Star Wars: Battlefront II - Playstation 4
Nakon odigranih 15-ak sati u multiplayeru, napisat ću svoj osvrt na sistem progresije, koji je bio predmet cijelog Internet cirkusa oko igre.
Mikrotranskacije koje bi ubrzavale Class progresiju kroz kupovinu Lootboxeva su izbačene tj. nisu ni zaživjele od prvog dana. Ako i kada će se vratiti, ne zna se.
Odigrao sam sa svakom klasom preko 150 minuta (dobije se Loot Crate specifičan za klasu) i otključao sam 3 od 4 oružja za svaku klasu.
Također imam svaku klasu opremljenu sa po 3 plave karte (3.stupanj od 4 stupnja jačine).
To je više nego većina ljudi koju vidim u igri (kad te netko ubije, vidiš mu oružje i "špil" karata tj. abilitya koje ima).
Progresija klasa je malo komplicirana i trebalo mi je neko vrijeme da skužim princip.
Class level se diže sa brojem i jačinom karata (abilitya) za pojedinu klasu koje imate u posjedu, a ne koje imate na sebi opremljeno (mogu se imati maksimalno 3 karte tj.abilitya u "špilu").
Karte se dobiju isključivo kroz Loot Crate-ove, kojih se može skupiti stvarno puno u početku, jer svaki achievement kojeg skupite daje kredite za kupnju ili Loot crate ili materijale za upgrade karata.
Tako da i sive karte (lvl 1) nisu loše jer čak i ako ih ne koristim, one dižu class level i mogu se nadograditi (ako imam dovoljno visok Class level + Account level).
Account level je progresija kroz sve likove i dobije se skupljanjem bodova u partijama, te ne ovisi o kartama.
Nakon odigranih 150 minuta po klasi i 10-15 sati ukupno, vjerujem da će većina igrača biti jednako opremljeni kao i ja, ako ne i bolje.
E sad, za skupiti apsolutno sve karte za svaku klasu, za to će trebati dosta vremena. To bi otprilike bilo kao da u Battlefieldu 4 želim otključati apsolutno sva oružja i nadogradnje za ta oružja.
I to nije po meni toliko ni bitno, jer su te karte tj. ability vrlo "situacijski", a razlika u njihovoj jačini se baš i ne osjeti (pogotovo jedan lvl razlike).
Isto kao što u Battlefiledu 4 nije svako oružje bilo neophodno niti sve nadogradnje za ta oružja bile neophodne.
Level 3 karta je dovoljno jaka i ne vidim svrhu trošiti ogromne količine upgrade materijala na lvl 4 karte, već ću ih koristiti da dižem slabije karte na lvl 2 ili lvl 3.
Negativno je to što se ne može otključati specifičnu kartu tj.ability koji želimo, nego moramo čekati da nam baš ta karta padne iz Loot crate-a.
Međutim, čak i da padne siva lvl1 karta, ona se lako nadogradi.
Ono gdje se osjeti razlika u igri su oružja i pogotovo dodaci za oružja (sniper scope, manji recoil).
Manji recoil za određenu Heavy class pušku u odnosu na osnovnu verziju je strašna razlika. Sniper scope za neku Assault pušku isto tako.
A to se sve može dobiti isključivo igranjem tj. "grindanjem" killova.
I nisi napisao jednu bitnu stvar, jel se isplati uzimat? Imaj u vidu da je meni BF1 dobar, ako je i upola dobara igra kao BF1 onda super.
I da kaj je sa single player komponetom? Jel valja ista?
Da, igra je jako dobra, ali nije toliko dobra kao BF1, jer nema kvalitetnu sinergiju između klasa i razvijen team-play.
Ali kad bih ju usporedio s BF1 kad je izašao, a ne danas, siguran sam da ima više sadržaja.
Single player je OK. Traje oko 5 h + novi DLC. Gameplay i setting me podsjeća na Mass Effect. Priča je OK, ništa spešl, ali nije loša.
229kn koliko je sad na PSN akciji, vrijedi sigurno.
Unatoč Internet pobuni protiv EA mikrotranskacija, SW Battlefront 2 je druga najprodavanija igra u studenom 2017., odmah iza Call of Duty-a. LINK
Prodaja je malo podbacila (2.5 milje primjeraka manje od očekivanih 14 milja), ali moguće je da će novi Star Wars film to pogurati na 14 milja.
Ovo govorim zato jer smo kao igrači dobili najbolje od oba svijeta.
EA je ukinuo mikrotransakcije, ali istovremeno će ostvariti prodajne ciljeve, pa je za očekivati da će nastaviti investirati u igru.
