shrikehyp pet 26.1.2018 12:20

Odlično da prate situaciju i rade korekcije BoP-a, tako se to radi i u stvarnom svijetu u GT utrkama. Mislim da su Porsche trebali još malo hendikepirati.

Stvarno je dosadno kad cijeli grid ima iste aute.

Što se tiče Monze, tamo će auti s najvećim rasponom brzina u default postavkama najbolje prolazit. Monza nema kompleksne zavoje, samo udri po gasu, još GT Sport tolerira gaženje po rubnjacima, možeš brzo prolazit šikane. Jedva čekam probat da vidim kakav je osjećaj. Monzu sam volio u Project Cars 1.

Jel veliki update za skinut?

Santana pet 26.1.2018 12:23
shrikehyp kaže...

Odlično da prate situaciju i rade korekcije BoP-a, tako se to radi i u stvarnom svijetu u GT utrkama. Mislim da su Porsche trebali još malo hendikepirati.

Stvarno je dosadno kad cijeli grid ima iste aute.

Što se tiče Monze, tamo će auti s najvećim rasponom brzina u default postavkama najbolje prolazit. Monza nema kompleksne zavoje, samo udri po gasu, još GT Sport tolerira gaženje po rubnjacima, možeš brzo prolazit šikane. Jedva čekam probat da vidim kakav je osjećaj. Monzu sam volio u Project Cars 1.

Jel veliki update za skinut?

 Da to je istina, vidjet cemo kak ce bit na ostalim stazama. 

Mislim da je nesto vise od 3GB

shrikehyp pet 26.1.2018 12:26

Kad bi Polyphony Digital dao svaki mjesec ovaku jednu stazu, ali pravu real-life stazu, ne neke izmišljene, do kraja godine bi imali super situaciju za pravit turnire ko u pravoj GT sezoni.

Stvarno se nadam da budu. Koliko mogu procjeniti iz svega što pratim na internetu, čini mi se da slušaju korisnike.

Chaky pet 26.1.2018 13:17

by Milicevic87 s ffa.hr

 

Cijene novih automobila:

Ford GT '06: Cr. 150,000
Dodge Viper GTS '02: Cr. 90,500
Jaguar XJ13 '66 : Cr. 20,000,000
McLaren F1 '94: Cr. 1,000,000
Ferrari 512 BB '76: Cr. 105,000
Ferrari 330 P4 '67: Cr. 20,000,000
Lamborghini Diablo GT '00: Cr. 300,000
Toyota Supra RZ '97: Cr. 45,000
Toyota 2000GT '67: Cr. 160,000
Toyota FT-1 '14: Cr. 500,000

Santana pet 26.1.2018 13:23
Chaky kaže...

by Milicevic87 s ffa.hr

 

Cijene novih automobila:

Ford GT '06: Cr. 150,000
Dodge Viper GTS '02: Cr. 90,500
Jaguar XJ13 '66 : Cr. 20,000,000
McLaren F1 '94: Cr. 1,000,000
Ferrari 512 BB '76: Cr. 105,000
Ferrari 330 P4 '67: Cr. 20,000,000
Lamborghini Diablo GT '00: Cr. 300,000
Toyota Supra RZ '97: Cr. 45,000
Toyota 2000GT '67: Cr. 160,000
Toyota FT-1 '14: Cr. 500,000

 Da vidio sam. Nista cudno tolko su i u GT6 kostali. 
Ak bude srece mozda ih dobijem u Daily Workout-u :D 
Tak sam dobio Cobru koja kosta 2 000 000 (i to 2x)

shrikehyp pet 26.1.2018 13:30

Mene u ovom update-u od single player sadržaja zanima ovaj dio:

 

"Gr.3 Endurance Series (Endurance League) - This Group 3 endurance race cars features road cars that have been transformed into racecars."

 

To je dio Campaign Mode-a, ali će biti dobar za vježbu, simulira potrošnju goriva i guma, a na reklamnoj slici stoji da je utrka 30 krugova.

