Internet

Aliexpress - pitanja i odgovori

mzopg sri 25.9.2019 21:56
kbenzema kaže...
Rekao je da mu stavim u mail, znači attachment i to u .mp4 formatu. Poslao mu tako tri puta i veli da nema ničega. Probat ću na mediafire uploadat

 Kina je cijela "opasana" njihovim firewallovima, tko zna što sve blokiraju. Bitno da prema vani propuštaju cijelu vojsku njihovih zaraženih računala... 

Posmatrač sri 30.10.2019 12:59
counter kaže...

Već godinama kupujem na aliexpressu i nisam obraćao pozornost na ove kupone, može mi netko objasniti što je to i kako iskoristiti ako se može uopće.

 Kad placas robu imas stavku apply cupon pa ako imas validan kupon tu mozes izabrati....

Posmatrač sri 30.10.2019 14:19
Jimb0 kaže...

Znači koja je fora, "mi global store", dva linka na totalno isti mob...dal to svi storeovi rade i muljaju?

https://www.aliexpress.com/store/3010045/search?origin=n&SortType=bestmatch_sort&SearchText=9t%20pro%20128gb

 

Očito su kako se bliži dan akcija "11.11" napravili novu ponudu, digli cijenu moba i kao bit će jeftinija na taj dan. 

Što je najbolje onda se opet isplati kupit ovu stariju ponudu koja je niže cijene od ove kao "jeftinije"?

 

 

 To svi rade.... Ocigledno si novi u on line kupovini ;)

Buga2 pet 15.11.2019 22:13

Bok!

Molim vas pomoć jer rijetko kupujem na Aliju i nisam do sada imala problema.

Naručila sam 11.11-og (3 min nakon njihove ponoći), robota za čišćenje (dakle nije jeftin, ali nisam ni najjeftiniji odabrala, nego sellera sa 1tis ocjena i sa svim pohvalama iz Hrvatske).

Seller inzistira da otkažem jer mi ne može poslati u roku od 5 dana koliki mu rok. Uopće ne traži da povećan vrijeme,nego da ga odustanem i ponovo kupim za black Friday.

Ne želim mu dati tu satisfakciju. 

Vjerojatno će mi otkazati sam sustav za 2 dana jer on neće poslati, ali zanima me kako da mu bar ostavim recenziju jer ovako će njemu ostati i dalje 10 super ocjena iz Hrvatske.

Mogu ga nekako tužiti Aliju?

Posmatrač pet 15.11.2019 22:14
Buga2 kaže...

Bok!

Molim vas pomoć jer rijetko kupujem na Aliju i nisam do sada imala problema.

Naručila sam 11.11-og (3 min nakon njihove ponoći), robota za čišćenje (dakle nije jeftin, ali nisam ni najjeftiniji odabrala, nego sellera sa 1tis ocjena i sa svim pohvalama iz Hrvatske).

Seller inzistira da otkažem jer mi ne može poslati u roku od 5 dana koliki mu rok. Uopće ne traži da povećan vrijeme,nego da ga odustanem i ponovo kupim za black Friday.

Ne želim mu dati tu satisfakciju. 

Vjerojatno će mi otkazati sam sustav za 2 dana jer on neće poslati, ali zanima me kako da mu bar ostavim recenziju jer ovako će njemu ostati i dalje 10 super ocjena iz Hrvatske.

Mogu ga nekako tužiti Aliju?

 Sta ti imas od toga? Nije te prevario na bilo koji nacin.... Utices na njegov posao bez po meni opravdanog razloga....

Buga2 pet 15.11.2019 23:30

Kako me nije prevario kad sam mogla kod drugog kupiti I dobiti vec proizvod?!

Iskoristila sam popust koji je nudio. 

Uzeo je novac sa moje kartice, a ne misli drzati se rijeci. 

Isto tako ti naivno za Black Friday mozes naruciti od njega misleci da je covjek fer I popusiti popust kod drugog sellera. 

Ne radi se o malom popustu (cca 200kn) kojeg bi izgubila da sada idem sad narucivali od drugog, a mogla sam u pon jos jeftinije proci (tu bi bila razlika 400kn).

Sto me najvise izivciralo je da on zahtjeva od mene da otkazem. Nije me ni zamolio niti ponudio nesto za uzvrat moje dobre volje. 

Ne vidim razlog da taj seller uopce prodaje

 

kiki_b sub 16.11.2019 08:43
Buga2 kaže...

Bok!

Molim vas pomoć jer rijetko kupujem na Aliju i nisam do sada imala problema.

Naručila sam 11.11-og....

Vjerojatno želi da i kod otkazivanje narudžbe staviš "other reasons" razlog? Jer na taj način nema minusa za sellera. Čest slučaj na Aliju. A ako staviš pravi razlog, da ne želi ti poslati, vjerojatno neće seller prihvatiti otkazivanje.

 

Samo onda znaju napraviti drugu stvar ako ti ne žele poslati proizvod, stave neki fake tracking broj da su kao poslali, e onda ne možeš ništa dok ne prođe 60 dana.
Sad je pitanje jel se želiš gnjaviti oko toga ili uzeti refund odmah?

 

Možeš kontaktirati live chat support, samo moraš proći onaj Eva bot na početku, postavljaj pitanja, možeš i stalno isto, dok Eva ne odustane, onda će ti se otvoriti opcija da možeš sa agentom razgovarati.

 

Feedback možeš ostaviti samo ako si kupila proizvod, mora doći do statusa da je seller poslao proizvod.

 

Buga2 kaže...

Sto me najvise izivciralo je da on zahtjeva od mene da otkazem. Nije me ni zamolio niti ponudio nesto za uzvrat moje dobre volje. 

Da, jer očito nema namjeru poslati, a ne želi snositi krivicu, zato i traži da ti otkažeš.

CyberDemonVZ sub 23.11.2019 11:01

Bok ljudi!

 

Kad je "Sale starts Nov 29, 12:00 AM PT"?

Ni Time converterima ne postoji PT.. ?

Ima samo PST, je to to?

 

Netko je na jednoj temi napisao da neki kuponi vrijede za određene količine pa bi htio uletjeti među prvima.

mirko6 uto 10.12.2019 20:45

Naručio sam Resiver sa Aliexpresa. Uređaj radi ali šteka i sad prodavatelj tvrdi da je u redu. Otvorio sam spor i prodavatelj uporno tvrdi da radi. Pitanje glasi koliko spor kalendarski može trajati iz vaših iskustava?
Lp

zzz sri 11.12.2019 15:53
mirko6 kaže...

Naručio sam Resiver sa Aliexpresa. Uređaj radi ali šteka i sad prodavatelj tvrdi da je u redu. Otvorio sam spor i prodavatelj uporno tvrdi da radi. Pitanje glasi koliko spor kalendarski može trajati iz vaših iskustava?
Lp

 Obično traje do datuma naznačenog u sporu.

Predaj dokaze i čekaj,ako imaš dobre dokaze dobit češ dvije mogučnosti za odabir,pola para i zadržavanje proizvoda,ili vračanje proizvoda o tvom trošku i prodavač ti vrača pare. Pa vidi što ti se više isplat.

mirko6 sri 11.12.2019 20:47
zzz kaže...
mirko6 kaže...

Datum je istekao jučer. Slanje više košta nego sam proizvod. 

 U tom i jeste problem sa slanjem u kinu,sad bi ali trebao presuditi.

 Možda znaš kako taj sud prevagne ?