Hrvatski Telekom

Hrvatski Telekom 3 - Paket

Boixus Nois PS sri 2.3.2016 20:49

Evo ovako...Ističe mi ugovor sa Iskonom i sad bih htio uzeti neki paket u kojem su uključeni Internet,telefon i televizija...E sad trenutno na Iskonu imam Internet i telefon koje plačam oko 250kn...

 

Vidim da ovaj HT ima u ponudi trio paket koje uključuje TV,Internet i teklefon...Za nekih 260kn.

E sad kakvo je stanje sa internetom i televizijom...Mislim na brzinu a na televiziji jel postoje kanali koji prenose Ligu Prvaka , jer vidim da nema arene u ponudi...Samo vidim Sport klubove...

 

Ao netko ima nek napiše kkakva je usluga.Hvala

Pucman91 čet 24.3.2016 11:14

Ja imam t-com trio paket(telefon(uključeno 60min razgovora prema fiksnoj mreži)+adsl flat+max tv osnovni program).

 

Da, oni napišu cijenu od 260kn, ali se to penje preko 330kn... evo zadnji račun mi je došao 375, predzadnji 359...

- brzina ti ovisi opet koji paket BRZINA uzmeš - 4Mbit/s je osnovno za download, bolje brzine se dodatno plačaju.

 

- što se tiče maxTV osnovnog paketa - imaš par sportskih programa(SK chanel, Arena Sport 1, Eurosport i neki njemački). Na areni1 su ti vječito snimke prošlih utakmica(rijetko kad prenose neku košarku, vaterpolo i nedjeljom serie A. Ako se utorkom igra liga prvaka 2 tekme npr. Real - Bayern i APOEL - Dinamo Kiev, onda će na Areni Sport 1 1000% prenositi ovaj slabiji par, a ako želiš gledati utakmicu Real - Bayern treba ti Arena Sport 3 za koju moraš dodatno platiti( da li uzimanje sportskog paketa ili kupovanjem određene utakmice) - dakle sa kupnjom sportskog paketa cijena usluge ti sigurno raste preko 400kn.

 

- čim mi istekne ugovor bježim od njih daleko daleko.

Stric_Jura čet 9.2.2017 10:19

da se ja nadovežem:

 

istekao mi ugovor s H-1  (općenito zadovoljan, ali nažalost nemaju optiku) i razvukli mi do zgrade u KC optiku: HT i Bnet/Vip

 

HT mi nudi: 100 Mb/s, flat, flat ppozivi prema fiksnim i  mobilnim u Hrvatskoj, osnovni MaxTV

 

120,5 kn/mj prva godina, 241 kn/mj druga fodina, ugrubo 180 kn/mj prosjek...

super, uzimam, dogovorim preko pajdaša, i vele zbog prijelaza mora HAKOm odobriti, računajte 15-45 radnih dana...

 

čekam 20-ak i nazovem HT da vidim stanje: H-1 odbio jer nisu naveli što se ukida kod njih i prebacuje... zovem H-1 - vele da nisu ddobili ispravanm zahtjev - zovem HT - i velim SVE se prebacuje s H-1 (ironija: H-1 zapravo nudi ADSL preko HT mreže), i Internet i IPTV i telefonia, prebacujem se na HT s optikom i prenosim tel.br....ponovite radnju (to je bilo 2.2.)

jučer zovem, da vidim stanje, oni čekaju, pa ne znaju što bi, pa im opet ponovim zahtjev, i curetak mi veli, ali sad te ponude više nema, nego za 275 kn/mj i dobijete tablet... danas na chatu pitam kakva je to ponuda, koji tablet se dobija (mislim, dobija) kad mi napišu ne nema te ponude..

 

Zaključak: odjeb je lansiran i s tim šupcima ne želim imati posla

 

Danas mi dolazi BNetovac, 134 kn/mj: flat 50 Mb/s Internet, 150 min telefonije, osnovni paket IPTV-a, možda uzmem prošireni ili Start HD

sbcreation sri 15.2.2017 22:22

Kolega.... bježi od njih koliko god te noge nose.

Meni se dešava trenutno to da sam zamrznuo liniju na 6 mjeseci koju mi govnari kako na kraju ispada uopće nisu zamrznuli.

Govnima moram platiti 1500 kn za par mjeseci za liniju koja uopce nije bila aktivna (nema modema, nema struje...).

Moja je jedina krivica što sam negdje "spremio" ugovor o mirovanju linije i ne mogu ga nikako pronaći.

Ne mogu opisati koliko mi je krivo i koliko sam ljut na t-com.

Pouka priče.... spremajte sve račune i bjež od budala čim se pruži prilika.

Imam kod njih 4 linije na moje ime koje se uredno plaćaju, i oni su sada našli mene *rcati koji sam od početka plaćao sve uredno i na vrijeme.

Nabijem ih!

lola25 ned 23.4.2017 16:44
Stric_Jura kaže...