Jest da AI nije baš izazovan i jest da si svatko može složiti custom race u Arcade Modu, ali ovo je sve na gotovo, a dobra je praksa za Daily Race ili Cup utrke u kojima su simulirani ti isti uvjeti. Npr. skužio sam da kad sa BMW-om napravim brže vrijeme u kvalifikacijama nego što radim s Mercedesom, da mi se to istopi u utrci jer mi BMW prije pojede gume i moram sporije vozit. Mercedes mi manje troši gume i manje više radim krugove stalno iste.


Jedino, nije valda za taj Endurance Series podržana samo Monza?

Santana sub 27.1.2018 14:41
shrikehyp kaže...
Ništa posebno single player nije donio, osim što igranjem single player kupova zarađuješ pare vrlo brzo.
Monza online - Mustang dominira totalno.

 Zadnje kaj sam vidio jedna corvette-a se probila na prvo mjesto i jos je jedna bila na 6. mjestu kod Top 10 kvalifikacija

shrikehyp sub 27.1.2018 20:47

Igram na običnom PS4, na kontroleru, na 163cm TVu, zvučnici Logitech Z906, po noći Sony Gold wireless headset. Obzirom da je TV 4K, bilo bi dobro da imam PS4 Pro, al šta je tu je, teško da ću investirat u to.
Nikakve montirane stolice i volani i slično, igram u dnevnom boravku pa da ne smetam obitelji.

shrikehyp sub 27.1.2018 20:51

BoP u ovom update-u radi bolje nego prije. Porsche više nije apsolutno dominantan. Upravo odvozio Nurburgring, sa A driver rank igračima, vozim Mercedes AMG GT '16. Ovi što inače rasturaju s Porscheima su se malo iznenadili svojim vremenima sporijim nego inače. Uglavnom, završio treći, a grid je stvarno bio raznovrsan.

Santana sub 27.1.2018 20:56
shrikehyp kaže...
BoP u ovom update-u radi bolje nego prije. Porsche više nije apsolutno dominantan. Upravo odvozio Nurburgring, sa A driver rank igračima, vozim Mercedes AMG GT '16. Ovi što inače rasturaju s Porscheima su se malo iznenadili svojim vremenima sporijim nego inače. Uglavnom, završio treći, a grid je stvarno bio raznovrsan.

 I u Gr.4 se popravila situacija, vise nije M4 dominanta sila kak je bil prije, no jos uvijek je jako dobar.

shrikehyp ned 28.1.2018 01:40

Huracan Gr4!!! Kakav lud auto, upravo se vozio s njim na Dragon Trailu. Zalijepljen za stazu. Mada, malo slabiji nego BMW M4, no ono sto M4 postigne silom, ovaj mali Lamborghini nadoknadi sigurnoscu. Pedal to the metal.

Bitanga ned 28.1.2018 02:38
gocc01 kaže...

Kak je vozit na gamepadu sa X kao gas? 

 

Sjećam se na GT4 da se X mogao ful lagano držat pritisnuto na četvrt gasa i na pola. Može li se još uvijek tako?

 

Ne kužim kak bi to funkcioniralo kad X nije analogna tipka

gocc01 ned 28.1.2018 08:31
Bitanga kaže...
gocc01 kaže...

Kak je vozit na gamepadu sa X kao gas? 

 

Sjećam se na GT4 da se X mogao ful lagano držat pritisnuto na četvrt gasa i na pola. Može li se još uvijek tako?

 

Ne kužim kak bi to funkcioniralo kad X nije analogna tipka

 

Ne kužim dal je to sada sa bežičnim nemoguće ili ne znaš da se moglo na PS2? 

 

Na gljivama nisam nikad igrao al lagano držanje i dodavanje gasa u zavoju sa X sam doktoriral. 

 

Šteta ak se više ne može, onda je fakat jedina opcija volan jer pikat po gasu u zavoju nije efikasno.

shrikehyp ned 28.1.2018 09:29

Ali s PS4 ti dolaze kontroleri koji imaju 2 analogne pedale za kažiprste. One su za doziranje koliko jako stisces kocnicu i gas. Neki igraju na gljivu, u smislu da je gljiva naprijed gas, a gljiva nazad kocnica. To je losija opcija, jer nekad treba stiskat gas i dok zavrsavas s kocenjem, radi stabilizacije auta.
Mapiranje gasa na X je najlosije rjesenje, na gljivu malo manje lose.

shrikehyp ned 28.1.2018 14:33

Maddog,

Ali kako ti to paše? Moraš pipkat gas ako je samo ON/OFF. GT Sport baš dobro reagira na količinu pritiska gasa i kočnice, sve je linearno simulirano. Bez Traction Controla bilo bi vrlo teško vozit.