Unatoč Internet pobuni protiv EA mikrotranskacija, SW Battlefront 2 je druga najprodavanija igra u studenom 2017., odmah iza Call of Duty-a. LINK
Prodaja je malo podbacila (2.5 milje primjeraka manje od očekivanih 14 milja), ali moguće je da će novi Star Wars film to pogurati na 14 milja.
Ovo govorim zato jer smo kao igrači dobili najbolje od oba svijeta.
EA je ukinuo mikrotransakcije, ali istovremeno će ostvariti prodajne ciljeve, pa je za očekivati da će nastaviti investirati u igru.
Kao prvo, ovo za 2.5 milja manje ti ne predstavlja broj prodanih jedinica dosad, nego analitičar pretpostavlja (predviđa) da će se igra prodati 2.5 milje manje od 14 milja koliko si je EA zamislio da će prodati unutar 5 mjeseci nakon izlaska igre.
Trenutno stanje sa prodajom fizičkih kopija:
http://fortune.com/2017/12/08/star-wars-battlefront-ii-sales/
Te usporedba naspram novog Cod-a:
Ako je to tebi super uspjeh ok, ali za korporaciju veličine EA ovo je jedna ogromna katastrofa što je i razlog zašto je igra već sada na 30% popusta.
Digitalnu prodaju nitko ne zna jer EA sigurno neće izaći u javnost sa tim podatkom ako im je prodaja slaba, a da je dobra već bi izašli na sva zvona sa time
Da, slažem se s tobom da to nije broj prodanih, nego projekcije.
Ali ako sam dobro shvatio i linkovi koje si stavio su projekcije, čak od istih izvora (NPD), ali tjedan dana starije.
Sigurno je da Battlefront 2 nije ispunio očekivanja EA, samo se ne zna točno u kojoj mjeri i hoće li se to preokrenuti.
Battlefield 4 je isto imao problema, ali su se izvukli.
Bit će zanimljivo pratiti kako se stvari razvijaju (prodaja, mikrotransakcije itd.)
Negativno je to što se ne može otključati specifičnu kartu tj.ability koji želimo, nego moramo čekati da nam baš ta karta padne iz Loot crate-a.
Međutim, čak i da padne siva lvl1 karta, ona se lako nadogradi.
To nije istina. Svaku kartu mozes craftati. Mislim da dođe 60 resursa. Ne znam kak se tocno ta valuta zove.
Da, slažem se s tobom da to nije broj prodanih, nego projekcije.
Ali ako sam dobro shvatio i linkovi koje si stavio su projekcije, čak od istih izvora (NPD), ali tjedan dana starije.
Sigurno je da Battlefront 2 nije ispunio očekivanja EA, samo se ne zna točno u kojoj mjeri i hoće li se to preokrenuti.
Battlefield 4 je isto imao problema, ali su se izvukli.
Bit će zanimljivo pratiti kako se stvari razvijaju (prodaja, mikrotransakcije itd.)
Digitalna prodaja je uvijek nagađanje, rijetko koji izdavač izlazi sa prodajnim rezultatima ako oni nisu dobri , fizička prodaja se puno lakše provjeri i većinom su podaci točni jer ih dostavljaju trgovine koje igru prodaju (tu su uključeni i bundlevi).
Zato i imaš točno podatke o fizičkoj prodaji a pretpostavljanja o digitalnoj.
Kako će se situacija rasplesti na kaju? Iskreno nemam pojma ali situacija trenutno nije dobra za EA:
Ovog puta su si doslovce pucali u koljeno jer su ukinuli miktrotransakcije. Uobičajeno bi EA manju prodaju nadoknadili sa prihodom od miktrotransakcija ali ovog puta im to neće uspjeti jer su ih ugasili a razmišljaju i o ukidanju istih (potencijalna frka sa zakonodavstvom + Disney).
Uključivanje istih u ovakvom stanju bi vjerojatno opet izazvala negodovanje igrača (insert Disney ovdje) a preinaka samog sustava napredovanja i mtx-a zahtjeva veoma velike zahvate na igri što opet košta.
Također su obećali sezone koje sad moraju ispuniti a nema mtx-a da im ostvari dodatne prihode pa će i to igrati dodatnu ulogu u konačnom prihodu igre.
Battlefront 2 već sad ne može dosegnuti očekivane rezultate a ovog puta EA ne može samo prikazati revenue dioničarima (a pritom ignorirajući prodajne rezultate) kao što je bilo u slučaju ME: Andromede.
Dakle bez mtx-a EA isključivo ovisi o prodajnim rezultatima........
Nadolazeći blagdani i epizoda 8 mogu popraviti prodajne rezultate ali ćemo to tek znati početkom 2018.
