Igre za konzole i za prijenosne konzole

Star Wars: Battlefront II - Playstation 4

DeniZg uto 12.12.2017 14:02

Nakon odigranih 15-ak sati u multiplayeru, napisat ću svoj osvrt na sistem progresije, koji je bio predmet cijelog Internet cirkusa oko igre.

 

Mikrotranskacije koje bi ubrzavale Class progresiju kroz kupovinu Lootboxeva su izbačene tj. nisu ni zaživjele od prvog dana. Ako i kada će se vratiti, ne zna se.

 

Odigrao sam sa svakom klasom preko 150 minuta (dobije se Loot Crate specifičan za klasu) i otključao sam 3 od 4 oružja za svaku klasu.

Također imam svaku klasu opremljenu sa po 3 plave karte (3.stupanj od 4 stupnja jačine).

To je više nego većina ljudi koju vidim u igri (kad te netko ubije, vidiš mu oružje i "špil" karata tj. abilitya koje ima).

 

Progresija klasa je malo komplicirana i trebalo mi je neko vrijeme da skužim princip.

 

Class level se diže sa brojem i jačinom karata (abilitya) za pojedinu klasu koje imate u posjedu, a ne koje imate na sebi opremljeno (mogu se imati maksimalno 3 karte tj.abilitya u "špilu").

Karte se dobiju isključivo kroz Loot Crate-ove, kojih se može skupiti stvarno puno u početku, jer svaki achievement kojeg skupite daje kredite za kupnju ili Loot crate ili materijale za upgrade karata.

Tako da i sive karte (lvl 1) nisu loše jer čak i ako ih ne koristim, one dižu class level i mogu se nadograditi (ako imam dovoljno visok Class level + Account level).

Account level je progresija kroz sve likove i dobije se skupljanjem bodova u partijama, te ne ovisi o kartama. 

 

Nakon odigranih 150 minuta po klasi i 10-15 sati ukupno, vjerujem da će većina igrača biti jednako opremljeni kao i ja, ako ne i bolje.

 

E sad, za skupiti apsolutno sve karte za svaku klasu, za to će trebati dosta vremena. To bi otprilike bilo kao da u Battlefieldu 4 želim otključati apsolutno sva oružja i nadogradnje za ta oružja. 

I to nije po meni toliko ni bitno, jer su te karte tj. ability vrlo "situacijski", a razlika u njihovoj jačini se baš i ne osjeti (pogotovo jedan lvl razlike).

Isto kao što u Battlefiledu 4 nije svako oružje bilo neophodno niti sve nadogradnje za ta oružja bile neophodne.

Level 3 karta je dovoljno jaka i ne vidim svrhu trošiti ogromne količine upgrade materijala na lvl 4 karte, već ću ih koristiti da dižem slabije karte na lvl 2 ili lvl 3.

 

Negativno je to što se ne može otključati specifičnu kartu tj.ability koji želimo, nego moramo čekati da nam baš ta karta padne iz Loot crate-a.

Međutim, čak i da padne siva lvl1 karta, ona se lako nadogradi. 

 

Ono gdje se osjeti razlika u igri su oružja i pogotovo dodaci za oružja (sniper scope, manji recoil).

Manji recoil za određenu Heavy class pušku u odnosu na osnovnu verziju je strašna razlika. Sniper scope za neku Assault pušku isto tako.

A to se sve može dobiti isključivo igranjem tj. "grindanjem" killova.

DeniZg čet 14.12.2017 17:17

Da, igra je jako dobra, ali nije toliko dobra kao BF1, jer nema kvalitetnu sinergiju između klasa i razvijen team-play.
Ali kad bih ju usporedio s BF1 kad je izašao, a ne danas, siguran sam da ima više sadržaja.

Single player je OK. Traje oko 5 h + novi DLC. Gameplay i setting me podsjeća na Mass Effect. Priča je OK, ništa spešl, ali nije loša.

229kn koliko je sad na PSN akciji, vrijedi sigurno.

DeniZg pet 15.12.2017 20:32

Unatoč Internet pobuni protiv EA mikrotranskacija, SW Battlefront 2 je druga najprodavanija igra u studenom 2017., odmah iza Call of Duty-a. LINK

 

Prodaja je malo podbacila (2.5 milje primjeraka manje od očekivanih 14 milja), ali moguće je da će novi Star Wars film to pogurati na 14 milja.