Probaj vozit s L2 i R2. Možda će ti trebat neko vrijeme prilagodbe, ali kad počneš dozirati gas kroz cijeli veliki zavoj, bit će brži.

Santana ned 28.1.2018 14:59
gocc01 kaže...

Kak je vozit na gamepadu sa X kao gas? 

 

Sjećam se na GT4 da se X mogao ful lagano držat pritisnuto na četvrt gasa i na pola. Može li se još uvijek tako?

 Da prije je bilo moguce no sony je to izbacil jer su rekli da im je to trosak, a gotovo nitko od developera to ne koristi. 

Inace ja sam GT4 vozil na oba analoga, no sad mi je na R2 i L2 puno bolje.

Chaky pon 29.1.2018 10:08

PS2 i PS3 su imali analogne face buttone. S PS4 su to izbacili.

Osobno sam uvijek vozio X - gas, [] - kocnica. Ali na PS4 sam se morao priviknuti na R2 i L2.

 

Igram na PS4 prva verzija, FullHD Dell 24" monitor (povremeno prebacim na 42" plazmu). Nemam volan. Ali to je uvijek u nekom planu, samo nikako da mi se posloze karte za tako nesto. Najvise bih uzeo zbog malog, jer stvarno uziva u svim voznjama.

Ali treba se posloziti financijske karte, a onda i konfiguracija mjesta gdje bih to sve slozio da ne smeta, kad je van upotrebe.

Maddog_HR pon 29.1.2018 10:27

...da, nije baš lako, ali sam se naviknuo. Puno tapkanja po x-u , to je istina.

 

Mogao bi probati mjenjač staviti na desnu gljivu (ne znam da li se može re-assignati tipke, nisam nikad probao), možda bi mi tako bilo lakše.

 

Ali kažem - probao sam na defaultnim postavkama, i baš mi je užas mijenjati brzine na x/[], totalno neprirodno.

 

Btw - ok su ovi novi layouti na Lago...Monza je meh, nikad nisam bio preveliki ljubitelj te staze.

 

Jučer je GTPlanet objavio detalje iz Yamauchijeovog intervjua na Taipei game show, zanimljivo:

-When asked about the updates, Yamauchi answered that he planned to add vehicles and courses, as well as continuing with GT League expansion. 

-Yamauchi confirmed that updates would include new cars as well as fan favorites

-Yamauchi stated that he’d like to include a player’s age within their profile, allowing them to race within their age group. 

-Customization will “probably return in the next game”.

-Yamauchi has stated the GTSe could feature up to 500 cars by the end of its life

-PD started to work on next GT since the launch of GT Sport, they don't know if they call it GT7 as of now.

 

Santana pon 29.1.2018 17:17

https://www.gtplanet.net/polyphony-digital-takes-action-misbehaving-gran-turismo-sport-players/

 

 

“Cheating was confirmed in the online service of “Gran Turismo SPORT”, so we have taken account suspension measures.

Subsequently, the applicable online IDs can not connect to the online service of “Gran Turismo SPORT”.

It is strictly prohibited to act by improperly modifying game data, misbehaving using malfunctions in the game, or causing inconvenience to other users.

Please note that cheating will be subject to punishment as soon as it is discovered.

We appreciate your understanding and cooperation.”

shrikehyp pon 29.1.2018 17:18

Chaky,
te konfiguracije s volanima uvijek zauzimaju mjesta toliko da nema sanse da pospremis da bude ljepo, osim ako nemas svoju sobu samo za to.
Ali volan s pedalama je uvijek u prednosti u odnosu na bilo sta drugo. Sad trenutno vjezbam jebeno da skinem vrijeme na stazama. I vidjet cu hocu li uopce skinut dovoljno da budem konkurentan kad dospijem u S Driver Rank, ali ovako od oka, nista od tog, volan brze skrece, pedale se finije doziraju.