Hrvatski Telekom

Tmobile Pljačka , Tužba da li ne?Savjet molim vas.

Sparklystars sri 9.8.2017 01:28

Ukratko radi se kao dugogodisnji korisnik mobilnog interneta Usb sticka za laptop , 

Znaci bez ikakvog ugovora sam bio korisnik takve tarife , znaci 6 mjeseci bi koristio internet , i tako tri godine ,

Desilo mi se ove godine da mi salju racun za mjesec koji nisam niti koristio usb stick ni nista , prije su me uvijek zvali hocu li ja aktivirati ili ne , 

rekao sam platit cu racun , ali necu vise koristiti to iako nisam vezan nikakvim ugovorom , rekli su mi da mogu napraviti prituzbu napravio sam i nista , odustao sam ,

prosle godine sam isto imao problem poceo sam koristiti internet i uracunati su mi samo 14 dana koristenja , nisam morao platiti puni iznos za cijeli mjesec ,

isao sam u tcentar oni su mi rekli da mi mogu odgoditi ako se predomislim , ja sam rekao da ne , napravio sam trajni nalog za iskljucenje te opcije , gospoda mi je dala ponudu kao smanjila je tarifu i to ja sam odbio  , gospoda koja radi u t centru je zvala osobu u Zg , na telefon pricao sam s njom nakon sta mi je opet ponudila ponudu odbio sam je , odlucio sam platiti taj mjesec koji je greskom tmobila dosao na moj racun , nakon toga san napravio trajni ugovor o iskljucenju kao sta sam naveo da ne zelim imati nikakvog posla vise s takvim operaterom . Osoba u tcentru mi je rekla da moram podmiriti ovaj mjesec da bi ga mogao zatvoriti ja sam to ucinio, nakon par mjeseci dolaze mi racuni za 2 mjeseca i neznam uopce o cemu se radi da zovem gore u zagreb , dali su mi opet kod za trajno isljucenje i kod , ja govorim da sam to vec napravio sve , oni kazu da ne da je to bilo samo privremeno, nije mi jasno ali jasno mi je jedno da je sve bilo podmiceno i moj zahtjev za trajno isljucenje je napravljen prije par mjeseci , zvao sam sluzbu i rekli su mi da moram platiti ove mjesece , nije velika cifra ali necu iz principa,razmisljam o tuzbi jer ovo je postalo totalno jadno od takvog operatera , zanima me jel imao tko kakva iskustva s ovakvim stvarima , znam samo jedno da nikad vise tmobile, otici cu jos jedan put u centar da razjasnim to jer ocito ova uprava koju sam zvao na broj 0800611364 ocito nema pojma o cemu pricam , a jos prije toga me prave budalom ,imam novca i to nije problem , ali mi je krivo sta me prave budalom , razmisljam o tuzbi , nakon toga medijski objaviti sva losa iskustva u vezi ovakvog operatera kojem pljačkanje korisnika ocito nije strani pojam . Svaki savjet je dobro dosao . Oprostite malo na pravopisu na mobitelu sam u ovim kasnim satima.

bunker sri 9.8.2017 08:50



Iz tvog opisa bas i nije najjasnije kada si tocno i sa kime si tocno i sto tocno si komunicirao.

Onako generalno, izbjegavaj posrednike ( prodajne centre, trgovine, zastupnike... ) i komuniciraj iskljucivo sa najvisom instancom za tvoj problem, jer ćec im tako onemogućiti da prebacuju krivnju jedni na druge.

Uvjek prvo kreni sa mailom ( imas tada pismeni dokaz kada si tocno i sto tocno si trazio ) te inzistiraj da ti pismeno i odgovore u zakonskom roku.

Dan nakon maila nazovi szk , upalli snimanje razgovora, kada ti se javi agent, predstavi se, trazi da se i on predstavi, nakon toga si ga duzan upozoriti da i ti snimas taj razgovor u svrhu prikupljanja informacija za parnični postupak. Tada usmeno iznesi problem, kazi da si im jucer i mail poslao o tome, te inzistiraj da i on tu usmenu prituzbu proslijedi na odjel prigovora gdje će ju dobiti u rad ista osoba koja će ti i na mail odgovoriti unutar 30 dana.

I svaki novi mail, ponavljas postupak.

Za racun, platis onaj dio ( zakonski tzv nesporni ) da usporis ovrhu i sl...i o tome opet svaki puta mail pa poziv.

Ako sve to neupali, pokrenes tuzbu, a na tebi kao tuzitelju je teret dokazivanja ( zato i skupljas mailove i snimljene razgovore ) . Za tuzbu sve sam placas, a ako i kad dobijes sud, onda u zasebnom postupku trazis povrat love za tuzbu, odvjetnika, vjestacenja... ) i to traje par godina sve skupa.

Sve su to opcije,pa tebi na volju...

😊

ivo454 sri 9.8.2017 09:39

Uglavnom kako ti je kolega već opisao, pismeni prigovor, najednostavnije mail_om, nakon prvog stupnja,ako te odbiju, šalji isto na drugostupanjsku komisiju, Nastoj biti kratak i jasan, samo činjenice, ne treba puno pisati, jer ne čitaju skoro pa ništa. Nikakvi prigovori telefonom ili gnjavaža u T-centru, sve je to rekla-kazala, samo pismeno i s dokazima.

Luka123 sri 9.8.2017 09:48

E-mail najjeftinine... ako bas hoces sluzbeno imas javnog biljeznika koji s tobom moze ici. S tim da im moras dati na uvid da je gospodin/gospođa javni biljeznik tu kao svjedok ili sto vec..... neznam tocno kako ide.

Igor150 sub 19.8.2017 21:19

Čekaj,jesi potpisao ugovor na 24 mjeseca i kad si išao "zamrznuti" uslugu? Dok ti ne prođe svih 24 mjeseca koje si dužan isplatiti,uzalud sve.Možeš raskinuti/produžiti uslugu prvi dan nakon datuma kojega si potpisao i obvezao se.Tek 25ti mjesec ti nemogu ništa osim pitati ge bez zavlačenja što hočeš.Najbezbolnije da čekaš istek ugovora jer neisplativo je kačiti se s Tcomom ili bilo kime...oni imaju adut u rukavu.Ako želiš raskinuti ugovor ranije prije datuma,plačaš penale plus preostale mjesece do kraja pretplate,opet skuplje i nepovoljnije za tebe kao da si koristio to vrijeme uslugu a nisi.