 

Ovo govorim zato jer smo kao igrači dobili najbolje od oba svijeta.

EA je ukinuo mikrotransakcije, ali istovremeno će ostvariti prodajne ciljeve, pa je za očekivati da će nastaviti investirati u igru.

 

Granzon pet 15.12.2017 21:02
DeniZg kaže...

Unatoč Internet pobuni protiv EA mikrotranskacija, SW Battlefront 2 je druga najprodavanija igra u studenom 2017., odmah iza Call of Duty-a. LINK

 

Prodaja je malo podbacila (2.5 milje primjeraka manje od očekivanih 14 milja), ali moguće je da će novi Star Wars film to pogurati na 14 milja.

 

Ovo govorim zato jer smo kao igrači dobili najbolje od oba svijeta.

EA je ukinuo mikrotransakcije, ali istovremeno će ostvariti prodajne ciljeve, pa je za očekivati da će nastaviti investirati u igru.

 

Kao prvo, ovo za 2.5 milja manje ti ne predstavlja broj prodanih jedinica dosad, nego analitičar pretpostavlja (predviđa) da će se igra prodati 2.5 milje manje od 14 milja koliko si je EA zamislio da će prodati unutar 5 mjeseci nakon izlaska igre.

 

Trenutno stanje sa prodajom fizičkih kopija:

http://fortune.com/2017/12/08/star-wars-battlefront-ii-sales/

 

Te usporedba naspram novog Cod-a:

https://www.forbes.com/sites/insertcoin/2017/12/08/npd-shows-dismal-battlefront-2-sales-at-20-of-call-of-duty-wwii-sales/#6b65984f2b38

 

Ako je to tebi super uspjeh ok, ali za korporaciju veličine EA ovo je jedna ogromna katastrofa što je i razlog zašto je igra već sada na 30% popusta.

 

 

Digitalnu prodaju nitko ne zna jer EA sigurno neće izaći u javnost sa tim podatkom ako im je prodaja slaba, a da je dobra već bi izašli na sva zvona sa time

 

 

DeniZg pet 15.12.2017 21:14

Da, slažem se s tobom da to nije broj prodanih, nego projekcije.

Ali ako sam dobro shvatio i linkovi koje si stavio su projekcije, čak od istih izvora (NPD), ali tjedan dana starije.

 

Sigurno je da Battlefront 2 nije ispunio očekivanja EA, samo se ne zna točno u kojoj mjeri i hoće li se to preokrenuti.

Battlefield 4 je isto imao problema, ali su se izvukli.

Bit će zanimljivo pratiti kako se stvari razvijaju (prodaja, mikrotransakcije itd.)

tomglo pet 15.12.2017 22:10
DeniZg kaže...

 

Negativno je to što se ne može otključati specifičnu kartu tj.ability koji želimo, nego moramo čekati da nam baš ta karta padne iz Loot crate-a.

Međutim, čak i da padne siva lvl1 karta, ona se lako nadogradi. 

 To nije istina. Svaku kartu mozes craftati. Mislim da dođe 60 resursa. Ne znam kak se tocno ta valuta zove. 

Granzon pet 15.12.2017 22:15
DeniZg kaže...

Da, slažem se s tobom da to nije broj prodanih, nego projekcije.

Ali ako sam dobro shvatio i linkovi koje si stavio su projekcije, čak od istih izvora (NPD), ali tjedan dana starije.

 

Sigurno je da Battlefront 2 nije ispunio očekivanja EA, samo se ne zna točno u kojoj mjeri i hoće li se to preokrenuti.

Battlefield 4 je isto imao problema, ali su se izvukli.

Bit će zanimljivo pratiti kako se stvari razvijaju (prodaja, mikrotransakcije itd.)

Digitalna prodaja je uvijek nagađanje, rijetko koji izdavač izlazi sa prodajnim rezultatima ako oni nisu dobri , fizička prodaja se puno lakše provjeri i većinom su podaci točni jer ih dostavljaju trgovine koje igru prodaju (tu su uključeni i bundlevi).

Zato i imaš točno podatke o fizičkoj prodaji a pretpostavljanja o digitalnoj.