Ali da, u pravu si kad kažeš da će biti zanimljivo gledati kako se situacija odvija
Btw. kakvo je stanje sa grindom? Navodno da nakon 50-60 ak sati igranja igra doslovce stane i tad kreće prava muka.....isto kao i u Andromedi?
Negativno je to što se ne može otključati specifičnu kartu tj.ability koji želimo, nego moramo čekati da nam baš ta karta padne iz Loot crate-a.
Međutim, čak i da padne siva lvl1 karta, ona se lako nadogradi.
To nije istina. Svaku kartu mozes craftati. Mislim da dođe 60 resursa. Ne znam kak se tocno ta valuta zove.
Fakat, to nisam znao.
Da, košta 40 crafting partsa, što nije puno. Ja sam već sigurno potrošio par tisuća na nadogradnje.
U tom slučaju, nabavka karata ne ovisi toliko o sreći, što je odlično.
Btw. kakvo je stanje sa grindom? Navodno da nakon 50-60 ak sati igranja igra doslovce stane i tad kreće prava muka.....isto kao i u Andromedi?
Pa evo, baš je kolega tomglo spomenuo da možeš napraviti svaku kartu i ne moraš čekati da padne iz lootboxa što nisam znao.
Ne znam kako bude nakon 50-60 sati, ali ja nakon cca 20 sati imam većinu oružja i uglavnom sve plave karte za troopere koje me zanimaju. Sad ću bildati karte za starshipove, a polako i za heroje.
Nadogradnje na 4.stupanj (ljubičaste) su preskupe, a premala je razlika po meni (npr. 22 sekunde cooldown na skill u odnosu na 25 sekundi koliko je plava karta)
Ako želiš imati apsolutno sve izmaksano, za to će trebati vremena (tj. crafting partsa, koje uvijek dobiješ kroz lootcrate-ove).
Pozdrav veliki sam fan star wars filmova, medjutim nikada nisam igro star wars igre do sada i nakon odgledane episode 9 bas mi se igra sad battlefront pa sam mislio uzeti na us store popust je 42% plus imam bon od 20% popusta pa sad ne znam da li se isplati da uzem standard edition ili Elite Trooper Deluxe Edition zbog dodataka.
Ako ti je gušt otključavati oružja kroz igru, kao i većini ljudi, onda uzmi standard.
Ako bi odmah htio imati dobra oružja i nije ti žao love, onda deluxe.
Hvala deni na odgovoru uzeo sam standard edition :)
Koje oruzje iz specialist klase je najbolje trenutno igram sa VALKEN 38X ?
Prve dvije puške za Specialista su mi užas.
Treća je odlična, pogotovo kad nagrindaš "burst" upgrade.
Takodjer i meni su bas uzasne jer vecinu vremena igram samo sa specialist klasom pa zato i pitam da znam.Zvuk u igri mi je fenomenalan.Igra mi je bas vise legla nego bf1
Odigrao 70ak sati od dana izlaska i više mi se jednostavno ne da. Zasitio se.
Tak sam negdje i ja odigrao, teško je procijeniti.
I ja sam se malo zasitio, ali daily crate me navuče da se ulogiram svaki dan i onda kad sam se već ulogirao, odigram daily challenge i onda se to razvuče na par sati igranja.
Uskoro kreće 2. sezona sa vjerojatno novim herojima i mapama, a u planu je i balansiranje oružja i klasa.
Objavljen novi sustav napredovanja, koji kreće 21.03.2018.
Ukratko, uvode se mikrotransakcije, ali samo za kozmetičke iteme.
Sve ostalo se (i dalje) može dobiti isključivo igranjem.
Za osmišljavanje i implementaciju ovog "revolucionarnog" sustava im je trebalo gotovo 6 mjeseci od izlaska igre.
Kome je to bitno, nažalost, nema vijesti o novim mapama, klasama i herojima.
Nemam pojma vrijedi li ili ne al na mall.hr je igra 64kn.
Malo da oživim temu, budući da igra ima odličan support, a igračka baza je na razini brojeva kad je igra izašla.
26/06/2019. dolaze Droideke i TX 130 tenk, kao i Naboo mapa za Capital Supermacy.
U 9.mjesecu dolazi i nova mapa za Capital Supremacy, Felucia.
Star Wars Battlefront 2 - The Last Jedi DLC New Gameplay Details and Trailer Breakdown!
https://www.youtube.com/watch?v=iPKcSrVnHVU
The Last Jedi Free DLC including Captain Phasma, Finn, new planet Crait, space battle Dqar, and more! Plus more about the single player DLC featuring what appears to be Iden Versio's daughter.