Internet

Aliexpress - pitanja i odgovori

mbaksa pet 23.8.2019 23:17
CyberDemonVZ kaže...
2fast4u kaže...
Ima li ALI nekih (kolektivnih) popusta uskoro? Planiram uzeti mobitel pa bi svako smanjenje cijene dobro doslo.. ili možda preko kupona?

 Za 3 dana počinju nekakvi popusti na dosta proizvoda. Vidio sam od 2 do 15-tak dolara. 

Primijetio sam svinjarije kakve se mogu vidjeti i kod nas - u košarici sam imao određene proizvode i idem ih sad pogledati - sad im je cijena viša, a za nadolazelu akciju će biti nešto niža ili jednaka cijeni kakva je bila prije najave akcije. Tako da treba jako paziti...

CyberDemonVZ pet 23.8.2019 23:51
mbaksa kaže...
CyberDemonVZ kaže...
2fast4u kaže...
Ima li ALI nekih (kolektivnih) popusta uskoro? Planiram uzeti mobitel pa bi svako smanjenje cijene dobro doslo.. ili možda preko kupona?

 Za 3 dana počinju nekakvi popusti na dosta proizvoda. Vidio sam od 2 do 15-tak dolara. 

Primijetio sam svinjarije kakve se mogu vidjeti i kod nas - u košarici sam imao određene proizvode i idem ih sad pogledati - sad im je cijena viša, a za nadolazelu akciju će biti nešto niža ili jednaka cijeni kakva je bila prije najave akcije. Tako da treba jako paziti...

 Hvala na informaciji!

Stvari koje ja gledam još drže istu cijenu, pa će valjda biti niže za to... što već to je za tri dana?

mbaksa sub 24.8.2019 00:12
CyberDemonVZ kaže...
Stvari koje ja gledam još drže istu cijenu, pa će valjda biti niže za to... što već to je za tri dana?

Aha. Izgleda da svake godine imaju sve više "akcija" bez nekog posebnog povoda.

 

 

PS spominjao sam gore Revolut, ali ga prije nisam isprobao na AliExpressu. Stvar radi - korisno za one koji imaju problema sa svojim bankama i plaćanjem na AliExpressu. Radi i na Banggoodu.

CyberDemonVZ sub 24.8.2019 00:13
mbaksa kaže...
CyberDemonVZ kaže...
Stvari koje ja gledam još drže istu cijenu, pa će valjda biti niže za to... što već to je za tri dana?

Aha. Izgleda da svake godine imaju sve više "akcija" bez nekog posebnog povoda.

...

 E, ovi govore o 10 USD Ali kuponu. Jesi ga vidio, il znaš kak do njega?

 

P.S. a računica im je najbolja :)

Možda se može iskoristiti više store kupona?

Bumo vidli :)

mbaksa sub 24.8.2019 00:48
CyberDemonVZ kaže...
P.S. a računica im je najbolje :)

Možda se može iskoristiti više store kupona?

Bumo vidli :)

Nemam pojma. Moguće. A ako se i neće, nećeš propast zbog ta dva dolara. Javi kak je prošlo! 

 

Piše inače za taj kupon od 10$ da je to Ali Coupon, tako da je moguće da će postati aktivan kod rasprodaje.

Posmatrač čet 29.8.2019 10:45
valisaurea kaže...

zatražio povrat novca,loš kvalitet,

odobren povrat novca i što ovo znači

povratak pošiljke , znači dobio sam e-mail

nikakvu pošiljku

može mi netko to objasniti

 Pa vratis to sto si dobio loseg kvaliteta i dobices pare nazad.... Moras dodati tracking number da bi se znalo da si vratio....

Posmatrač čet 29.8.2019 11:08
valisaurea kaže...

ne znam prvi put da nešto tražim s aliex.

što sad  napraviti ili sam pop.....

 Kao sto sam i mislio. Ti si predlozio povrat i refund on prihvatio...

Javi se selleru da to nekako ispravi....

 

 

trebao si izabrati refund only.....

kiki_b pet 30.8.2019 23:18

Stigao je proizvod ali jedna funkcija ne radi.
Prodavač je voljan poslati novi proizvod, a ovaj s greškom treba vratiti.
Spreman je platiti sav shipping, i vračanje njemu i ponovno k meni, ispravni.

No meni nije jasno kako da ja budem zaštićen, za slučaj ako poželi muljat. A vjerovati na lijepe riječi, ništa ne znači.

Jer kod otvaranja disputea, ima opcija samo za return goods sa full refund, nema da se prodavač mora obvezati da će poslati novi.

Znači, opcija mi je samo vratiti proizvod uz full refund, i onda ponovno naručiti od njega?
Ili postoji još koji način a da imam neki buyer protection?

 

Edit:

Naravno, njegova ponuda vrijedi samo ako ne otvorim dispute, da onda on plača sav shipping.