 

Kako će se situacija rasplesti na kaju? Iskreno nemam pojma ali situacija trenutno nije dobra za EA:

 

Ovog puta su si doslovce pucali u koljeno jer su ukinuli miktrotransakcije. Uobičajeno bi EA manju prodaju nadoknadili sa prihodom od miktrotransakcija ali ovog puta im to neće uspjeti jer su ih ugasili a razmišljaju i o ukidanju istih (potencijalna frka sa zakonodavstvom + Disney).

Uključivanje istih u ovakvom stanju bi vjerojatno opet izazvala negodovanje igrača (insert Disney ovdje) a preinaka samog sustava napredovanja i mtx-a zahtjeva veoma velike zahvate na igri što opet košta.

Također su obećali sezone koje sad moraju ispuniti a nema mtx-a da im ostvari dodatne prihode pa će i to igrati dodatnu ulogu u konačnom prihodu igre.

Battlefront 2 već sad ne može dosegnuti očekivane rezultate a ovog puta EA ne može samo prikazati revenue dioničarima (a pritom ignorirajući prodajne rezultate) kao što je bilo u slučaju ME: Andromede.

 

Dakle bez mtx-a EA isključivo ovisi o prodajnim rezultatima........

Nadolazeći blagdani i epizoda 8 mogu popraviti prodajne rezultate ali ćemo to tek znati početkom 2018.

 

Ali da, u pravu si kad kažeš da će biti zanimljivo gledati kako se situacija odvija

 

Btw. kakvo je stanje sa grindom? Navodno da nakon 50-60 ak sati igranja igra doslovce stane i tad kreće prava muka.....isto kao i u Andromedi? 

 

DeniZg pet 15.12.2017 23:19
tomglo kaže...
DeniZg kaže...

 

Negativno je to što se ne može otključati specifičnu kartu tj.ability koji želimo, nego moramo čekati da nam baš ta karta padne iz Loot crate-a.

Međutim, čak i da padne siva lvl1 karta, ona se lako nadogradi. 

 To nije istina. Svaku kartu mozes craftati. Mislim da dođe 60 resursa. Ne znam kak se tocno ta valuta zove. 

Fakat, to nisam znao.

Da, košta 40 crafting partsa, što nije puno. Ja sam već sigurno potrošio par tisuća na nadogradnje.

U tom slučaju, nabavka karata ne ovisi toliko o sreći, što je odlično.

 

Granzon kaže...

 

Btw. kakvo je stanje sa grindom? Navodno da nakon 50-60 ak sati igranja igra doslovce stane i tad kreće prava muka.....isto kao i u Andromedi? 

 

 Pa evo, baš je kolega tomglo  spomenuo da možeš napraviti svaku kartu i ne moraš čekati da padne iz lootboxa što nisam znao.

 

Ne znam kako bude nakon 50-60 sati, ali ja nakon cca 20 sati imam većinu oružja i uglavnom sve plave karte za troopere koje me zanimaju. Sad ću bildati karte za starshipove, a polako i za heroje.

 

Nadogradnje na 4.stupanj (ljubičaste) su preskupe, a premala je razlika po meni (npr. 22 sekunde cooldown na skill u odnosu na 25 sekundi koliko je plava karta)

 

Ako želiš imati apsolutno sve izmaksano, za to će trebati vremena (tj. crafting partsa, koje uvijek dobiješ kroz lootcrate-ove).

sonicfox93 sub 16.12.2017 16:49

Pozdrav veliki sam fan star wars filmova, medjutim nikada nisam igro star wars igre do sada i nakon odgledane episode 9 bas mi se igra sad battlefront pa sam mislio uzeti na us store popust je 42% plus imam bon od 20% popusta pa sad ne znam da li se isplati da uzem standard edition ili Elite Trooper Deluxe Edition zbog dodataka.

DeniZg čet 11.1.2018 12:29

Tak sam negdje i ja odigrao, teško je procijeniti.

I ja sam se malo zasitio, ali daily crate me navuče da se ulogiram svaki dan i onda kad sam se već ulogirao, odigram daily challenge i onda se to razvuče na par sati igranja.

 

Uskoro kreće 2. sezona sa vjerojatno novim herojima i mapama, a u planu je i balansiranje oružja i klasa.

NOVI INFO.