Citiram vanjski izvor:

 

You can follow these steps to increase your download speed:

Step 1

Click the Chrome menu (it looks like three bars stacked on each other) on the browser toolbar, select "Settings" and then click the "Show advanced settings" link.

Step 2

Click the box labelled "Predict network actions to improve page load performance." This tells Chrome to download pages you are likely to visit next in the background.

Step 3

Open the Chrome menu, hover over "Tools" and select "Clear browsing data." Tick the boxes marked "Empty the cache" and "Delete cookies and other site and plug-in data" and then select "The beginning of time" from the drop-down menu at the top. Click "Clear browsing data" to confirm.

Step 4

Open the Chrome menu, hover over "Tools" and select "Extensions." Click the "Remove from Chrome" button next to any extensions that are not in use. Remove any extensions that may be having an impact on download speed, such as utilities that download information or connect to a server in the background.

Step 5

Open the Chrome menu and select "About Google Chrome" to check you are running the latest version of the software. This ensures Chrome includes the most recent bug fixes and performance improvements.

Tome991 čet 17.10.2019 15:56

Već sam prije ispraznio sve podatke iz Chroma, i još ponovio danas. Ništa. Što se tiče proširenja, imam samo Ad Blockove i Adobe Acrobat koji su stalno u upotrebi. A opet, na Edgu nemam ništa od proširenja i sve postavke su na default, i opet ne ide.

ihush čet 17.10.2019 16:46

-nije internet-linija/postavke mreže, nije browser, nije server s kojeg se skida.. tad problem mora biti u računalu, soft ili hard.

-banalno, imaš li dovoljno mjesta? .. tad je ok, tj uzrok je nešto soft. Postavke OSa, antivurusa ili raznih dodataka.. svaki od njih može promijeniti neku postavku i gašenje ne pomaže i sl.

.. tad kao konkretan test, bootaš neki live-os npr mint/linux sa stikića i vidiš kako radi, tj ako radi normalno tad je problem soft .. i možda ga nikad nećeš pronaći-fixati jer bilo što može promijeniti npr firewall. Tad možeš clean install + oprez da ne dođeš u istu situaciju što god bio uzork. Npr ako je antivirus nešto izmijenio-blokirao ne znači ništa isključiti ga, tj time nisi vratio postavke nazad i uzaludno je tražiti sve moguće na računalu, brže je install-clean (ne reinstall-upgrade jer tad možeš nasljediti problem).

Tome991 čet 17.10.2019 19:16
ihush kaže...

-nije internet-linija/postavke mreže, nije browser, nije server s kojeg se skida.. tad problem mora biti u računalu, soft ili hard.

-banalno, imaš li dovoljno mjesta? .. tad je ok, tj uzrok je nešto soft. Postavke OSa, antivurusa ili raznih dodataka.. svaki od njih može promijeniti neku postavku i gašenje ne pomaže i sl.

.. tad kao konkretan test, bootaš neki live-os npr mint/linux sa stikića i vidiš kako radi, tj ako radi normalno tad je problem soft .. i možda ga nikad nećeš pronaći-fixati jer bilo što može promijeniti npr firewall. Tad možeš clean install + oprez da ne dođeš u istu situaciju što god bio uzork. Npr ako je antivirus nešto izmijenio-blokirao ne znači ništa isključiti ga, tj time nisi vratio postavke nazad i uzaludno je tražiti sve moguće na računalu, brže je install-clean (ne reinstall-upgrade jer tad možeš nasljediti problem).

 Imam više nego dovoljno mjesta da. Može biti da su neke postavke antivirusa ili OS, ali teško je znati. Najgore je to što je ništa ručno nisam mjenjao kada je to počelo. Jedan dan je bilo uredu, a drugi već nije radilo, znači preko noći.

 

Uff, clean install sam uradio ima manje od pola godine, ali ako se ne popravi brzo ima da to i napravim...

Marko :D čet 17.10.2019 20:07
Damir22 kaže...

Same here....restart routera jedino pomogne...

 

net radi normalno, ali download preko browsera uvijek zapne nakon par %....

Da li i ti koristiš Aviru kao antivirusni program? Bootaj u Safe Mode with Networking i probaj skinuti nešto preko preglednika...

Milka30 čet 17.10.2019 20:36
Marko :D kaže...

Da li i ti koristiš Aviru kao antivirusni program? Bootaj u Safe Mode with Networking i probaj skinuti nešto preko preglednika...

Ili:

Regedit

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Attachments]

Nađe ScanWithAntiVirus  , promjeni vrijednost u 1

Isto to u :

HKEY_Current_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Attachments]

Restart!

Marko :D čet 17.10.2019 21:47

Koji router imate? Možda stvarno je problem u routeru, ako svi imate iste routere.

Milka30 kaže...
Marko :D kaže...

Da li i ti koristiš Aviru kao antivirusni program? Bootaj u Safe Mode with Networking i probaj skinuti nešto preko preglednika...

Ili:

Regedit

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Attachments]

Nađe ScanWithAntiVirus  , promjeni vrijednost u 1

Isto to u :

HKEY_Current_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Attachments]

Restart!

Ne znam da li to ima kakve veze s Avirom, ali ovo mi izgledaju kao postavke za Windows Defender. Također ne bi preporučio isključivanje pojedinih značajka antivirusnog programa jer bi to dovelo do manje učinkovitije zaštite. Bolja solucija je zamijeniti antivirusni program ako isti stvara problem. 😉

redragonNG čet 17.10.2019 22:42

isti problem imali internet od t coma ruter Speedport W 724V uglavnom nakon dosta natezanja

a trajalo 2-3 tjedna zamjenjen ruter istim ruterom ali novim navodno je greska do firmware updata tak nesto uglavnom saad radi ok

 

uglavnom da skratim i windowse rusio i problem je bio isti tako da nije bilo do win vec rutera

Milka30 pet 18.10.2019 19:58
Marko :D kaže...

Ne znam da li to ima kakve veze s Avirom, ali ovo mi izgledaju kao postavke za Windows Defender. Također ne bi preporučio isključivanje pojedinih značajka antivirusnog programa jer bi to dovelo do manje učinkovitije zaštite. Bolja solucija je zamijeniti antivirusni program ako isti stvara problem. 😉

Defender mu i pravi problem (nedavno sam imao isti problem kod kolege,ono gore je samo copy-paste njegovoga rjesenja)Avira ce mu i dalje skenirati aktivno.

Marko :D pet 18.10.2019 22:36

Vidiš i sam da forumaši imaju iste routere, a različite antivirusne programe. To znači da je problem do routera, a ne do antivirusnog programa. Ono što si napisao bi nekome, tko koristi Defender, moglo umanjiti razinu zaštite što nije dobro, pogotovo za one koji se baš i ne razumiju u računala.

redragonNG pet 18.10.2019 23:09

meni je problem privremeno rjesavalo samo palenje gasenje tj resetiranje rutera sutradan bi problem bio isti

dowland stane na 4% i nista ne pomaze uglavno sad nakon zamjene sve ok da napomenem da u kuci imam 3 kompjutera i na sva tri je bilo isto znaci ruter