Fućkaš to, tko mi garantira da će on poslati natrag meni ispravni, ovako mu može ostat 90$, i još dobije proizvod natrag.
Nek uplati on meni cijeli iznos, pa ako sve prođe OK, vratim mu novce. Mučke...

planety uto 10.9.2019 08:23

Nakon narudžbe sa Aliexpress-a prošlo je 60 dana a paket je po trackingu još u Kini. Tražio sam povrat novca jer seller garantira full refund ako paket ne dođe u 60 dana. Prodavač je nakon mog zahtjeva jednostavno produžio Buyer protection za 30 dana i sad mi piše da mogu otvoriti despute nakon 90 dana (60 + 30).

Ne znam je li i dalje postoji obaveza sellera za povratom novca nakon 60 dana ili moram čekati još mjesec dana? Jer na ovaj način prodavač može produživati rok za isporuku do sudnjeg dana.

Posmatrač uto 10.9.2019 11:05
planety kaže...

Nakon narudžbe sa Aliexpress-a prošlo je 60 dana a paket je po trackingu još u Kini. Tražio sam povrat novca jer seller garantira full refund ako paket ne dođe u 60 dana. Prodavač je nakon mog zahtjeva jednostavno produžio Buyer protection za 30 dana i sad mi piše da mogu otvoriti despute nakon 90 dana (60 + 30).

Ne znam je li i dalje postoji obaveza sellera za povratom novca nakon 60 dana ili moram čekati još mjesec dana? Jer na ovaj način prodavač može produživati rok za isporuku do sudnjeg dana.

 Otvori dispute....

vlado051 ned 15.9.2019 08:43
CyberDemonVZ kaže...
mbaksa kaže...
CyberDemonVZ kaže...
Stvari koje ja gledam još drže istu cijenu, pa će valjda biti niže za to... što već to je za tri dana?

Aha. Izgleda da svake godine imaju sve više "akcija" bez nekog posebnog povoda.

...

 E, ovi govore o 10 USD Ali kuponu. Jesi ga vidio, il znaš kak do njega?

 

P.S. a računica im je najbolja :)

Možda se može iskoristiti više store kupona?

Bumo vidli :)

 posto sam vidio tu sličicu od mi9t i goldwaya morao sam komentirati..

 

prvi put sam isao kupit u goldwayu nešto jer inače dosad sam kupovao u mi storeu i kupio sam taj mi9t koji je bio na akciji i nakon 2 tjedna cekanja nisu poslali tako da sam stornirao narudzbu i vratio se kupovini kod provjerenog mi global storea.

i nakon sto sam platio poslali isti dan i dosao nakon 8 dana sve skupa, ups do uk od uk dhl, tako da nikad više u goldwayu, jednom isprobao i nikad više, a za mi global store sve pohvale, najbolji su i najjeftiniji, a i superbrzi ponekad jer prije im je u prosjeku trebalo 2 tjedna do hr

Avensac pon 16.9.2019 13:04

Pozdrav, naručio sam preko Alija 2x glavu za flaksericu vrijednosti sveukupno manje od 15$ (s poštarinom)

 

Proizvod je imao tracking broj, ali nisam ga ni provjeravao par tjedana jer se uvijek oduži dostava iz kine.. Jučer ukucam tracking broj u 17track i skužim da se paket vratio u Kinu. 
Piše da je razlog netočna adresa: "Unsuccessful item delivery attempt, Reason : Incorrect Address, Measure : Item returned to sender"

 

Ali ne znam kako je to moguće s obzirom na to da na tu istu adresu naručujem već valjda 6-7 godina preko svih mogućih stranica (amazon, ebay, ali itd..)
Isto tako, uvijek netko ima kod kuće, i taj dan također. Nitko nije zvao na broj mobitela. Nikad prije mi paket nije bio ne dostavljen.


Evo cijeli tracking history (s tima da su dva različita, jedan na kineskom i jedan na engleskom - ovaj dole, koji ima manje stavki, ali više detalja):

 

 

2019-08-16 09:02, CROATIA, HRZAGB ZAGREB 10003, Insert item into bag
2019-08-16 08:56, CROATIA, HRZAGB ZAGREB 10003, Receive item at office of exchange
2019-08-14 19:18, CROATIA, 10200 ZAGREB, Receive item at location
2019-08-14 14:39, CROATIA, 10XXX XXXXXXX, Unsuccessful item delivery attempt, Reason : Incorrect Address, Measure : Item returned to sender
2019-08-14 08:08, CROATIA, 10XXX XXXXXXX, Send item out for physical delivery
2019-08-14 08:08, CROATIA, 10XXX XXXXXXX, Receive item at delivery office
2019-08-12 13:09, CROATIA, HRZAGB ZAGREB 10003, Receive item at office of exchange
2019-08-05 01:20, CHINA, CNSHAA SHANGHAI, Insert item into bag
2019-08-05 00:09, CHINA, CNSHAA SHANGHAI, Receive item at office of exchange
2019-08-04 14:25, CHINA, Receive item from customer

 

(Ovo di je 10xxx itd. sam uklonio broj svoje pošte i ime mjesta.)