 

Danas mi dolazi BNetovac, 134 kn/mj: flat 50 Mb/s Internet, 150 min telefonije, osnovni paket IPTV-a, možda uzmem prošireni ili Start HD

 Za 134kn mjesečno ponuda je extra! Jel sa uračunatim  pdv-om?

sar007 uto 9.5.2017 21:26

E moj slučaj je još bolji.
Ja sam 30.1. ove godine na chatu TComa podnio zahtjev za uključenje max3 paketa s dodatnim maxtv uređajem, pickboxom, extra paketom, hbo premium paketom i dodatnom brzinom 200/100.
Samo da napomenem da doma imam samo njihovu optiku skoro godinu i pol.
Negdje krajem veljače nazovem ja njih da provjerim status mog zahtjeva i žena mi kaže pa to inače ide brže, ali još nije istekao rok pa moli za strpljenje.
Prođe rok od 30 dana, ja zovem, a oni meni da ne vide moj zahtjev i da će upisati ona novi. Ja joj kažem da ne može upisati novi jer će opet počet teći rok od 30 dana i da to neće imati kraja.
Unatoč njihovom uvjeravanju kako to neće biti slučaj, nisam pristao na novi zahtjev pa su me uputili na prigovore.
Napišem ja prigovor i proslijedim u privitku razgovor u kojem sam podnio zahtjev (srećom sam si poslao prijepis na mail) i zatražim da mi isplate naknadu za svaki dan kašnjenja što su dužni prema zakonu i njihovim općim pravilima.
Točno 15 dan od mog prigovora dolazi mi odgovor u kojem mi javljaju da su pozitivno riješili moj slučaj, da je došlo do nekakve greške i da se zahtjev nije mogao upisati i sustav pa su oni na taj datum napravili novi zahtjev, a da mi naknadu neće isplatiti jer nisu mogli aktivirati uslugu jer zahtjev nije bio unešen u njihovom sustavu.
Ja na to napišem odmah prigovor drugostupanjskom čiji odgovor još čekam u kojem tražim da mi priključe sve usluge koje sam tražio i isplate 300 kn po danu za 6 usluga koje sam zatražio jer se sve usluge zasebno naplaćuju.
Dakle od 2.2. svaki dan koji prođe tražim da mi isplate 300 kn.
Naravno još nije prošlo 30 dana od drugostupanjske i nisam optimističan i znam da ću morati pisati i Hakomu.
Sad je već prešlo 20.000 kn pa mi se isplati i čekati.
Opet ja zovem njih svakih par dana.
Prije par tjedana i zahtjev koji je ovaj s prigovora otvorio je nestao i još nisam dobio.
Danas mi žena nudi opet podnošenje novog zahtjeva.
Ja ih zovem svako malo pitati za status svog zahtjeva od 30.1., a oni se čude od kada, a ja ih tješim 30.1. ove godine.
Danas mi je žena na SZK da je normalno da mi se ne može uključiti max3 paket kad ja imam samo internet.
Da bi kinse uključio max3 paket moram imati internet, telefon i televiziju.
Ja joj kažem da imam to troje ne bih tražio da mi uključe max3 paket jer bih ga već imao.
Ona ponavlja da ja ne razumijem. Istina ja stvarno ne razumijem. Kaže mi da prvo moram uključiti telefon i televiziju da bih mogao tražiti max 3 paket.
Ja joj kažem da ostane na liniji pa da ja idem doma uključit telefon i televiziju pa da ona može predati zahtjev za max 3 paket.
I onda se sjetim da bi to valjda trebao na centrali. Ja ju pitam da mi kaže na kojoj sam ja centrali da znam di trebam ići uključit sebi telefon i televiziju da ona može predati zahtjev za max 3 paket.
Ona meni na to kaže da ne mogu to ja, nego da to oni moraju.
Ja joj kažem pa šta sam ja onda od vas tražio 30.1. ove godine nego upravo to.
E, opet sam se iživcirao pišući ovo, ali iskreno i malo mi je lakše podijeliti ovu patnju.
Ipak 300 kn po danu. Bolje nego na poslu.
Sad kad im sjednem s ovrhom na račun :)))

Kad mislite da imate loše iskustvo s TComom znajte da niste u pravu jer sigurno ima i gorih.

Sad će navodno uložiti 750 milijuna kn u sustav upravljanja kvalitetom i zadovoljstvom korisnika.
Dok meni uključe mojih 6 usluga, pola od toga će meni morat platit :)))

diskDEfragmenter pet 25.8.2017 01:15

Pozdrav! Nastojat ću kratko i jasno...

Dakle, prvo situacija prije 2 godine:

Uredno mi je uključen tadašnji MAX3 S paket s tadašnjom brzinom Turbo 10 od 10Mb/s (a bez gledanja MAXtv-a mi je vukao i do 14Mb).

 

Prije 3 dana nakon isteka ugovora: 

Telefonski dogovorim MAX2 BIRAM paket internet+TV uz sljedeći razgovor (citiram)...

