pedjo999 sri 12.9.2018 12:38

Pozdrav svima,

 

Ukratko cu vam opisat svoju situaciju, pa molim ukoliko je netko imao slicni problem/rijesenje ili savjet neka me uputi. Na firmu imam registrirano 5 mobilnih brojeva te fiksni telefon i interenet. Muku mucim sa mobilnim signalom na svim uredajima. 

 

Dakle, prosle 2 godine sam bio pod ugovorom kod ViPa i mobilni signal nije bio bogzna sta. Govorim o obicnom signalu za uspostavu poziva i normalno komuniciranje. Ove godine sa 01.06 sam presao u T-com, prenio brojeve i uzeo uredaje. Sjediste firme mi je u kotlini izmedu dva brijega, te jednostavno nema polozaja u kuci gdje imam vise od 1 crtice signala. Za mobilni internet mi to ne smeta jer svi koristimo wi-fi. Usporedbe radi, dok sam bio u vipu, signala je bilo koliko toliko dovoljno da mogu normalno razgovarat, sada na T-comu signala ima tu i tamo po jednu crticu. Da stvar bude gora, dok ne uhvatim nekako signal niti ne dobijem onu poruku o propustenom pozivu.

 

Situacija je eskalirala kada sam zbog "nejavljanja" izgubio dva vrlo bitna kupca za svoju firmu. Tada sam, mjesec i pol nakon sklapanja ugovora, poslao prigovor T-comu gdje sam sve lijepo naveo i opisao, da nije problem placati mjesecnu pretplatu od 1300kn, ali zelim samo i jedino normalan mrezni signal da mogu sa ljudima komunicirati. Kao jedina dva rijesenja sam ponudio raskid ugovora bez placanja preostalih 22 mjesecnih penala, ili ugradnja nekog kucnog pojacivaca signala.

 

Nakon 3 tjedna mi je dosao pisani odgovor u kojem oni navode da su proveli mjerenje signala na mojoj lokaciji, te da mobilni signal nije idealan, ALI je dovoljan. To naravno meni apsolutno nista ne znaci jer je u stvarnosti signal gotovo nula. Dalje u tekstu su mi ponudili placanje preostala 22 mjesecna penala ili placanje popusta koje sam ostvario prilikom kupnje uredaja (red velicine oko 15k kn). Takoder su ponudili ako se ne slazem sa tim placanjem da napisem prigovor na taj dopis, te ga posaljem povjerenstvu na razmatranje, pa ce oni odluciti sta ce bit na kraju.

 

To je moja vrlo komplicirana prica. Dakle nije problem u 2G,3g ili 4G signalu, nego obicnom mreznom signalu. Prakticki sam kao poslovni subjekt stjeran u kut, trpjeti loš signal jos 2 godine i gubiti kupce, ili platiti minimalno 15k kn pa uzeti raskid, ili cekati milost povjerenstva. 

 

Molim ako netko kakav savjet na šta se uhvatiti ili pozvati u ovoj priči. Bio bih vrlo zahvalan.

R36 sri 12.9.2018 12:44

Nema tu riješenja kakvog ti očekuješ a to je da ti netko ugradi repetitor pored kuče kako bi imao signal kakav zaslužuješ.

Jednostavno imaš takav peh gdje ćeš s svakim operaterom imat problema. Prije nego što si potpisivao ugovor, trebao si provjerit signal t-coma na način da si kupio njihovu karticu na bonove i testirao signal.

 

Riješenje je da promjeniš sjedište firme...tj da ti više nije sjedište u kuči nego negdje drugdje gdje je signal normalan.

 

Ili uzmi fiksnu liniju i neka te klijenit zovu na fiksnu liniju kad si doma., a kad si van kuče (van kotline) onda preusmjeriš pozive s fiksne linije na mob.

pedjo999 sri 12.9.2018 15:37

Hvala @R36 na odgovoru. Da, i ja sam si predbacivao zaato nisam ovo, zasto nisam ono. Ali sad je kasno za to. Ima nesto i u njihovim predstavnicima, njika je bitno da prodaju.

 

Što se tice pojacivanja signala, nisam ni ciljao na repetitor pored kuce baš, više sam mislio na uređaj tipa ovoga: https://www.njuskalo.hr/mobiteli-oprema/gsm-pojacalo-pojacalo-mobilnog-signala-oglas-24861707

Neznam koliko bi takav uredaj pomogao u mojoj situaciji, nisam bas našao neke reviewe na googlu. 