 

 

U tracking history na kineskom ima stavki nakon 16.8 (vratilo se u Kinu):

 

2019-08-21 16:09, Shanghai, leaving the International Mail Processing Center, the next stop , "Shanghai Wanggang New" (via)
2019-08-21 10:39, Shanghai, Import Customs Release
2019-08-21 10:07, Shanghai, sent to import customs
2019-08-21 08:56, Shanghai, arrival at the International Mail Processing Center (via transfer)
2019-08-19 19:04, Beijing, leaving Beijing Post International, the next stop , Huangcun Station (via transfer)
2019-08-19 06:14, Beijing, delivered to air transport
2019-08-18 22:38, Beijing, arriving at Air China (via transfer)
2019-08-16 09:28, Zagreb, Zagreb has been exported directly
2019-08-16 09:02, Zagreb, Leaving the Overseas Export Swap Bureau
2019-08-16 09:02, Zagreb, leave Zagreb
2019-08-14 14:39, Croatia, Croatia Arrange Delivery
2019-08-14 08:08, Croatia, Croatia Arrange Delivery
2019-08-14 08:08, Croatia, arrived at the Croatian Delivery Bureau
2019-08-12 13:09, Zagreb, reached the place of arrival

 

 

Netko iskustva? Jel mogu dobit novce natrag? Piše da do zatvaranja narudžbe ima još 15 dana..

kiki_b pon 16.9.2019 18:16
Avensac kaže...

 eto

 A jbg. Možda nije bila vidljiva tvoja adresa/prezime na paketu, tko će ga znat. Šteta da nisi pratio, pa bi reagirao pravovremeno.

Seller ti može produžiti buyer protection time.

 

Ako ideš otvarat dispute za povrat novca, treba ti neka osnova što ćeš priložiti za dokaz, možda od pošte možeš dobiti neku informaciju, potvrdu što se zapravo zbilo pa bi nekako možda i izvukao neki povrat.

morbida pon 16.9.2019 21:21

Your payment was declined by your bank or an associated financial institution. Error Code: CSC_7200015 . Šta da radim , imam novaca na kartici , a kad pokušam kupit nešto onda mi izbaci tu poruku , šta trebam otići do banke ili postoji druga solucija ?

playjob sub 21.9.2019 17:44

Htio bih nešto naručit s hongkonškog Goldway-ja, ali ne razumijem hoće li slat iz Španjolske budući da ja ne mogu odabrat tu opciju, a dolje je navedeno - ,,Seller’s shipping method - ES?” Zna li netko?

Posmatrač sub 21.9.2019 19:21
playjob kaže...
Htio bih nešto naručit s hongkonškog Goldway-ja, ali ne razumijem hoće li slat iz Španjolske budući da ja ne mogu odabrat tu opciju, a dolje je navedeno - ,,Seller’s shipping method - ES?” Zna li netko?

 Slanje i lokacija nemaju direktne veze. Salje ti iz kine kao sto i pise....

kbenzema sri 25.9.2019 19:00

Jel postoji neki mail na koji mogu kontaktirat aliexpress?

 

Taman nakon što mi je istekao rok za dispute, počeli su problemi s proizvodom i sad se već mjesec dana natežem sa sellerom. On veli nema problema, sve će se riješit samo nek mu pošaljem video. Poslao tri puta, svaki put veli da nije dobio...više ne znam jel mulja ili stvarno nije dobio. Našao sam neki mail od aliexpressa guglanjem, ali na taj mail niko ne odgovara. Cifra nije baš zanemariva, 40$ tak da pokušavam to riješit, a više ne znam kak

Posmatrač sri 25.9.2019 19:25
kbenzema kaže...

Jel postoji neki mail na koji mogu kontaktirat aliexpress?

 

Taman nakon što mi je istekao rok za dispute, počeli su problemi s proizvodom i sad se već mjesec dana natežem sa sellerom. On veli nema problema, sve će se riješit samo nek mu pošaljem video. Poslao tri puta, svaki put veli da nije dobio...više ne znam jel mulja ili stvarno nije dobio. Našao sam neki mail od aliexpressa guglanjem, ali na taj mail niko ne odgovara. Cifra nije baš zanemariva, 40$ tak da pokušavam to riješit, a više ne znam kak

 Mislim da ti ali ne moze pomoci. Imas mislim 15 dana poslije potvrde primitka da otvoris dispute a poslije ti garanciju daje trgovac.... Alixpres ne daje garanciju na proizvod a to je ono sto tebi treba... To je rizik kupovanja iz kine....

Jakovp sri 25.9.2019 19:52
kbenzema kaže...

Jel postoji neki mail na koji mogu kontaktirat aliexpress?

 

Taman nakon što mi je istekao rok za dispute, počeli su problemi s proizvodom i sad se već mjesec dana natežem sa sellerom. On veli nema problema, sve će se riješit samo nek mu pošaljem video. Poslao tri puta, svaki put veli da nije dobio...više ne znam jel mulja ili stvarno nije dobio. Našao sam neki mail od aliexpressa guglanjem, ali na taj mail niko ne odgovara. Cifra nije baš zanemariva, 40$ tak da pokušavam to riješit, a više ne znam kak

 

Uzmi u obzir da je u kini puno toga blokirano, probaj mu poslati video na neki drugi način. I ja sam imao problema sa slanjem slika.