"Uključit ćemo paket bez Turbo brzine jer ne možete imati osnovnih 20Mb/s zbog ograničenja linije, ali, kao što vidim, imate 10Mb/s, pa će Vam tako i biti jer brzina ovisi o tehničkim mogućnostima. Ali stavit ću "bez turbo brzine" jer pod Turbo brzinu računamo brzine koje Vi ne možete imati... od 20Mb pa nadalje."

 

JA: "Nema problema. Stavite tako, važno je da bude koliko god može linija podnijeti."

 

U roku od nekoliko sati dobijem sve uredno i imam što vidjeti...

Brzina 4Mb, a bez MAXtv-a vuče 7Mb/s.

Kroz tri dana chatam sa agentima i odgovori su svaki dan drukčiji:

1.dan: "Turbo 10 brzina Vam je u postupku instalacije."

 

2.dan: "Napravili smo Zahtjev. Bit će u roku od 24 sata."

I za 3 sata sam dobio potvrdu na mail, a zahtjev pod usluge uopće nije imao tekst...

 

3.dan: "Nemate tehničkih mogućnosti za veću brzinu jer Vam MAXtv isto troši internet."  :)))

 

I sad ja vas pitam: znaju li oni uopće što govore, ili dobro znaju pa samo izmisle razlog, a u biti su loše aktivirali paket... 

Ili ja moram čekati pola godine, pa kad se nađe slučajno netko normalan, da to aktiviram...

dudekzg sub 26.8.2017 18:52
diskDEfragmenter kaže...

Pozdrav! Nastojat ću kratko i jasno...

Dakle, prvo situacija prije 2 godine:

Uredno mi je uključen tadašnji MAX3 S paket s tadašnjom brzinom Turbo 10 od 10Mb/s (a bez gledanja MAXtv-a mi je vukao i do 14Mb).

 

Prije 3 dana nakon isteka ugovora: 

Telefonski dogovorim MAX2 BIRAM paket internet+TV uz sljedeći razgovor (citiram)...

"Uključit ćemo paket bez Turbo brzine jer ne možete imati osnovnih 20Mb/s zbog ograničenja linije, ali, kao što vidim, imate 10Mb/s, pa će Vam tako i biti jer brzina ovisi o tehničkim mogućnostima. Ali stavit ću "bez turbo brzine" jer pod Turbo brzinu računamo brzine koje Vi ne možete imati... od 20Mb pa nadalje."

 

JA: "Nema problema. Stavite tako, važno je da bude koliko god može linija podnijeti."

 

U roku od nekoliko sati dobijem sve uredno i imam što vidjeti...

Brzina 4Mb, a bez MAXtv-a vuče 7Mb/s.

Kroz tri dana chatam sa agentima i odgovori su svaki dan drukčiji:

1.dan: "Turbo 10 brzina Vam je u postupku instalacije."

 

2.dan: "Napravili smo Zahtjev. Bit će u roku od 24 sata."

I za 3 sata sam dobio potvrdu na mail, a zahtjev pod usluge uopće nije imao tekst...

 

3.dan: "Nemate tehničkih mogućnosti za veću brzinu jer Vam MAXtv isto troši internet."  :)))

 

I sad ja vas pitam: znaju li oni uopće što govore, ili dobro znaju pa samo izmisle razlog, a u biti su loše aktivirali paket... 

Ili ja moram čekati pola godine, pa kad se nađe slučajno netko normalan, da to aktiviram...

zovi onog s kim si ugovor dogovarao
agenti ti u tehničkoj vide samo trenutno stanje i ako su ti smanjili max propusnost oni ti tu nemogu niš
zato kad prek telefona dogovaraš lijepo uzmeš ime od čovjeka i njegov kontakt broj pa da njega zoveš i pitaš, a ne u szk

 

vjerojatno ti samo treba turbo 10 pustit i to je to ali opet ovisi šta im piše za tvoju paricu
Ja sam imao slučaj gdje je čovjek imao 45mb + maxtv + telefon (preko 60 mu je sveskupa negdje bilo) i kad je novi ugovor potpisao dobio je nekih 25 na net, max mu po parici 39.

Isto lijepo mu rekao da zove tog s kim je dogovaral jer on upisuje u sustav promjenu paketa i on je nešto očito zeznul

 

 

dudekzg pon 28.8.2017 11:38
diskDEfragmenter kaže...
dudekzg kaže...
Isto lijepo mu rekao da zove tog s kim je dogovaral jer on upisuje u sustav promjenu paketa i on je nešto očito zeznul

 

 

 Ah... koji zaposlenici. Jadni ljudi koji se ne razumiju u ono što naručuju...

 a točno to

em ti u prodaji često muljaju da ostvare prodaju

em se to sve preko telefona odradi što je glupost teška jer nenzaš s kim imaš posla i nemreš pročitat ugovor

em ljudi nemaju pojma šta su uzeli jer ih zasipaju informacijama...

i onda naravno poslije svi zovu szk i da zašto nisu dobili ono što su se dogovorili

 

greške se dese, ljudski je griješiti, ali onda se treba i ispraviti to.