 

Tražim bilokakvo rješenje, jer sam siguran da mi ovi iz T-coma nece samo tako dati raskid ugovora, a za sudski put nemam mislim da nemam baš neke šanse protiv te mašinerije..

R36 sri 12.9.2018 22:18
pedjo999 kaže...

Hvala @R36 na odgovoru. Da, i ja sam si predbacivao zaato nisam ovo, zasto nisam ono. Ali sad je kasno za to. Ima nesto i u njihovim predstavnicima, njika je bitno da prodaju.

 

Što se tice pojacivanja signala, nisam ni ciljao na repetitor pored kuce baš, više sam mislio na uređaj tipa ovoga: https://www.njuskalo.hr/mobiteli-oprema/gsm-pojacalo-pojacalo-mobilnog-signala-oglas-24861707

Neznam koliko bi takav uredaj pomogao u mojoj situaciji, nisam bas našao neke reviewe na googlu. 

 

Tražim bilokakvo rješenje, jer sam siguran da mi ovi iz T-coma nece samo tako dati raskid ugovora, a za sudski put nemam mislim da nemam baš neke šanse protiv te mašinerije..

 Probaj s ovim pojacivacem jer nemaš što uzgubit.

A da li će ti T-Com raskinut ugovor...teško...jer u svakom slučaju ti moraš imati nekog mobilnog operatera.

Jer nisu problem operateri nego baš tvoja pozicija kuće koja je u kotlini. 

Jura iz druge galaksije čet 13.9.2018 06:15

Napiši prigovor i pošalji ga. Nekada zna upalit da prigovor razmatraju razumnije osobe. Rješenje za tebe je sklop koji ugrađuju mobilni operateri u tunelima i sl. mjestima sa ograničenim prijemom. Kod mene su iz VIPa odmah reagirali i ugradili taj sklop s dodatnom antenom dok T-Com uopće nije bio zainteresiran. Sama ugradnja kratko traje i nije zahtjevna.

 

A ovaj pojačivač ostavi kao zadnju alternativu.

siljo90 čet 13.9.2018 10:52

Slicnu stvar sam imao ali sa VIPom samo sto je kod mene bio problem u centru grada. Valjda se radilo o mikro lokaciji i nisam mogao nista. Dobivao sam poruke o propustenim pozivima a mobitel zazvonio nije. Pisao prigovor i odbijanac pa drgostupanjska pa odbijanac (tu su mi poslali 5-6 A4 papira kao obrazlozenje). Nakon toga sam pisao HAKOMU i nakon par dana, na moje cudenje, dobijem odgovor da mi je ugovor raskinut bez penala i da mi ostaju samo rate za uredaj. Tu ni sam nisam mogao vjerovati. Imao sam oko 16 mjeseci ugovora. Samo pisi prigovore i ajde do HAKOMa.

pedjo999 čet 13.9.2018 14:24

Probao bih ja s tim pojacivacem, ali se apsolutno ne razumijem u frekvencije primanja/odašiljanja. Takoder sam naisao na review di je korisnik napisao da nesto u stilu da je doslo do preklapanja frekvencija, i na kraju nije bio zadovoljan.

 

U svakom slucaju, pricekat cu prvo da mi povjerenstvo odgovori na moj prigovor, pa onda planirati sta dalje... napisat cu i tu odgovor njihov. 

 

Ako netko ima iskustva s ovim pojacivacima signala, slobodno mi se javi na PM, pa da vidimo što dalje. Kad bih ja znao da ta stvar funkcionira uzeo bih ga vec danas.

5220 uto 16.10.2018 15:17

Ja imam taj problem od kad sam na t-comu vec skoro dvije godine i izgleda da se nista ne moze. Zalio sam se i nista.
Uglavnom na wifiju sve ok a na mobilnim podacima poruke kasne nekad i satima ili dok se ne otvori aplikacija.
Imam S7.

Ja bi rekao da je zapravo problem u samsungu ili androidu jer sam testirao karticu u staroj lumiji i sve je radilo kako treba. Naravno sve štednje baterije/podatkovnog prometa su isključene i sve je namješteno kako treba u postavkama.